Cote Opiniões 

914
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 2 em 5 estrelas

Newbury Cote....nothing wrong with the food. What was verging on fraudulent was charging us £3.70 for the 'suprise ice cream' birthday dessert for my daughter. We didn't ask for it, my daughter didn't... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 2 em 5 estrelas

I dined with a friend at his invitation at cote St Paul’s. I like cote and have had consistent good meals. On this occasion I ordered boeuf bourguignon. It arrived as a lump of beef in a sauce with... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Kingston upon Thames 31/08/26 45 minutes after ordering, and still no food. Watching people around us arrive, order and get food which is frustrating. Chased up, no apology, no explanation. Food arr... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

⭐⭐⭐⭐⭐ I had a fantastic experience at Cote Restaurant! The customer service was excellent, and Anna was absolutely lovely — friendly, attentive, and professional throughout. She made the whole expe... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Restaurantes e bares

Escrito pela empresa

French-inspired dining. Join us in one of our restaurants across the UK or enjoy luxury delivered, with Côte at Home.


Informações de contacto

2,3

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

914 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 99% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,3

Todas as opiniões

(914)

205 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

I have been going to my local Ealing…

I have been going to my local Ealing Côte for years. Recently, the portions have shrunk, the salad Nicoise is full of coarse cabbage. Pork belly needed a magnifying glass to see it on the plate. Altogether an appalling change, and so bad I shall not go there again. The staff have always been wonderful, they will take the brunt of this

14 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Thank you for giving us a rating based on your experience. We're sorry to hear that you were left disappointed by some aspects of your visit this time. We'll be sure to share this with the relevant teams and are confident it's a one-off. Considering you're a lover of Cote, we hope you'll continue to be a valued guest of ours and give us another chance.

Classificada 2 em 5 estrelas

Used to be far ahead of most chains in…

Used to be far ahead of most chains in quality. Now average to lousy.

Re Côte's reply below ... I didn't say average. I said average to lousy.

3 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Hi, thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience felt average compared to the quality you previously enjoyed, and we appreciate you sharing your honest view. We’ll use your comments to help us improve and hope you’ll give us another chance in the future.

Classificada 1 em 5 estrelas

Even More Disappointed

This is a follow-up to my previous review of Cote in Bluewater and Cote in general. As a long term customer, i recently felt compelled to write a review about overall decline in the quantity and quality of their food, their poor service levels, the very poor value for money and the now awful ambience of their Bluewater restaurant in particular. The response I received (shown below), very sadly typifies the low levels this once good company have now descended to.
The response is not addressed to me although my name is clearly visible on the original review. The response is not signed by the writer. Although the word “sorry” does appear and the main points of my review are repeated, no attempt has been made to address those specific points or to describe how the company intends to improve on them. The whole thing looks like either a standard complaint response with the usual hollow promises to do better or something quickly bashed out by the office junior when told to reply.
If Cote do not quickly improve their very poor recent performance and take customer complaints much more seriously I believe it wont be long before we see the entire chain closing down.

Cotes reply to my review: Hi, thank you for your feedback and for choosing us over the years. We're very sorry to hear that your recent visits have left you feeling disappointed with the food, service, value and atmosphere, and we truly appreciate you taking the time to share these concerns. We’ll use your comments to help us improve, and we hope you might consider giving us another chance in the future. Thank you again, and please be assured we’ll use your feedback to do better next time.

18 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Thank you for taking the time to share this further feedback. We genuinely value all feedback and would love the opportunity to better understand your concerns. Please reach out to us directly on reviews@cote.co.uk with your contact details and concerns so that a member of our Guest Excellence team can discuss your experience with you personally.

Classificada 4 em 5 estrelas

Lovely lunch at Bury St Edmunds branch…

Lovely lunch at Bury St Edmunds branch with my nephew. Staff friendly and attentive. I’d had an email offering a free glass of ‘fizz’ for me and guest which we accepted. However when I got home I realised I’d been charged for these drinks! (Over £16) Phoned up and spoke to manager who apologised and advised to come back when convenient and get a refund. Went in today, the manager wasn’t there but spoke to deputy. She was spectacularly unfriendly verging on rude. Very disappointed.

14 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Hi, thank you for your feedback. We're delighted to hear you enjoyed your lunch and found the team friendly and attentive, but we're very sorry to learn about the issue with the promotional drinks and the disappointing experience you had when returning for your refund.
We understand how frustrating this must have been. If you've still not received your refund, please reach out to us with a copy of your bill and refund request, to reviews@cote.co.uk. We'll sort it for you.

Classificada 1 em 5 estrelas

Feel badly let down

Feel badly let down. Have been to Cote several times in recent years so consider myself quite a loyal customer. Utterly convinced I’d cancelled my most recent booking and told that to Cote after they asked why I hadn’t attended. They acknowledged I’d cancelled but still charged me money. I’m disappointed that this is the way they treat loyal customers.

4 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Hi, thank you for your feedback. We're very sorry to hear you feel let down, and we understand how disappointing this situation must have been. Please contact us directly at reviews@cote.co.uk so we can look into this and assist further.

Classificada 1 em 5 estrelas

Went to Kingston Cote for a coffee

Went to Kingston Cote for a coffee. Waited 15 minutes for service from the only waitress and then became the third couple to walk out. Can’t comment on food or drink as they didn’t seem to be serving as clearly not shut because there was one table that had used coffee cups in front of three people. Must have been there awhile! Went to Bills next door - heaving with Cote ‘refugees’ with excellent service.

11 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Hi, thank you for your feedback. We're very sorry to hear about the lack of service you experienced at our Kingston restaurant and understand how frustrating it must have been to wait and then leave without being served. We'll ensure your comments are shared with the team and used to improve, and we do hope you'll give us another chance in the future.

Classificada 1 em 5 estrelas

The worst Cote meal ever.

The worst Cote meal ever.
Ate at Cote Farnham with the family. There were six of us. I must say the front of house staff were excellent and the manager was doing a sterling job fielding the host of complaints coming from numerous tables. The chef (who was a cover for the usual chef) had a shocker. Minute steak that ate more like hour steak. Forgotten sauces. First burnt, then cold dauphinoise potato. Overcooked duck confit. There was more wrong than right. He should not be working in a kitchen. Avoid the place.

7 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Thank you for giving us a rating based on your experience. We're sorry to hear that you were left disappointed by some aspects of your visit this time. We'll be sure to share this with the relevant teams and are confident it's a one-off. Considering you're a lover of Cote, we hope you'll continue to be a valued guest of ours and give us another chance.

Classificada 1 em 5 estrelas

Rubbish

Rubbish
Don’t go expensive for what it is . Both had awful stomachs after the meal . Didn’t get the Free fizz voucher after asking if would be ok so an extra £16.70 then second choice of meal first wasn’t available, watch out they then charge 10% service charge for two people . I could go on …….

2 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Thanks for your comments. We'd like to investigate fully, so please email a copy of your bill, your fizz voucher code, and your contact details to reviews@cote.co.uk. Please note our 10% service charge is completely optional.

Classificada 1 em 5 estrelas

Sadly I can’t leave a no star review

Sadly I can’t leave a no star review. Was given a cote voucher as a gift
First experience was awful, fish was raw and bloody. Manager ended up giving us the meal for free it was so bad. Second attempt to spend vouchers, quality of food was very poor and again given a free meal as it was so bad. Both times the manager offered this without me asking, In a final attempt to spend vouchers went today n had the tuna salad. Tuna was hardly warm and cooked to what I can only describe as leather. How hard is it to make a tuna Nisoise salad?? Leathery tuna, cold boiled egg, one chopped up potatoe, 3 fine beans, one olive and a lettuce that had been quartered with the end still on it
The only consolation was the passion fruit mocktail which was lovely.
In general though the ingredients a far below standard( flowery tomatoes) and the I don’t believe any chef would put that kind of food out n think it was acceptable, seemingly cote do.

1 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Hi, thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear that you've had more than one disappointing experience with us and that the food has consistently fallen below expectations, particularly on your most recent visit. We're pleased to hear you enjoyed the passion fruit mocktail, but we completely understand your frustration and are disappointed with your other comments. We'll use your comments to review these concerns and do better next time. Thank you again for your feedback, and we hope you'll consider giving us another chance in the future. If you still have your voucher to use then you could consider using it against Cote at Home.

Classificada 5 em 5 estrelas

Cote

Cote - Chester
We held our Wedding reception upstairs in the Chester restaurant on 3rd July 2026.
We dealt with Carolina from booking several months before right through to the actual reception itself.

What can I say other than superb!!

We chose the venue because of her professionalism and helpfulness and she was amazing!
Fantastic communications throughout, helped us plan the actual event, put decorations up for us exactly as we requested as we didn’t have time in the end, organised the guests, the staff team serving the food and drinks on the day, who were fantastic as well.
She dealt with the cake delivery and presentation, timed the toasts and fizz, everything.
All of the staff team were brilliant, whenever we contacted them or visited, nothing was too much trouble and the food on the day was great.
Cannot recommend the team and the venue enough.
Carolina especially was a complete Godsend. She told us she would sort everything and we could just sit back and enjoy the day and that’s exactly what she did.
We wish we could do it all again.

We’ll definitely be back for meals in the future.
Thanks again to the whole staff team.
Lesley & Monika

3 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Hi, thank you for taking the time to share such a wonderful review. We're absolutely delighted that you chose us for your wedding reception and that Carolina and the team helped make your day so special. It's fantastic to hear everything ran seamlessly and that you were able to relax and enjoy the celebrations just as planned.

Classificada 2 em 5 estrelas

Terrible Mistake Restaurant was empty apart from two couples, no welcome, no @free glass of fix”

It was pretty awful, it was a first date, so we asked for a cosy table & told them it was a date night.
The Romanian !!!! Who greeted us at the door was so miserable, no smile at all.
The waitress was very lovely. & very helpful!! but he was appalling. Our bill came to £160

27 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Hi, thank you for your feedback. We're so sorry that the welcome you received didn't set the right tone for what should have been a special first date, particularly after letting us know the occasion. We're pleased to hear your waitress was lovely and helpful, and we're glad the remainder of the evening was enjoyable. Thank you again for sharing your comments with us; we'll use them to improve and do better next time, and we hope you'll give us another chance in the future.

Classificada 1 em 5 estrelas

What a fall from grace… this ranks as…

What a fall from grace… this ranks as my worst meal anywhere in 2026 and I eat out 10 times a month. Begin with the welcome, the Maitre D, was on a private so just pointed at a table. We should have left, staying was our mistake. We ordered some drinks, a minute steak and fries and two vegan burgers. The steak was tolerable. The vegan burgers were grey and entirely without flavour served in a brioche bun with a smear of something oily and a wedge of cabbage that had been dipped in mayo (rather than little gem lettuce… they had apparently run out and made an uninvited substitution. Initially they told us it was lettuce (it so wasn’t) and the sop was that we only paid for one when I challenged the quality of the food. Next time don’t grab your Cote, just run!

28 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Hi, thank you for your feedback. We're very sorry to hear about your experience and disappointed that both the food and service fell so far short of expectations, particularly the quality of the vegan burgers and the uncommunicated substitution. We'd be grateful if you could send a copy of your bill along with this review to reviews@cote.co.uk so we can discuss further how to make things right. Thank you again for taking the time to share your comments, and we'll use your feedback to improve and do better next time.

Classificada 2 em 5 estrelas

I used to like going to Cote St Pauls…

I used to like going to Cote St Pauls and have been there many times over the years. This time i had to leave my table to chase up on my wine order half way through my meal as wasnt delivered and again to get the final bill. The service charge is automatically added to the final bill. I requested that the charge was removed, the Maitre'd was quite huffy and didnt seem interested. What a shame this flag ship well located restaurant has fallen so far and i was amazed to see the Trust Pilot reviews regarding the chain. After many years wont be returning to Cote again.

27 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Thanks for the review, we appreciate the feedback. We'll be sure to address your comments with our restaurant management team and we do hope you’ll continue to be a valued guest of ours.

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid the Windsor/Eton branch near the…

Avoid the Windsor/Eton branch near the bridge, got severe food poisoning from having a Sunday lunch.

26 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

"Hi, sorry to hear you've been feeling unwell. To discuss your experience in detail, please kindly contact us directly via email on reviews@cote.co.uk, with the time, date and location you dined so we can help you.

Classificada 1 em 5 estrelas

A disappointing experience at Côte…

A disappointing experience at Côte Brasserie Wimbledon
Jul 2026 • Friends
An astonishingly disappointing experience at Côte Brasserie, Wimbledon

I have never before been served what was described as a panko-crusted plaice fillet, only to discover that there was no fish inside the breadcrumb crust at all.

The waiter/manager serving us was dressed in what appeared to be his normal everyday street clothes: a dark printed shirt over a rather worn-looking pair of trousers. This did not suggest the professional impression one would expect from a restaurant of this type. Far from it.

I ordered the Plaice Frites, described as panko-crusted fish fillets with crushed petit pois, house-made tartare sauce and free-flow frites. When the dish arrived, I tried to peel off the breadcrumb crust to check the fish. To my complete surprise, the breadcrumb coating was empty — there was no fish underneath it. I called the waiter/manager and showed him what had been served, and asked him to take it back to the “chef??!"

I then ordered the Breton Fish Stew, described as containing mussels, prawns, sea bream and new potatoes in a tomato, white wine and chilli sauce. Unfortunately, there was no noticeable chilli, only a small sliver of white fish and three small prawns. No side plate was provided for the empty mussel shells. The two pieces of toasted baguette served with it, were burnt on the side and served without butter, nor garlic.

My friend ordered a burger, without the Comté cheese. It arrived with over-cooked browned onions, mayonnaise and pickled cucumbers. That was so below par, that he only managed to down a part of it.

The overall experience was extremely disappointing, to say the least. The food did not live up to its descriptions nor to our expectations; the portions were underwhelming, and the service and presentation fell well below what one would expect from a restaurant such as Côte.

Sadly, this was a very poor experience and not one we would wish to repeat.

25 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Hi, thank you for your feedback. We are so sorry to hear of what you describe, please rest assured that we have received your email and we will be in touch directly soon.

Classificada 2 em 5 estrelas

Sat evening at Cote Chester

Went to Cote tonight in Chester very disappointed
food was good but extremely small potions and it is very expensive we only had 1 starter and 2 mains
Starter was the soufflé it was so small
No vegetables accompanying
Mains they are extra
Had 1 soft drink each bill came to over 74 pound left feeling hungry but wasn’t going to pay nearly 9 pound for a minute pud
Service was Ok staff were friendly
Not good value at all

25 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Hi, thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear you felt the portion sizes and overall value didn't meet your expectations, although we're pleased to know you enjoyed the food and found our team friendly. We'll use your comments constructively to help us improve and we do hope that you'll join us again soon.

Classificada 2 em 5 estrelas

I am a supporter of Cote

I am a supporter of Cote. It normally delivers exactly what it says on the label. Not today though. Lunch @ 1320 x 2. My simple Caesar was not even simple. The lettuce was not baby gem, no cheese, no anchovy & half a boiled egg. Just not good enough & returned to the kitchen. The chef should never have allowed it to go out & the servers should have known better. Is this a sign of where Cote is going in a competitive Guildford world. If it is there is a serious problem.
This is a genuine criticism..,not a competitor!

22 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Thanks for the review, we really appreciate the feedback. Sorry that your experience fell short of our usual standards this time. We'll use your comments constructively to help us improve and we do hope that you'll join us again soon.

Classificada 5 em 5 estrelas

Cote Wokingham is exceptional

Cote Wokingham was exceptional as always. Serena and team always on top of everything and the food, wine and service were excellent. We loved the new menu! Will return soon!

21 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Hi, thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear Serena and the team made your visit so enjoyable and that you loved the food, wine and our new menu. We'll be sure to pass on your kind words, and we look forward to welcoming you back again soon.

Classificada 5 em 5 estrelas

Visited today there were 4 of us

Visited today there were 4 of us. We had the set menu it was excellent and well priced service good too very cool and really enjoyed the food

15 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted you enjoyed both the food and service. The team will be so pleased to hear your comments, and we look forward to welcoming you back soon.

Classificada 1 em 5 estrelas

Henley branch food very disappointing.

Visited the Henley branch and was very disappointed. I ordered Plaice Frites,
Panko crusted fish fillets, crushed petit pois & housemade tartare sauce with free-flow frites
Sounded good but fillets is plural implying more than one. The one that was served was very small and it was difficult to find any fish within the thick crust of panko and when I did find some fish it was an unbelievable colour for plaice. It was brown! The peas on the other hand were delicious and service was pleasant. Don't think I'll bother again though.

14 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Cote

Resposta da Cote

Thank you for your feedback. We're sorry to hear the dish did not meet your expectations, although we're pleased you enjoyed the peas and found the service pleasant. We'd appreciate the opportunity to discuss your experience further, please contact us at reviews@cote.co.uk.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais