Banner for Sleeps12

Sleeps12 Opiniões 

642
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,7

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 3 em 5 estrelas

Location good. Great for large gatherings. Swimming pool clean and warm not huge but adequate. Cleaning could be better toaster not cleaned large clumps of hair in living room under the bench. Bed ba... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Great venue to celebrate my wife’s 65th birthday. 15 of us and there was plenty of room wether we were dining or lounging, swimming pool was great for the grandchildren.

Classificada 5 em 5 estrelas

Stayed at Ham Bottom for my 60th which is an amazing house and has everything you need to make it an incredible and relaxing stay. We also used an outside chef, Gayla Stewart, who came to the house an... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

We stayed at the Princehay Barton in Somerset. From the moment we arrived Sarah and Jane were welcoming showing us around the property. The fresh flowers and humongous chocolate cake was a bonus. We... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Alojamento auto-suficiente
  2. também em
  3. Agência imobiliária de arrendamento de casas de férias
  4. Alojamento para grupos
  5. Arrendamento para férias
  6. Casa de férias

Sobre Sleeps12

Escrito pela empresa

Sleeps12 Reviews: Happy Guests Enjoying Happy Times

Guests love their Sleeps12 experience, from the user-friendly website packed full of information, to the helpful team in the office, the ease of booking and a stay in one of our luxury large group holiday houses. We want your Sleeps12 holiday or short break to be the best ever because Happy Guests = Happy Us.

Beautiful Holidays, Wonderful Memories

Spend extra special times with friends and family when you stay in a Sleeps12 luxury large group holiday house, make memories to last a lifetime. With exclusive use features like indoor pools, hot tubs, saunas, games rooms, movie rooms, BBQ lodges and play areas, our group accommodation is for all ages in all seasons.

Amazing Houses, Exclusive Features, Fantastic Locations

From historic country houses and beautifully converted barns to rambling old farmhouses, timber-clad lodges, and riverside cottages, there’s something for everyone. Our holiday houses are family friendly, access friendly and dog friendly, they’re for big happy holidays, celebrations with your loved ones, walking breaks, sophisticated hen weekends, corporate away days and hospitality.

Whether you want to stay on the edge of the Forest of Dean, on the South Devon coast, deep in the Somerset countryside, close to the heather-clad heaths of Exmoor National Park or in the Surrey Hills, we have everything you need to make it perfect – ideas for days out, places to eat, caterers to come and cook up a feast for you, entertainment, florists and pamperers.


Informações de contacto

4,7

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

642 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,7

Todas as opiniões

(642)

295 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Highly recommended brilliant facilities…

Highly recommended brilliant facilities place is well thought out excellent host

4 de setembro de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

Thank you so much — Churchill is one of those houses where the thoughtful details really make a difference, so it’s lovely to hear you noticed them!

Classificada 5 em 5 estrelas

Great choice of large family houses

Prior to holiday contacted Sleeps 12 to confirm our requirements. Always found them approachable & helpful. Lots of choice of large family houses catering for multi generational families. Plenty of facilities to include large gardens, play equipment, pools, hot tubs & pool/football tables often included. Easy to choose house to meet everyones' needs.

24 de agosto de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

Finding one house that works for several generations can be quite a puzzle, so it’s lovely to hear that our choice of properties and our team helped take some of the hard work out of it. We hope Ham Bottom gave everyone plenty of reasons to enjoy the time together!

Classificada 5 em 5 estrelas

Top notch service and properties

Clear and helpful website making it easy to find a property and book. Staff helpful and professional and quick to respond to requests or provide information. I have used Sleeps12 on numerous occasions and have never been disappointed with them or the properties.

28 de agosto de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

Thank you so much for trusting us with something as important as your family holidays — it really does mean a lot to us. We’re so glad you’ve had such good experiences with Sleeps12 over the years, and we hope Holemoor Stables was another lovely one to remember.

Classificada 5 em 5 estrelas

Beautiful house with all the facilities…

Beautiful house with all the facilities that you mightb need. we went in a group ofv 12 family members and we had a olovely time. beautiful viewsb with lovely greenery .Hotb tub was excellent. I highly recommend
this place to anyone. Lovely kitchen/Diner and the bedrooms are nicely dec orated .I give 5-star on every aspect of the place.

1 de setembro de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

Thank you for such a generous recommendation! A family gathering of 12 deserves somewhere with plenty of space to properly switch off together, and it sounds like this house did the job beautifully. Five stars across the board is wonderful to hear — we hope there’s another family get-together on the horizon!

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent choice of houses for family…

Excellent choice of houses for family gatherings. Easy to book. Good customer care. Never had a problem with them, used a number of times . Will use again

1 de setembro de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

Thank you so much for coming back to us time and time again — that really means a lot. We’re so pleased you’ve found the booking process easy and our team helpful, and we hope Valleys Reach was another lovely setting for your family get-together.

Classificada 5 em 5 estrelas

The properties and setting were superb

The properties and setting were superb. A really memorrable family get together.

1 de setembro de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

We’re delighted to hear that you enjoyed both Peris Hill. We hope there are plenty more special family occasions to come!

Classificada 4 em 5 estrelas

Quiet location lovely house outside…

Quiet location lovely house outside spa tub Easy access to nearby beaches

29 de agosto de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

e’re so glad you enjoyed the peaceful setting, the house, the outdoor spa tub and the nearby beaches. If there was anything that would have made your stay a 5-star experience, we’d really appreciate your feedback — it always helps us improve.

Classificada 5 em 5 estrelas

Quality service and Property

This is the first time that we used Sleeps12 but the experience was all positive. The property that we selected was premium quality and the service on the booking and paying was faultless.

21 de agosto de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

What a lovely review to receive — thank you! We’re especially pleased that your first experience with Sleeps12 was such a positive one, from booking right through to your stay at Coat Barn.
We hope this won’t be your last Sleeps12 escape!

Classificada 5 em 5 estrelas

KINGSHAY BARTON What can i say..This…

KINGSHAY BARTON What can i say..This was a FAB long weekend away for a family treat, and wow what a treat it was. Nothing was too much trouble, with special food goodies when we arrived and a lovely chocolate cake. The pool, spa cinema and games room were used non stop from kids of 8-73 years. The rooms were great with very comfy beds and luxury toiletries. The gardens and boffy were well used with the many lovely games that were on offer. I would not hesitate to book this again and if you are wanting a big celebration just BOOK...you will not be sorry i PROMISE

28 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

It sounds as though Kingshay Barton really earned its celebration credentials. Thank you for such a joyful recommendation — we’d be very happy to welcome you back for round two!

Classificada 5 em 5 estrelas

Top Quality selection of properties

Top Quality selection of properties, straightforward booking process with flexible payment plans, Great communication throughout the entire process.

29 de agosto de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you found the booking process straightforward and appreciated the flexible payment options and communication throughout.

We hope you had a fantastic stay at Kingshay Barton and that we can welcome you back to another (it seems like your fourth?) Sleeps12 property in the future!

Classificada 5 em 5 estrelas

We really enjoyed our stay at this…

We really enjoyed our stay at this holiday house. It is a beautiful, clean and modern property, and everything felt new and well looked after. Overall, we were very happy with our experience. The owner is also really nice, friendly and welcoming, which made our stay even more enjoyable.

The only things we felt could be improved were the lack of cupboard/storage space in the bedrooms, which made it a little difficult to unpack and keep things organised. Also, two of the bedrooms have skylights, so quite a lot of light comes in early in the morning, which can be a little disruptive for sleeping.

Aside from these small points, we really enjoyed our stay and would happily recommend the house. It’s a lovely property, and we had a great time.

11 de agosto de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

Thank you so much for your lovely review of Doves Way. We’re really pleased to hear that you enjoyed your stay! Thank you as well for mentioning the bedroom storage - feedback like this is genuinely helpful and we’ll make sure it’s passed on.
We’re so glad you had a great time overall, and we’d love to welcome you back for another stay in the future!

Classificada 5 em 5 estrelas

We stayed at Perys Hill for 1 week

We stayed at Perys Hill for 1 week. There were 11 of us in total with a family of 4 in the cottage and 7 of us in the farmhouse. A friend recommended sleeps 12 so I was pretty sure it would be a good choice.
This place exceeded my expectations by a mile. Outstanding property and grounds. The interior was stunning and very comfortable, it was like staying in a five star hotel but self catering. We had a huge fridge with a separate drinks fridge, 2 ovens, 2 sinks, with enough cups, plates etc for 20 people. There was a full sized snooker table, which was used a great deal and an indoor pool, which was used all throughout the day and evening. My grandaughter loved having her own park of swings and slides. If you like walking, which we do, this is perfect.
Perys Hill had everything we wanted for a family getaway from it all holiday. We all enjoyed the peace and quiet with no road noise, just the sound of an odd tractor now and again and the noise of the birds in the early morning.
Simone, the house manager was available for any queries and when I asked if there were any cushions for the outdoor wooden furniture, she went to the shops to get some as this was not usually supplied.
There were Tvs in every bedroom but nobody turned them on. We did not watch the Tv in the lounge or the movie room. We did use the sonos sound system so had music playing at times but played lots of games, some which are supplied at the farmhouse but we did bring our own too.
The towels in the bathrooms btw were huge (its the little things that matter)
So to sum up, if you want peace and quiet in a stunning location, with amazing views in five star accommadation then this is for you. Thank you Simone for all your help. We very much hope to return.

7 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

What a wonderful review — thank you so much. It sounds as though Perys Hill was just right for your family week away, with plenty of space for everyone and lots to enjoy together.

We especially loved hearing that the TVs barely got a look-in! It sounds like you made the most of everything the house has to offer. And yes, sometimes it really is the little things — including properly huge towels!

I’ll be sure to pass your lovely comments on to Simone too. We’re so pleased Perys Hill exceeded your expectations, and we’d absolutely love to welcome you all back again!

Classificada 5 em 5 estrelas

Super place to stay

Great situation, well-appointed property, helpful staff.

8 de agosto de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

We’re really pleased you enjoyed your stay at The Old Rectory and found everything so well set up for your group. It’s great to hear the team were helpful too!

Classificada 5 em 5 estrelas

Lovely house

Lovely house
Exceptionally clean and tidy
Well stocked with all equipment
Beautiful complimentary cake which we all enjoyed
Loved this place
Thank you so much

1 de agosto de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

It’s wonderful to hear how much you loved Foxcombe, and we hope to welcome you back again! Thank you so much for your lovely review!

Classificada 5 em 5 estrelas

Very efficient service

Quick, efficient, responsive to any inquiry and clear, professional communication.

8 de agosto de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

We really appreciate your feedback and hope you enjoyed your time at Thorncombe. Thank you for your kind words!

Classificada 5 em 5 estrelas

Great place to stay

Great place to stay, huge space, amazing facilities and very clean

8 de agosto de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

We’re really pleased you enjoyed your stay at Churchill 20 and had plenty of space to relax and make the most of all the facilities!

Classificada 1 em 5 estrelas

Extremely disappointing experience

Extremely disappointing experience

I would strongly advise people to think twice before booking through Sleeps 12. Unfortunately, our experience was extremely disappointing from start to finish.

From the moment we arrived at the property, there was a strong smell of drains/septic tanks, which was immediately noticeable. We were told that this was a known issue, but rather than improving, the smell got progressively worse throughout our stay. It was incredibly unpleasant and had a significant impact on our enjoyment of the property and our holiday.

What has made the situation even more frustrating is the way our £750 refund/deposit has been handled.

We were provided with confirmation that there were no damages to the property following our stay. Despite this, £750 has been withheld from us. We have repeatedly tried to resolve the matter, but so far the money has not been returned.

I find this completely unacceptable. If you have written confirmation that there are no damages, there is no reasonable explanation for withholding such a substantial amount of money.

The whole experience has left us feeling extremely frustrated and disappointed. A holiday rental company should be dealing with problems transparently and fairly, particularly when customers have paid a significant amount of money for their stay.

We have given Sleeps 12 the opportunity to resolve this directly, but as the £750 remains outstanding, we will now be taking the matter further.

Based on our experience, I would not recommend booking with Sleeps 12. The property had a serious ongoing drainage/septic tank smell, the issue became worse during our stay, and we are now having to chase the return of £750 despite having confirmation that there was no damage.

Hopefully this review will encourage the company to take customer complaints more seriously and, most importantly, return money that is being withheld without a valid reason.

14 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

We are sorry that you have been disappointed with your experience, and we fully understand your frustration that the £750 refund has taken longer than expected.

However, we do feel it is important to clarify the suggestion that Sleeps12 is withholding these funds. This is not the case. The £750 refund was processed from our side in accordance with our normal procedure, and we have repeatedly explained to Kirsty that once a refund has been submitted, we have no ability to manually release, cancel or reissue those funds as a same-day payment.

Our usual guidance is that refunds take approximately 5–7 working days to reach a guest's account, although this can take longer depending on the payment provider and the processing of the transaction. In this instance, the refund has taken longer than we would normally expect.

We have continued to monitor the transaction and, having checked it again today, can see that it is still showing as processing with our payment provider. We have therefore escalated this with them and requested an urgent investigation into the reason for the delay. We are actively pursuing this and will continue to do so until the matter is resolved.

We did make an error this morning when we initially advised Kirsty that the payment had cleared, but this was identified and corrected shortly afterwards, and we immediately escalated the matter with our payment provider. We have been transparent with Kirsty throughout and have responded to each of her enquiries.

We appreciate that waiting for a refund is frustrating, particularly when the expected timescale has passed. However, it is important to distinguish between withholding a payment and a payment being delayed while it is being processed by a third-party payment provider. Sleeps12 is not holding these funds and has no means of simply transferring the £750 again while the original refund remains in processing.

We will continue to pursue this as a priority and hope it is resolved as quickly as possible.

Classificada 4 em 5 estrelas

Very nice but.....

Hillydays or Foxhill Lodge as it is known locally is a very well appointed and modern accommodation on the edge of the Devon and Somerset border. It is quite remote and access is via a very narrow lane when approaching from the south. A better route is via the village of Culmstock. Although still narrow it is a little easier. We had prebooked access from 2pm and arrived half an hour early. We were happy to wait in the car but were advised that the people before us had not left on time and so there would be a delay. We were told to come back in an hour which we did and were then able to unpack the cars. It is worth noting that on the day of departure you have to be gone by 9.30am which does means an early start. We booked an Ocado delivery which was excellent. We really enjoyed the swimming pool, hot tub, BBQ lodge and pizza oven. Everything worked as it should. Wi-Fi was bit flaky but we were able to use the adjacent properties Wi-Fi which was solid. We don't think we met the owners or anyone who appeared to be in charge. There were always a number of people in the vicinity but we missed a nice welcome and explanation of what was available, how things worked and what was nearby. Maybe the owners were on holiday? What we did not expect and had no warning of was the noise made by the cattle whose fields and pens were right next to the property. There was no way of sleeping past 6am with the noise they made which really spoilt the atmosphere and relaxing break were were hoping for. On one days they were injecting the whole herd all day so the noise was unbearable. No one came to warn us or apologise. Had we known we would probably have gone out for the day. Of course cattle also means flys and wasps of which there were many and although various insect traps were around the house it was impossible to keep them at bay. All in all we had a good time but I wonder if another property might have suited us better. No review we read mentioned the cattle or the insects and I wonder if they are excluded. We shall definitely look closer at the details and location next time.

Update 17 Aug 2026 - Thank you for your reply however what you actually say in the description is "Many moons ago, Hillydays was a wagon shed, tucked away behind the farmhouse on a busy working farm in the Blackdown Hills. Spin forward to today and it’s a luxury group holiday house that sleeps 10 in 5 bedrooms and has something for all ages - a private hot tub, a Nordic style BBQ lodge, outdoor table tennis AND use of a heated outdoor pool* from April to October." What this actually implies is that it is no longer a busy working farm and that was how we interpreted it. To try and justify the noise and insects by only quoting part of the description is misleading.

30 de julho de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

Thank you for taking the time to leave such a detailed review. We’re pleased to hear that overall you had a good stay at Hillydays and particularly enjoyed the swimming pool, hot tub, BBQ lodge and pizza oven.
We’re sorry that the delayed access on arrival, Wi-Fi issues and lack of a welcome made the start of your stay less smooth than it should have been.
We were also sorry to hear that the cattle noise affected your stay. Hillydays is located on a working farm, and we do make this clear in the property description, where we explain that it was originally a wagon shed “tucked away behind the farmhouse on a busy working farm in the Blackdown Hills”. Naturally, activity on a working farm can vary throughout the year, and unfortunately, on this occasion it sounds as though it was particularly noticeable during your stay.
Thank you again for your feedback. Hillydays clearly has a lot to offer, but we appreciate that the working farm setting won’t suit everyone, and we’d be very happy to help you choose a property in a quieter setting for a future stay.

Classificada 5 em 5 estrelas

We arrived at a stunning property that…

We arrived at a stunning property that was immaculately presented. When we had occasion to call the office they responded promptly and apart from one occasion, professionally. We had an issue with the Bi fold door and freezer and these were dealt with promptly and with out fuss. An excellent company to deal with.

3 de agosto de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

We’re really pleased you had such a good stay at Tip Top and that everything was so beautifully presented for your arrival. It’s also great to hear the team were able to sort the issues quickly. Thank you for your kind words — we really appreciate them!

Classificada 1 em 5 estrelas

Awful filthy property, bad attitude of landlady and Sleeps 12

Awful filthy property, and defensive unhelpful customer service from Sleeps 12. Awful attitude from landlady of property Hill View/Hares Barton. She knew she had what she termed "difficult guests" the week before we arrived, yet the property was filthy on arrival, food all over the kitchen, bedrooms covered in dust and dirt, even on the bedding! Unhygienic debris left in toilets and ant infestation in the kitchen, crawling all over the work surfaces and food prep areas, it wa so unhygienic we were in disbelief, how can you pay over £7.5k and land up arriving to a filthy property. We have plenty of pictures and videos to evidence this. Attitude of Landlady was appalling, offered for us to leave, when she knew it was not possible. Would not recommend booking this and would advise to steer well clear of this property and sleeps 12, they were no use whatsoever and did the standard we investigated, but clearly hadn't as their email had incorrect info and lacked info on the plethora of issues we faced, it was a standard format company scripted email. We spent 4 hours cleaning the property on arrival it was that bad! Sadly Sleeps 12, your response to my factually correct review is incorrect. Photographic and video evidence was sent to the landlady which she was asked to forward to Sleeps 12, if she didn't forward them to you that is not our issue. However, we have all kept the evidence and would gladly upload it to Trustpilot for potential customers to make their own decision on.

23 de junho de 2026
logótipo da Sleeps12

Resposta da Sleeps12

Thank you for taking the time to leave your review. We are sorry that you were disappointed with aspects of your stay at Hares Barton. We take all guest feedback extremely seriously, and we do not issue standard or scripted responses without first reviewing the circumstances and correspondence surrounding a complaint.

In this case, the review does not provide the full picture of what happened.

When you first contacted us, we asked for the photographic evidence so that the concerns could be properly investigated. The property owner also responded directly, acknowledged the areas where the property had not met the expected standard and offered to attend the property to address the issues raised. Access was declined on a number of occasions, which inevitably limited the owner's ability to investigate and remedy matters while you were in residence.

The owner also offered you the option of leaving the property and receiving a full refund if you felt the accommodation was unsuitable. That option was not taken up. You subsequently remained at the property for the majority of your stay, but chose to leave one day early.

We were also advised that, following the initial contact, there were no further reports of the additional issues described in your review for several days, meaning we were not given the opportunity to investigate or resolve those matters during the stay.

We absolutely accept that the property should have been presented to the expected standard on arrival, and the owner addressed the cleaning concerns raised with the cleaning team. However, it would be misleading to suggest that Sleeps12 simply dismissed your concerns or failed to investigate them. Our correspondence shows that we followed our complaints procedure, reviewed the information provided, liaised with the owner and considered the circumstances in their entirety before reaching our decision.

We are particularly disappointed by the suggestion that our response was a generic, company-scripted email. Our response was specific to the circumstances of this booking and followed a detailed review of the evidence and correspondence. We also made clear that the matter would not be influenced by references to leaving negative reviews in connection with a compensation request.

We appreciate that this is not the outcome you wanted. However, we stand by the way in which the complaint was investigated and handled, and we believe it is important for prospective guests reading this review to have the benefit of the full context.

We are continually reviewing our properties and standards, and feedback such as this is taken seriously, even where we do not agree with every aspect of a complaint.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais