Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

By far the best price on this product on the internet and shipped very quickly. Update: Had UPS show up with a return label that was not requested just like user "Will H". Not sure how this can hap... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

I want to caution all potential customers against buying from HomeCue, a company that sells swimming pools but fails to deliver to their customers. I recently purchased HomeCue and have not received t... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

I really enjoyed working with this company. Great pricing for sure and overall communication was great. The one thing was I disappointed in was the lack of communication when it came to tracking infor... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 3 em 5 estrelas

My order placed arrived within 5 days (2 being the weekend), Very excited, setup and began using. Quit working within 2 weeks. Been over a week and still waiting the replacement to be sent. Very sa... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de artigos domésticos

Escrito pela empresa

Discover HomeCue's Wide Range – Including Inflatable Hot Tubs, Framed Swimming Pools, and Durable Pumps. Experience Year-Round Comfort with Fantastic Savings on Leading Brands! In partnership with Shopify Planet, we're proud to offer carbon-neutral shipping. Benefit from Free 1-3 Day Shipping on All Orders and Easy 30-Day Returns, No Questions Asked.


Informações de contacto

3,4

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

111 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,4

Todas as opiniões

(111)

0 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Think twice before ordering from Homecue

I want to caution all potential customers against buying from HomeCue, a company that sells swimming pools but fails to deliver to their customers. I recently purchased HomeCue and have not received the product I paid for. Even more suspicious is that when you Google the company name Lucaneo.org, you will find identical fake reviews and shady practices that redirect you to HomeCue. This blatant deception is a clear red flag. Please heed this warning and refrain from purchasing from HomeCue. Do not be another victim of their deceitful tactics.

1 de maio de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Fast delivery

Fast delivery
I Find out I got the wrong things
And Fast return too

Thanks so much

4 de maio de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Susan,

Your feedback is immensely appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We're grateful for your support and look forward to serving you again.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 5 em 5 estrelas

You don’t want to get out

I never new there was a spa poor folk’s could afford. And the day this one peters out one me I’ll buy another. I love it

20 de abril de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Harold,

Your feedback is immensely appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We're grateful for your support and look forward to serving you again.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 5 em 5 estrelas

Pricing on the product I purchased was…

Pricing on the product I purchased was super competitive. Had a shipping issue with FEDEX, but there customer service department handled it super fast.
Very happy with my purchase, will differently be back.

9 de abril de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Mark,

Your feedback is immensely appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We're grateful for your support and look forward to serving you again.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 5 em 5 estrelas

Homecue is a dependable/reliable company.

I was hesitant to order from Homecue as I was not familiar with the company. I liked the price and took a chance. Homecue delivered when they said they would! I was impressed as to how fast delivery was. The item was a large 12' x 12' pop up tent (Clam). I'm very impressed. The box seems to be in good shape. We will open it in a few weeks on vacation.

13 de maio de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Hollie,

Your feedback is immensely appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We're grateful for your support and look forward to serving you again.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 1 em 5 estrelas

I paid 385.00 for a clam 4/26 and have…

I paid 385.00 for a clam 4/26 and have not received it keep getting lies about delivery poor customer service Mashood
I finally did receive my item, it required much more complaining than it should have, finally they checked shipping and decided it was lost, got it 4 or 5 days later
Waiting a certain period for deciding its lost is understandable but not conveying that to me is not.

24 de abril de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hi Robert,

We apologize for the inconvenience caused. Your initial order #5321680 failed to delivered as it was lost in transit. Unfortunately, we have to wait for a specific time period before issuing a replacement or a refund. However, we drafted a replacement order for you 5321847 which was actually delivered to you. We are happy to know that you have received your order.

We appreciate your patience and understanding.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 5 em 5 estrelas

Quick, fair, easy!

Easy purchase, fair price, very fast delivery.

3 de maio de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Jessica,

Your feedback is immensely appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We're grateful for your support and look forward to serving you again.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 5 em 5 estrelas

New Hot tub

The product I ordered was priced right and it arrived quickly

14 de maio de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Terrance,

Your feedback is immensely appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We're grateful for your support and look forward to serving you again.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 2 em 5 estrelas

My order is taking forever to get here

My order is taking forever to get here. I have gotten no tracking number

9 de abril de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Tom,

Please reach out to us at support@homecue.com and we will provide you with an update regarding your order.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 1 em 5 estrelas

So many promblems with my order

So many promblems with my order. Still havent recived and its been 3 weeks. First they sent it to the wrong address. Then they said they resent it and it would be there within 3 days its been a week and a half. I do not recommend this company. Stick with Amazon or Walmart. Costomer service is terrible. There no one to talk to.

