Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Propriétaire d'un sac Tina, les vis de fixation se sont détachées, rendant le sac inutilisable. Le SAV refuse toute aide sous prétexte d'une 'usure normale', alors qu'il s'agit d'un défaut de concepti... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Mon expérience a été très positive. Le service était rapide et professionnel. La qualité était au rendez-vous et le service client a été réactif et à l’écoute. Je recommande cette entreprise sans hés... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

In short-please, do not buy anything from them. Customer service support is a complete joke, at the farthest point across from their high prices policy. Placed two orders, then sent an email asking fo... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Qualité des produits incroyablement décevante. Avant même la première utilisation, le produit montre des signes de défaillance (bouloches, tissu de mauvaise qualité,...). Avec un tel niveau de prix,... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Estúdio de alta costura
  2. Loja de malas e bolsas
  3. Loja de moda masculina
  4. Alfaiate de vestuário masculino
  5. Loja de moda feminina

Escrito pela empresa

The Kooples est une marque française de luxe contemporain, née en 2008 de l’ambition de trois frères passionnés de mode. Ce qui fait toute son originalité, c’est son concept audacieux et novateur : un vestiaire mixte pensé pour les couples, mêlant élégance, esprit rock et modernité.


Informações de contacto

2,2

Mau

TrustScore: 2 em 5

2 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Fatal!

Fatal!! Compramos un vestido y resulta que no te devuelven el dinero si lo quieres cambiar. Una gestión pésima cuando en todas las demás tiendas te devuelven el dinero. Lo compré en la Roca del Vallès y tengo varias cosas de esta firma, pero puedo asegurar que nunca más compraré nada aquí.

19 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Dear Elvira,

We are sincerely sorry for your disappointment and fully understand your frustration regarding our exchange policy. We regret that this information may not have been clear at the time of purchase and that your experience at our La Roca del Vallès store did not meet your expectations.

We truly value your loyalty to our brand and are sorry to hear that this situation has affected your trust in us. Your feedback has been shared with our teams so we can continue to improve the clarity of our in-store policies and the overall customer experience.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

Kind regards,
The Kooples Team

Classificada 1 em 5 estrelas

NEVER ORDER ON THEIR WEBSITE

NEVER ORDER ON THEIR WEBSITE! NEVER!

I placed an order (bought an Amelia bag) on Novemebr 28th. I STILL HAVE NOT RECEIVED MY BAG.

ORDER NUMBER: 12100876076

No updates on the shipping from December 2nd. I contacted their clients service and they are not supprting me enough! The French carrier does not respond to my calls and they are unable to tell me where is my parcel.

I was due to be a Christmas gift, so now I'm only having troubles cause I will not have the gift in time for Christmas!

All I want is knowing where my parcel is and when I'm getting it. OTHERWISE I WANT A FULL REFUND IMMEDIATELY.

VERY BAD CLIENT SERVICE AND SHIPPING SERVICE.

SO SAD AND DISAPPOINTED.

Thanks for the refund! May I know what happened with the parcel? Did they loose it?
I'm very sad also because I can not find any retailer who sells the Amelia bag in burgundy in Italy. I wanted that bag so much!

Would it be possible to get a discount for the disservice I experienced with your costumer care? Thanks in advance.

2 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Dear Anna,

We are truly sorry for the inconvenience and frustration you experienced regarding the delivery of your order, especially as it was intended to be a Christmas gift. We completely understand how disappointing this situation has been and sincerely apologize for the lack of timely updates and support you received.

Following receipt of the requested documents, we would like to confirm that your order number 12100876076 has been fully refunded on December 22nd, for a total amount of €395. The refund was issued to the original payment method used at the time of purchase. Please note that the time it takes for the funds to appear in your account may vary depending on your bank.

We regret that this experience did not meet your expectations or our service standards, and we truly appreciate your feedback, which has been shared internally to help us improve our shipping and customer support processes.

Once again, please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

Kind regards,
The Kooples Team

Classificada 1 em 5 estrelas

⚠️ UK customers

⚠️ UK customers — think twice before ordering from The Kooples Online store ⚠️

I returned a dress to The Kooples in October using their official return process.
One month later, the item was returned to me by DHL.

Customer service then issued another return label, which I used immediately.
Since 25th November, the parcel has been stuck in Paris with the status: “Shipment on hold.”

It is now 18th December and I still have no refund.

There is no phone support, only email, with replies taking around 48 hours each time, making resolution painfully slow and ineffective. Customer service, knowing how painful this is for me, tells me they can't phone me!!!! :(

This company clearly does not have adequate return processes in place for UK customers. I even suspect the return form is intentionally wrong, so they don't have to give refunds!

I am still waiting for my refund (3 months later) and will never purchase from The Kooples again. Claire

Kooples' reply to these reviews as if they care... But as soon as you send them an email, you get nothing! I just went through my bank to try to get a refund.

Yesterday I left this negative review. They immediately reply to this review pretending they care... yet 2 of my emails I sent 72 and 48 hours ago ... and my 3-month-long complaint emails go unanswered!
KOOPLES ARE A SCAM - SHAME ON THEM.
I thought you were a luxury company!

Order reference: [12000822914]

18 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Dear Claire,

We are truly sorry for the experience you have had with the return of your order and for the unusually long delays involved. We fully understand your frustration and sincerely regret the lack of smooth communication and clarity throughout this process.

We would like to confirm that a full refund for your order reference 12000822914 was successfully processed on December 19th, for a total amount of £159.00, credited back to the original payment method used for your purchase. Please note that depending on your bank, it may take a few additional days for the funds to appear in your account.

We genuinely regret the inconvenience this situation has caused and acknowledge that this experience did not meet the standards we aim to provide. Your feedback has been shared with our teams to help improve our return process for UK customers.

Thank you for your patience, and once again, please accept our sincere apologies.

Kind regards,
The Kooples Team

Classificada 1 em 5 estrelas

‘Free return’ scam

Terrible experience returning the items that didn’t fit. The promise of a free return is a scam. I was charged €25.20 to return two items. I chose the free return option on their website and it didn’t work. I got an error message prompting me to contact customer service so they can create my return label manually. After emailing the customer service daily for over a week they finally got back to me with what I thought would be a free manual return label they created. Instead once the items reached their warehouse they charged me for the return. That’s a shady and scammy practice. I will never shop on their website again. Not worth the hassle

27 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Dear Kate,

We are truly sorry to hear about your disappointment and fully understand your frustration regarding the return of your items. This is certainly not the experience we aim to provide, and we sincerely apologize for the inconvenience caused by the technical issue and the delays you encountered.

In order for us to locate your file and review what happened with the return charges applied, we kindly invite you to share a few additional details — such as your order number — either by contacting our customer service team or by replying directly to this comment.

These elements will allow us to carry out the necessary checks and ensure your situation is properly reviewed.

Kind regards,
The Kooples Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Missing item

I placed an order on 1 Dec for a scarf and a jacket. The scarf has been delivered (10 Dec) but nearly two weeks after placing the order, I have no update on the jacket and I don’t think it’s even been dispatched, despite still showing as being in stock in the website.

Have contacted customer service via email and they just simply provided me tracking info for the scarf. 🤣 I replied asking about the jacket - no response. I have now chased this up via Messenger. If I don’t get an adequate answer/resolution, I will do a bank charge back.

Appalling customer service and I’ll never order online from them again.

Edit - The Kooples - I have now emailed your customer service team again chasing this up. The order number is GE10607343336FR. I am not comfortable putting my email address on a public forum. If you could reply via the email I’ve sent, that would be great.

Further edit - thank you for the refund. However, what I really wanted was a jacket that I had my eye on for aggeeess and is STILL showing as in-stock in my size on your website right now. I really don’t understand this, if it’s not actually in stock?! Really disappointed by this whole experience. ☹️

1 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Dear Eva,

We are truly sorry for the inconvenience and frustration caused by this situation, and we sincerely apologize for the lack of clarity in our previous responses.

Unfortunately, the Khaki satin jacket from your order had to be cancelled due to a stock discrepancy. We understand how disappointing this is, especially as the item was still showing as available on our website, and we regret this error.

Please be assured that the cancelled item from your order 12100886505 was fully refunded on 15/12 for an amount of £238 GBP. The refund will appear on the original payment method within your bank’s standard processing time.

As a gesture of goodwill, we have also issued you a 20% discount code:
THEKOOPLESUK20-NXZ5-5E9Y-AO9O-3M2Z
This code is valid for 6 months on our UK website.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience. Your feedback has been shared internally to help us improve our service.

Kind regards,
The Kooples Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Thought Kooples were and upmarket brand…

Thought Kooples were and upmarket brand with price tags and service to match , order two items on the 30TH of November , for some reason they sent out one , am still waiting for the other , checked after running the gauntlet of frustrating AI responses, no customer service email or contact number , shame as the one jumper i received is good quality , would not order on line again for sure
Not the customer support to match the brand
Blue cardigan with zipper
3615872299765
color: ELECTRIC BLUE
size: L

12 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Dear Stephen,

We are truly sorry to hear about your disappointment and fully understand your frustration regarding the return of your order. This is certainly not the experience we aim to provide, and we apologize for the inconvenience caused.

In order for us to quickly locate your file and offer you an appropriate solution, could you please provide us with a few additional details — such as your order number and the email address used when placing the order — either through our customer service team or by replying directly to this comment?

These elements will allow us to carry out the necessary checks and get back to you as soon as possible.

Kind regards,
The Kooples Team

Classificada 1 em 5 estrelas

No items and 2100+ euro missing

I have made an order on Kooples website (order number 12100866381, amount 2 163 euro). It was on November 23.

According to Kooples information, my parcel was sent from France to Italy by Colissimo on November 26.

By now it is December 11 and I still didnt receive my order. I contacted Kooples several times, they tell me that they dont know where is the parcel. There is only french Post tracking number and no internal italian number. Kooples first told me that parcel is sent through Italy by BRT, but BRT say that they dont have any parcel. After that Kooples told that parcel was sent via Poste Italiane. I visited their office, they told me that the parcel didnt cross the Italian border.

It is almost 3 weeks since I have made my order for 2100+ euro. There is still no order and no money.

Hello Kooples - please wake up and deliver my items or return my money.

23 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Dear Aleksandra ,

We acknowledge receipt of your message regarding your order (number 12100866381, €2,163) placed on November 23.

Our Customer Service team has contacted you today to resolve this issue and ensure your order is either delivered promptly or your payment is refunded. We are committed to following up with both the carrier and our internal logistics team to clarify the situation.

We apologize for the inconvenience and appreciate your patience while we work to resolve this matter.

Best regards,
The Kooples Team

Classificada 1 em 5 estrelas

This is a disaster!!

This is, without exaggeration, the worst quality wool knitwear I have ever purchased.
My 100 percent wool jumper from Kooplers SHRANK BY AROUND ONE THIRD and turned into a dense, stiff mass after ONE gentle hand wash in coldish water.

I followed the instructions exactly. No heat, no spinning, no agitation.
And yet the jumper came out completely destroyed, unrecognisable in shape and size, and with the knit structure entirely vanished.

This is not a washing issue.
This is catastrophically poor wool, the kind that no reputable brand would ever use in clothing.

What this experience clearly shows:

• Kooplers uses extremely low-grade, unstable wool fibres
so fragile that simply touching water seems to cause irreversible felting.

• The product is absolutely NOT fit for purpose.
A wool jumper that cannot survive a basic recommended wash is a defective product.

• The brand’s marketing is deeply misleading.
Kooplers presents its knitwear as “premium”, yet the material behaves worse than the cheapest fast fashion.

• Zero quality control.
No responsible manufacturer would release knitwear that literally disintegrates after a single wash.

I own dozens of wool garments from various brands and have never experienced anything even remotely similar. Kooplers stands out — in the worst possible way. Their knitwear is fundamentally flawed, unstable, and unable to withstand normal care.

Save your money.
Save your time.
Avoid Kooplers at all costs.

If you value durability, transparency or basic product integrity, this brand will disappoint you on every level.

Ps. How to loose €255 .. fast!

Update: order number n°12000447728

10 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Dear Mavan,

We are truly sorry to read about your experience and sincerely regret the disappointment and frustration this situation has caused. This is clearly not the experience we aim to provide, and we understand how upsetting this must be, especially given that the care instructions were followed.

Your feedback has been taken very seriously. The issue concerning the knitwear item from order n°12000447728 has been escalated to our Quality Team so they can review and investigate the matter with the specific piece mentioned.

We appreciate you taking the time to share such detailed feedback, which is essential for us to continuously assess and improve our products and quality standards.

Please accept our sincere apologies for this experience.

Kind regards,
The Kooples Team

Classificada 4 em 5 estrelas

Nach Urgenz von trustpilot konnte der Fall geklärt werden

Edit: Vielen Dank für die rasche, erfolgreiche Bearbeitung. Es wäre wünschenswert, eine Service-Emailadresse auf Ihrer Website anzugeben, damit diese Unstimmigkeiten nicht über eine Plattform geklärt werden müssen.
(Die auf der Website angegebene existiert nicht mehr und via Kontaktformular habe ich leider keine Antwort erhalten).

_________

Ware am 03.11. zurückgesendet, keine Paket-Annahme seitens Unternehmen erfolgt. Nun soll ich trotz Abgabeschein und verlauf die retournierte Ware bezahlen. Das ist leider eine beachtliche Summe.

Das Kontaktformular von theKooples lässt gerade mal 5 Zeilen zu, da kann man den Fall gar nicht schildern. Die angegebene Email existiert nicht mehr. Dh. eine korrekte Emailadresse wäre relevant.

Hätte ich mir nie gedacht, aber man lernt nie aus. Ich hätte die Bewertungen vorher lesen sollen. Nachher ist man immer klüger...
Werde wohl den Anwalt einschalten müssen.

Bestellnummer: 12000840413

10 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Dear Flora,

We are truly sorry to hear about the difficulties you’ve encountered and fully understand how frustrating this situation must be for you. This is certainly not the experience we aim to provide, and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

After reviewing your file, we can confirm that the items returned from your order 12000840413 have been successfully processed and that a refund of 1 290,00 € was issued today.

We hope this brings you some reassurance, and we remain at your disposal should you need any further assistance or clarification.

Kind regards,
The Kooples Team

Classificada 2 em 5 estrelas

La marque envoie des produits tâchés…

La marque envoie des produits tâchés alors qu’ils sont neufs !! Inadmissible !!

6 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Chère Flora,

Nous sommes sincèrement désolés de lire votre déception et comprenons parfaitement votre frustration face à la réception d’un article taché. Cela ne reflète en aucun cas les standards de qualité que nous souhaitons garantir.

Afin que nous puissions retrouver rapidement votre dossier et vous apporter une solution appropriée, pourriez-vous nous transmettre davantage d’informations (comme votre numéro de commande et l’adresse e-mail utilisée lors de l’achat) via notre service client ou en répondant directement à ce commentaire ?

Ces éléments nous permettront d’effectuer les vérifications nécessaires et de revenir vers vous dans les plus brefs délais.

Cordialement,
L’équipe The Kooples

Classificada 5 em 5 estrelas

Always a pleasure to shop with kooples

29 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Dear Annie,

Thank you very much for your loyalty and for sharing your feedback!
Your message is truly valuable to our teams and encourages us to continue our efforts to offer an experience that is always smoother and more enjoyable.

Kind regards,
The Kooples Team

Classificada 2 em 5 estrelas

Mauvais rapport qualité prix

J'ai acheté une robe pendant le black friday que j'ai reçu dans un délai correct, cependant les prix sont vraiment trop conséquents pour la qualité. En effet 207 euros au lieu de 395 mais il n'y a aucune matière noble, de plus c'est fait en Chine et au vu du prix on nous prend franchement pour des idiots mais je ne me ferai plus avoir. J'ai eu un coup de cœur pour le modèle et quand je lis les complications concernant les remboursements tant pis je vais la garder mais ça sera ma première et dernière commande chez The Kooples.

21 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Bonjour Mélanie,

Nous avons bien pris en compte votre retour suite à votre récente commande en ligne et sommes navrés d’apprendre que votre expérience n’a pas été à la hauteur de vos attentes.
Soyez assurée que vos remarques concernant la matière, la qualité perçue et la fabrication de votre robe ont bien été partagées avec les équipes concernées afin d’améliorer vos futures expériences chez The Kooples.

Cordialement,
L’équipe The Kooples

Classificada 5 em 5 estrelas

The Kooples

The Kooples - eine exzellente Wahl für Mode mit Stil! Die Kollektionen sind perfekt, die Qualität ist super und die Preise sind unschlagbar. Der Service ist top - ich bin begeistert! Ein Muss für jeden, der Mode liebt!

27 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Dear Mrs Mitrovska,

Thank you very much for your loyalty and for sharing your feedback!
Your message is truly valuable to our teams and encourages us to continue our efforts to offer an experience that is always smoother and more enjoyable.

Kind regards,
The Kooples Team

Classificada 1 em 5 estrelas

QUALITÉ DÉPLORABLE

Je suis extrêmement déçue de la qualité des sacs The Kooples. Dès les six premiers mois, les pièces en acier ont commencé à s’oxyder. Mon sac est même parti une première fois en réparation pour remplacer ces éléments.
Six mois plus tard, il était de nouveau dans le même état : pièces métalliques oxydées, certaines cassées, et impossibles à réparer durablement.
La qualité du cuir est tout aussi médiocre : le sac s’affaisse, se déforme rapidement et donne un aspect vraiment cheap pour un produit vendu à ce prix.
J’ai contacté le service client mais aucune solution concrète ne m’a été apportée : ni réparation possible, ni pièce détachée, ni alternative. Résultat : un sac inutilisable alors qu’il n’a que quelques années.
Pour une marque qui se veut “premium”, c’est franchement lamentable. Je partage mon expérience pour éviter à d’autres de faire le même investissement regrettable.

26 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Cher Milano,

Nous sommes sincèrement désolés de lire votre insatisfaction et comprenons parfaitement votre frustration face à cette situation. Afin de retrouver rapidement votre dossier et de vous apporter une réponse appropriée, pourriez-vous nous transmettre davantage d’informations (comme votre numéro de commande et l’adresse e-mail utilisée lors de l’achat) via notre service client ou en répondant à ce commentaire ?

Ces éléments nous permettront d’identifier votre demande et d’effectuer les vérifications nécessaires afin de vous apporter une solution dans les plus brefs délais.

Cordialement,
L’équipe The Kooples

Classificada 1 em 5 estrelas

It's been six weeks and still no refund for a faulty item

It's been six weeks since I received an item with an anti-theft tag attached, not my fault. As per customer service advice, I went to the London store to remove it, but it was not possible since the item had arrived from France with a different tag. The store assistant kindly suggested handling the return. And six weeks later, still no refund. Oh, and the item was sent back to me after failing customs in France. Now, customer service replies once in 10-14 days, saying that they are still looking into the issue! What can be the issue here? Send me the new label to post it back to you, again, and process the refund! I would never order from The Kooples again.

24 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Dear Olga,

We are sincerely sorry to read about your dissatisfaction and completely understand your frustration regarding this situation. In order to quickly locate your file and provide you with an appropriate response, could you please send us more details (such as your order number and the email address used for the purchase) via our customer service or by replying to this comment?

This information will allow us to identify your request and carry out the necessary checks so that we can provide a solution as soon as possible.

Kind regards,
The Kooples Team

Classificada 5 em 5 estrelas

The Kooples, ça vaut le coup

Produits de belle qualité, le temps ne les efface pas et ils vous portent loin. Je recommande.

14 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Bonjour Monsieur,

Un grand merci pour votre fidélité et votre retour !
Votre retour est précieux pour nos équipes et nous encourage à poursuivre nos efforts afin d’offrir une expérience toujours plus fluide et agréable.

Cordialement,

L’équipe The Kooples

Classificada 5 em 5 estrelas

Bon prix et je commande ici depuis…

Bon prix et je commande ici depuis plusieurs années, toujours contente, encore merci à l'équipe.

9 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Bonjour Madame Cabau,

Un grand merci pour votre fidélité et votre gentil message !

Cordialement,

L’équipe The Kooples

Classificada 1 em 5 estrelas

Une étoile car il y a pas zéro bien…

Une étoile car il y a pas zéro bien dommage
Cliente depuis de nombreuses années en passant par le printemps Nancy
Après achat réf FPUL31018KANT04 pull manches courtes laine
Lavé une fois avec tous mes vêtement soie et laine programme spécial seul celui a perdu deux tailles
Je précise que c’est vraiment un programme spécial pour linge lavable mains uniquement
Après retour en boutique nous ne pouvons rien pour vous
Je n’achète plus un seul article de cette marque et terminé printemps Nancy qui a vraiment pris la chose à la légère

1 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Bonjour Madame Florkiewicz,

Nous sommes sincèrement désolés d’apprendre les désagréments rencontrés avec votre pull.
Afin de pouvoir réévaluer votre situation, nous vous invitons à contacter notre service clients en précisant que votre demande provient de Trustpilot.

Notre équipe se tient à votre disposition pour examiner votre dossier et trouver une solution adaptée.

Merci d’avance pour votre retour.

Cordialement,
L’équipe The Kooples

Classificada 5 em 5 estrelas

Commande parfaite

Commande parfaite ! Livraison rapide et colis extrêmement soigné, comme toujours avec The Kooples. Les vêtements sont impeccables, bien pliés et protégés. Un vrai plaisir à chaque réception 💫
Mention spéciale au service après-vente : réactif, professionnel et vraiment à l’écoute. Une marque premium jusque dans le service 👌👏

1 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Bonjour Madame Cardiec,

Un grand merci pour votre retour !
Nous sommes ravis que votre commande et notre service client aient été à la hauteur de vos attentes.

Cordialement,

L’équipe The Kooples

Classificada 1 em 5 estrelas

Inflexible in-store returns, rude staff, complete lack of customer care

Had a very unpleasant experience at the Westbourne Road, London store - I bought a dress and shortly after the unworn dress went in the sale. I tried to return the dress within the required return/exchange period (the store would not let me post it back - I live over 5 hours away by train). They offered a goodwill gesture of a price match and my mother became ill, which meant I could not travel. The store offered me a voucher in-store redemption - not a practical solution as there are no stores locally (Newcastle and Leeds both closed). Tried to arrange for a relative who lived locally to return the dress - they imposed a deadline of 48 hours. I told them it was impossible for me to arrange this and requested a few days extension. This was rejected too. The Store Manager spoke to me in such an intimidating manner, talking over me and did not allow me to speak. This was all whilst my Mother is ill with pneumonia. My partner could not believe the conversation. No more purchases from this brand.

31 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Kooples

Resposta da The Kooples

Hello Mrs Stringer ,

We are very sorry to hear about your experience at our Westbourne Grove store and fully understand your frustration.
Please be assured that our Customer Service team will contact you in the coming days to review your case and propose a suitable solution.

The Kooples Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais