The Artists' Quarter Opiniões 

231
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

My wife and I own a holiday home in Norfolk. Being on the coast we like seaside pictures. The Artists quater have provided us with a number of lovely pictures giving us that holiday feeling in every r... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Wow what a fantastic company to purchase from. I was in a rush for delivery and they did their very utmost to sort my dilemma. Thank you. Upon arrival, all pictures were superbly packaged. The pi... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

The Artists’ Quarter have been our go to for many art purchases for our home with our favourite artist, Gary Walton. A very fair priced company with excellent communication, rewarding loyalty and p... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolutely outstanding customer service. Because this item was SO much cheaper than anywhere else I was concerned it might be a scam, or they might not have stock, so I messaged as it was for an impo... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Negociante de arte

Escrito pela empresa

Discover exceptional artwork at competitive prices from a company that is as passionate about our customers as we are about art. We proudly feature pieces by some of the UK’s best-selling artists, including Louise Luton, Adam Barsby, Claire Baxter, Catherine Stephenson, Anna Schofield, and many more. As a family-run business based in Burnley, East Lancashire, we are dedicated to providing quality and service. To read over 5,000 reviews from our verified customers, please visit [The Artist's Quarter Reviews](https://theartistsquarter.co.uk/pages/reviews000).


Informações de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

231 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 57% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de um mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,6

Todas as opiniões

(231)

56 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Love this company

This is the fifth piece of art I have bought from this company. Each item has been securely packaged and the pictures and frames are beautiful. I have received many compliments.

28 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent product

Excellent product, "wide choice of artwork", delivered on time, well wrapped and protected.
I would have no hesitation on purchasing any future artwork that I require from The Artist 'Quarter

First Class Service.

15 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Great choices

Speedy , safe delivery with an excellent selection and great prices ! We are regular customers here

15 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

EXCELLENT

EXCELLENT
FANTASTIC IN ALL DEPARTMENTS LOVE THE PICTURE, VERY WELL PACKAGED, AND ARRIVED IN THE TIME PROMISED.
LOVED EVERYTHING ABOUT MY EXPERIENCE WITH THESE GUYS.

16 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Hi Ken,

I truly appreciate your wonderful review! It’s great to hear that you loved the picture and found everything well-packaged. We're committed to delivering on time, so I’m glad we could meet that expectation for you.

Thank you for choosing us, and I hope to see you again soon!

Classificada 5 em 5 estrelas

Looking for some new artwork to finish off our room

Looking for some new artwork to finish off our room revamp and came across the website if Artists Quarter.
They had a great range of art to choose from and we settled on 4 linked framed prints by Adam Barsby.
Delivery was prompt and the pictures were well packed and quality of the Prints and frame excellent.
They look superb in our room and would highly recommend and definitely use again.

1 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Hi Steven,

Thank you for taking the time to share your experience! I'm so glad you found our website and that you chose the framed prints by Adam Barsby for your room revamp. It’s wonderful to hear that you were pleased with the prompt delivery and the quality of both the prints and the frames.

Your recommendation means a lot to us, and we can’t wait to assist you again in the future!

Classificada 5 em 5 estrelas

We needed something to finish our…

We needed something to finish our project off (hall way) we trawled the shops but couldn’t find anything, I came across The Artist’s Quarter , They had lots to choose from at prices to suit all pockets , we already had one framed picture by Catherine Stephenson and wanted something similar, we found two pictures by her that told a little story Hope 1 and Hope two and we made the purchase at a great price we also bought a third for our lounge , we experienced great service and quick delivery , we are very pleased 😀

5 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Hi Garry,

Thank you so much for your thoughtful review! I'm delighted to hear that you found what you were looking for at The Artist's Quarter. It's great to know that the pictures by Catherine Stephenson were a perfect fit for your hallway and that you were pleased with our service and quick delivery.

Your satisfaction means a lot to us, and we appreciate your support. We hope the art brings warmth and joy to your home!

Classificada 1 em 5 estrelas

18 days and still not delivered

My wife ordered a picture on the 22nd of November for my birthday which was on the 30th November.
It’s now the 10th of December and still hasn’t arrived.
We’ve been given 2 dates when the picture was meant to come and nothing. Very frustrating when you have to arrange for someone to be home.
Very slow service wont be using again. Will be arranging a refund.

10 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Thank you for your feedback. We appreciate your perspective and would like to clarify that our delivery timeline is based on a 14 working day window for larger items, such as the picture you ordered. This information was communicated at the time of your order to set appropriate expectations.

We also note that you did not request a refund at any point, and we successfully delivered your order within the specified timeframe, even with a two-day delay from FedEx due to it being our busiest time of year. While we understand that you may have had different expectations, we feel that your review is quite harsh given these circumstances.

We strive to provide clear communication on our delivery timelines, particularly for larger orders. If you have any further questions or require assistance, please feel free to contact our customer service team at info@theartistsquarter.co.uk

Thank you for your understanding.

Classificada 5 em 5 estrelas

Brilliant!!

We ordered two pictures from The Artists Quarter and both pictures were perfectly packaged and arrived in perfect condition! Fast delivery and really happy with our purchases, will definitely be shopping with them again in the future!!

29 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Hi Emma,

Thank you for sharing your experience with us! I’m thrilled to hear that your pictures arrived in perfect condition and that you were satisfied with the packaging and fast delivery.

We truly appreciate your support, and we look forward to welcoming you back for your next purchase!

Classificada 5 em 5 estrelas

I recently purchased the Allotment by…

I recently purchased the Allotment by Catherine Stephenson for my hallway. I love this print. I love all her work. In fact this is the 4th print I have purchased
The prints look so simple but yet there’s so much detail in her work. Love it.
The frame is of very good quality and it arrived well packaged and within 7 days of my order.

1 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter


Hi Susan,

Thank you for sharing your thoughts! We're delighted to hear that you love "The Allotment" print and that it's found a place in your hallway. It’s fantastic to know that you’re a fan of Catherine Stephenson’s artwork, and we appreciate your continued support as a repeat customer!

We take pride in the quality of our framing and packaging, so it’s great to hear everything arrived safely and promptly. Enjoy showcasing the beautiful details in your new print!

Classificada 5 em 5 estrelas

The art is great quality

The art is great quality, well packaged, competitively priced and really quick delivery

8 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Thank you for your fantastic feedback! We’re thrilled to hear that you’re pleased with the quality of the art and the careful packaging. It's great to know that our pricing and speedy delivery met your expectations. We appreciate your support and hope to serve you again soon!

Classificada 5 em 5 estrelas

This website is first class

This website is first class . Ordered 9 paintings and received them promptly . Superbly packed and absolutely beautiful. Cannot wait to hang them in our newly renovated home . The customer service , headed up by Kath , was exceptional. Will definitely be buying from here again .

6 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Dear Colleen,

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you're happy with your nine paintings and that they arrived promptly and beautifully packaged. It’s great to know that our customer service team, especially Kath, made a positive impression on your experience.

Classificada 5 em 5 estrelas

EXCELLENT COMPANY, 5 STAR SERVICE

From the moment I placed my order until I received my canvas The Artists Quarter were excellent in their customer care.
Nothing was too much trouble and they went above and beyond my expectations for speedy delivery, fantastic packaging and my canvas is superb 👌
Thank you so much you are an amazing company

5 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Dear Caroline,

Thank you for your kind words! We’re delighted to hear that you had such a positive experience from start to finish. It’s always our goal to provide exceptional customer care, and we’re thrilled that our efforts to deliver your canvas quickly and safely exceeded your expectations.

Your support means so much to us, and we look forward to serving you again in the future!

Classificada 5 em 5 estrelas

Beautiful framed canvas prints.

I ordered two framed canvas prints by Sabrina Roscino to go in my hallway. The quality is superb and I’m very pleased with them, ordering was easy and I was kept updated regarding delivery and they arrived on time securely packaged.
Fantastic quality and value for money from The Artists’ Quarter I would definitely use again.

17 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Thank you for taking the time to share your experience! We're thrilled to hear that you loved the framed canvas prints by Sabrina Roscino and found the quality to be superb. We believe in making the ordering process as simple as possible, and it’s great to know we kept you informed along the way.

Your satisfaction is our priority, and we’re delighted that everything arrived securely! We look forward to welcoming you back for more beautiful pieces in the future.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great choice, good price and friendly customer service

We have recently started collecting Welsh artist Geoff Beckett prints; quirky, rural, countryside cottage and sheep scenes with striking copper coloured trees against sunset or evening skies. They suit the mood we are trying to create in our living room perfectly, given we now live in rural Yorkshire. I wanted to find more prints than were stocked locally and the Artist's Quarter had several that we really liked. They were easy to contact, flexible on delivery dates and the framed print came brilliantly packed, safe and secure on the due day. Since then they wrote to me about a sale and I have bought a second print at half-price. I definitely recommend these people. They stock a good range of pictures, many of which we liked, but we only have so much wall! Thank you.

12 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Hi Geoff,

Thank you for sharing your delightful experience with us! We’re thrilled to hear that Geoff Beckett's prints have found a special place in your home and that they fit the atmosphere you desire in your living room. The combination of quirky countryside scenes and striking colors sounds absolutely charming!

We’re glad that you found a wider selection with us and that our customer service met your needs, from communication to secure packaging. It’s great to know you took advantage of our recent sale, too!

We appreciate your recommendation and look forward to helping you find more wonderful art for your walls in the future!

Warmest regards,

Kathleen

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service

Excellent service, beautiful pictures, very professional 👍

25 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Thank you for your fantastic feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our service and found our pictures beautiful. Your kind words motivate us to keep delivering the best experience. We look forward to serving you again!

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolutely fabulous & highly…

Absolutely fabulous & highly recommended. Great selection of art work at a fair price. Comes well packaged, great communication from seller who is very helpful & accommodating. This is certainly my first point of call should I want any more pieces. Thank you very much.

22 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Thank you so much for your glowing review! We’re thrilled to hear that you found our selection of artwork to your liking and that our packaging and communication made a positive impact on your experience. Your recommendation means the world to us, and we can't wait to assist you with any future art purchases. Thanks again for choosing us!

Classificada 5 em 5 estrelas

Always excellent communication and…d

Always excellent communication and pictures wrapped really safely. Beautiful pictures and something affordable and different for our home.

12 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Thank you so much for your continued support.

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid at all costs

I ordered a pair of Jenny Worrall table lamps on 27/09 which were showing as stock items with a 3-5 days delivery timeframe. Unfortunately, the lamps were not delivered and after several attempts to contact the company, they informed me that the lamps were not in stock and were unable to provide a timeframe for restocking. I then requested a refund. Unfortunately, all I got was an email stating that I had cancelled the order and a refund has not been issued. I will have to follow this up through Amex.

27 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Thank you for your feedback, and we sincerely apologise for the inconvenience you experienced. Unfortunately, we were let down by our supplier, which meant the Jenny Worrall lamps were unavailable despite showing as in stock. As soon as we became aware of the situation, we processed your cancellation request and issued a refund immediately. We also offered you a significant discount on an alternative item or any other product on our website as a gesture of goodwill.

As a small business, reviews like this can have a significant impact on our reputation. Trustpilot is an unfair platform for small businesses because it charges high fees that allow larger companies to manipulate their reviews and ratings, while smaller companies like ours have to earn reviews organically. We always strive to provide the best possible service, and we hope you might reconsider the ‘avoid at all costs’ title, given the circumstances. Please feel free to reach out if you need any further assistance

Classificada 5 em 5 estrelas

fantastic pictures and service first…

fantastic pictures and service first class pictures are of a very high quality and delivery is always as they say you are updated at every stage. for the first Clare Baxter painting i ordered rang them re delivery and chap on help line could not be more helpful cant wait to buy again from them

26 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da The Artists' Quarter

Resposta da The Artists' Quarter

Hi Karen,

Thank you so much for your fantastic review! We’re thrilled to hear that you are happy with the quality of the pictures and the first-class service you received. Our team takes great pride in keeping our customers updated throughout the delivery process, so it’s wonderful to know that you found our support helpful.

We're excited that you enjoyed your first Clare Baxter painting and can’t wait to assist you again with your next purchase. If you have any questions or need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out.

Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais