Daniel of Windsor Opiniões 

242
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,7

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

It was really easy to navigate the website, I found exactly what I was looking for, the delivery was very quick and I’m very happy with the product. Thank you!

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

What a wonderful find. An independent family run department store which delivers high quality, competitive priced goods. I cannot fault. Good communication and excellent product. I would not hesita... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

I bought a harry potter lego from this seller should have been delivered 31st July to 1st August not arrived 1st he tried to say it had wrong tracking number it as not left the postoffice he took... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Brought a pair of Brooks Adrenaline from them at a good price. There was an issue with postage being added when it shouldn’t have been, but customer services were efficient and helpful and headed the... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de departamentos
  2. também em
  3. Loja de acessórios de moda
  4. Loja de artigos para desportos ao ar livre
  5. Loja de brinquedos para crianças
  6. Loja de lembranças
  7. Padaria

Escrito pela empresa

Daniel of Windsor was originally established in 1901 by Walter James Daniel and has always remained a family-run independent store. Our range of departments includes a wide range of luxury goods from hundreds of premium brands across a selection of departments. You will find a selection of luxurious items within our wide range of departments, including: furniture, home furnishings, toys and games, and luxury fashion for men, women and children. As well as sports and leisure clothing and equipment, baby and nursery, alongside luxurious gifts for your loved ones. If you’re looking for gifting, designer homeware or even for contemporary fashion - make sure to browse the full selection across our departments. We like to deliver the best in-store experience, so you will find a wide range of services and concessions within our stores. From in-store dining at Heidi & FOGGs, to Gait Analysis, to Lingerie Fitting services.


Informações de contacto

3,7

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

242 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,7

Todas as opiniões

(242)

17 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

The worst company

The worst company. Cancelled the order just before dispatch. #22385 (WEB22385)

28 de fevereiro de 2025
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Dear Gedas,

Thank you for taking the time to leave us a review. Please accept our sincere apologies for your order experience.

We unfortunately needed to cancel your order due to an error in our unit stock system, as the item you had ordered was out of stock. We deeply apologise for this system error.

We sent an email notifying you of this cancellation reason. There is a chance this email went into your Junk / Spam folder, so please do check there if nothing came through to your inbox.

Once again, we do hope you can accept our sincere apologies for your experience and any inconvenience caused.

Kind regards,
Daniel Customer Service

Classificada 1 em 5 estrelas

The item ordered was cancelled as it…

The item ordered was cancelled as it was out of stock but was still advertised on the website

5 de março de 2025
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Dear NP,

Thank you for taking the time to leave a review of your experience. Please accept our sincere apologies for this situation.

So we can assist you further, please send an email to enquiries@danielstores.co.uk with your order information and experience, and our Customer Service team will be in touch with you.

We look forward to resolving this matter for you soon.

Kind regards,
Daniel Customer Service

Classificada 5 em 5 estrelas

Great experience

Ordering was very easy , I was very pleased with the price & delivery was excellent

20 de fevereiro de 2025
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Hi .D Young,

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're happy to hear you enjoyed your experience ordering with us and found it easy. We hope to assist you with a future order soon!

Kind regards,
Daniel Customer Service

Classificada 5 em 5 estrelas

Brilliant service

Brilliant service, quick delivery

19 de março de 2025
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Hi Zoe,

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're happy to hear you enjoyed your experience ordering with us. We look forward to assisting you with a future order soon.

Kind regards,
Daniel Customer Service

Classificada 5 em 5 estrelas

Quick delivery and excellentgood service

Quick delivery and good service, very well packaged!

1 de março de 2025
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Hi Mrs Hughes,

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're happy to hear you enjoyed your experience ordering with us. We hope to assist you with a future order soon!

Kind regards,
Daniel Customer Service

Classificada 1 em 5 estrelas

Cancelled our order

Cancelled our order the day it was supposed to be delivered with no reasoning too.

14 de fevereiro de 2025
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Dear Aimee,

Please accept our sincere apologies for your experience ordering with us. Please get in touch with us at enquiries@danielstores.co.uk with your order number, and our customer service team will be happy to assist you further.

Kind regards,
Daniel Customer Service

Classificada 5 em 5 estrelas

Love my pillow

Love my pillow. Great price fast delivery very impressed

14 de março de 2025
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Hi Diane, thank you so much for leaving a review! We're glad to hear you love your pillow, and we are happy to hear you had great experience shopping with us. We hope to assist you with a future order soon!

Classificada 1 em 5 estrelas

Warning - Do Not Purchase Men’s Clothing from Daniels

This is a follow up to my review dated 13th February.

After my distressing experience in Daniel’s Windsor on 12th February, I contacted Gant direct. Despite the fact they had no legal relationship with me , they could not have been more helpful. They were friendly and apologetic and eager to resolve the issue, simply asking me to send them a photograph of the jumper and proof of purchase. Upon receipt of these they immediately offered me a full credit note.

At no time did they suggest that I had washed the jumper incorrectly and/or caused the damage myself (something the staff in Windsor were very quick to infer.) Nor did they ask me to return the jumper so that they could carry out a “product review” (whatever that is) - something I was told by the “family member” was essential.

Daniels, despite thirty years of loyal custom, I will not be returning to your store and would warn anyone reading this to think twice before doing so. Your alleged values of “quality, value and service” are misleading and untrue.

12 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Dear Mr. Ormond,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear about your recent experience and that we didn’t meet your expectations on this occasion.

We sincerely regret that you felt let down by the process, and we appreciate your long-standing loyalty to our store.

If there’s anything further we can do to resolve this matter, or regain your trust, please don’t hesitate to reach out to us directly at: Enquiries@danielstores.co.uk

Best regards,
Daniel of Windsor Customer Service

Classificada 5 em 5 estrelas

Great product

Great product, price better than at other stores and wuick delivery. Very satisfied

16 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Hi Flavia

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you're happy with the product, our pricing, and the speedy delivery.

Your satisfaction means a lot to us, and we truly appreciate your support. We hope to see you shop with us again soon!

Classificada 1 em 5 estrelas

They cancel orders as they don’t know their stock levels!

I have tried to order two separate items in the last few months, only to receive an emails days later stating “ Unfortunately, on this occasion we have had to cancel your order. Please accept our sincerest apologies that we cannot fulfil your order.” Annoyed as the second order was meant to be a gift, and the first was my Christmas present. I called up to see what was going on;
a polite gentleman tried to help me however he could not understand where the issue arose as it seemed there was one in stock which could not be located. Albeit he is raising an investigation ticket. Utterly and bitterly disappointed

6 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Hi Sabrina,

Thank you for taking the time to review your experience. As expressed over the phone to you, we sincerely apologise this stock issue happened on more than one occasion.

We apologise for the delay in our communication while we have been investigating the cause of this stock level error. Our investigation has now concluded and we can confirm our system encountered a glitch when displaying stock levels for certain products. We have since addressed this issue for these particular products and are working to ensure all product stock levels are correct.

Once again, we hope you can accept our deepest apologies for your experience. We understand your frustration in this matter and will be using your feedback to better our customer service and ensure future stock level issues are addressed promptly.

Please feel free to email us at enquiries@danielstores.co.uk if you would like to discuss this matter further.

Best regards,
Daniel Customer Service

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic website

Fantastic website

5 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Hi Daniel,

Thank you for taking the time to review our website!

We value your support and feedback, and we look forward to welcoming you back to our website in the future.

If there’s ever anything we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Wishing you all the best :)

Kind regards,
Daniel Customer Service

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent staff

Great company and what a difference to be able to speak to lovely helpful staff will definitely purchase here again

19 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Hi Lynne,

Thank you so much for your kind words and for sharing your experience with us! We're thrilled to hear that you found our staff helpful and had a great experience.

We truly value your support and look forward to welcoming you back for future purchases. If there’s ever anything we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Wishing you all the best! :)

Kind regards,
Daniel Customer Service

Classificada 5 em 5 estrelas

Great customer service

I recently bought an item from here and it wasn't for me. I contacted them and they immediately sent me a returns label and a refund was processed as soon as they received the item, literally within days of me posting it back, much quicker than I have received refunds when dealing with chain stores. All phone calls when dealing with them were answered promptly and the staff were incredibly polite and helpful at all times.

11 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Hi Jennifer,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We’re so pleased to hear that your return process was smooth and efficient and that our team was able to assist you promptly and politely.

We pride ourselves on providing a personal and hassle-free service, so it’s wonderful to know that we met your expectations. Your kind words mean a lot to us and we’ll be sure to pass on your feedback to the team - they’ll be thrilled to hear it!

If there’s anything else we can assist you with in the future, please don’t hesitate to reach out. Thank you again for your support and we hope to welcome you back soon :)

Warm regards,
Daniel Customer Service

Classificada 5 em 5 estrelas

Brought the cheri cake by jelly cat…

Brought the cheri cake by jelly cat when they sent out yesterday arrived within one day I am really happy communication was good too got back to me straight away when I asked a question. thank you very much.

14 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Hi Laura,

Thank you so much for your kind message! We’re thrilled to hear that your Cheri Cake by Jellycat arrived so quickly and that you’re happy with it. It’s wonderful to know that our communication met your expectations as well.

Your feedback means a lot to us and we’re so pleased we could provide you with a great shopping experience. If there’s anything else we can assist you with in the future, please don’t hesitate to get in touch.

Thank you again and we hope you enjoy your new Jellycat addition! :)

Best regards,
Daniel Customer Service

Classificada 1 em 5 estrelas

Just cancelled my order without any…

Just cancelled my order without any feedback as to why. Very poor.

10 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Hi Stats,

We're very sorry to hear about your experience with your recent order. We completely understand your frustration and disappointment in not receiving feedback regarding the cancellation. This is not the level of communication we strive to provide.

Could you please provide your order number or any other details so we can look into this for you right away? We value your custom and would like to make things right.

Thank you for bringing this to our attention and we sincerely apologise for any inconvenience caused.

Kind regards,
Daniel Customer Service

Classificada 1 em 5 estrelas

DONT BOTHER GIVING THIS COMPANY ALL YOUR INFORMATION!

Went on this companies website to buy a Jellycat Cheri Cake and was offered a £5 discount if I entered my email address, which I proceeded to do! I was then told I also needed to enter my phone number, which stupidly i also proceeded to do! I was given a code DANIEL5 and then proceeded to checkout. When asked if i had a discount code I put it in the box only to be told that I needed to register for an account, so bearing In mind they would need my address to send the parcel I proceeded with that and went back to the checkout page, only to then be told after submitting all my I formation, that I would then need to soend at least £50! Absolute Rubbish! I didn't bother in the end!

8 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Hi Samantha,

Thank you for reaching out and sharing your experience with us. We're truly sorry to hear about the frustration you encountered while trying to use the discount code on our website.

Yes, the £5 discount is indeed part of a promotion running for any orders over the value of £50, but we completely understand how this may not have been communicated as clearly as it should have been during your checkout process. Your feedback is invaluable and we’ll be raising this with our team to ensure that the terms of our promotions are made much more transparent in the future to avoid any confusion.

We also want to reassure you that we take privacy seriously and while we request certain details like an email and phone number for promotional codes or account registration only, this is only to provide the best possible service and so that we are able to contact our customers about their orders placed. However, we can see how this experience may have felt overwhelming, and for that, we sincerely apologise.

If you’re still interested in the Cheri Cake or any other items, please let me know by emailing: Enquiries@danielstores.co.uk and we’d be happy to assist you to ensure that everything runs smoothly.

Thank you again for your feedback and hopefully we can make things right for you.

Best regards,
Daniel Customer Service

Classificada 1 em 5 estrelas

Shane on you! Dreadful customer service.

I found via the internet ( we live in the wilds of Cumbria) two Alicia chairs this morning, which I ordered. We already have the sofas.
Only when I was about to pay for them did this ridiculous website say they’re out of stock!
I ve emailed twice - no reply
I’ve phoned three times - no one has had the courtesy to come back to me with information.
We own and operation a 35 bed hotel. If we treated our customers in this way we would soon have no customers!
Shame on you Daniel Stores, dreadful customer service.

19 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Dear Louise,

Thank you for your review, and we sincerely apologise for the inconvenience you have experienced.

We operate a unit stock system, and it's possible that the Alicia chairs were sold either online or in-store around the same time you attempted to place your order online, resulting in the out-of-stock notification.

Could you kindly confirm which email address you contacted us on? Unfortunately, we do not have a record of your emails in our main customer service inbox which is: Enquiries@danielstores.co.uk. For your information, our Furniture Department inbox is: windsorfurniture@danielstores.co.uk.

Our phone numbers are also available should you wish to speak to us directly are:
- Daniel Online Team: 01753 801 084
- Furniture Department: 01753 801 052

If you would like to proceed with an order, we can process your payment via a secure PayPal payment link as an alternative to the website.

We sincerely apologise again for the inconvenience and hope to assist you further.

Kind regards,
Daniel Customer Service

Classificada 2 em 5 estrelas

Really !!!...?

The actual store experience is a really good experience but we are always shocked at one of the security guards in the windsor store who looks like he was dressed for an SAS mission to storm some foreign embassy. Totally and completely overboard and in such a nice and upmarket store completely unrequired. Its windsor !!. No need for body cams on every corner of his uniform or bullet proof vest or highly polished boots and riot shield.

Get a grip 'Daniel' totally unrequired to have somebody like that in store grabbing everybodys attention. Russia wont be invading you tomorrow i assure you.

31 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Dear Steve,

Thank you for taking the time to share your feedback and for your kind words about our store experience.

We understand your concerns regarding the appearance of our security personnel. Unfortunately, due to the high amount of shoplifting we experience, we have found it necessary to have visible security measures in place, including uniformed guards. Their presence acts as a deterrent and has made a noticeable difference in reducing incidents.

In an ideal world, such measures wouldn't be required - but given the current retail climate and the frequency with which we are the target of shoplifting, it's necessary for us to take these precautions.

We appreciate your feedback and hope that this doesn’t detract from your overall experience at our Windsor store.

Thank you and we hope you have a wonderful day!

Best regards,
Daniel Customer Service

Classificada 2 em 5 estrelas

Unclean floors and wilted salads

I have been coming to Daniel Windsor since moved here 27 years ago and always thought it was a lovely store. Today, however, I entered through the doors next to Heidi’s and the first thing I noticed was that the stairs from the sliding doors into the store didn’t look very clean. We then sat in Heidi’s at the tables for 4 near the exit and I noticed the floor there seemed to have many coffee/tea stains and the seats we were sitting on had many crumbs and didn’t look clean either. We were going to have lunch there … but! When we got to the (amazing!) counter there were a couple flies landing and taking off from the pizza squares. The staff, who weren’t busy at that time, were ignoring the flies. I moved on and saw little quiches, which I quite fancied, but the quiches had rocket on the top, and the rocket was completely wilted and looked as though it had been there for days, rather than that morning.
Very disappointing for such a smart store.

18 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Dear Lori,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear about your disappointing experience during your recent visit to our Windsor store. We take cleanliness and food hygiene very seriously, and it's clear that on this occasion, we fell short of the high standards we aim to uphold.

Your comments have been shared with our food concession Heidi Bakery and our Management team - and we will be addressing the issues you’ve raised with Heidi Bakery to ensure improvements are made. We sincerely apologise for the oversight, particularly in our Heidi Bakery café area, and appreciate you bringing this to our attention.

We value your loyalty over the past 27 years and we hope this experience won’t deter you from visiting us again. Please feel free to reach out to us directly if you have any further concerns. We’d love the opportunity to make it right and restore your confidence in our store.

Thank you again for your feedback and we hope to welcome you back soon.

Best regards,
Daniel Customer Service

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer service

My shopping experience at Daniels in both Windsor and Ealing stores was second to none, with good old-fashioned customer service (which is virtually non-existent nowadays!) The assistance given from start to finish by Anna and Brian in the furniture department was 5 star. Both were knowledgeable, helpful and friendly, bending over backwards to accommodate my requests, including delivering furniture at extremely short notice! I will be returning! Thank you.

2 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Daniel of Windsor

Resposta da Daniel of Windsor

Dear Lisa,

Thank you so much for your wonderful review! :)

We’re thrilled to hear that you had such a positive shopping experience at both our Windsor and Ealing stores. Providing exceptional customer service is our top priority, and it’s fantastic to know that Anna and Brian in the Furniture Department went above and beyond to meet your needs.

Your kind words will be shared with them - they’ll be delighted to hear they made such a great impression. We’re glad we could accommodate your requests and ensure a smooth delivery process for you.

We look forward to welcoming you back in the future! Thank you again for choosing Daniel and for your continued support.

Best regards,
Daniel Customer Service

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais