deconovo Opiniões 

282
•
TrustScore: 4 em 5

4,1

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 3 em 5 estrelas

J'ai commandé des rideaux occultants thermiques blancs et j'ai reçu des rideaux gris-bleu qui ne sont même pas occultants. Malgré des photos prouvant leur erreur, le service client m'a indiqué une p... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Lynn S below is a whiney little Karen! What an Absolute Jerk for leaving a 1 star only because her FREE coupon had a $40 dollar min purchase. That's called business Lynn! Her review had nothing to... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Deconovo Black Out Curtains are fabulous !!! We live in Texas & the heat here is intense & these curtains are helping us keep our home cool while all the air conditioners struggle to keep up with heat... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I’m really impressed with this bamboo sheet set from Deconovo. The fabric feels incredibly soft and silky, almost like hotel-quality bedding. After washing them, they became even softer and held u... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de cortinas
  2. também em
  3. Fornecedor e fabricante de cortinas
  4. Loja de bricolage, casa e jardim

Escrito pela empresa

Deconovo specializes in affordable and modern home decor. Our European and US-based designers stay up-to-date with the latest trends to ensure our range of stylish home decor products always stays on point. Over the years, we have expanded our catalog to include all categories of home decor. We offer sofa covers, cushion covers, bedding items, tablecloths, table runners, weighted blankets, towels, bathroom textiles, and more. Our company culture values authenticity, simplicity, and reliability - the exact components that make a home thrive and grow. By staying true to our customers, people, and the environment, we contribute to improving the lives of those around us and the local community, helping them to live better and realize their true potential.


Informações de contacto

4,1

Bom

TrustScore: 4 em 5

282 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 75% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de um mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,1

Todas as opiniões

(282)

23 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Deconovo Black Out Curtains are the absolute best

Deconovo Black Out Curtains are fabulous !!! We live in Texas & the heat here is intense & these curtains are helping us keep our home cool while all the air conditioners struggle to keep up with heat indexes as high as 120 degrees !!! This is the second year we have used these curtains & we ordered more this year so that every window in our home is covered!!!! Thanks Deconovo for making these fabulous curtains !!!

15 de junho de 2023
Classificada 1 em 5 estrelas

i need a return or my money back this…

i need a return or my money back this is not the correct size that i ordered i am really disappointed i would like my money back

13 de junho de 2023
logótipo da deconovo

Resposta da deconovo

Hi, Yuliana, thank you for your review, we are very sorry to hear of this experience, if you could please get in touch with our customer service team with your order details we will be happy to look into this.

Kind regards,
deconovo

Classificada 1 em 5 estrelas

DEUS278926095

Fastest delivery I’ve ever had!!👍👍 However your customer service needs to improve by10X👎👎. I have emailed 4 times and called 2 times for the last 4-6 days trying to get a return label so I can return misordered merchandise. I have no problem paying for shipping myself. How difficult can it be to fill in some blanks on the computer and email me the return label so as I can return the merchandise and get this matter resolved.

16 de junho de 2023
Opinião espontânea
logótipo da deconovo

Resposta da deconovo

Hi, Tammy, thank you for your feedback. We are sorry to have given you a bad experience. we sent out a return label on June 19, and we don't know if you received it. Please check email or spam. We will send it again Today. If you have any other questions, please contact us via email info@deconovo.com

Kind regards,
deconovo

Classificada 1 em 5 estrelas

Order number DEUS278926095

Fastest delivery I’ve ever had!! 👍👍 However your customer service needs improvement X10.👎👎 I have emailed 4 times and called 2 times asking for someone to send me a return label so I can return merchandise. This has been going on for 4 days. How long can it possibly take to fill in the blanks and email it to me so I can print it and take to whoever and get this matter settled.
Received a phone call today from DecoNovo and also received the return label!! Will be returning merchandise tomorrow.

19 de junho de 2023
logótipo da deconovo

Resposta da deconovo

Hi, Tammy, thank you for your feedback. We are sorry to have given you a bad experience. we sent out a return label on June 19, and we don't know if you received it. Please check email or spam. We will send it again Today. If you have any other questions, please contact us via email info@deconovo.com

Kind regards,
deconovo

Classificada 5 em 5 estrelas

Beautiful light pink curtains

Beautiful light pink transparent curtains for my living room. They came quick and well wrapped. They fit perfectly even though I thought they would be too long but weren’t. They were 45” in length and serve as café curtains.

14 de junho de 2023
Classificada 1 em 5 estrelas

The item never arrived

The item never arrived, we waited for several weeks. Customer service wasn't helpful at All.

5 de junho de 2023
logótipo da deconovo

Resposta da deconovo

Hi, Michelle, thank you for your feedback. We are sorry to have given you a bad experience. I found that we have refunded you, you can contact our customer service if you have any other questions.

Kind regards,
deconovo

Classificada 5 em 5 estrelas

Needing Curtains

I realized that Bed, bath and beyond would not be there any longer. Looking for another option so I asked google and found this company, very much in love with these curtains they are black out such a beautiful blue, ands soft a perfect match. I will check them out in the future and very affordable!!!

9 de junho de 2023
Classificada 2 em 5 estrelas

Wrong curtains

Wrong curtains, not thermal blackout as advertised. I will be returning for a refund.

10 de junho de 2023
logótipo da deconovo

Resposta da deconovo

Hi Flaviana, thank you for your review, we are very sorry to hear of this experience, if you could please get in touch with our customer service team with your order details we will be happy to look into this.

Kind regards,
deconovo

Classificada 5 em 5 estrelas

Lynn S below is a whiney little Karen

Lynn S below is a whiney little Karen! What an Absolute Jerk for leaving a 1 star only because her FREE coupon had a $40 dollar min purchase. That's called business Lynn! Her review had nothing to do with the terrific quality of Deconovo products and outstanding customer service...like giving away $10 bucks for a whiney review from someone who expects something for nothing.
L

1 de março de 2023
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

Too expensive for returns

The drapes were good quality and fas delivery. However had to return and cost $27 non refundable.

9 de junho de 2023
logótipo da deconovo

Resposta da deconovo

Hi Adele, thank you for your review, we are very sorry to hear of this experience, if you could please get in touch with our customer service team with your order details we will be happy to look into this.

Kind regards,
deconovo

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais