Probably the lowest tiers of human beings living their miserable life by lying to people. Never ordered or signed anything by them. They never gave info about invoices or anything else. Transfered my... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Probably the lowest tiers of human beings living their miserable life by lying to people. Never ordered or signed anything by them. They never gave info about invoices or anything else. Transfered my... Ver mais
A empresa respondeu
En sådan otroligt bra scam att jag var tvungen att skapa ett konto på Trustpilot och skriva här. De ringer från hemligt nummer. Hade inte huvudet med mig och råkade för första gången gå med på ett avt... Ver mais
A empresa respondeu
Jag har en hemsk upplevelse med dem. Vid första samtalet lovade de ett kampanjpris på flera produkter, efter det kunde jag inte avsluta prenumerationen och fick betala för ett år som var tre gånger dy... Ver mais
A empresa respondeu
Jessica på Vitalplus hjälpte mig på ett väldigt bra sätt med tydlig information och ett vänligt bemötande. Jag kunde byta från D-vitamin till magnesium och även få hjälp med att säga upp min prenumera... Ver mais
A empresa respondeu
Vitalplus levererar hälsokost av högsta kvalitet. MSC certifierad Omega-3 och D-vitamin i samma paket! Skickas fraktfritt direkt hem till dig.
Suécia
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Respondeu a 100% das suas opiniões negativas
Geralmente responde dentro de uma semana
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Vitalplus är en del av säljföretaget Tradecom Scandinavia AB, som efter massor av anmälningar till konsumentverket har fått hot om viten på tidigare 500 000 kr, nu en miljon, för att deras säljmetoder leder till att konsumenter skriver på bindande och kostsamma abonnemang de inte vill ha. De kan beklaga sig och värja sig allt de kan i kommentarer här på Trustpilot men detta är fakta.
Exakt detta har hänt vår familj nu. En familjemedlem lockades av en tävling i ett helt annat sammanhang varpå hen fick ett samtal om att hen gått vidare i tävlingen. I det skedet lyckas uppringaren få hen att signera ett avtal om ett bindande abonnemang och har ABSOLUT INTE gjort tydligt att det var just ett bindande avtal. Hen hade aldrig ingått avtalet om hen visste vad det gällde. Tilläggas bör att hen är sjukskriven pga utmattning och smärta och har inte full beredskap att värja sig mot sådant här. Nu har det gått för lång tid för att ångra. Vi badar inte i pengar, och här for 2800 kr i sjön.

Resposta da Vitalplus
Blivit pålurad produkter jag inte vill ha, vid ett tillfälle när jag var mkt sårbar av olika anledningar. Har nu använt mig av ångerrätten. Har dock även tagit del av regler för företag på Konsumentverkets hemsida och kan bara konstatera att företagets metoder inte är giltiga. Tackar för tidigare givet omdöme som tipsade om detta.

Resposta da Vitalplus
De är bland ytterst oseriösa folk. Jag hade aldrig beställt något från de. Fick skicka tillbaka på egen bekostnad. Fick betala för ingenting. Jag ringde flera gånger och de är väldigt respektlösa. Akta er att inte blir lurad med deras lögner.

Resposta da Vitalplus
Kundservice/Jessica är fantastisk! Jag har inte provat produkten ännu, men har inget negativt att säga om företaget!

Resposta da Vitalplus
som så många andra blev jag med lurad på ett löfte om 69 kr för vitaminer som sedan slutade i 12 månaders abonemang. ringde till dom för att fråga vad som stod på och dom svarade med att allt gått rätt till. jag vet att jag inte har signerat ett avtal men ändå finns det där.

Resposta da Vitalplus
Blev uppringd efter en tävling jag deltog i, dem sa 60kr för att prova tabletterna i två månader. Efter två månader kommer en nu räkning +fler d-vitaminer. Om du inte säger upp det.
Jag har försökt säga upp det vid minst 5 gånger under denna prov perioden. Men det kom en ny räkning på 278kr o inga d vitaminer.
Ser att många blivit inlurade i ett avtal med en bindningstid på 1 år, så försökte kolla mitt kontrakt. Men när jag går in på länken står det att sidan inte är tillgänglig längre. Så misstänker att dem gjort någon typ av inställning så kontraktet bara syns en viss tid. Dem förtjänar inte ens en stjärna

Resposta da Vitalplus
Kundtjänst/Jessica är en stjärna. Fint och bra bemötande och väldigt hjälpsam.

Resposta da Vitalplus
Scam company, they just banned my account with my asset. I should have known their good reviews were fake, I had to report t() Spactel-capital

Resposta da Vitalplus
Jag ville ångra köpet, men det går inte så nu har jag tecknat, 12 månader går inte att prata med dom, dom går på, inspelningen ,där man får säga att jag, ville ha, köpet, då på 69kr, men nu har jag betalat 128kr, och andra räkningen på 247kr, det var inte det jag gick med på, ville testa en gång, men nu är det omöjligt att avsluta. Går inte på detta tillslut kommer jag att få, betala 2800kr, för något dom, säljer in ,för 69kr bluff och båg......ångrar mig verkligen.

Resposta da Vitalplus
Blev uppringd och lovad ett prov paket och dom säger att man ska ringa upp när man har fått paketet för att försäkra sig om ångerrätten på abbonemang. Tog 3 månader innan jag fick första leveransen. Blev då lovad att jag inte skulle få något efter december och det fortsätter komma paket. Jag har skickat tillbaka alla paket för det var så vi kom överens. Likförbannat så fortsätter dom. Känner mig helt lurad och måste prata med IVO för nu är jag less. Vitalplus är ena bedragare och idioter som lurar folk på de här sättet. Må dom brinna. Vill jag ha vitaminer så går jag för h****** till apoteket
Jag blev uppringd, jag skulle få prova D-vitamin, jag var noga med att fråga om det var något jag behövde säga upp, och det behövde man göra, men det kunde man göra på hemsidan eller per telefon.
Så var inte fallet, jag fick ett abonnemang på ett år, som inte går att säga upp.
Detta företag ska ni hålla er borta ifrån.
De som inte äter gelatin kan inte ens äta deras tabletter, då detta är en av ingredienserna, gelatin från gris. Svårt att säga upp och ingenting sades i telefon vid första kontakt att det var ett abonnemang.
Varning för detta företag som lurar er på abonnemang! SVT har granskat företaget 2020, sök och läs! Låt er inte luras.
Jag fick äran att prata med den jätte trevliga Jessica som flera ggr såg till att räkningar som blev felaktiga blev korrigerade, tack 😀 och envist försökte nå mig för att berätta om vilka förändringar som gjordes.
Väldigt bra bemötande och hjälpsam i mitt ärende
Mycket trevlig kvinna, som jag tyvärr glömt namnet på. Hon var duktig på att hjälpa mig med mitt problem. Trevlig kunnig om företaget Hon jobbar för
Oj,oj vilket lurendrejeri. Samtalet börjar med att man gått vidare i en vinst, sen lurar dom på dig andra saker som inte hör till vinsten överhuvudtaget. Akta er för detta lömska företag. Kostnadsfritt, helt plötsligt dyker en faktura på 69:- upp för fraktavgift som inte framgår i samtalet. Bedragare, anmäler detta till Konsumentverket.
STOR VARNING för detta företag!!!! Svårt och nästan omöjligt att avsluta prenumeration
Oj oj, vad dåligt!! Nyttjat ångerrätten och hoppas på att dom tar till sig det utan bråk. Riktigt dåligt att jag gick på det, men vart stressad. 10 tabletter *2 skulle jag enligt Vita plus ha vunnit på Rusta. Men det kostar 69:- i porto plus 39:- moms mm....Bara att glömma att jag tänker gå på. Varning!!
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.