Health Hub Opiniões 

1350
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,5

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

I’ve been trying to get a script repeat for some medication doctor Singh has gone overseas 3 times they have told me it has been sent when I’ve checked with the pharmacy it hasn’t been sent tried to g... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

H,Dr zainab in al nahda dubai had a given the best service.once I am having severe cough allergy, her medication given me positive results. She will only provide the antibiotics when it is necessar... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Dr Nazar Khowaja from Health hub is excellent in diagnosing the primary problem, understands the patients situation and prescribes medicine according to the diagnosis. He is very well mannered and ver... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Visited Viann - Consultant 12 - Received a wonderful physio consultation and follow up sessions over the last few weeks. This has really helped me with long time back and shoulder pain issues. She is... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Serviço de análises ao sangue
  2. Assistência médica ao domicílio
  3. Posto de saúde self-service
  4. Programa de bem-estar
  5. Serviço de fitness e nutrição

Sobre Health Hub

Escrito pela empresa

Shop Travel Tests
Shop Allergy & Intolerance Tests
Shop Health Tests
Contact Customer Care
Follow On Instagram

About The Health Hub

Our goal is to make at-home healthcare accessible for everyone. Our bespoke online platform combines the convenience of online ordering with the world’s leading laboratories so people can take a range of easy to follow tests and truly understand their health thanks to our advanced digital tools. Our team combine years of experience to deliver a comprehensive, trusted service that will change lives forever.


Informações de contacto

3,5

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

1 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,5

Todas as opiniões

(1350)

5 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Good service

Good service, completed a day 2 onsite test and received results the following day.

14 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Dawid, Jade here,

It is our pleasure to have assisted you on this occasion. If there is anything else we can help you with please don’t hesitate to contact our customer care team.

Thanks

Jade
Customer Care Manager

Classificada 5 em 5 estrelas

2nd day PCR test

2nd day PCR test. Nothing to mention, quick and easy as usual.

14 de janeiro de 2022
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hey there Gergely,

We’re glad to see you are happy with our Service, I will feed your comments back to our customer care team.

Have a good day!

Jade
Customer Care Manager.

Classificada 3 em 5 estrelas

Expected the PCR kit to arrive the next…

Expected the PCR kit to arrive the next day. No way, it took two days to arrive whilst the test should be taken the 2nd day! So that's out of the window.
No pick-up at Post office on Sundays, so kit wasn't sent out for delivery until Monday. On Tuesday received e-mail that they had received the PCR kit, mentioning that it could take 1-2 days before I would hear anything.
Finally got my result on Wednesday evening around 11 p.m.
I've been home almost a week after travelling back but who cares?
On a positive note I was kept in the loop what was happening.
I'll use them again.

14 de janeiro de 2022
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Pauline,

Thanks for leaving a review! Your feedback helps us out a lot.

I have taken a look into the delivery situation as i can see you requested this to be delivered on the Saturday, I can see that our dispatch team did get this out on the correct day and requested Saturday delivery with DPD, however it seems after looking at your tracking that DPD tried to deliver on the Saturday but the courier couldn't find your address and therefor this was delivered the next day. I do apologise for this.

I can see you posted your sample on sunday, and as royal mail dont collect on sundays this was collected on the monday and delivered to us tuesday morning, our systoms say you received your results Tuesday evening so i will need to take a further look into you not receiving results until wednesday night to prevent this happening in the future.

Thanks

Jade
Customer care manager


Classificada 2 em 5 estrelas

I question the reliability of the test

Results took a lot longer than expected. I had to contact customer service to get them. But more importantly we got some very surprising results. My husband has one long know food intolerance, diagnosed by doctors that was not detected by the test. There is one type of food we were suspecting that was detected as causing trouble. But then a bunch of other food were detected as red food when my husband consumed them often and never noticed any linked symptom. So I question the reliability of the test. Right now feels like a big bunch of money thrown at the window.

14 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Marie

Thanks for leaving a review! These allergy and intolerance tests can be difficult to understand, there's many reasons as to why this test hasn't picked up what you and your husband are looking for, not knowing what your husband has had diagnosed makes it difficult to give an in depth response.

Allergy and Intolerance won’t detect lactose or coeliac (different antibodies are tested for coeliac and lactose doesn’t involve antibodies). If it’s an IgE allergy and your husband has eliminated the item for a very long period of time you may not get a detectable level of allergen-specific IgE.

We are happy to offer a consultation with one of our nutritionists to go over your results if this would help? Please contact me on jade@thehealthhub.com if you are interested.

Thanks

Jade
Customer care manager

Classificada 5 em 5 estrelas

Thanks,

Thanks. It was an efficient test with quick email replies. It would have been better if there was a phone number.

14 de janeiro de 2022
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hey there Woo-Young,

We’re glad to see you are happy with our Service, I will feed your comments back to our customer care team.

Have a good day!

Jade
Customer Care Manager.

Classificada 5 em 5 estrelas

Everything was smooth

14 de janeiro de 2022
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Majed, Jade here,

It is our pleasure to have assisted you on this occasion. If there is anything else we can help you with please don’t hesitate to contact our customer care team.

Thanks

Jade
Customer Care Manager

Classificada 5 em 5 estrelas

very timely help from Laura

very timely help from Laura, it was really reassuring

13 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Ramon,

Thank you for your positive feedback!

We put a lot of work into the service we provide our customers, and I’m glad we were able to be of help to you on this occasion.

Many thanks

Jade
Customer care Manager

Classificada 5 em 5 estrelas

Prompt with very good updates

13 de janeiro de 2022
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Olu, Jade here,

It is our pleasure to have assisted you on this occasion. If there is anything else we can help you with please don’t hesitate to contact our customer care team.

Thanks

Jade
Customer Care Manager

Classificada 5 em 5 estrelas
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Barrie,

Thank you for your positive feedback!

We put a lot of work into the service we provide our customers, and I’m glad we were able to be of help to you on this occasion.

Many thanks

Jade
Customer care Manager

Classificada 1 em 5 estrelas

What a scam! UPDATED FEB 06

I thought I have only purchesed the Covid test to access in Uk. After one month it came out I bought this program but I wasn't aware. I tried to stop it but the password did not let me in, so I changed it but never received the link to change the bloody password. Very unsatisfied.

UPDATE 06 FEB 2022

I just found out I have been charged again despite Mrs JADE wrote under my review the service was cancelled.Well, it wasn't. I am about to proceed by legal means through my attorney to stop this scam from the Health Hub. This is absolutely unacceptable.

13 de janeiro de 2022
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Giuseppe,

Thanks for leaving a review!

The meal plan was a promotion we were having where you get a month free with any test you bought with us, we gave you the option to opt out of this at checkout which you did not. This meal plan is available to be cancelled at any moment, either by yourself or a member of our customer service team.

I have cancelled this subscription for you.

Have a nice day

Jade
Customer care manager

Classificada 5 em 5 estrelas

Swab test

Excellent response and very efficient work. Thank you.

12 de janeiro de 2022
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hey there Catherine,

We’re glad to see you are happy with our Service, I will feed your comments back to our customer care team.

Have a good day!

Jade
Customer Care Manager.

Classificada 4 em 5 estrelas

Quick response.

12 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Jason, Jade here,

It is our pleasure to have assisted you on this occasion. If there is anything else we can help you with please don’t hesitate to contact our customer care team.

Thanks

Jade
Customer Care Manager

Classificada 5 em 5 estrelas

Very good communication

Very good communication
Honesty

11 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Condou, Jade here,

It is our pleasure to have assisted you on this occasion. If there is anything else we can help you with please don’t hesitate to contact our customer care team.

Thanks

Jade
Customer Care Manager

Classificada 5 em 5 estrelas

I aA lot of helpm somethinjg ancient and no good at…

I am somethinjg ancient and no good at all with mobile phones. I consulted aaaaaaaaHealth Hub on the phone and found them particularly helpful . I recived a lot of help from Diana S in doing the process by e-mail on my computer. Time consuming but at least we got there.

11 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Keith,

Thank you for your positive feedback!

We put a lot of work into the service we provide our customers, and I’m glad we were able to be of help to you on this occasion.

Many thanks

Jade
Customer care Manager

Classificada 5 em 5 estrelas

Contacted HH and Kara was able to…

Contacted HH and Kara was able to action my request.
Kara was efficient and sorted my query promptly. Kara has great customer service!

10 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hey there Brian,

We’re glad to see you are happy with our Service, I will feed your comments back to our customer care team.

Have a good day!

Jade
Customer Care Manager.

Classificada 5 em 5 estrelas

Very quick response

Had an issue regarding an arrival date and the problem was quickly solved by very helpful and polite Paulina. Received my PCR test results within 12hrs. The Health Hub highly recommended!

8 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Jo,

Thank you for your positive feedback!

We put a lot of work into the service we provide our customers, and I’m glad we were able to be of help to you on this occasion.

Many thanks

Jade
Customer care Manager

Classificada 5 em 5 estrelas

very positive

very responsive and kind attitude

7 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Noa, Jade here,

It is our pleasure to have assisted you on this occasion. If there is anything else we can help you with please don’t hesitate to contact our customer care team.

Thanks

Jade
Customer Care Manager

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible service

Terrible service - if I could give them a zero I would.

I booked a preflight PCR test which the lab did not receive. Called them and was advised either I could drive to Northampton or use the internet to find an emergency PCR test clinic in my area. Initially said they could not refund me - as it wasn’t their fault it was their chosen courier.

Asked to speak to someone regarding this and was advised there was no one but could email Jade, the customer care manager.

No assistance offered, they messed up my order and left me stranded to find very expensive same day testing. Refused to consider covering the cost of same day testing that I am now landed with. Terrible service.

7 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Farzana

So sorry I couldn't take your call on Friday afternoon, I have taken a look into this and am so sorry for the delay royal mail has caused. I can confirm your sample has been received today and results should be with you tomorrow, i know they are of no use now but I would like to assure you we have processed a full refund and hopefully you were able to get a new test in time. I would like to apologise for the experience you have had with us, this isn't our intent at all. We understand how important these covid tests are and how isolation can affect your lives.

Have a nice day

Jade
Customer care manager

Classificada 5 em 5 estrelas

Brilliant service

This company offers really good deals, and although I had an inconvenience I managed to get it all sorted thanks to Paulina, she was lovely attentive and very helpful. An absolutely star! Thanks a lot really!!

7 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Omaima,

Thank you for your positive feedback!

We put a lot of work into the service we provide our customers, and I’m glad we were able to be of help to you on this occasion.

Many thanks

Jade
Customer care Manager

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible experience

Terrible experience, got our certificates with wrong arrival date in the UK on it, ask for rectification, then they sent a certificate of another person, but the worst is the wrong date of the swab reception by 6 days that extended by 6 days obviously our isolation 10 days requirements as we unfortunately caught Covid during our trip!! I don't want to comment that we posted our samples in a priority box on the 31st and got our results only on the 5th, probably due to Royal Mail collapsing over New Year. Very poor!

6 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Health Hub

Resposta da Health Hub

Hi Stephane

Thanks for leaving a review.

I apologise that you feel this way however, I have had a further look into this and it appears that you selected your arrival date and departure date as the 2nd January when placing your order and this is why your certificates read this.
​
Once an order has been placed and the customer has filled out these details we do not amend or change these details unless the customer has requested so and with a valid reason.

In terms of your results taking a while this is due to some delays over the Christmas period with royal mail which is out of our control unfortunately. We did make our christmas times clear on our website. When your sample did get to our lab on the morning of the 5th, we sent out the results that afternoon at 5:35pm.

We deeply apologise for the mistakes we made trying to get updated certificates to you.

Thanks

Jade
Customer care manager

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais