Home Reserve Opiniões 1801

TrustScore: 4.5 em 5

4,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 4 em 5 estrelas

Got the couch several years ago and several places the screwed were really hard to put in (maybe 2 or 3 out of the entire couch) one of the corners broke off because of the lose screw but the seat is... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Amazing customer service; thoughtful, polite, responsive. Impressive construction, sturdy, easy to assemble with one person. Three weeks in and I'm very pleased. Hopeful that the ability to replace pa... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I love my sectional. It is very comfy and durable. It is also very adaptable. I can set it up in a number of configurations. I am thinking about getting different covers so I can change the look. Th... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I recently needed a replacement part our standard Laney couch. I reached out through email and had a response quickly. The service was great as usual and the replacement part was shipped quickly. I've... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Fabricante de móveis

Informação fornecida por diversas fontes externas

Sectionals with built-in storage and washable fabrics. Designed to live and grow with your family. Made in USA. Get a Risk-free trial.


Informações de contacto

  • Cannongate Drive 3015, 46808, Fort Wayne, Estados Unidos da América

  • homereserve.com

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

2 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 97% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Everything went together so easy once I…

Everything went together so easy once I got put a couple pieces together and realized I had been using the wrong instructions for the style I had.

14 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Thank you so much for sharing this! We’re so glad everything came together smoothly once you realized the instruction mix-up. There’s definitely a bit of a learning curve with the first few pieces, but it’s wonderful to hear the rest became easy from there!

Classificada 4 em 5 estrelas

Multi year experiences

Got the couch several years ago and several places the screwed were really hard to put in (maybe 2 or 3 out of the entire couch) one of the corners broke off because of the lose screw but the seat is still impressively sturdy. 4 stars because it’s prone so splinter when I was trying to fix it. I had to replace some cousins (cat scratch damage) and the wood underneath held up well. Very comfortable and I’ve rearranged it several times due to moves so it was totally worth it. I get lots of compliments and it really is stain proof (2 toddlers with milk and cheese puff approved)

7 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Thank you so much for sharing your experience and for having Home Reserve in your home for so many years! We love hearing that the modular design has held up through moves, rearranging, toddlers, pets, and everyday life-and that it’s still getting compliments along the way.

We also really appreciate the honest feedback regarding assembly and the splintering while making repairs. That kind of feedback is incredibly valuable to us. It’s wonderful to hear the frame has continued to feel sturdy and that the fabric has stood up so well to real life with little ones and pets. Thank you again for taking the time to leave such a thoughtful review!

Classificada 5 em 5 estrelas

Home reserve is attentive and good…

Home reserve is attentive and good quality all around from product to customer service.

7 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Thank you so much for your kind words! We’re so happy to hear you’ve had a great experience with both our furniture and our customer service team. Providing quality products along with attentive support is something we truly care about, and we really appreciate you taking the time to share this!

Classificada 4 em 5 estrelas

Amazing customer service and quality

Amazing customer service; thoughtful, polite, responsive. Impressive construction, sturdy, easy to assemble with one person. Three weeks in and I'm very pleased. Hopeful that the ability to replace parts and covers rather than the full couch will pay off for me.

14 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Thank you so much for sharing this! We’re thrilled to hear you’ve had such a positive experience with both the furniture and our customer service team. It means a lot to know the assembly felt manageable and that the construction feels sturdy and well-made. We’re so glad you’re enjoying your setup so far, and we truly appreciate you taking the time to share your experience!

Classificada 5 em 5 estrelas

Every once in a while a piece of the…

Every once in a while a piece of the frame breaks. I email home reserve and they ship the piece right out. I get it in a couple of days. I have had my sectional for close to 10 years. It still looks awesome after having many kids jump on it, our dog slept on it for 7 years. Through all that it still doing great! A real good value and great customer service!

11 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Hearing that your sectional has held up through 10 years of kids, pets, and everyday life truly means the world to us. That’s exactly the kind of long-term durability and flexibility we hope our furniture can provide. We’re also so glad our customer service team has been there for you whenever needed. Thank you again for your support over the years and for being a part of the Home Reserve family!

Classificada 5 em 5 estrelas

Great customer service-friendly and…

Great customer service-friendly and prompt.

11 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Providing friendly, helpful support is something we truly care about, and we really appreciate you taking the time to share this!

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent product

Colors & fabric is wonderful & prices are good.

3 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Thank you so much for your kind words! We’re so happy to hear you’re enjoying the fabrics and colors, and that you’ve found the pricing to be a great value as well.

Classificada 5 em 5 estrelas

I love my sectional

I love my sectional. It is very comfy and durable. It is also very adaptable. I can set it up in a number of configurations. I am thinking about getting different covers so I can change the look. The storage under the seats and in the ottomans is an added bonus. You really can't go wrong with Home Reserve.

2 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Thank you so much for sharing this! We absolutely love hearing how much you’re enjoying the comfort, durability, and flexibility of your sectional. Being able to rearrange the setup and refresh the look with new covers is one of our favorite parts of the modular design too!

And we’re so glad the built-in storage has been a helpful bonus. Thank you again for your kind words and for being part of the Home Reserve family!

Classificada 5 em 5 estrelas

Quick and easy online request for a…

Quick and easy online request for a replacement piece. Fast delivery -> problem solved!

10 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Thank you so much for sharing this! We’re so glad the process was quick and easy and that you had everything you needed in no time. It means a lot to know we could help get things resolved smoothly!

Classificada 5 em 5 estrelas

The entire ordering process was quick

The entire ordering process was quick, efficient and friendly! The assembly directions were clear and easy to follow so we now have a beautiful and VERY comfortable couch!!

10 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

We love hearing how smooth the process was from start to finish! It’s wonderful to know the assembly felt clear and easy, and even better that you’re enjoying a beautiful, comfortable couch at the end of it. Thanks for sharing - enjoy your new space!

Classificada 3 em 5 estrelas

Customer service was great, installation was terrible

Customer service was great. The order did take longer to ship than quoted. My issue is with the installation on the new covers. This was the third time we have changed the covers on our couch. We have NEVER had the issues of getting the fabric to stretch over the frame as we did with the new Maltese Flax fabric. This was especially true in trying to get the covers over the end arm pieces and seat fronts. On the arms we had to sand down the edges of the frame to get the fabric over the pad and wood and use a wedge to to help us pull the fabric. It took two of us pulling on it to finally get them on. We actually got so frustrated at one point we considered returning the covers. The covers for these two areas need to be adjusted in size, especially with material with little to no stretch.

31 de março de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

We really appreciate your detailed feedback. We’re so glad customer service has been helpful, but we’re sorry to hear how frustrating the installation was with the Maltese Flax covers, especially after your past experiences.

Your feedback is important to us, and our customer support team will be reaching out shortly to follow up and help.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great customer service for replacement part

I recently needed a replacement part our standard Laney couch. I reached out through email and had a response quickly. The service was great as usual and the replacement part was shipped quickly. I've always had great service from Home Reserve and would definitely buy another couch from them

9 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Thank you so much for your kind words and continued support! We’re so glad to hear our team was able to help quickly and get your replacement part out to you smoothly. One of the things we love most about our furniture is being able to keep it going for years with easy-to-replace parts and covers. We truly appreciate you being part of the Home Reserve family!

Classificada 1 em 5 estrelas

1Unsatisfied Return Customer

1. I was not able to call and speak with a rep and had to communicate through email until I asked for a call back. This is NOT good customer service.
2. This is the second order, IN A ROW, that my order was incomplete.
3. The prices are getting ridiculous.

These 3 factors have made the decision for me that I will look elswhere when buying new furniture.

8 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Thank you for the honest feedback, David. We’re sorry your recent experiences haven’t felt like the standard you’d come to expect or that we hold ourselves to.

We’re a small, Indiana-based team and operate on a voicemail and callback system. We know that’s frustrating when you want a quick answer, and we appreciate your patience.

We also understand the disappointment of receiving an order that is missing something you needed. About a year ago, we had a design update on our ottoman covers to make the fabric cover process easier by putting the velcro directly on the frame vs. using it to attach fabric to fabric. Your most recent order was missing a conversion kit that should have been caught and included by our team - that was our oversight, and we apologize. We know that doesn’t make up for the inconvenience.

On pricing, it’s not something we change lightly - we absorb rising costs as long as we can before passing anything along to our customers.

We’d love the chance to earn your trust back, please don’t hesitate to reach out.

Classificada 3 em 5 estrelas

Amazing Customer Service, Subpar Product

The customer service for Home Reserve is second to none. However, the product is lacking. It is a particle board couch that needs to be built by the customer, but it's priced like an easy build full wood frame couch. The cushions themselves should have some protection under the cover but don't, so I also fear longevity there. Fortunately the trial exists, because we would never buy this couch. This would be a 1-2 start review without the phenomenal customer support.

8 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Thank you for the honest feedback, we’re so glad our customer service team made a strong impression!

We’re intentional about our materials and design - we use OSB because it’s comparable in strength to plywood, more sustainable, and keeps prices more affordable - but we understand it’s not the right fit for everyone.
On cushion longevity, our most popular covers are stain-resistant and machine washable, and if anything ever happens to an individual cushion or pillow, replacements start at just $50.

We’re glad the trial gave you a risk-free way to decide, and we hope you find the perfect couch for your space!

Classificada 4 em 5 estrelas

Ordered a seat 4/12/26 rcvd 5/7/26

rcvd apology for delay and 5/5 email saying it shipped 5/4. rcvd 5/7 and set it up. Easy build.

Ordered a seat 4/12/26 #×4375. 2/27/26 I asked for an update and was told it was scheduled to ship the next day 2/38/26. To date no tracking info to indicate it has move as of 9:24 eastern time 5/5/26. Delays are a part of reality, information as to where an order is week 2, week 2, shipped etc would be helpful.

4 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Edward, thank you for sharing your experience, and we're truly sorry for the lack of updates on your order. You reached out, were given a ship date, and then heard nothing. We completely understand your frustration. You're right that delays happen, but you deserve to know exactly where your order stands, and we dropped the ball on keeping you informed.

We are reaching out to you directly with an update on your order. We’re happy to let you know it is on its way and arriving very soon!

Thank you for your patience, Edward, we can't wait for you to enjoy your new furniture.

Classificada 5 em 5 estrelas

Speedy delivery and excellent service…

Speedy delivery and excellent service getting replacement cushions!

31 de março de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

We’re so glad to hear everything arrived quickly and that the replacement cushions worked out well for you! We truly appreciate you taking the time to share your experience!

Classificada 5 em 5 estrelas

So happy with our new retriever Sea…

So happy with our new retriever Sea couch covers! I was able to wipe up smeared raspberries using just a damp paper towel. My cats don’t scratch the fabric at all and it’s SOOO easy to remove pet hair compared to the Maltese fabric we had previously.

5 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

This is so wonderful to hear - thank you for sharing! Retriever Sea is such a great choice, and we love that it’s already proving itself with real-life moments (raspberries and all 😊).

It’s especially great to hear it’s holding up so well with your cats and making pet hair cleanup easier! That’s exactly what we hope for. We’re so glad you’re enjoying the new covers!

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent Customer Service

Every time I phone customer service, they can always find my past orders and help me match fabric or find a new fabric. I appreciate the friendly, knowledgeable service!

26 de março de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

Thank you so much for your kind words! We’re so glad to hear our team has been able to easily pull up your past orders and help you find the perfect fabric match. Providing friendly, knowledgeable support is something we truly care about, and it means a lot to hear that it’s made a difference for you. We appreciate your continued support!

Classificada 5 em 5 estrelas

They are always SO easy to deal with…

They are always SO easy to deal with and respond quickly. And always friendly and helpful!

1 de abril de 2026
logótipo da Home Reserve

Resposta da Home Reserve

We're so happy to hear that you always have great interactions with our team! Thank you for sharing! Our Customer Support team is always here for you!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais