MODE Auto Concepts Opiniões 

322
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,5

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

What a sham, charged over $30 to send via Australia Post Express Post (which actually only costs $15.20 for an item under 500 grams), yet they email me telling me that they will not send to an Austral... Ver mais

Classificada 2 em 5 estrelas

MODE has an excellent selection of parts, but their processing and shipping times are beyond disappointing. I can literally get items ordered and delivered from the US to my door in Australia in 72 h... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

⭐⭐⭐⭐⭐ Hands down the best experience I've had with an auto shop. The team at Mode Auto Concepts has been nothing but amazing from start to finish. They helped with wheels/ tires, flex fuel and a BM3... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I ordered a genuine BMW wireless charger for my 2014 650i. It took a little while to arrive and the Customer Information wasn't exactly forthcoming. But the item works well, it took me a total of abou... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de peças automóveis

Escrito pela empresa

MODE™ Strives to push the boundaries in automotive modification, styling and tuning by creating individualised vehicles that are truly one of a kind. These days cars have become a staple in our everyday lives. No matter what we drive, there is usually some or even many more of the exact same car out there. These vehicles have become more and more a reflection of ourselves and our individuality. Seeing this we created a new concept in automotive modification in Australia. Each purchase made online can be delivered directly to your door or to one of our authorised MODE™ dealers for fitting/installation service plus in store advice, software tuning and personalisation to your vehicle. MODE™ is the master distributor to some of the World’s largest and most exclusive automotive brands with an extensive dealer network to ensure that no matter where you are we can deliver that signature MODE™ experience, an experience you will never forget.


Informações de contacto

3,5

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

322 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 91% das suas opiniões negativas

Geralmente leva mais de um mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,5

Todas as opiniões

(322)

66 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

What a sham

What a sham, charged over $30 to send via Australia Post Express Post (which actually only costs $15.20 for an item under 500 grams), yet they email me telling me that they will not send to an Australia Post Post Office Box when the send Australia Post Express Post, whaaaa?????? Are you kidding me? Aust Post charge the same whether they deliver to a street address or a PO Box, so what's the difference? Yeah there isn't one, then when I demand a refund, they actually charge my credit card, do yourself a favour, give this mob a wide berth.

6 de outubro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Subpar shipping times

MODE has an excellent selection of parts, but their processing and shipping times are beyond disappointing. I can literally get items ordered and delivered from the US to my door in Australia in 72 hours. Meanwhile, this local company took nearly 5 days just to get an order out of the warehouse, completely missing their advertised "same day postage" promise.
Paying extra for express shipping is a waste of money if the order just sits there. MODE either needs to hire more warehouse staff to handle the volume or change their advertised shipping policies to reflect reality.

1 de outubro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Outstanding

I have been dealing with MODE on a set of wheels that I purchased from them. The wheels are great, they were on an insane special so that was a win.
Upon arrival I noticed that 3/4 boxes were badly damaged in transit so I notified MODE. They were very apologetic and asked me to keep them posted on any wheel damage.
When I open the boxes all seemed ok until I spun a wheel up on the balancer and it was buckled. Honestly my heart sank. I took a video and sent it to MODE and they were very supportive. I arranged the return freight and within 3 days I had been fully refunded (wheel & postage) and I ordered a new wheel.
I have my own business and as any business owner would know, you have problems in business. What defines a good business is not the amount of problems they have but how they resolve them and treat their customers. MODE have been outstanding and I will definitely be dealing with going forward.
Thanks Lads.

17 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Thanks, Cameron.

We can imagine how disheartening it was to find a damaged wheel after looking forward to its arrival, and we’re pleased our team helped resolve the return and refund promptly. Your recognition of how we handled the issue means a great deal, and we appreciate your continued trust in our company.

The MODE™ Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Works as advertised with bm3 and…

Works as advertised with bm3 and bimmercode

23 de agosto de 2026
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Thanks for your feedback.

Great to hear the MODE™ Ultimate OBD WiFi Adapter is working as expected with bm3 and BimmerCode. We appreciate you choosing MODE™.

The MODE™ Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Bought a set of alu bushings for my e46…

Bought a set of alu bushings for my e46 m3 diff. A week later, the package is still not sendt. I paid for express shipping to.. no answer on email or instagram. Really bad customer service..
Soon been two weeks since I placed the order.

31 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Thanks for your feedback.

We’re sorry you’ve been left waiting for your E46 M3 bushings without a response to your email or Instagram messages. We understand how frustrating this is, especially after paying for express shipping. Please share your order details through our MODE Support Page at https://modeautoconcepts.com/pages/support so our team can look into the delay and your unanswered enquiries.

The MODE™ Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Spacers

great shipping and product is good

22 de julho de 2026
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Thanks, Julian.

Great to hear you’re pleased with the spacers and delivery. We appreciate your support.

The MODE™ Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Perfect spacers advice.

Perfect spacers advice.

24 de julho de 2026
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Thanks for your feedback.

We’re pleased our team could help with advice on your spacer setup. We appreciate your support.

The MODE™ Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Outstanding!

Easy website to negotiate and find what I was looking for. Quick to process my order and great communication during the whole process. In store pick up is always super efficient and friendly, helpful and knowledgeable staff. Real & genuine BMW lovers.

22 de julho de 2026
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Thanks for the kind words.

We’re pleased everything was straightforward, from finding the right parts online to collecting your order. It’s especially good to hear our team’s knowledge and shared enthusiasm for BMW came through. We appreciate your continued support.

The MODE™ Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Bmw x6m

Perfect product

21 de junho de 2026
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Thanks!

Great to hear you’re pleased with the product for your BMW X6 M. We appreciate your support.

The MODE™ Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I am 61 years old and I have to say…

I am 61 years old and I have to say this company is by far the worst company I have ever dealt with even the lies are sickening

19 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Steve, we’re sorry your experience has left you with such a loss of trust in our company.

We’d like to understand what happened and the information you were given. Please share your order details through our MODE Support Page at https://modeautoconcepts.com/pages/support so our team can review your concerns.

The MODE™ Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Very disappointed with my experience

Very disappointed with my experience. I paid extra for express shipping because the website stated that in-stock items are delivered within 1–2 business days and dispatched the same day. The item was listed as in stock when I placed my order.

Two business days later, only a shipping label had been created and the order still hadn't been dispatched. Tracking now shows an expected delivery of Monday, which is around 5 business days after ordering, far from the advertised express timeframe.

I specifically purchased express shipping because I needed the part before the weekend. If the order wasn't going to be dispatched on time, I would have appreciated clear communication rather than having to chase an update myself.

Paying extra for express shipping feels pointless if the dispatch promises aren't met. Unfortunately, this experience has been very disappointing.

24 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

We’re sorry for the disappointment and the lack of a clear update on your order.

We understand why you chose express shipping with the part needed before the weekend, and how frustrating it was to see tracking fall outside the timeframe you expected. Having to chase an update added to that frustration. Please share your order details through our MODE Support Page at https://modeautoconcepts.com/pages/support so our team can review the dispatch timing and express shipping charge.

The MODE™ Team

Classificada 1 em 5 estrelas

N54 BMW Stage 1 Pure Turbos HORRIBLE Experience

I'll try to be brief, but it will be hard. I was not going to bother remembering such a bad time, but after reflecting on it I thought it could help someone. Just to summarize why you should NOT buy from this seller:
* They advertise that they have the items in stock, but IT IS NOT TRUE
* They blame their US supplier for not having the stock, instead taking responsibility of their mistake - As a car part seller you should now of your current stock - THEIR MISTAKE NOT THEIR SUPPLIER!!
* On top of that, very deceitful they kept advertising the item in stock, when they didn't have it
* You try to talk to someone in charge to try to fix a problem fast, but you end up dealing with the staff at the warehouse - I kept asking if I could speak with the manager or owner - It never happened
* After waiting for so long for the part (for six+ weeks) and when you receive it and your mechanic installs it to find out that the part is for cars build for the USA market

I took my car car to Pinnakle Mechanics in Ashmore at the Gold Coast for comprehensive works on my 2007 BMW 335i E93. Unfortunately one of the turbos was starting to malfunction. I was with one of the mechanics when we came across the Pure stage 1 turbos sold by MODE. The mechanic bought them as their website said that they were in stock and I paid for them at the mechanic shop as I was there with him. This was early January. We thought that we would get them within five working days as their warehouse was North of Brisbane. a week passed by and the chief mechanic called me telling me that the turbos were not in stock and that there was a minimum four weeks waiting period. I got them just after six weeks. In those six weeks: I didn't have a car, I called numerous times - I would get someone that works at the warehouse. They kept blaming the PURE company in the USA saying that they were low in stock due to their previous Black Friday sale in the US. I told them that that was not a excuse as they advertised the turbos in stock - I was dealing with MODE in Australia using their Australian website. If you advertise that you got them, then you should have them! Even worse, in those six weeks I kept checking their website and they still were advertising them "IN STOCK" - They just kept lying to the public - They just wanted to make money without considering how this affected the customers.
When they finally rang to inform that they had them, I took a day off to personally collect them as I didn't want any more problems and issues (I lost a day of earning as I am a casual teacher), so i had to borrow a car and drive from the NSW border to North of Brisbane. The mechanics were also waiting impatiently for these turbos. When I got there, I got the turbos from the guy I had been talking all the time at the warehouse. I took them to Pinnakle Mechanics, but they told me that they were going to install them in five days as they were working in other cars at that time. Six days later I got a call from the mechanics saying that one of the turbos was for US cars and not Australian cars and the pipes could not be connected. I was them fuming!! I lost a day of work, petrol, six+ weeks of waiting and at the end over an extra $1400.00 in labour cost for doing/undoing a lot of work for the fitting of the turbos (a lot of things have to be done to get these turbos fitted).
When I rang MODE again - SURPRISE SURPRISE I was again dealing with the warehouse people and not a manager for such a blunder (I wish I could swear). I was wondering who they were going to BLAME NOW!! Like I said, they don't know what they have in stock. They told me that they will call me back. All these was on a Friday afternoon. They told me that they had another pair of the same turbos for another customer and that they were going to ask this customer if they could give me his/her turbos to me. I was thinking that that was not right as this customer might have been waiting for these turbos for a long time just like me. The customer obviously said "NO".
In my head I was thinking: "There is no way I will wait another six+ weeks". I actually contacted PURE directly in Los Angeles USA. I spoke with someone in the factory and told him about my predicament with MODE Australia and the whole story about waiting for so long for the "Wrong Turbos" and how they were blaming them. On the following Monday, I spoke with the same person at the MODE's warehouse. I told them that I had spoke with PURE USA and he told me he knew. The warehouse person said that they were going to make a pair of new turbos for me and they were going to be delivered by express delivery to MODE Australia and that they "would pay" for the delivery, WHAT?! Did you think I was going to pay for that?? They said that the store manager was going to deliver them to Pinnakle himself. No compensation for extra money spent by me. I finally got them. Bad, bad Experience.
I recommend to buy the turbos directly from PURE.

9 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Carlos, we’re sorry for the experience you’ve described.

We understand how an extended wait without your car, followed by a fitment issue and additional labour costs, would leave you deeply frustrated. Your concerns about stock information and the difficulty getting clear answers also deserve acknowledgement. Although you eventually received the replacement turbos, we recognise that this did not undo the disruption or address your concerns about the additional expense.

Please share your order reference through our MODE Support Page at https://modeautoconcepts.com/pages/support so our team can review those outstanding concerns alongside your previous correspondence.

The MODE™ Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Got a great deal parts were received…

Got a great deal parts were received within a week happy from start to finish

22 de junho de 2026
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Thanks for your feedback.

Great to hear you were pleased with the value and that your parts arrived within a week. We appreciate your support and are pleased the experience was smooth from start to finish.

The MODE™ Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Good service.

22 de junho de 2026
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Thanks, Rick.

We’re pleased you were happy with the service. We appreciate your support.

The MODE™ Team

Classificada 1 em 5 estrelas

i have tried contacting moder serveral…

i have tried contacting moder serveral times for a question and have had no response. i am very annoyed and find customer service non existant after purcahse

22 de junho de 2026
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Joseph, we’re sorry you’ve been left without an answer after several attempts to contact us.

We understand how frustrating it is to need support after a purchase and receive no response. Please send your question through our MODE Support Page at https://modeautoconcepts.com/pages/support, including your order reference so our team can look into your enquiry.

The MODE™ Team

Classificada 1 em 5 estrelas
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Hi Gary,

Thanks for your review.

We’re sorry to hear the clamp failed during use. This item is covered under warranty, and in cases like this we’re happy to inspect and replace any faulty parts.

We haven’t been contacted about this issue yet, and we’d encourage you to reach out to our support team with your order details so we can arrange a replacement for you. A revised V2 version is also now available, which addresses the issue from the earlier batch.

We’d like to get this sorted for you as quickly as possible.

Classificada 3 em 5 estrelas

The paddle shifters themselves look…

The paddle shifters themselves look awesome but for some reason they don’t work in my car no matter how I re assemble it they don’t work

22 de maio de 2026
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

We’re sorry to hear about your experience.

These paddle shifters are designed as a direct-fit replacement for compatible vehicles, however correct installation and alignment is required for them to function properly once fitted.

If they are not operating after installation, we recommend re-checking the fitment and installation steps carefully, as incorrect assembly or alignment can prevent proper engagement with the factory mechanism.

If you’re still having trouble, please contact our support team via our support page with your order details and any photos, and we’ll be happy to assist you in getting this resolved.

Classificada 5 em 5 estrelas

BMW Performance

Large range of parts in stock at a good price.
Great website, very easy to order

22 de maio de 2026
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Thanks, William.

We’re pleased you found the parts you were looking for at a good price and that ordering was straightforward. We appreciate your support.

The MODE™ Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Great customer service

Great customer service, awesome quality products

22 de maio de 2026
logótipo da MODE Auto Concepts

Resposta da MODE Auto Concepts

Thanks, Tyronne.

We’re pleased both the product quality and our team’s service made a positive impression. We appreciate your support.

The MODE™ Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais