VENUS Fashion Inc. Opiniões 

1348
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 2 em 5 estrelas

Very disappointed in the new product offerings under new ownership. Styles seem very big box store common without being set apart. Looks like I will be spending my $$$$ with Boston Proper styles tha... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Venus is not the same company as it was some years ago. I used to buy swimwear from Venus all the time. I have some amazing pieces and clothes . I don’t know who bought this company out but you can... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

It has been one year since I have ordered and till today I haven't received any of the stuff or refund or explanation.... totally fraud....that number on website if not working plus writing emails als... Ver mais

Classificada 2 em 5 estrelas

I've been buying Venus swimwear for several years. The last two years have been bad. There's no elastic in the bottom (thigh area/both sides) bathing suits. It's very disappointing. These are not chea... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de roupa

Informação fornecida por diversas fontes externas

Founded in Florida in 1982 with headquarters now in Jacksonville, Venus Fashion Inc. is a premiere online and catalog retailer featuring the latest looks and trends in women’s clothing and swimwear. VENUS Swim & Fashion offers quality American-made swimwear and bold, confident styles for any woman’s wardrobe. Visit us online at www.venus.com or call: 1-888-782-2224.


Informações de contacto

2,4

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

1 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 7% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,4

Todas as opiniões

(1348)

30 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible the next morning everything…

Terrible the next morning everything was 50% off. Feel
Robbed!!!

17 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Debra. We're sorry for any inconvenience. We frequently run various sales and promotions, and we understand how frustrating this can be. Please send us an email at socialsupport@venus.com so we can look into this for you.

Classificada 5 em 5 estrelas

My experience with Venus was excellent

My experience with Venus was very nice. I love the quality of the clothes. The site is user friendly. I received my items in a timely fashion. I highly recommend this merchant.

6 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Jay! Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us and love the quality of our clothes. It’s also fantastic to know that you found our website user-friendly and received your items on time. We truly appreciate your recommendation and look forward to serving you again soon!

Classificada 5 em 5 estrelas

Good business plan and excellent customer service!

You are usually on time and when not you give a reason via email or text. The new system of how we go about returning items makes it so easy that you don’t mind taking a chance on something you’re not sure about.

17 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Judy! Thank you for your thoughtful feedback! We're so glad to hear that you’ve had a great experience with our shipping and return process. It's wonderful to know that our new return system has made shopping with us even easier. We truly appreciate your support and look forward to continuing to provide you with excellent service!

Classificada 5 em 5 estrelas

Great

Love everything that I buy from Venus

10 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Nancy! Thank you so much for your wonderful feedback! We're so happy to hear that you love everything you've bought from Venus. We truly appreciate your continued support and look forward to bringing you more styles you’ll love!

Classificada 5 em 5 estrelas

I love Venus!

Easy to order, super cute clothing!

16 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi! Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you had an easy shopping experience and love the clothing. We appreciate your support and look forward to serving you again soon!

Classificada 4 em 5 estrelas

The sale prices were very good.

11 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Rhonda! Thank you for your feedback! We're so glad to hear that you were happy with our sale prices. We strive to offer great value to our customers, and we appreciate your support!

Classificada 5 em 5 estrelas

I love venus

I love venus! I didnt know about them until recently and I am loving everything. I got a super cute and well made sweater, and I also bought sparkly sexy new years eve dress from them I can't WAIT to wear!!! its a fun brand and pretty inexpensive. LOVE THEM!

19 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Shari! We're so glad you're loving Venus! Your sweater and New Year's Eve dress sound amazing—we hope you have a blast wearing them! Thanks for sharing your excitement with us!

Classificada 1 em 5 estrelas

Understand before you buy that every…

Understand before you buy that every single item you return....even shipped together is charged 6.95...or something like that per item. So if you order 4 pairs of jeans like I did, they are going to take around 30 dollars of your money.
Hell I told the customer representative that one pair I wanted to keep but they had a large flaw in them. He said just reorder them!!! So I was charged for returning a defective item, and I have to repurchase.....don't think that will happen!!! And your money isn't returned in 24 hours.

7 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Linda, thanks for your feedback. If you return all items together, only one return fee is charged. This fee is waived if the item is defective, exchanged, or if you choose a Venus Wallet (store credit) instead of a refund to the original payment method. We’d be happy to look into your return and refund further. Please send us your order details at socialsupport@venus.com, and we’ll assist you!

Classificada 1 em 5 estrelas

Do not get there credit card & clohes are from Shein

Do not get there credit card. It is awful trying to close it. They continue to bill you. Took 3 calls to customer service and still a late fee to get them off my back. Also their clothes are terrible. I see the same ones on Shein for half the price. So Shein is basically their wholesaler. It's all from China.

2 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Brandy! We’re sorry to hear about your experience with the credit card and the challenges you faced with customer service. We understand how frustrating this can be, and we apologize for any inconvenience caused.

Regarding our clothing, we want to clarify that we do not source our products from Shein. Our items are carefully selected from various global suppliers to ensure we offer the best quality and stylish options at the best prices for our customers. We value your feedback and are always working to provide a better shopping experience.

If there’s anything else we can assist with, please don’t hesitate to reach out directly.

Classificada 1 em 5 estrelas

There sizing is all wrong

There sizing is all wrong, the measurements do not match their product. Their return and exchange policy is obsurd as well with their intential misleading size chart. Their customer service is a joke and does not assist with issues and makes up excuses they cant provide proof for.

27 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi! We’re really sorry to hear about your experience and we truly apologize for any frustration caused. We understand how important accurate sizing and helpful customer service are when shopping, and we’re genuinely sorry that we didn’t meet your expectations in these areas.

We take your concerns seriously and want to make this right. Your feedback about the sizing chart and return policy is important, and we’ll be happy to take your comments into consideration as we continue to improve and grow.

Thank you for sharing your thoughts, and we hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered a coat told 3 Days 6 days still…

Ordered a coat told 3 Days 6 days still waiting asked for refund no response
Asked to send a coat as I’m freezing I want my money back screwed over
NO COAT A FREEZING CUSTOMER WITH NO WINTER COAT SAD trust me really bad experience

21 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Glen! We’re truly sorry to hear about your experience, and we completely understand your frustration. It’s never our intention to leave a customer without their order. We sincerely apologize for the delay in receiving your order and for the lack of response regarding your refund request.

We take your feedback seriously, and our team is working hard to address this issue. Please contact us directly at socialsupport@venus.com with your order details, and we will do everything we can to resolve this promptly, whether it’s processing your refund or ensuring you receive the coat you ordered.

Thank you for your patience, and we’re truly sorry for the inconvenience this has caused.

Classificada 2 em 5 estrelas

Venus new site sucks

I have been shopping at venus for years but this new website is hard to use then they canceled all my personal information like my wishlist. I keep attempting to order but every time I'm away from the site they take my items out of the bag. I just brought some cute stuff from Amazon instead. The return policy is stupid now. All these new rules that are supposed to make the company more money by making being a client harder reminds me of shoe dazzle. I just canceled them after like 10 years. There are too many places to buy clothes from please venus make the website easy to log in and use, leave stuff in my cart, let me run my favorites lists, up that return policy and keep selling great clothes. That's it or you will loose clients because of this site and unnecessary practices. Also telling your clients that they can reach out to customer support is laughable because why. I don't want to have to deal with you customer support to spend my money...im on to the next. You deal with customer you support, we don't want points or another program to keep up with. I just want to buy clothes.

20 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Thank you for sharing your feedback, and we truly apologize for the frustration you've experienced with our website and policies. We understand how important it is for shopping to be seamless and easy, and we’re really sorry that we haven’t met your expectations in these areas. Your comments about the website usability, wishlist, and cart issues are being taken seriously, and we are working hard to improve the overall experience for our valued customers.

We also appreciate your thoughts on our return policy and customer support. We know these changes can be frustrating, and we’ll certainly take your feedback into account as we continue to evolve.

We hope you’ll give us another chance in the future, as we truly value your long-time support. Thank you for your honesty, and we wish you the best with your future shopping experiences. If at any time you need to contact us, you can e-mail us at socialsupport@venus.com for assistance.

Classificada 1 em 5 estrelas

I used to love shopping Venus

I used to love shopping Venus. Now I get all these alerts and advertisements and cannot get into new website. Just get a blank page with new website but no access or it. Very frustrating!

2 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Lisa! We're sorry to hear you're having trouble with the new website! Please email us at socialsupport@venus.com, and we'd be happy to assist you further.

Classificada 5 em 5 estrelas

Love shopping at Venus

Love shopping at Venus. Probably my favorite site fife clothing and swim. Great prices, especially with sales. Clothes are usually very well made with consistent sizing. Rarely have an issue. Very satisfied.

28 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Nancy! Thank you so much for your kind words! We're happy to hear that you love shopping with us and appreciate your support. We strive to provide great quality and value, and it’s wonderful to know we’re meeting your expectations. Happy shopping!

Classificada 2 em 5 estrelas

Scam alert

I got scammed into signing up into a subscription to Venus unlocked, and wasn’t even aware that I did until a year later . I hadn’t even heard of Venus unlocked. Until I noticed a $18.55 charge on my credit card . I hardly buy anything off of Venus ,and would never get use out of a subscription that cost almost $20.00 a month just to save 10% on a $50.00 item . It makes no sense. So in other words It cost me over $200.00 to save $5.00 .😠. Be careful when you buy off of Venus ,because ,I truly feel scammed .

25 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Norma. We're sorry to hear about your experience with the Venus Unlocked subscription. We understand your frustration and want to help. You can cancel your subscription by calling us at 844-776-0342, or by emailing your cancellation request to CustomerService@VenusUnlocked.com. You can also manage your subscription by signing in at VenusUnlocked.com.

Classificada 2 em 5 estrelas

Gave Misleading Information…

He was helpful as far as the happy returns and the credit into my venus wallet.
He assured me the 40% off I had in my cart would be valid the next day so I could use my credit towards the purchase.
It expired that night so I was unable to use my credit and place my order.
Not happy.

14 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Shelly! We're glad to hear that our team member was helpful with the Happy Returns process and your credit. We're sorry to hear about the trouble with the promotion! We'd be happy to look into this for you. Please send us an email at socialsupport@venus.com, so we can look into this further.

Classificada 1 em 5 estrelas

DO NOT use their credit card

DO NOT use their credit card. They will make fraudulent charges to steal your money. I used to like Venus, but am done with them. Not to mention, you can't speak to anyone in customer service in the USA so it's a big runaround mess.

29 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi! We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration. Your concerns about fraudulent charges and customer service are important to us. Our customer service is available by phone 8:00AM EST - 11:00PM EST Monday through Friday. Additionally, there is a separate customer service line for the bank that services your card. You may contact Comenity Bank at 855-839-2900 8 am - 9 pm EST Monday through Saturday. We will be happy to assist you get to the bottom of this issue.

Classificada 1 em 5 estrelas

First

First, I’d like to say I’ve been buying clothes from Venus for roughly 20 years. I’ve always had a great experience with the quality of clothes as well as the fit excluding a couple of items here or there that might’ve not fit exactly how I’d like them. I placed an order to Venus a couple months ago and the items did not fit how I liked so I returned them. Venus has always had a free return policy until just recently they’re charging almost $12 to return an item. First they say it’s $8.99 but then they say it was a promotional shipping so they charge you additional money for a return. Shame on me because last time when I ordered, I said that was it. I’ll never order from Venus again, but silly me I forgot. I just had another order deliver from them and need to return the items. Their quality of clothes used to be amazing. I still have dresses from years ago that I wear and still get tons of compliments on that. They have held up well and look just as good as the day that I bought them. However, these last two orders and more specifically this last one, the quality of items is HORRID. The dresses that I got do not fit over my chest and I actually ordered a size up. Their sizing is way off the quality the seams the fit is all trash lately. Their dresses now remind me of the clothes, my teenage daughter orders from SHEIN. THIS IS VERY DISAPPOINTING FROM VENUS. I WILL NO LONGER BE ORDERING CLOTHES FROM THEM AS THEY CHANGED SOMETHING THAT THEY’RE DOING OR THEIR MANUFACTURING COMPANY AND IT’S SOME OF THE WORST CLOTHING THAT I’VE EVER SEEN COME FROM THIS COMPANY.
Extremely disappointed as a longtime customer.

20 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Kelly! Thank you for being a loyal customer and for sharing your feedback with us. We’re sorry to hear that your recent experience didn’t meet your expectations. To clarify, our return fee is now $8.95, which is lower than the previous combined fees for returns and promotions. We understand the importance of transparency, and we also offer the option to waive return fees if you choose a VENUS Wallet credit instead of a refund, so you can continue shopping with us.

As for product quality, we work with a variety of manufacturers to offer a wide selection of styles, and we’re always looking for ways to improve. Your input is valuable, and we will pass your feedback along to our team. Please email us at socialsupport@venus.com with more details so we can look into this further.

Classificada 2 em 5 estrelas

changed return policy

My initial order had a 90 return policy, need to exchange but they switched it to 30 days so now I am stuck with this dress. Lame they should consider it under the same time frame (old policy) since the initial order was made during that time. Looking for some where else to shop once again.

16 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Seven, thank you for reaching out and sharing your concerns. We understand how frustrating this situation can be, especially when policies change. We want to make this right for you, so please send us an e-mail to socialsupport@venus.com, and we’ll review your specific circumstances.

Classificada 1 em 5 estrelas

TERRIBLE company.

Terrible company with overpriced cheap fashion, horrendous customer service, and THEY REFUSED to honor my gift certificate for returned items because it expired... which is illegal. I will be filing complaints with the BBB and small claims court because you should treat your customers better and it's time to learn.

5 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da VENUS Fashion Inc.

Resposta da VENUS Fashion Inc.

Hi Elle, we’re very sorry to hear about your recent experience and the issues you’ve encountered. We take your feedback seriously and are committed to resolving any concerns you have. Regarding the expired gift certificate, please reach out to us directly at socialsupport@venus.com, and we’ll review your case to see how we can assist you.

Your satisfaction is important to us, and we want to make things right. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to address this matter to your satisfaction.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais