Zak Learning Opiniões 

880
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,5

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

I pretty much know nothing about computers. I contacted Zac Learning ref MS 2024 download. I came across a wonderful gentleman by the name of Fabian, well he gave up over an hour of his time,... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

If all companies had this ethos, then how good life would be. Purchased Office 2024 from Zak and then touched base with Fabian. He was just exceptional. Absolutely went above and beyond. He took remo... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Emailed about an activation problem and was given a reply the next day which resolved my problem. Very pleased with service and outcome.

Classificada 5 em 5 estrelas

My old computer crashed so we bought a replacement. Fabian very kindly helped me get past a problem uploading my Office 2021 programme I bought from the company a few months ago. He helped me transfe... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

880 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,5

Todas as opiniões

(880)

49 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

I bought MS Word software

I bought MS Word software, it turns out to be a pirated version that does not work completely, where I get notifications every time at startup and not all functions work. Since today, Word no longer works at all and I received the message that the maximum number of times of the activation has been exceeded. Contacting Zak seems impossible. I get emails back with the message that the email address is not active. So asking for my money back is impossible. So honor looks like a scam.

1 de maio de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer service

Have purchased office 2024 so I can have access to word, excel etc so that I can do my own bits of paperwork. Paid a great price and unfortunately my laptop did a reset and I couldn’t get on to office so couldn’t do my paperwork. Contacted Zak learning and sorted it out. Great service thanks.

17 de junho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible - avoid!

Bought Microsoft package through Wowcher. Successfully installed but it stopped working after a week. I've tried contacting them twice over the last fortnight but I've not had a response so will need to try escalate via Wowcher

Update - after seeing my review zaklearning got in touch. They provided me with instructions several times but each time the product key they provided came up with an error to say it had already been activated up to the limit of the multiple activation key. They continued to send the same instructions and product key each time I reached out for help. I ended up buying this from another merchant and installed it within 5 minutes, no problem, so it was definitely the key which was the problem. They eventually refunded me

15 de junho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Exceptional Service from Fabian Rickettes – Thank You!

I recently purchased the Microsoft Package from Zak Learning, and while I was really excited to get started, I hit a roadblock trying to install it. As someone with ADHD, I often find it incredibly difficult to follow technical instructions, and this was no exception, it quickly became overwhelming.

That’s when I decided to call for support, and I had the absolute pleasure of speaking with Fabian Rickettes. From the moment he answered the phone, Fabian was kind, patient, and incredibly understanding. He walked me through the entire process step by step, never once rushing or making me feel inadequate. It’s rare, so rare to receive this level of genuine, human-centered customer service these days, specially in the UK. Fabian made what felt like an impossible task completely manageable, and I truly can’t thank him enough.

This experience has not only left me feeling supported but also incredibly impressed with Zak Learning as a whole. Their courses and products are top-quality, very well-priced, and clearly backed by a team that cares.

Thank you, Fabian, for going above and beyond. And thank you to Zak Learning for delivering both excellent educational resources and exceptional service. I’m a very happy customer and will definitely be recommending you to others.

10 de junho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Wonderful and extremely helpful in…

Wonderful and extremely helpful in resolving a technical issue with my email profile. Fabian was not only patience but guided me, for over an hour, until my issue was resolved. Cannot thank Fabian enough - definitely would encourage friends to use Zak Learning services.

20 de maio de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Its a confirmed scam by Microsoft

Ok, I have bought their Microsoft Office 2024 which installed but not from the media, they have sent, its just a fake installer that connects to microsoft website and downloads the latest office (365) FREE version that i should be able activate with the code received from them. Of course the code said it was already used too many times. Upon contacting Microsoft they have said its a valid code but its part of a volume licence, the owner of the licence has NO RIGHT TO RESELL the individual codes, its only for the members of their company, it is software piracy and you have no right to install and use it. while the activation can be circumwented by phone activation, and then the software can be used, it is STILL A PIRATED software as you have acquired it illegally, and not knowing the law is still a breach of law...
Furthermore, the owner of the actual volume licence can any time rewoke the rights of the individual codes, so it might works for a few months or weeks and then abruptly stop as some of the buyers have already confirmed it.

14 de maio de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic support and service

My voucher code arrived quickly but I then had a problem activating it. I ccontacted support@zaklearning and had really prompt response again with full step by step instructions on how to install the Microsoft package. All round 5 star service and support from Fabian

7 de maio de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Developed a problem with MS Office…

Developed a problem with MS Office interacting with a previous installation of Office 365. Fast and effective solution provided by Fabian and Kelly in double quick time. I can’t praise them enough for going above and beyond to solve my issue.
Tremendous service from all at Zak Learning, highly recommended!

2 de maio de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Zak learning response to Microsoft installation

I purchased a Microsoft application through Wowcher and Zak learning.
The installation was a little problematic but the product is excellent, meets all my needs and I look forward to years of use.
Zak learning responded to my requests for help with the installation and were pleasant to deal with.

18 de abril de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I'll never buy from them again

I received the software and a licence key. I can't get it to activate the software. I've tried several times to get some help, but the 'help' didn't work either. I've asked for a refund twice before, but just got more "help" which again didn't work. I've AGAIN asked for a refund. I want my money back NOW or I'll take this further!!!!

24 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Zak Learning

Resposta da Zak Learning

Hello Denis,

Sorry to hear you are unable to get the software to activate, in your email to us you stated 'Please sort this out urgently, or refund my money' so we urgently assisted you to try to get your Office activated as most of the time this is a quick fix and there may be a small setting that needs changing.

As this did not work or you, we will refer your details back to the voucher company for a full refund, no problem! :)

If you have any questions, please do not hesitate to contact us.

Take Care,
ZAK Learning

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolutely love the software!

Absolutely love the software!. Due to my lack of experience with technology, I had a few issues setting up so I contacted Zak Learning who resolved the issues almost immediately....setting up a call, followed up with an Email to ensure that my 'issues' were resolved.
Excellent Customer Services. Thank you so much!

23 de abril de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Zak learning responded to my one star…

Zak learning responded to my one star review with a blatant lie!
They were not answering calls on Friday as it was a holiday.
I called so many times even using the emergency option and just got cut off.
In your reply you ask for my telephone number?
Someone called Ben called me Friday and said he could see that I had called numerous times. He informed me it was a holiday and no one was available. This is now weeks of trying to get someone to resolve it.
The really unsettling part of all this is I was told that no one was keen to help me (by Ben) due to my one star review!
You got a one star review because you don’t help and you certainly don’t listen!

I really don’t want to deal with your company anymore. I eoukd like a full refund.,

If your response to this is again fabricated nonsense (lie) I will take the matter further.

18 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Zak Learning

Resposta da Zak Learning

Hi Karen,

Although it was a holiday on Friday and our office was closed, we had limited persons available via remote working and calls were answered and emails replied to, i do apologise you didn't manage to get through, this wasn't a blatant lie.

We emailed you twice on Friday, however, from speaking with you today i now understand this did not resolve your issue. As you did not respond to us we were under the impression that you had managed to follow the instructions and successfully activate, which may be why this has been going on for a couple of weeks for you, but i understand this was not the case so i am extremely sorry for this.

Now that we have arranged a call for next week, i am confident i can rectify any issues you may have and turn this around for you.

Kind Regards
Kelly

Classificada 1 em 5 estrelas

Purchased a product key didn’t work had…

Purchased a product key didn’t work had instructions from company still didn’t work despite installation instructions as per their email emailed in response requesting refund had no reply

10 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Zak Learning

Resposta da Zak Learning

Hi Daniel,

I do apologise you didn't receive a response, we are closed over the weekend.

After speaking with you this morning i hope we have managed to come to a solution which suits you best. We were more than happy to assist you with your installation but have now requested a refund as this was your preference.

If we can assist you with anything else please do not hesitate to contact us.

Thanks
ZAK Learning

Classificada 2 em 5 estrelas

only 1 of 2 works

Not happy so far. I ordered 2 licenses, paid for 2 but only one works.
I've contacted the help desk. Response was reasonably fast, but incorrect. Still doesn't work.
I'm still awaiting a solution, but it's a difficult process, and I still did not receive what I paid for.

2 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Zak Learning

Resposta da Zak Learning

Hi Lennert,

Sorry to hear you were unhappy with your purchase so far, we hope we can turn this around for you! :D We have already sent you an email rectifying your issue, hopefully you have received this?

However if you have not received your response please do not hesitate to contact us and we can re-send it for you.

Thank you
ZAK Learning

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais