Lindleys Autocentres Opiniões 

4446
•
TrustScore: 5 em 5

4,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

First time I ever used Lindleys to Service my 2013 Aveo. They were super efficient and extremely thorough, even asked me back to double check the tracking on the two new front tyres, after a run to Ke... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Spoke to Dan at Lindleys Arnold regarding a TPMS fault on my rear wheels and decided to have both sensors replaced as I previously had the same problem with the front wheels. Booking a appointment was... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I had my front tyres changed and all four wheel alignments checked and adjusted. The tyres aren’t standard, but arrived and were fitted the same day. The alignment check was free and a report availa... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing from booking in to having the vehicle fixed. I was always kept in the loop and best of all they do not do anything to your vehicle until you approve them to do it, giving you knowledge of how... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Oficina de inspecção
  2. também em
  3. Loja de pneus
  4. Mecânica automóvel
  5. Oficina de reparação automóvel
  6. Serviço de motorista

Sobre Lindleys Autocentres

Escrito pela empresa

Lindleys Autocentres

5 Star Customer Service

Whether you need an MOT, Car Servicing, Tyres or you're in the market for a new car, our friendly and professional team will deliver a 5 star service to you everytime.

We are well known for our transparent, affordable and fair pricing. Our customer reviews speak for themselves.

Locations

You can find us at 12 conveniently located branches in Nottinghamshire. Contact us by clicking here

Services

Vehicle issues? Lindleys Autocentres have you covered.

We offer a large variety of vehicle services including MOT, car servicing, brake repairs, tyres, mobile tyre fitting, electric vehicles, as well as other services such as air conditioning and car battery replacement.

Book Online

Choose a time and date which fits your schedule with our easy online booking system. Visit www.lindleys.co.uk to book online.

You can find us at our 10 autocentres located in:

Arnold, Carlton, Colwick, Hucknall, Keyworth, Kirkby in Ashfield, Mansfield Woodhouse, Old Basford, Stapleford & West Bridgford.

We have also 2 dedicated tyre fitting branches located at:

Furlong Street - Arnold, Daleside Road - Colwick or you can have tyres fitted by our Mobile Tyre Fitting department at your home or workplace.

Tyres, MOT, Car Servicing & Repairs at Lindleys Autocentres

Escrito pela empresa

MOT
We pride ourselves on providing the best MOT services in Nottinghamshire, giving complete transparency about each and every aspect of your MOT test.
Tyre Fitting
We stock a huge variety of tyres in all types, sizes and brands to offer you the highest quality to suit every budget fitted in branch or mobile.
Car Servicing
We're privileged to be part of the exclusive Castrol Service Network which means you'll be provided with highest quality car servicing at great value prices. Only garages that meet Castrol’s high standards are invited to join and all Lindleys Autocentres branches are audited yearly to ensure we continue to meet the high standards required. Book car servicing in Nottingham at Lindleys Autocentres.

Informações de contacto

Promotion box for Lindleys Autocentres

FANTASTIC DEALS ON TYRES IN NOTTINGHAM

£15 off 2 tyres or £40 off 4 tyres on selected brands!

4,8

Excelente

TrustScore: 5 em 5

4 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 86% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,8

Todas as opiniões

(4446)

296 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Very efficient and friendly staff

Very efficient and friendly service from all staff , thank you

17 de julho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Helen,

Thank you for your wonderful review.

We’re delighted to hear you found our team efficient and friendly. Providing excellent customer service and making every visit a positive experience is something we take great pride in, so it's fantastic to know we delivered on that for you.

Thank you for taking the time to share your feedback. We really appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

So welcoming happy and thoughtful

So welcoming happy and thoughtful

13 de julho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Teresa,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you found our team so welcoming, happy and thoughtful. Creating a friendly atmosphere and making every customer feel valued is something we take great pride in, so your kind words mean a great deal to us.

Thank you for your support, and we look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 1 em 5 estrelas

Went in for front 2 wheel alignment

Went in for front 2 wheel alignment. Collected car and had turn back as had severe steering wheel vibration at 64+ mph. There was no vibration before I went. When i returned I got told I would have to pay £90 to sort this. Went to Halfords who were only to happy to help and charged me £7.99!! Car drives perfectly now. Definitely won’t be returning to Lindleys at West Bridgford. I thought the days off rip off garages were long gone!!

3 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear you left disappointed with your experience.

Having reviewed your visit, we'd like to provide some additional context. Prior to attending our West Bridgford branch, your vehicle had two new front tyres fitted elsewhere. When you returned to us reporting a steering wheel vibration after the wheel alignment, our assessment was that the vibration was consistent with a wheel balancing issue rather than the alignment itself.

As the tyres had only recently been fitted, we advised returning to the supplying garage in the first instance, as wheel balancing is normally carried out as part of the tyre fitting process. We're pleased to hear the issue has now been resolved.

If there was any misunderstanding regarding the advice or any costs discussed, we apologise. Clear communication is important to us, and we'll take your feedback on board.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

Trustworthy company. Efficient, expert, reliable.

Trustworthy company. Efficient, expert, reliable.
Emma and James helpful and friendly.

26 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you found our West Bridgford team trustworthy, efficient, reliable and knowledgeable. Providing honest advice and expert service is something we pride ourselves on, so your feedback means a great deal to us.

We'll be sure to pass your kind words on to Emma and James. They’ll be delighted to hear you found them both helpful and friendly.

Thank you for your support, and we look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

Always so helpful and friendly

Always so helpful and friendly

26 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Teresa,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you always find our team so helpful and friendly. Providing a welcoming, professional service every time you visit is exactly what we strive for, so your kind words mean a great deal to us.

Thank you for your continued support, and we look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

Air Con…Gassed :)

Took My car to get the Air Con re-gassed, needed it for that week we call summer when its hot, booked online, dropped it off, picked it up, all done - super easy, cant tell you how much is was didn't look but I didn't have to re-mortgage anything, so very happy

24 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Lee,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you found the whole process so easy, from booking your air conditioning re-gas online through to dropping your car off and collecting it once the work was completed.

It’s also great to know you were pleased with the value for money. We always aim to provide competitive pricing alongside a straightforward, hassle-free service, so we're glad we could help you stay cool during that brief spell of summer!

Thank you for taking the time to leave your feedback. We look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

First class service with great…

First class service with great communications. I love the fact that you can see the proposed work and authorise (or not) the bits you want done.
Thanks.

24 de fevereiro de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi David,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you received first-class service and that our communication throughout your visit met your expectations.

It’s especially great to know you found our digital vehicle health check useful. We believe giving customers clear information, including photos and the ability to authorise only the work they want carried out, provides complete transparency and puts you in control of any decisions regarding your vehicle.

Thank you for your kind words and support. We look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

Have used this local garage for years

Have used this local garage for years. Always excellent service with friendly staff. What's more to want?

30 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi John,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you’ve been using us for years and that we continue to provide the excellent service you’ve come to expect. Long-standing customers like you mean a great deal to us, and we never take your loyalty for granted.

It’s wonderful to know our friendly team continues to make a positive impression. Comments like "What's more to want?" are a huge compliment and will be greatly appreciated by everyone here.

Thank you for your continued support, and we look forward to helping you for many more years to come.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

Always genuinely helpful and very…

Always genuinely helpful and very professional.
Excellent customer service overseer.
Thank you!

22 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Ken,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you consistently find our team genuinely helpful and professional. Providing excellent customer service is at the heart of everything we do, so your kind comments are greatly appreciated.

Thank you for your continued support and for taking the time to leave us such positive feedback. We look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

Easy to deal with

Easy to deal with, communicated well, flexible - couldn't really ask for more.

25 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Alex,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you found us easy to deal with, that we communicated well throughout, and that our flexibility made for such a positive experience. Comments like "couldn't really ask for more" are a huge compliment to the whole team.

Thank you for your kind words and support. We look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

Friendly staff,very helpful and polite

Friendly staff,very helpful and polite. Did a good job in the time given. Recommend.

26 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Rose,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you found our team friendly, helpful and polite, and that the work was completed to a high standard within the time promised. Providing reliable service and keeping our customers informed is something we pride ourselves on.

Thank you for your recommendation and for taking the time to share your experience. We look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

Lindleys Colwick

Lindleys Colwick is my local auto centre for my fleet managed Volkswagen. Only used a few times but always friendly polite and helpful. Especially Ellie, you always feel she’s trying to make things as smooth as possible. Highly recommend.

25 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Tim,

Thank you for your great review.

We’re really pleased to hear our Colwick branch has looked after your fleet-managed Volkswagen well and that you’ve found the team friendly, polite and helpful each time.

We’ll be sure to pass your kind words on to Ellie — it’s lovely to hear she makes the process feel smooth and straightforward.

Thank you for your recommendation and support.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazed

Got an appointment quickly and the work was done quickly. We were amazed when there was nothing to pay. We have been to Lindley’s before for a service and were pleased then.
We had no idea that a holiday check was classed as a health of the car check and therefore free!

24 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Barbara,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you were able to get an appointment quickly and that the work was carried out promptly. It’s also wonderful to know you were pleasantly surprised to find that the holiday check was complimentary as part of our vehicle health check.

We’re especially pleased to hear you’ve visited us before for a service and have continued to have positive experiences with us. Your continued support means a great deal to the team.

Thank you again for your kind words, and we look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 3 em 5 estrelas

My wheel nuts were not placed back on…

My wheel nuts were not placed back on my tyres although this was sorted 2 days later and my neighbour alerted me to this- very concerned as I would not have known if they had even tightened my wheel nuts up!

17 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Julie,

Thank you for your feedback.

We're very sorry to read about your experience. We completely understand why this would have caused you concern, and we'd like to apologise for the worry it has caused.

I'm pleased we were able to replace the locking wheel nuts promptly, but I would still like to investigate exactly what happened, as this is not the standard we expect from our team.

I've tried to contact you by phone but was unfortunately only able to leave a voicemail. If you could please get in touch with me at ryan@lindleys.co.uk or call me at your convenience, I'd really appreciate the opportunity to discuss this with you and carry out a full investigation.

Thank you, and I hope to hear from you soon.

Kind regards,
Ryan O'Donnell
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

Straight forward process to book my…

Straight forward process to book my service and MOT and it's great that you can drop off your keys before the garage opens.

24 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Joanne,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you found the booking process for your service and MOT straightforward. We’re also pleased that our early key drop-off facility made things even more convenient for you, helping to fit around your schedule.

Making vehicle maintenance as easy and hassle-free as possible is exactly what we aim for, so it’s great to know you had such a positive experience.

Thank you for your support, and we look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

Very prompt service with attention to…

Very prompt service with attention to detail. Will always come back here.

24 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Elizabeth,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you were pleased with the prompt service and attention to detail you received. We believe it’s the little things that make a difference, so it’s wonderful to know this stood out during your visit.

Hearing that you’ll always come back to us is one of the biggest compliments we can receive, and we truly appreciate your loyalty and support.

We look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service as always

Excellent service as always

17 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Josie,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you continue to receive the excellent service you’ve come to expect from us. Consistently delivering a high standard of customer care is something we take great pride in.

Thank you for your continued support and loyalty. We look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

collected my car for service and mot…

collected my car for service and mot couldnt have been more helpful

17 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Mr Perry,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you were happy with our collection service and that the team couldn't have been more helpful throughout your service and MOT experience. We know convenience is important, so it’s great to hear the collection and return process made things easier for you.

Thank you for your kind words and support. We look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 4 em 5 estrelas

Very good team at Basford

Very good team at Basford, receptionist very professional & polite... Work was done in a very good time... Only issue I have is this new surcharge for special oil they are charging another £30 for been over 5ltr to replace my oil... Otherwise I would of given 5 *

22 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Kenneth,

Thank you for your review and for your kind comments about our Old Basford team.

We're delighted to hear you found our receptionist professional and polite, and that the work was completed in a timely manner. I'll be sure to pass your feedback on to the team.

We also appreciate your comments regarding the additional oil charge. In some cases, certain vehicles require manufacturer-approved oils which are significantly more expensive than those included within our standard service pricing, and this can result in an additional charge. We appreciate that any extra costs can be frustrating and we'll certainly take your feedback on board regarding how these are explained.

Thank you again for taking the time to leave a review. We're pleased you were happy with the overall service and hope to welcome you back in the future.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

Classificada 5 em 5 estrelas

Good communication and pricing

Good communication and pricing, waiting area very clean and bright would recommend and certainly use again at the Stapleford branch

22 de junho de 2026
logótipo da Lindleys Autocentres

Resposta da Lindleys Autocentres

Hi Karl,

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you were happy with the communication, pricing and overall experience at our Stapleford branch. It’s also great to know you found the waiting area clean, bright and comfortable during your visit.

Your recommendation means a lot to us, and we’re especially pleased to hear that you would choose to use us again in the future.

Thank you for your support, and we look forward to helping you again soon.

Kind regards,
Lindleys Autocentres

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais