Vitalplus Opiniões 723

TrustScore: 2.5 em 5

2,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Probably the lowest tiers of human beings living their miserable life by lying to people. Never ordered or signed anything by them. They never gave info about invoices or anything else. Transfered my... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

En sådan otroligt bra scam att jag var tvungen att skapa ett konto på Trustpilot och skriva här. De ringer från hemligt nummer. Hade inte huvudet med mig och råkade för första gången gå med på ett avt... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Jag har en hemsk upplevelse med dem. Vid första samtalet lovade de ett kampanjpris på flera produkter, efter det kunde jag inte avsluta prenumerationen och fick betala för ett år som var tre gånger dy... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Jessica på Vitalplus hjälpte mig på ett väldigt bra sätt med tydlig information och ett vänligt bemötande. Jag kunde byta från D-vitamin till magnesium och även få hjälp med att säga upp min prenumera... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de vitaminas e suplementos

Informação fornecida por diversas fontes externas

Vitalplus levererar hälsokost av högsta kvalitet. MSC certifierad Omega-3 och D-vitamin i samma paket! Skickas fraktfritt direkt hem till dig.


Informações de contacto

2,4

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

723 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Blev lurad, lita inte på dem

Jag trodde att jag var med och tävlade om ett presentkort på Rusta, men blev lurad in i en prenumeration. Jag försökte få dem att hjälpa mig att komma ur det då jag är student, men de brydde sig inte alls och vägrade hjälpa mig.

27 de agosto de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Blufföretag!!

Blufföretag som lurar på prenumerationer till äldre personer, med lång bindningstider som är omöjliga att ta sig ur även när denne äldre får stroke och ligger på neurologen. Skäms!!

15 de agosto de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Just den kvinnan jag talade med som…

Just den kvinnan jag talade med som hjälpte mig att avbeställa var oerhört trevlig. Lyssnade på mig, förstod mig. Mycket professionell. Jag är mycket nöjd med henne. Om alla var som hon skulle ni vara en av dem bästa kundtjänster jag har talat med. ☺️

21 de agosto de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Blev uppringd av en säljare för att jag…

Blev uppringd av en säljare för att jag tydligen var med i en tävling. Jag tävlade om ett presentkort på Claes Ohlsson. Säljaren sa att man erbjuder alla som är med i tävlingen ett gratis paket med produkter från vitalplus. Du betalar endast portot. Jag ville egentligen inte ha det men tog det ändå. Hon sa att du behöver inte göra något utan du återkommer till oss om du gillar produkten. När paket nr 2 kom till brevlådan blev jag förbannad. Ringde upp och då fick jag reda på att jag hade ett abonnemang på 12 månader som jag inte kunde ta mig ur.

3 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Jessica!

Jessica!! Thank you so much. You where very friendly and helpful and brought a smile on my face. Good customers service.

15 de agosto de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Mycket oväntat tillmötesgående telefonsamtal..

Jag ringde upp kundtjänst hos Vitalplus. 8 augusti. Jag ville använda ångerrätten och 6 augusti var sista dagen, men jag hade tyvärr missat en bokstav i mejladressen och fick mejl först 7 augusti om att mitt mejl hade gått till Vitaplus och inte Vitalplus.

Trodde det skulle bli ett jobbigt och tjafsigt samtal med Vitalplus.

Det blev precis tvärtom. Ett sakligt och trevligt samtal med Carl Skog på kundtjänsten hos Vitalplus. Han var mycket tillmötesgående och förstod mitt dilemma.

Han hjälpte mig att använda en skärmdump på mitt mejl med fel mejladress från 6 augusti, till ett svarsmejl han under samtalet hade skickat från Vitalplus. Detta så att jag kunde bevisa att jag hade haft intentioner att mejla 6 augusti, sista datum för ångerrätten.

Jag skickade tillbaka svarsmejlet under vårt samtal. När han såg det, så avslutade han direkt min prenumeration. Allt löste sig och jag behövde inte längre vara orolig för att sitta fast med ett 12-månaders abonnemang, som jag ändå inte önskade att ha.

Till Carl Skog ger jag toppbetyg, för att han var så lyhörd och genast förstod mitt problem. Han gav mig verkligen ett skönt lugn som kund. Carl gav ett sånt gediget och kunnigt intryck, samt att han dessutom var så naturligt trevlig i sitt bemötande.

Så förhoppningsvis känner chefen/cheferna på Vitalplus till att Carl Skog är en mycket duktig medarbetare hos dem. All heder och beröm till Carl Skog, samt ett stort grattis till Vitalplus, som har ett sånt proffs som Carl i kundtjänsten.

Må solen skina extra mycket på dig Carl!

Vänliga hälsningar från Jarl Nutiden.

8 de agosto de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

🌟 JESSICA 🌟 på kundtjänsten för VitalPlus.

Befann mig i en för mig ganska besvärlig situation som inte hör vardagen till.

Ringde VitalPlus kundtjänst något nervöst och kanske aningen för defensivt inställd efter att ha läst om andras tidigare negativa upplevelser, kanske också lite för trött på situationen efter att ha varit i kontakt med flertalet olika kundtjänster, och upplevt saker väldigt tungrott och besvärligt utifrån rådande situation…

Men på VitalPlus kundtjänst hade jag äran att komma i kontakt med Jessica, och det är jag väldigt tacksam för, maken till proffesionellt men samtidigt mycket förstående, empatiskt och hjälpsamt bemötande!

Jessica’s engagemang och hjälpsamhet lättade inte bara det aktuella problemet rörande just VitalPlus, utan det lättade även känslan i det stora hela.

Känns lite ovant att sprida såpass mycket beröm och positivt om en för mig okänd människa som man bara hade en egentligen ganska kort kontakt med…
Men hennes engagemang, förståelse och hjälpsamhet som medmänniska är något som dagens samhälle behöver mer av..!

Tack så jättemycket Jessica.

30 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Vital Plus Blev uppringd av en mycket trevlig…

Blev uppringd av en mycket trevlig försäljare. Skulle få prova på D-vitamin och Magnesium till ett fördelaktigt pris. Hon lovade att jag inte band upp mig till något och kunde säga upp avtalet när som helt. Men när jag godkänt köpet upptäckte jag för sent att jag bundit mig ett år. Ringde företaget med en dags försening enligt kontraktet och bad dem upphäva det men det var helt omöjligt. De var benhårda och hänvisade till någon lag från 2018. Mycket besviken både på mig själv och framförallt den marknadsföring som de bedriver. Har själv jobbat in om postorder och vi har alltid sett till kundens bästa. Har nu en massa tabletter som ligger och skräpar till ingen nytta. Så var uppmärksam när ni har med denna aktör att göra!

12 de junho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

En gratis (!) present efter att jag uppfyllt en anket gällande Willy's.

Svarade på några frågor i en anket, fick telefonsamtal där personen tyckte att jag hade bra svar och att jag därför ska få gratis D-vit + Omega som present. Det var fantastiskt, trevligt tyckte jag! Då fick jag plötsligt en räkning för transport! Och avtal. Jag blev frustrerad, att varför måste jag betala för transport och skriva under? Men gjorde det. Det visade sig att de hade lurat mig att gå på någon 1-års kontrakt på det viset och deras policy är att behålla kunder med tvång. Jag är mållös. Har aldrig upplevet sådan listig bedrägeri förut. Så att var försiktiga och varna era vänner också!

2 de agosto de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Bluff företag

min fru blev lurad på magnesium och med automatik blir man medlem under ett år och kan ej säga upp det Mycket oseriöst företag
Förstår ej att man kan driva ett sådant företag och hur de kan ha en sådan regel Hoppas nu att många läser det och inte går på deras bluff

25 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Jessika

Jessika, du var så himla trevlig! Mitt ärende var att nyttja min ångerrätt, som du Jessika respekterade utan krångel. Då jag innan läst era lite sämre omdömen, så tänkte jag att det här kommer att bli problem att ångra avtalet, men mot förväntan så gick det hur smidigt som helst. Tack Jessika❤️

26 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Varning!

Varning!! Detta företag lurar folk!! Min man blev lurad att prova på ett paket omega 3 och ett paket magnesium. Han var super tydlig att han inte ville betala eller binda sig till någon prenumeration. Dom garanterade att det var ett prov som han skulle få testa och INGEN PRENUMERATION!! Igår kommer det nästa paket och då ringer han och ifrågasätter varför han får ett paket till. Dom svarar att han har en prenumeration. Han har absolut INTE gått med på det och vill avsluta allt men dom vägrar. Ska kontakta Konsumentverket och göra en polisanmälan.
Akta er för detta företag!!

17 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Fick prata med Jessica…

Fick prata med Jessica i telefon idag och hon var en riktig klippa som hjälpte mig reda ut min situation på ett otroligt tillmötesgående sätt. Du förtjänar 5 stjärnor!
Tack! 👌🏻 / Ann-Sofie

16 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Fick fyra förpackningar för 876 kr fast jag inte beställt några alls

Jag antog ett erbjudande om ! månads förbrukning av Vigrovital. Jag hade tänkt att en månad till kan vara värt att prova men innan jag fick chansen att beställa detta så ramlade det in fyra förpackningar a en månads förbrukning. Dessa kostade 876 kr! Jag kunde kanske skickat tillbaka dem men det är osäkert för när jag läser deras regelverk så sitter jag nog där med dessa fyra förpackningar upp i halsen. Jag har sagt upp prenumerationen och kommer aldrig någonsin att köpa något från NaturMed!!!

12 de julho de 2024
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais