Vitalplus Opiniões 723

TrustScore: 2.5 em 5

2,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Probably the lowest tiers of human beings living their miserable life by lying to people. Never ordered or signed anything by them. They never gave info about invoices or anything else. Transfered my... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

En sådan otroligt bra scam att jag var tvungen att skapa ett konto på Trustpilot och skriva här. De ringer från hemligt nummer. Hade inte huvudet med mig och råkade för första gången gå med på ett avt... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Jag har en hemsk upplevelse med dem. Vid första samtalet lovade de ett kampanjpris på flera produkter, efter det kunde jag inte avsluta prenumerationen och fick betala för ett år som var tre gånger dy... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Jessica på Vitalplus hjälpte mig på ett väldigt bra sätt med tydlig information och ett vänligt bemötande. Jag kunde byta från D-vitamin till magnesium och även få hjälp med att säga upp min prenumera... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de vitaminas e suplementos

Informação fornecida por diversas fontes externas

Vitalplus levererar hälsokost av högsta kvalitet. MSC certifierad Omega-3 och D-vitamin i samma paket! Skickas fraktfritt direkt hem till dig.


Informações de contacto

2,4

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

723 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Väldigt dåligt företag

Väldigt dålig upplevelse av detta väldigt dåliga företag. Säljaren som ringde sa att jag inte hade någon uppsägningstid utan kunde ta den tid jag behövde. Hon nämnde ingenting om att jag efter 20 dagar blir bunden 1år.... Hon "läste upp" vad som stod i avtalet och jag va dum och svarade JA då hon aldrig nämnt att jag blir bunden till Vital+ ett helt år om jag inte använder ångerrätten på 20 dagar. Så jag har skrivit under ett avtal som hon läste upp fel och är nu bunden 1 år till något jag inte kommer ha råd att betala. Tack Vital+ för den dåliga försäljningen. Ni gör verkligen allt för att människor ska gå på erat strunt!! Till och med ljuger.

22 de março de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

De sysslar med bedrägeri

De sysslar med bedrägeri! Man blir erbjuden gratisprover och när man tackar ja till det, täcknar man ett långt avtal som är omöjligt att säga upp!

9 de abril de 2024
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

Carl på kundtjänst var bra när jag…

Carl på kundtjänst var bra när jag ville avsluta abbonemanget efter den första "gratis" leveransen för 60 kronor, han är anledningen till att jag ger 3 stjärnor, men själva företaget ger jag inte mycket för, dessutom otydlig information på hemsidan, länken till "ångerblanketten" gick till en tom sida och man fick vänta länge i luren med störande musik innan någon svarade, och skulle man säga upp med mail behövdes visst ett medlemsnummer enligt hemsidan som jag inte kunde hitta någonstans i dokumentet kag signerade. Men som sagt, Carl på kundtjänst var supertrevlig och hjälpsam!

13 de maio de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Supernöjd

Fick hjälp av Carl S med mitt ärende. Mycket trevligt bemötande, snabb o proffsig lösning på mitt ärende. 👍🏻

10 de maio de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Enastånde support from Jessica

Jag kom i kontakt med Jessica när jag skulle återaktivera ett Omega 3 abonnemang. Det gick hur smidigt som helst. Jessica ställde många bra frågor för att försäkra sig att det blir så som jag vill ha det, och det blev :). Om det samlas för mycket och man vill pausa abonnemanget så fint denna möjlighet. Tack för enastånde support Jessica!

6 de maio de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ren lurendrejeri.

Ren lurendrejeri.
Blir uppringd av en snacksalig försäljare som lovar och svär att du kan avsluta närsomhelst. Det skulle räcka med ett email eller ett snabbt telefonsamtal.
Vad man upptäcker lite senare när man väl tänkt efter ordentligt.
Det här är för mycket pengar för lite vitaminer och omega3 tabletter.
Gör som försäljaren sa. Hör av mig med ett email och ska säga upp abonnemanget så det inte kostar mer.
Då får man reda på, att nej det går inte! Vadå går inte? Jag skulle ju kunna säga upp närsom? Nej.. det där närsom, gäller bara under 2 veckor. Dvs minsta möjliga ånger tiden enligt lag. Jag hörde av mig några dagar för sent. Så nu sitter du fast i ett år..!
Jag börjar försöka resonera utan resultat. Du skulle ha läst innan du skrev under. Det spelar ingen roll vad försäljaren sa.. Enligt dom själva är det helt ok för honom att dra rena rama historierna och lögner.
Du skulle skulle ha kontrollerat, att det deras egen försäljare sa, är sant! Du får skylla dig själv som trodde på honom.
Alltså fyfan.
Sen miljöavgiften.
Dom tar ut en miljöavgift på 69kr för varje leverans. Visst.. bra att tänka på miljön.
Men.... Du får 60 tabletter omega3. Så 60 dagar. Grejen är bara att dom lägger på denna avgift varje månad och inte vid varje leverans. Så 60 tabletter. 2 månader. Du får månad 1 och en månad ingenting.
Men du betalar 69kr den månaden du inte fick någonting, iallafall! Så du kan få för 6månader. Då betalar du 5x69kr för ingenting! Sånt mygel!
Så 159kr i månaden stämmer inte.
Du blir tvungen att betala 2800 på ett år!
För 2800 får du en herrans massa vitaminer från apoteket istället. Där vet du vad du får. Dom här skickar vilket skräp som helst.

2 de abril de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

När det inte fungerar..

Hej! När jag missade att avsluta en testomgång med mag/cal så gick det automatiskt över till ett fast abonemang. Då jag pga hälsa inte kunde ta mina vitaminer så kom jag i kontakt med Carl. Han hjälpte mig att lösa det och var mkt trevlig, förstående och hjälpsam 😊. Bästa betyg för Carl 😊. Ps er andra har jag inte talat med men ni är säkert också trevliga 😊

1 de maio de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Skriver som alla andra

Skriver som alla andra, BLUFF BLUFF. Godtrogen signerar som man blir ombedd av pratkvarnen. Vad händer, man sitter med ett 12 månaders abonnemang.
Ringer dit och det ända som man får höra är att du måste läsa avtalet. Jäkligt dåligt, hoppas de inte ringer igen.

26 de abril de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

VARNING

Precis som så många andra skriver så var det ingen som upplyste mig om att jag gick med på 1 års abonnemang, jag gick med på ett provpaket för 69 kr av en väldigt jobbig och påstridig människa, nu kan jag alltså inte säga upp detta förrän om 1år.känner mig riktigt arg och besviken.

17 de abril de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Varning för VITAPLUS!!

Varning för VITAPLUS!!! Skitf!!!
Lurar på människor att fastna i ett års abonnemang. Jag gjorde det mot min vilja!! 12 månader, fy fn att de får hålla på och lura folk!!!!! Helt oacceptabelt!!!!!

15 de abril de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Varning för Vitaplus som vill ha lurade och besvikna kunder!!!

Så himla lurad är jag. Genomruttet att en smart telefonförsäljare frågar lite försynt 'Om man vill testa på gratisprover på D-vitamin och det enda var att betala för frakten.' Innan jag sedan fattade att det var ett abonnemang med bindningstid på 12månader. Tänkte jag, det löser sig. Men tji fick jag, ångerrätten gällde på gratisproverna och från det datumet jag tackat ja till att testa gratisproverna av skitet. Varit i kontakt med kundtjänst vid flertalet gånger och bönat och bett om att få bli av med detta men inget gehör. En mycket dyr läxa och jag kommer aldrig mer att svara telefonförsäljare. Man blir så himla arg. Mest arg på sig själv för att jag lät mig luras.

11 de abril de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Blev uppringd av påstridig kvinnlig…

Blev uppringd av påstridig kvinnlig säljare.Tackade bestämt nej till hennes erbjudande.levererade trots allt ett paket som jag skickade tillbaka retur avsändare.Vägrar betalaoch har blivit anmäld till kronofogden.Fortsätter skicka paket och fakturor trots ett fomtontal mail och telefonsamtal tillföretaget och deras i mitt tycke oseriösa faturerinsbolag "RIVERTY"

10 de abril de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Oseriösa försäljningsmetoder

Kan inte uttala mig om själva produkten, men deras försäljningsmetoder får en stjärna. Om vi ska säga något positivt så får man relativt snabba mailsvar från kundtjänsten.
Anhörig blev "pålurad" ett abonnemang som jag försökte säga upp dagen efter. I skriftlig kommunikation frågar de om vi ändå vill ha provleveransen och betala 69 kr, svarar direkt nej samma dag. De skickar ut provet ändå, vi returnerar varan utan att ens öppna den. De har alltså skickat provet trots vårt svar på deras framställda fråga, och sedan kräver de att VI betalar för deras bristande hantering!

4 de abril de 2024
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais