Mammoth Hire Opiniões 

536
•
TrustScore: 1.5 em 5

1,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

I hired a micro digger in July and over 50 days later I still haven't received the £500 deposit back even after making several phone calls. I wish I had looked on Trustpilot first as this seems to be... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

STILL WAITING ON DEPOSIT REFUND SINCE JUL 2026. 10 TIMES CONTACTED THEM ONLY TO BE TOLD REALLY SORRY I WILL FORWARD THIS TO OUR ACCOUNTS. GUESS WHAT NO RESPONCE EVERY TIME. I WISH I HAD SEEN THERE R... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Delivery of equipment went smoothly but the process of ordering it was tortuous as the online forms wouldn’t work. Getting through to anyone on the phone can take an age and when you try and chase the... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Do not use this company. I hire and paid for a portable aircon unit 2 weeks before required date. 2 days before scheduled delivery I received a short note to say that they would not be providing it... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Aluguer de ferramentas
  2. também em
  3. Agência de aluguer de equipamentos
  4. Aluguer de equipamentos para construção civil
  5. Aluguer de maquinaria
  6. Aluguer de máquinas para construção

Sobre Mammoth Hire

Escrito pela empresa

TOOL HIRE PLANT HIRE ACCESS HIRE LIFTING HIRE TRAINING COURSES SKIP HIRE

With FREE national delivery and over 2,000 collection points, Mammoth Hire offers DIY and Trade customers a great value same-day tool hire service.

Our tool hire range has over 2,000,000 products ranging from floor sanders and ladders to mini diggers and scissor lifts.

Book & Pay Online: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay or PayPal.


Informações de contacto

1,6

Muito mau

TrustScore: 1.5 em 5

536 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 63% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

1,6

Todas as opiniões

(536)

148 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Deposit not refunded.

I hired a micro digger in July and over 50 days later I still haven't received the £500 deposit back even after making several phone calls. I wish I had looked on Trustpilot first as this seems to be a recurring theme. I did want to hire some more equipment but won't be using these again.
My advice, hire your equipment from somewhere else.

17 de julho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Getting the deposit back seems almost impossible

Delivery of equipment went smoothly but the process of ordering it was tortuous as the online forms wouldn’t work. Getting through to anyone on the phone can take an age and when you try and chase the deposit the nothing is done. I’ve been waiting over 21 days for a refund now and seem to be no closer to getting the deposit back.

29 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi, Thanks for providing the additional information. I am unable to find this order number, I emailed you last week to check over some details. Please could you email back on MyExperience@nationaltoolhire.co.uk and I can get this sorted for you
Thanks
Abbie, Customer Experience
Mammoth Hire

Classificada 1 em 5 estrelas

Heavy Duty Chipper not up to job.

Hired a heavy duty chipper based on website info.
When delivered by local company, they advised kit was inadequate and returned with it.
I contacted customer support who advised there was no alternative so I decided to cancel. They issued a refund less £75 for cancellation. I called to complain that I had been forced to pay a "cancellation" premium on the order, so "what was that?" and a very unhelpful person said they would escalate and return my call.
Guess what? No response.
It has taken two weeks for their refund to clear in my bank.
In my opinion their business model is skewed in their favour at every step.

I WILL NOT USE THEM AGAIN AND STRONGLY SUGGEST YOU DO NOT EITHER.

9 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi Peter,
Thank you for providing the additional information needed to locate your order.
Firstly, I’m sorry to hear that you’ve had a negative experience with us, and I apologise for the poor communication. We are working hard to improve our response times and the level of communication our customers receive.
In relation to the chipper you ordered through our website, the product page does state within the “Please Note” section that wet branches, greenery and brambles should not be put through the chipper. It also states that it cannot be used for branches less than 5mm in diameter and that conifers should never be fed through the machine.
The product page also suggests an alternative, larger wood chipper which would be better suited to this type of material.
The charge you received was an “aborted transport charge”, which was passed on to us by the supplier following the unsuccessful delivery.
I can see that your order was refunded on 9th September, which was the same day the refund was requested. Unfortunately, once a refund has been processed, we are unable to control how long it takes for the funds to reach your account, as this depends on your individual bank.
I’m sorry again for the inconvenience caused and for the poor communication throughout the process.
Abbie
Customer Experience Team
Mammoth Hire

Classificada 1 em 5 estrelas

STILL WAITING ON DEPOSIT REFUND SINCE…

STILL WAITING ON DEPOSIT REFUND SINCE JUL 2026.
10 TIMES CONTACTED THEM ONLY TO BE TOLD REALLY SORRY I WILL FORWARD THIS TO OUR ACCOUNTS. GUESS WHAT NO RESPONCE EVERY TIME. I WISH I HAD SEEN THERE REVIEWS BEFORE AS I HAVE NOW FOUND THEY RIP OFF EVERY CUSTOMER BY NOT REFUNDING DEPOSITS.
DO NOT USE MAMOUTH OR NATIONAL TOOL HIRE AT ANY COST THEY FOB YOU OFF AND RIP YOU OFF

27 de julho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Having read the reviews I feel very…

Having read the reviews I feel very stupid that I didn’t read them before I hired the equipment. I too have not received my deposit after 5 weeks numerous emails and calls. This is a fraudulent company and requires legal action against them if so many customers have experienced the same. It’s theft plain and simple shameful stealing people’s money !!!

2 de setembro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid

Avoid. They definitely don't beat prices.

1 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi Curtis
Please can you send your order number to MyExperience@mammoth-hire.co.uk so I can look into this further for you?
Thanks

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible company to deal with

Terrible company to deal with. Didn't deliver all equipment that was hired. Didn't collect until after 10 days of being off hire, and still haven't received deposit back over a month since the equipment was picked up.

6 de agosto de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Dirty Equipment

Do not use, avoid company. they send dirty tools, and exspect you to send back clean, product arrived totally different to what advertised, dont collect on time you have to chase them, but cant get through. just go somewhere else.

21 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi,
I am sorry to hear you have not had a positive experience with us. Please can you send me your order number or email address to MyExperience@mammoth-hire.co.uk and I can look into this for you?
Thanks
Abbie, Customer Experience
Mammoth Hire

Classificada 1 em 5 estrelas

AVOID, AVOID, AVOID

AVOID, AVOID, AVOID!!!
Not sent the equipment that was ordered, despite stating in order comments box that it was important that I receive equipment of the same dimensions as described, in order to fit through alley way. Ended up having to decide whether to lose the weekend’s work or cause damage to property to make it fit through.
Waited in all day for the machine to be collected on the specified day but no one showed up. I telephoned and they nonchalantly said they would collect it the next day.

Did not receive £500 deposit within the (overly long) stated refund period.
Have had numerous telephone conversation conversations, web chats and emails and was eventually promised it would be refunded by the end of the day but this did not happen.
I telephoned the next day and was told I would have a call back within the hour. Again, this did not happen.
Nearly 2 months after hiring the machine, I still do not have my deposit. They are obviously unlawfully retaining deposits to bank the interest. Meanwhile customers are deprived of their own money and loose out on interest.
Shall be taking legal action.

31 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi,
We have had some issues with our myexperience email address and some customers are not being directed to the correct place.
Can you please confirm if you have emailed in your details/send the email again or reply via here with your order number
Thank you
Abbie, Customer Experience
Mammoth Hire

Classificada 1 em 5 estrelas

Very bad experience with their service

Very bad experience with their service. I ordered the ladder and i missed the 1st delivery when I contacted them they said i have to pay full amount again for second delivery. If possible i would have given negative ranking to them

14 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi Sandesh,
Thank you for providing your order number.
I have reviewed the notes on your order and can see that the driver attempted to deliver your equipment on the morning of your hire.
I understand that you spoke with the driver and asked him to knock on the door. Unfortunately, the driver was unable to access the property and provided photographs showing a closed gate.
I would also like to clarify that we only offer kerbside delivery for the safety of our drivers. Therefore, even if the gate had been accessible, the driver would not have been able to proceed to the property or deliver the equipment directly to the door.
As the driver was unable to complete the delivery, the equipment was returned to the depot. This is why a failed delivery charge was applied to the order, along with an administration fee for the additional arrangements required to reschedule the delivery.
I appreciate this may not have been the outcome you expected, but I hope this helps to clarify why the charges were applied.
Abbie, Customer Experience
Mammoth Hire

Classificada 1 em 5 estrelas

FRAUD & DUPLICITY

SCAMMERS - DO NOT USE:
Ordered a Karcher Vacuum Steam Cleaner and got sent (via a 3rd party) a Henry style wet/dry instead, which didn't even work!
Customer service useless and patronising and refused to arrange for the right machine, nor a refund. Now going thru credit card to get money back.
Took a day holiday to use the machine so now also wasted that.
SCAMMERS - DO NOT USE!

14 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi Ade
We have had some issues with our myexperience email address and some customers are not being directed to the correct place.
Can you please confirm if you have emailed in your details/send the email again or reply via here with your order number
Thank you
Abbie, Customer Experience
Mammoth Hire

Classificada 1 em 5 estrelas

They retain the deposit

They retain the deposit, basically they hire the tool from a local supplier then rip you off by not returning the deposit. DO NOT USE. Just find the local supplier your self.

1 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi,
Thank you for providing the additional information. I’ve now been able to locate your order on our system.
You are correct, we don’t own our own equipment. We are a rehire company and work with a large network of supplier contacts to source equipment for our customers, saving them the time and effort of having to source it themselves.
In terms of the deposit return, I apologise that this was refunded later than it should have been. I can see that this has now been refunded, and hopefully the funds have reached your account by now.
I’m sorry again for the delay and for any frustration or inconvenience this may have caused.

Abbie
Customer Experience Team
Mammoth Hire

Classificada 1 em 5 estrelas

I would give a 0 star rating if…

I would give a 0 star rating if possible.
Tried to hire a petrol post driver.
On the day of delivery late afternoon was called saying they could not delivery as tool wasn't available.
Agreed to wait another week and again tool wasn't available. Agreed on refund. After 10 days still no refund emailed for an update and was replied to back saying ticket has been raised then radio silence. Eventually raised a ticket with my credit card supplier and was given a refund. DO NOT USE THIS COMPANY

23 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi Alan,
Thank you for getting in touch, and for providing your order number.
I have reviewed the notes on your order and can see that our team contacted multiple suppliers in an attempt to source the post driver for you. Unfortunately, none of the suppliers we contacted had the equipment available at the time.
I can assure you that the team did everything they could to try and fulfil your order, and I’m very sorry that we were ultimately unable to source the equipment you required.
I would also like to apologise also for the delay in refunding your deposit. This took longer than it should have, and I completely appreciate the frustration this may have caused.
Abbie, Customer Experience
Mammoth Hire

Classificada 1 em 5 estrelas

THEY DONT GIVE YOUR DEPOSIT BACK!!

THEY DONT GIVE YOU DEPOSIT BACK!!! Don't waste your time, the hire part is easy but they also tell you it must be cleaned before returning it like you know how to clean diggers and dumpers. all other hire companies dont require this. Apart from that Im now in week 9 of being ignored by email, online chat when you select refunds and on there whats app. It is at this point a stratigic descison by them not to answer or pay me my deposit back. Rude and Horrible really.

Update to the below: I preemptively emailed the email below because your response is the same on all the other bad reviews here where you havent paid the deposit back and heard nothing back for 2 weeks. So what the point? More than likely just be handled in small claims court

24 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi Aaron
sorry about the lack of communication, as I have mentioned in our correspondence the emails are not being sent to the correct location so I was not receiving your reply.
I have now replied via our chat
Thank you
Abbie, Customer Experience
Mammoth Hire

Classificada 1 em 5 estrelas

This company does not return your…

This company does not return your deposit they took £500 from my account and have failed to refund it. There is no customer service department it’s all AI generated and it’s disgusting that I’ve possibly lost £500.
Avoid like the plague

12 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi Eran
Thank you for taking the time to leave this feedback. I’m sorry you have not had a positive experience with us. Please can you email us at MyExperience@mammoth-hire.co.uk with your order number so I can look into this for you?
Thanks
Abbie, Customer Experience,
Mammoth Hire

Classificada 1 em 5 estrelas

Failed to deliver the order

They tried to deliver different size scaffold tower then the one I have ordered. After two weeks of ignoring my messages and not being able to come with a conclusion, they try to blame me for the error. Never again. Keep saying that I ordered wrong size , mammoth hire should provide detailed invoice as soon as the customer paid the rental order . I have paid £4 cancellations cover so if something is wrong to can cancel the order but you not giving this opportunity to the customer without providing a detailed invoice can not be checked the order. Just charging an extra £4 for nothing….

2 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi Christian
Thanks for providing me with your order number and I am sorry you have not had a positive experience with Mammoth Hire.
As mentioned to you by the team, unfortunately the incorrect tower was ordered by yourself. What may have happened is you must not have selected a size and therefore it has defaulted to the smallest size which is a 2.2. I checked the confirmation email you received and I can see the size is not stated on the email. I will flag this to our development team to add this in to avoid this happening again in the future. Thank you for bringing this to our attention.
You contacted us on the 30th July to let us know that you rejected the tower and we replied 2 working days later and I can see you have been back and forth in communication with the team over the past few days.
Once again I apologise for your experience
Thank you
Abbie, Customer Experience
Mammoth Hire

Classificada 5 em 5 estrelas

LADDER HIRE

No confirmation email, but the ladder arrived at 8-30 am on the first day of hire period.
And we had it over the weekend free.
So really pleased with the service.

4 de agosto de 2026
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi Jeff
Thanks so much for taking the time to write your review. We are so pleased you had a positive experience.
We seem to have issues with icloud emails receiving emails from us which is why the confirmation email did not get to you.
We hope you hire again from us soon
Abbie, Customer Experience
Mammoth Hire

Classificada 5 em 5 estrelas

Very helpful delivery from travis…

Very helpful delivery from travis perkins

3 de agosto de 2026
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi Claire,
Thank you for your positive review Really pleased you were happy with your experience. Appreciate you taking the time to leave the review.
Abbie, Mammoth Hire

Classificada 1 em 5 estrelas

No delivery and no refund

Mammoth sent an email after 5pm the day before scheduled delivery stating they could not source the equipment, and asking if I wanted a refund. I responded saying would take the refund, which they then said would take 5-7 working days to arrive. Three weeks later and no refund. When I followed up they said they had raised a ticket with their billing department, but they did not provide a ticket number, and there is no way to follow up. I expect that their favorite bot Abbie will respond to this complaint stating that all has been dealt with and requesting more information from me.
UPDATE- after I posted this complaint Mammoth/National Hire did refund the full amount, but it was three weeks to the day the amount was withdrawn from our account

22 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi Sue,
I can assure you I am not a bot and want to get to the bottom of the issue and resolve it for you. Please can you send your order number & email address to MyExperience@mammoth-hire.co.uk and I will look into this ASAP for you.

Classificada 1 em 5 estrelas

I have not received my scaffolding and…

I have not received my scaffolding and when I try to phone number doesn't exist

3 de agosto de 2026
logótipo da Mammoth Hire

Resposta da Mammoth Hire

Hi,
Thank you for taking the time to leave this feedback. I have spoken to the supplier and I can see that your order was delivered yesterday afternoon as planned :) If you have any further issues please contact us on MyExperience@mammoth-hire.co.uk and we will be able to help you
Abbie Customer Experience,
Mammoth Hire

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais