Schandalig!!!!!!!!!! Gisteren is mijn zoon van 14 met zijn papa naar het park geweest. In een van de attracties is de rugzak uit het karretje gevallen. Bij het melden van dit probleem kon de infodien... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Si j’aurais pu mettre moins d’une étoile je l’aurais fait je suis super déçu j’ai perdu mon téléphone dans l’attraction. J’ai su le localiser à position exacte mais ils n’ont voulu faire aucun effort... Ver mais
Dus eerst wat er gebuurt was ik ben dus handicap , en ik was dus met mijn twee andere vrinden naar tutakmon gegaan de oudste is 13 jaar en in de ingang was hij opgesreven als mijn mentor. Maar wij mog... Ver mais
verschrikkelijk vandaag, vandaag naar walibi geweest, veel te veel volk in het park, ellendige wacht rijen!! een consumptie of iets eten, was je bijna een rozijn van de dorst of uitgehongerd,... Ver mais
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Não respondeu a opiniões negativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Criminele organisatie
Was met vrienden waarvan een moeite heeft met opstaan door een ernstige aandoening. Tijdens het uitstappen zet hij zich af en er breekt iets af, gelukkig geen verwondingen aan over gehouden. Het is niet echt veilig als dingen zomaar kunnen afbreken bij uitstappen, dat moet sterk genoeg zijn. Operator mompelt iets in het Frans en wijst half naar de uitgang. Wij dus maar verder gegaan, worden we later door de bewaking meegenomen naar een snikhete ondervragingskamer! 800 euro betalen of politie. Meer dan een uur later waren ze er. Wij alles uitgelegd en na verklaring afleggen mochten we gaan. Maar niet meer het park in want dat was nu ondertussen dicht. Schandalig behandeld en niet eens sorry.
Mon parc préféré.
Cela fais + de 10 ans que je viens à Walibi Belgium et j'irai aussi j'jusque quand ça ne sera plus possible.
Le personnel est amicale et interagissent beaucoup avec les clients.
En bref, mon parc préféré !
Enorm genoten van de snelle achtbanen
Enorm genoten van de snelle achtbanen! Geweldig verder was het park schoon en vriendelijk personeel. Fijne sfeer..Aanrader met tieners!
Topdag
We hebben genoten van een zeer fijne dag. Alle atracties kunnen doen, max 20min aanschuiven.
Personeel was vriendelijk, toiletten zeer proper!
Wij hebben alvast een super leuke dag ervaren :) met 2 meisjes van 7 en 10.
Refund refused & unsafe park measures
Management just want to make money out of visitors the best they can. They had no safe measures in the halloween event and packed thousands and thousands of visitors in a clearly not optimised park. If they do this with visitors imagine how safe are those attractions.
Geen aanrader sorry!
Meer dan 2 uur wachten voor een attractie die volgens mij wel de moeite zijn. Tragisch slechte organisatie, waardoor je de attracties die er goed uitzien niet kan doen. Uit armoede de wachtrij verlaten een paar keer…Redelijk duur en je krijgt echt nul kwaliteit. Chapeau voor het vriendelijk personeel, want die houden het recht.
Zwakke Halloween ervaring meer dan 2…
Zwakke Halloween ervaring meer dan 2 uur moeten wachten voor op een attractie te kunnen… pizza buffet trok op niks service slecht niemand kon Nederlands
Pizza’s waren kou spookhuis van vijf sterren was niet eng het is zijn geld niet waart wc’s zijn super vuil echt jammer voor het geld dat wij uitgeven voor wat wij krijgen
A éviter, surtout en période de fêtes/congés !
Catastrophique.
J'y ai été durant la période d'Halloween 2022.
- Enormément de monde
- Des files de 2-3 heures
- Des prix très élevés, tant pour les billets, que les activités extra, la nourriture et les boissons
- Du personnel peu aimable
- Des spectacles et animations de qualité amateure.
Ne perdez pas votre temps, argent et énergie à y aller.
Pas assez diversifier ...
Pas assez diversifier ...
Pas assez diversifier répétitif, Prix abusif, j'en retient une mauvaise expérience je ne recommande pas.
Het was super
Het was super, je moet gewoon op het juiste moment komen en geen wachttijden
Mensen met special behoeften word geen…
Mensen met special behoeften word geen rekening mee gehouden. Een doktersattest is niet voldoende, het moet een gehandicaptenkaart zijn om een bandje te krijgen..... Mensen met autisme krijgen geen gehandicaptenkaart! Wel een doktersattest! Ga maar eens overal aanschuiven gemiddeld 45 min. Met een kind met autisme...... We hebben dus niks aan onze dag gehad, en ze zien ons ook niet meer terug....
Ben je te lang niet gaan
Is je te lang bent moet je niet naar walibi België gaan ik ben 198. Moet 195 zijn aners mag je niet in veel achtbanen is je lang bent niet gaan zonden van je geld personeel egt niet vrindlik noot ook noot meer en veelste duur wat je krijgt . dag was niet leuk egt jammer gaan dan naar Nederland ze walibi dat is beter veel ook veel beter
j'ai été avec mes gamins
j'ai été avec mes gamins, y ont aodré !
on reviendra !
Ellenlange wachtrijen, voorstekers…
Leuke attracties, maar minimum wachttijd was er 60 min. Mensen staken ons voorbij met 6-7 mensen, waardoor wij niet anders dan stress kregen hierdoor. Als we er iets van zeiden kropen ze gewoon over de omheiningen om toch de rijen voor te steken. Bij IEDERE attractie was dit hetzelfde liedje. Hier werd niets aan gedaan en daardoor had ik al snel zin om gewoon terug naar huis te gaan. Hier komen we niet meer terug!
vreselijke ervaring
Park bezocht op 27 mei 2022 - horrorervaring. Zeer lange wachttiijden, verschillende atrracties gesloten of tijdelijk stilgelegd wegens technische defecten, gewoon veel te veel volk toegelaten in het park. Nooit meer, absoluut te mijden.
26mei 2022 wachttijd minimaal 1u.
26mei 2022 , geen info aan de infobalie in het nederlands,enkel in het frans. Schandalig. Zeer lange wachttijden. Speedytickets krijgen voorrang. Voor hun 10min wachtrij voor anderen 1 tot 2u. Maar 4 attracties kunnen doen door lange wachtrijen. Op hun site beoordeling willen geven maar lijkt niet mogelijk.
Hele lange wachttijden (tot 2u) en…
Hele lange wachttijden (tot 2u) en daarbij nog regelmatig verschillende defecten vd attracties. Niet leuk als je maar aan 1/3 van het park kan deelnemen op 1 dag tijd.
Nederlands spreken of verstaan ze niet.
Verschrikkelijk
Verschrikkelijk. Meer dan een uur wachten om binnen te geraken. Overal hele lange wachtrijen. Eerst staat de wachtrij op 60 minuten maar door de speedy passen 1en1/2 geworden. Dus 2 attracties kunnen doen. Om mijn dochter nog een 3de attractie te gunnen, een speedy pass proberen te kopen, lukt niet dag zelf. Walibi echt nooit meer tenzij aantal bezoekers beperkt wordt.
Verschrikkelijk
Verschrikkelijk. Overboeking van het park, wachttijden: een uur om op de parking te geraken, nog eens een uur om binnen te geraken en twee uren wachten om een attractie te doen waarvan rit twee minuten duurt. We zijn dan ook na de eerste attractie vertrokken. Bedoeling was duidelijk: park zo vol mogelijk krijgen, met als gevolg overal 2 a 3 uren wachten.
Ik kwam hier met school heen en ik kwam…
Ik kwam hier met school heen en ik kwam even binnen in tiki theater, ik heb asthma en had zuurstof te kort , ik wil naar buiten gaan en dit werd mij verboden, er werd mij verteld dat als ik een stap buiten zet, ik het pretpark moet verlaten. Ik ben vriendelijk gebleven maar ze hielden me vast op een plek waar ik niet eens wou zijn. Dit doe je niet en is niet menselijk, je kan niet iemand verplichten ergens te zijn.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