5 de abril de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Travis,

We apologize for the inconvenience and the bad experience with the shipping process. Unfortunately, the logistics delays are out of our control. However, we do our best to make sure the orders are delivered in time. Rest assured, the product delivered to was in perfect condition and at the best price in the entire market.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 3 em 5 estrelas

Overall it was a good purchase

Overall it was a good purchase. The tracking information didn’t come for several days. A few days after delivery UPS randomly showed up and said I requested a return which I never did.
Good price, and the product was as advertised. For the price it was worth it for sure.

5 de abril de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Will,

We apologize for the inconvenience and the bad experience with the shipping. Unfortunately, the logistics delays are out of our control. However, we are happy to know that you are satisfied with the product delivered.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 5 em 5 estrelas

Not together yet

I did not put it together yet but the box looks good and shipping was fast. I like the size for the price!

5 de abril de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Georgeann,

Your feedback is immensely appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We're grateful for your support and look forward to serving you again.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 5 em 5 estrelas

We got our product in the time you said…

We got our product in the time you said we would. It was exactly what we purchased.

5 de abril de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey,

Your feedback is immensely appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We're grateful for your support and look forward to serving you again.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 5 em 5 estrelas

Solid seller. Quick processing at a fair price.

I wasn't sure what to expect since I had never before heard of this company and with all the scams out there i was suspicious with the lowest price around. After some quick web searching and other reviews, i felt comfortable placing my order. Order went though with no issues, shipped and delivered in a timely manner and i received exactly what i ordered in the expected condition (wasn't sure if i'd get a refurbished or damaged product)

27 de março de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Andy,

Your feedback is immensely appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We're grateful for your support and look forward to serving you again.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 1 em 5 estrelas

Was was sent wrong hot rub ,

Ordered a Coleman green large hot tub and received a smaller orange one. Called a couple times and they have no idea what I’m talking about and said they’d get back to me.
The 30 day return policy just expired ,
I’m sure they’ll call next week. I had to call the credit card to dispute it now.

2 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hi Curtis,
Please send us an email at support@homecue.com
Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered an Intex Spa and the order…

I ordered an Intex Spa and the order confirmation said it would be delivered between April 3 - 6 and I would receive an e-mail verifying shipment. On April 5 I chatted with Mashood C. on Homecue's website. I have a copy of the conversation. Mashood informed me that my order had been processed and shipped and the courier said date of delivery is April 9. Of course, they had already taken my money (hundreds of dollars) and do not accept PayPal. This morning (April 7) I received an email telling me that my order was cancelled and that I cancelled it. I also have not received a refund. I've emailed the company back letting them know I did not cancel the order and I would be contacting the NYS Attorney General's Office and the FTC's Bureau of Consumer Protection to file complaints. There are NO CONTACT PHONE NUMBERS on their website and our Congress should be passing laws to allow no commerce in the U.S. without standard human contact via phone. Also, no info on where their corporate headquarters are. Is this an American company? Where are they located? If your company cannot fulfill the order - own it. Don't LIE and say I cancelled the order. If an order is cancelled a refund should be issued IMMEDIATELY. Where the hell is my hard earned money?
I will save the rest of my well documented journey with HomeCue for the authorities. TO ALL CONSUMERS - DO NOT USE THIS COMPANY. DECEPTIVE PRACTICES. AND GIVE ME MY MONEY BACK.

6 de abril de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hi Chip,
Please send us an email at support@homecue.com
Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 5 em 5 estrelas

Pool filter arrived in a few days

Pool filter arrived in a few days. I had not used Lucaneo before and was a little concerned because the price was significantly lower, but they came through as advertised.

29 de março de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Erik,

Your feedback is immensely appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We're grateful for your support and look forward to serving you again.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered a Jumpflex trampoline

Ordered a Jumpflex trampoline - and was sent a cheap knock-off instead of item ordered. Customer support email bounced back and said it doesn’t exist. Now we have to dispute charges with credit card. It’s a fraudulent website, beware…

1 de abril de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Leah,

Please send us an email at support@homecue.com and we will be happy to resolve it for you.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 5 em 5 estrelas

Great price and item arrived.

15 de março de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Patrick,

Your feedback is immensely appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We're grateful for your support and look forward to serving you again.

Best Regards,
HomeCue Support

Classificada 5 em 5 estrelas

The first pool was damaged in transit

The first pool was damaged in transit, and a replacement was sent in good condition. Thanks
Thank you for the prompt remedy, of carrier shortfall.

17 de março de 2024
logótipo da Homecue

Resposta da Homecue

Hey Forrest,

Your feedback is immensely appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We're grateful for your support and look forward to serving you again.

Best Regards,
HomeCue Support

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais