LullaBellz Opiniões 

12 831
•
TrustScore: 4 em 5

3,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

I had a problem with returning items from two separate orders… it made sense to put it into one… this caused an issue on their side. But Amor corrected it and got it refunded. The refund part on their... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Originally ordered a 20” clip in ponytail extension and asked the team to colour match me with photos. It came and it was the complete wrong colour so i contacted customer service. Maria is great, sup... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

I have been in conversation with this organisation by email and by text My order has never arrived. Now at least six weeks since I placed the order. I’ve consistently asked for a refund which has no... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Great customer service from maria, i had a problem returning my order and maria got onto it, after emailing i didnt have to wait long for a reply. Thanks lullabellz

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de produtos para cabelo

Sobre LullaBellz

Escrito pela empresa

ABOUT LULLABELLZ

LullaBellz is the UK’s leading online retailer specialising in premium Synthetic Extensions and Lace Front Wigs.

OUR MISSION

We are the instant transformation brand! All our products are developed with you girls in mind; to give you voluminous, dreamy locks in minutes - for a price that’s affordable.

OUR QUALITY

All our hair is fit for royalty. Each new style takes months (sometimes years!) to develop to ensure the best possible quality. Each weft is meticulously designed to enhance and transform your hair, providing natural movement, ultra-volume and enviable length.

OUR EXPERTISE

Our in-house team of Hair Styling Experts are on hand daily from 9am-10pm. Looking for that perfect colour match for that last minute night out? Our oh-so social Customer Service gals are happy to assist.


Informações de contacto

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

13 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 84% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,8

Todas as opiniões

(12 831)

271 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 3 em 5 estrelas

Customer service shocking

Product itself it great. Customer service is appalling. 3 emails and an Instagram message and not a single person got back to me.
They charge an extra service fee and n top of the charge listed on their website, and they done stipulate that.
Also paid extra coe next day delivery which states on their website can be fulfilled if order placed before 10pm and item didn’t arrive. Can’t get hold of anyone to refund me! It’s been 4 weeks

24 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hello Leanne,

We are very sorry to hear there was such a delay in resolving this issue and if you are still looking for help can you please reach back out and request to speak with the Manager. The team are all caught up with queries so this will be resolved in a timely manner.

In regards to the delivery the cut off is 9pm which may be what has caused this delay.

Please ensure you reach out to Customer Service if you do still need assistance.

Love LullaBellz 💗

Classificada 1 em 5 estrelas

Sent me wrong item i emailed…

Sent me wrong item i emailed immediately and they neber responded. Dont waste your money

Edit no block and no emails

1 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hello Holly,

We are really sorry however we can see that the Customer Service did respond but it seems your email is blocking their replies. Can you please try and reach back out so they can respond and will ensure this is resolved for you.

Hope you have a lovely weekend ✨️

Love LullaBellz 💗

Classificada 1 em 5 estrelas

The WORST customer service ever

The WORST customer service ever. I wanted to return hair as it was in the wrong colour but the returns portal wasn’t working for me. Customer service then got back to me AFTER the returns window and are useless as reading what I wrote in my note and I had to say the same thing three times and they have not get sorted out a return for me.

22 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hello,

We are really sorry to hear you are having an issue with your return, if you have received a delayed response then the returns window would need to be wavered for you. If this has not yet been resolved please reach back out to Customer Service and request to speak with the Manager so they can ensure they resolve this for you.

Love LullaBellz 💗

Classificada 1 em 5 estrelas

I order a clip on hair piece -never…

I order a clip on hair piece -never received it -sent in a request for find my order’ or get refund. Customer service are impossible to deal with no replies to emails - just got one message to fill out a no receipt declaration and nothing since - I would think very carefully if you order and need to return or not receive an. Item because you will end up tearing your hair out literally no pun intended just extreme frustration.

29 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hello,

We are really sorry to hear you have had an issue receiving your order. If you still need assistance please reach back out to our Customer Service team and request to speak with a Manager and they will ensure they resolve this for you.

Love LullaBellz 💗

Classificada 5 em 5 estrelas

Great customer service

The product that I ordered didn't match my hair colour. Amor was super helpful, efficient and patient when dealing with my problem. I would definitely buy from here again, and would recommend to others.

12 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hi,
Thank you so much for your lovely comments, we really appreciate your feedback.

Amazing to hear that you are so happy with our service

Hope you're having a wonderful rest of the week and a lovely weekend ✨️

Love LullaBellz 💗

Classificada 1 em 5 estrelas

dissapointed again

Ordered twice, late both times, (even though i paid next day delivery before the cut off) trying to return but gives me an error message saying it has not been fulfilled so just had to email, unsure why I bothered again with them.

13 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hello Kate,

We are really sorry to hear you have experienced a delivery delay you should be able to receive a refund for the delivery fee paid for each order. If you are still needing assistance please reach back out to our Customer Service Team and request to speak with the Manager and they will ensure they resolve this for you.

Love LullaBellz 💗

Classificada 1 em 5 estrelas

Sent wrong shade and can’t get a refund.

I ordered extensions with a colour match and was matched wrong. When the hair arrived from the clear section on the packaging the colour matched so I opened it. The hair was too light and was a complete wrong match. I was unable to get a refund because I opened it. DO NOT order unless you know your hair will match. Wasted my money for a ‘perfect colour match’ from them and can’t get it back. I wouldn’t be so annoyed if I picked the colour wrong but the fact someone else did is a joke. Ordered from another company with the exact same pictures and got a perfect match. Only ordered due to such high reviews but will never order from them again.

6 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hello Courtney,

We are really sorry to hear the shade you received did not match, the team aim to colour match all hair shades as closely as possible, however due to different lighting and filters, we unfortunately can't be 100% correct.

For hygiene purposes we cannot accept items back for a return however we want to help here and if you can please reach back out to Customer Service and request to speak with the Manager and they will ensure they resolve this for you.

Love LullaBellz 💗

Classificada 5 em 5 estrelas

I purchased a halo hair piece which I…

I purchased a halo hair piece which I sent photos in for a colour match by lullabellz. Unfortunately the colour did not match my hair. I reached out via email to see if anything could be done and Amor replied very swiftly, and within 30 minutes a new colour match was made and the halo was shipped out to me. On top of this Amor added a colour match piece so that I wouldn’t have to open the actual halo if it needed to be returned. I also did not have to return the original hair piece I received.

15 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hello,

Thanks so much for taking the time to share your review with us! Amazing to hear that you are so happy with our service.

Hope you have a lovely weekend ✨️

Love LullaBellz 💗

Classificada 4 em 5 estrelas

Initially I was v frustrated with the…

Initially I was v frustrated with the service as I needed to refund my clip on hair piece, for which the colour tone didnt match my hair.. I followed up a couple of times and a very helpfulbrepresentive resolved my issue and sent me a link to progress my return. So all good.

14 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hi,

Thank you for your feedback and we are happy your issue was resolved.

Hope you're having a wonderful rest of the week and a lovely weekend ✨️

Love LullaBellz 💗

Classificada 1 em 5 estrelas

Honestly so disappointed

Honestly so disappointed. The Clips broke after only 1 wear. Have tried to contact customer services, but they are not replying. Not great and not cheap for just one wear. Will not be buying again.

29 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hello,

We are sorry to hear that you have received an order with broken clips on your hairpiece. This is not the quality standard we strive for and we apologise for any inconvenience this may have caused you, please be rest assured that this feedback will be forwarded to our buying teams to ensure that future instances of the same nature do not occur.

If you have still not received a response if you can please reach back out to our Customer Service Team and request to speak with a Manager.

Love LullaBellz 💗

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolute SCAMMERS!!

Absolute SCAMMERS!!! Bought a clip on fringe ( girls please avoid the quality is diabolical) i requested a colour match next day ( took 4 days)
Sent this back as the colour was so far off it was actually comical!!!!
Cost £28.95 including postage and i was refunded £4.95 and £ 3.95 so i was charged £20 for NO PRODUCT!!!
ABSOLUTE DISGUSTING AND I URGE YOU NOT TO USE THIS COMPANY .
EMAILED 7 times and no RESPONSE

12 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hello Lisa,

We are really sorry to hear you are not happy with the item you received and that the colour match was not correct. In this case you should have received a full refund, can you please reach back out to our Customer Service Team and request to speak with the Manager so this can be resolved for you.

Kind regards,

Lullabellz.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great help

Customer Service Associate Amor was so helpful with my issue! She has been responsive, polite, and extremely helpful with my emails. I would highly recommend this company as Amor dealt with the issue very promptly and with a high level of professionalism. It was a minor issue anyway where I ordered 2 sets of halo clip ins and one were sent in the wrong colour. Apart from that the right colour which I have opened and since tried has been great! Very easy to put in, light weight on the head and great quality hair. Will definitely order again in the future !

11 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hi,

Thank you so much for your lovely comments, we really appreciate your feedback.

Amazing to hear that you are so happy with our service. Be sure to tag us in any of your images on Social for the chance to be featured on our feed!

Hope you're having a wonderful rest of the week and a lovely weekend ✨️

Love LullaBellz 💗

Classificada 1 em 5 estrelas

I made an order almost 4 weeks ago that…

I made an order almost 4 weeks ago that I still haven't received, emailed lullabellz multiple times and no response to the issues I've been facing. Still no package, very upsetting. On the website it states they cover custom fees and taxes on orders in EU below 149€ but sadly they have not honoured this policy for my order, I'm still being asked to pay custom fees. This is unfortunate because I've had nothing but good experiences with lullabellz in the past but not this time around, still no response from the accounts team after numerous days.

5 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hello,

We are really sorry to hear you have experienced an issue with delivery and this has not been resolved for you, this is not the service we expect.

Please reach back out to Customer Service and request to speak with the Manager who will be sure to resolve this for you.

Love LullaBellz 💗

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic customer service from…

Fantastic customer service from LullaBellz can’t rate them enough the quality of the clip-ins l purchased are 😊

28 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hi,

Thanks so much for taking the time to share your review with us!

Amazing to hear that you are so happy with our service. Be sure to tag us in any of your images on Social for the chance to be featured on our feed!

Hope you have a wonderful weekend ✨️

Love LullaBellz 💗

Classificada 5 em 5 estrelas

I had an issue with one of my recent…

I had an issue with one of my recent orders, and Amor from LullaBellz handled it brilliantly. The response was quick, friendly, and really helpful — a replacement was arranged straight away with no hassle at all.

I’ve ordered several times before and always been happy, but this level of customer service really stood out. Thank you again, Amor, for making everything so easy!

24 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hi,

Thank you so much for your lovely comments, we really appreciate your feedback.

Amazing to hear that you are so happy with our service. Be sure to tag us in any of your images on Social for the chance to be featured on our feed!

Hope you have a wonderful weekend ✨️

Love LullaBellz 💗

Classificada 1 em 5 estrelas

Order never received #2033307

I had a terrible experience with LullaBellz and honestly feel completely cheated.

I placed an order #2033307 and never received it. I tried contacting their customer support multiple times through their website, and the experience has been shocking. Not only are they extremely slow to respond, but when they finally did, they shared what looked like a fake delivery screenshot just to close the case. After that, they completely stopped replying to my emails.

This is not just poor service this is unacceptable and misleading behaviour. When a company takes your money and then avoids communication, it raises serious concerns about trust and legitimacy.

After this experience, I looked at other reviews and realised I’m not the only one. There are multiple complaints from customers saying they paid but never received their orders or struggled to get any proper response.

I would strongly advise others to be very careful before ordering from this brand. Until they fix their customer service and delivery issues, I cannot recommend them at all.

28 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hello,

We are very sorry to hear you have not had a good experience with us. We can confirm that we would not be able to provide incorrect tracking information as you have access to your tracking details and would be able to see the same information that has been provided to you. As you have ordered samples these are sent via a non signed for service however we would have always been happy to offer a replacement. We can see that you have now received a full refund however if you still need assistance please reach back out to our Customer Service Team and request to speak with the Manager.

We hope you have a lovely weekend.

Love Lullabellz 💖️

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing staff and extremely helpful, Amor

I could not be more grateful for such amazing staff! I’ve been emailing back and fourth asking many questions and asking for help with my hair colour and I was emailing with, Amor. Excellent staff was extremely happy and grateful with the support and help, amazing service.

24 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hi,

Thank you so much for your lovely comments, we really appreciate your feedback.

Amazing to hear that you are so happy with our service. Be sure to tag us in any of your images on Social for the chance to be featured on our feed!

Hope you have a wonderful weekend ✨️

Love LullaBellz 💗

Classificada 5 em 5 estrelas

Fresh

Have had extensions from Lullabellz before and they lasted two whole years…today I’ve had a new head of nanos and again I’m in love ❤️ highly recommend

24 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hi,

Thank you so much for your lovely comments, we really appreciate your feedback.

Amazing to hear that you are so happy with our service. Be sure to tag us in any of your images on Social for the chance to be featured on our feed!

Hope you have a wonderful weekend ✨️

Love LullaBellz 💗

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible customer service

Received a blow dry clip in, awful quality and weft was protruding out the top.
Emailed customer services 12th March, chased for two weeks until a ‘manager’ Gina replied offering a replacement. I responded yes. It’s now been A MONTH and there’s been no update. I have chased so many times and I’ve just been ignored.
DREADFUL CUSTOMER SERVICE, so disappointed!!

26 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da LullaBellz

Resposta da LullaBellz

Hello,

We are very sorry to hear your query has not been resolved. We have requested your details so we can make sure this is resolved for you as soon as possible.

Love LullaBellz 💗

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais