Vivamacity Opiniões 

251
•
TrustScore: 4 em 5

4,1

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Buyer beware for Canadians. This website is not transparent about tariffs incurred when buying products. The shipper WILL charge you a tariff. Nowhere on their website do they mention this and emails... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Packaging and presentation was WAY above expectations, the necklace box looked like the kind of stuff you get from Pandora level stores. The piece itself is stunning and catches the light so well. Bet... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

For starters, my order arrived so quickly and was packaged so well! I got the Amélie watch, and I love how beautiful the watch box and certificate are, I can tell care and thoughtfulness went into eve... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I ordered an item that sadly broke after a week however the store owner very quickly responded and remediated the situation by replacing the broken item at no charge. The jewelry is beautiful and only... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

4,1

Bom

TrustScore: 4 em 5

251 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 66% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 14 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,1

Todas as opiniões

(251)

5 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

People abroad, be careful.

I placed my order in January 2020 but never received the products... it was a total of around 80 dollars which is not something small for me, so tried my best to be polite with the words and asked for refund/resending, but all they said was “there is nothing we can do” and that’s it. Many of their products looked beautiful and I was looking forward to it but in the end I was SO furious... Apparently they did give me the tracking number but it turned out its not valid once in Japan. I called the post office and every where else, all of them told me the same thing. Also Japan is VERY organized, things almost never get lost. There is nothing they wouldn’t be able to track( They apologized to me instead of vivamacity lol ) ...so it was never known what happened or where it went.

If I knew about trustpilot from before and knew about the review, I would not have ordered them.

What bothers me is that every time I order something from abroad, I remember about this and get frustrated. This is awful. I don’t even want to put 1 star but that’s the least so what can I do.

14 de fevereiro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

WASTED

Honestly im highly disappointed, it’s been more than 5 months and i did not receive my order. I contacted the company HUNDREDS, THOUSANDS, BILLIONS OF TIMES thinking they would understand how frustrated i am. I spent more than 100$ and asked politely for a refund but they refused and keep saying the same thing they say to everyone else who seemed to never receive his/her order. I tried to be as much patient as they always tell me to be, but that’s it never again. If i knew how bad their reviews is I wouldn’t have bought at all, so I decided to write it down in case anyone especially who lives abroad dont risk it u’ll never gonna get the order nor a refund.
Ps, expect them to use covid19 as an excuse lol

12 de fevereiro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Vivamacity

Resposta da Vivamacity

Hi CCX,
We are so sorry you have not received your order yet :( To clarify, of course you will be refunded if you never receive your order. COVID 19 is not an excuse at all, it's a very serious pandemic and causes workers in customs, especially strict outside of the USA, to be under scheduled, thus resulting in delays. If it has been longer than 5 months then we can refund you, however many times packages show up back to us, or at your doorstep.

Classificada 1 em 5 estrelas

After a month I have not received my order

Mi experience with Vivamacity has been a scam, they seem totally a serious and company, but be careful! it's not like that. I placed my order on January 8 and in their shipping policy they say that you will receive international orders between two and three weeks, it has been almost 1 month and I have not received anything. You write to their contact email and, as I have read on this website, they all answer us with the same message and the same excuses (if your address is correct, you will receive your order, the delays due to Covid that are not true because I often receive packages from other parts of the world without delay). Of course, the possibility of returning your money is not mentioned. As in the rest of the complaints, in my case if I go to USPS with the tracking number that Vivamacity provides you when you place the order, my order arrived quickly in Chicago and has been there since January 13. There are no more moves. What a coincidence! The same thing that has happened to the rest of the people who have written in this site. Anyway, 69 euros thrown away, without a birthday present and scammed. I'm sorry for my English but I wanted to reach more people.

5 de fevereiro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Beautiful Jewelry

They have such beautiful jewelry and rings for everyday wear. These pieces are amazing quality for the price and the customer service team is very helpful.

24 de janeiro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

DONT DO IT / REVIEWS DO NOT LIE

Yalll the moon ring not worth it Cute but overpriced AF!!Lost two stones the first day wearing it doing absolutely nothing!! AND the band is thin and bendable, I find the ring becoming loose over the course of the day and I ordered my correct ring size 😡 it's on Amazon for $12 if you really want it , which is what I think it's worth . They are trying to extremely cap off profit and they delete bad reviews on their website to make it seem like the products are high quality. Don't spend $70 on it

UPDATE 2/13/2021
I wrote my review on here after my original purchase . The company did reach out and offer a free REPLACEMENT as they could see the gems fell out my original ring when I submitted photos on their website. A refund WAS NOT offered, if it was I would have GLADLY accepted that. This company will reply in public stating they give refunds but if you ask for one after you purchase they say no so don't fall for that b.s ... When they offered and sent a free replacement I thought nothing more of the issue b/c that was their form of fixing my issue, today I wake up to a reply from the company that was so unprofessional LOL . Very ghetto & argumentative ... but anywho ...any of their replies on trustpilot/Instagram come off rude, unprofessional and speaks fo the quality of service the company offers. I appreciated the replacement and would have gladly updated my review to reflect their action to make it right , but no they rather write insults back to customers who paid money to support their company...whoever runs their customer service needs to learn to keep it cute and professional and HONEST

24 de janeiro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Vivamacity

Resposta da Vivamacity

DeShauna,
Our jewelry is 100% sterling silver, meaning the metal can be soft. If you try with your best strength to bend any sterling silver ring, you can. Sterling silver is the safest metal to use. If this did happen, we would have received an email from you to either get your money back or have a replacement sent. Why don't you want your money back?
If you'd like to buy a replica on amazon, feel free, that is the same as purchasing fake Gucci though.

Classificada 3 em 5 estrelas

Quality Could be Better :(

I ordered the Princess Diaries Anklet during a sale and it was so beautiful! The crystals were very pretty and it came as expected. It looked pretty delicate so I only wore it a handful of times for special occasions and on my fourth wear (or around that) it broke and the clasp broke off from the anklet. It also tarnished very quickly which was a bit disappointing since it was $28.00 (originally around $40) I probably won't be purchasing again unless they upgrade to better metals in the future. I was very excited about the product but for the price range I expected quality similar to that of Gorjana/Mejuri.

11 de dezembro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

She then replies with this crap!!!!

(Issue was so big with Viva I had to post 2 separate complaints to get my whole story in LOL, and trust me I tried to shorten this up.  But this is what happened. Other girls need to know and not even risk ordering from here!!! Just dont do it. The owner is a complete B and I guess I'm not the only one shes been rude to. You really wonder why we want to punch you lol.... cmon.)

She then replies with this crap!!!!

"Not sure what’s so confusing, u can either keep ur order, but if ur crying for a refund, then u simply need to return ur order for a refund. Such a shame to spend so much negative energy, when all u had to do was read the message."

.. at this point I was about ready to throw a cyber sword or something through the phone😂(wtvr scares her more than my fist lol) what she replied back with literally makes no sense? Shes pretending now she never cancelled it?
I called her stupid and got this msg back lol

"Due to your repeat contact with our business and threatening the livelyhood of our employees we'll be passing this information to our legal team in pursuit of charges for defamation, slander, and conspiring to assault. We will be in contact soon. Best, Vivamacity Our legal team is currently leading the initiative with your communication. I apologize but the only messages I'm legally allowed to send to you from this point forward is as follows: "Texas Commission of Attorney's at Law is reviewing this response. It is out legal obligation to inform you every and any attempt at publicly and privately contacting, communicating, threatening, or ill-fully representing the integrity of this business will be pursued in the court."

If I look up the tracking# now, my order is in the Pacific Ocean LOL so ya that's my story. DONT BUY FROM HERE.

LOOOOOOOOOOOOOL.

Not to mention her reviews are all filtered by her so only the 3,4,5 ☆'s actually get published. I have posted plenty of bad reviews after not receiving these items but continuing to get emails saying "review your item!!" .. I would if I ever recieved it. Holy F.

DONT ORDER FROM HEREEEE!!!!!!!!!!! WASTE OF MONEY AND YOUR TIME. COMPLETE A-HOLE OWNER.

LAST BUT NOT LEAST, IF YOU LOOK UO THE ADDRESS OF VIVAMACITY'S LOCATION... GUESS WHAT COMES UP??

WELL IF YOU GO ON GOIGLE MAPS AND GO TO STREETVIEW, FIRST IT BRINGS YOU TO AN ALLEY WAY WITH A BBQ. THEN FLIP TO THE OTHER SIDE OF THE BUILDING...

"AMAR INDIAN CUISINE"

ALONG WITH.. "PRO NAIL SPA LASH"

WHAT THE @$%! 🤔😐😐😐😐

10 de novembro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered about $300 worth GARBAGE on Oct…

Ordered about $300 worth GARBAGE on Oct 14. It now 27 days "in transit" Cant get ANY updates other than"in transit from Chicago to ur destination" (same as everyone seems to be getting)

I emailed their support center for weeks without a respond, when I got and answer all they could say was "we dont know contact USPS".. as if I hadn't done that already.

All USPS could tell me was that there was absolutely no way to track these packages accurately that Vivamacity sends out. Don't know what they're doing differently with shipping but its ridiculous.

I got extremely upset, told them they are full of excuses. This virus is apparently making these orders take 1/4 of a full year to ship, so they say. Funny thing is I have ordered 1 ring from them before to make sure they were legit and I received this order within 2 wks. This was at the BEGINNING of this "pandemic"..now were doing alright and apparently it takes months to receive a ring? Well how come when I order from places in the US.. to Canada, I recieve them within 2 days?! These places are further than Vivamacitys location!

So I mouthed them on IG and told the owner I literally want to punch her in the face right now for stealing my money and everyone else's that I am reading about on here. (Well she took this as a serious threat, cough cough Karen.) Responded with this bs:

"So what do u want us to do exactly? There’s only 1 tracking number to give u.

The delivery has literally nothing to do with our control. Some people have waited 3 months, u have been really lucky before with covid going on. Yeah, please don’t order again then✌🏼

There’s no excuse, that’s what usps tells us that it’s the pandemic, less people are working. What else could it be? Like can u think of what else it is? Nothing. We don’t want ur money, please refuse your package ASAP and we’ll very happily refund you ;) If we were stealing your money, we’d obviously not ship your order? Lmfao. But it shipped within 2 hours 😹

Thank u for ur order. As we worked tirelessly to reconcile this issue it is with a heavy heart that we have placed u on our blacklist from doing business with vivamacity indefinitely, starting now. Customers receive the utmost care and service to refund or exchange orders with unexpected issues, however this benefit does not carry over to blacklisted customers who threaten the integrity and livelihood of our workers. Your order has been canceled and refund has been placed on a temporary 90 day hold until we receive the returned products we have shipped. Thank u for ur repeat business, sadly this is the last we will continue to serve u. Best of luck moving forward."

Before I even get the chance to respond after she said "so what so u want us to do exactly"

She sends all these other msgs saying SHE herself has chosen to cancel my order (because she felt so threatened by me wanting to punch her through a computer screen lol)and I wont recieve a refund for up to 90days LMFAO. After I've already waited a full month for the order to not even be shipped.

How about you just refund me the normal 5-10 buisness days AND you'll never hear from me again? Problem solved. I think she would rather the attention for the next 3 months of me spamming her for my refund apparently.
And funny thing is once I bring this to my lawyer to see what can be done because I also have severe Epilepsy, and mental health problems that I have stated to this company  after I had apologized for "threatening" to punch her through a computer screen lol, (she was completely un-sympathetic and continued to be rude and wonders why I am spamming here now) well I dont just have Epilepsy, I have stress induced seizures, which the owner of this company is now causing me to have.

I have video recordings of these seizures and I will be using them as evidence to further this case because you are literally causing me health issues at this point when all you need to do is refund me my $300.

So obviously I mouthed her again, spammed her instagram, she blocked me and reported me for harassment (LOL) well then I msg her off another account I have for IG and she says this back after I asked for and immediate refund because I never even received this item and now shes telling me I have to wait 3 WHOLE MONTHS to even see a refund?? I told her a million times.. just refund the order immediately which is generally, 5-10 business days, NOT 90days. She did that just to be an extra C.

She replies with this:

No, we will refund u once we receive it.

But, we don’t appreciate negativity, scam comments, threats, like that and that’s not the type of business we want to operate, so we would not like to continue business after receiving ur order.

THEN SHE BLOCKS ME AGAIN

So I get my boyfriend to msg her, saying HOW ARE WE SUPPOSED TO KNOW U HAVE RECIEVED THE ORDER BACK AND WILL FOR SURE BE REFUNDED WHEN U ARE BLOCKING MY GIRLFRIEND ON EVERYTHING?

10 de novembro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

SCAM! misleading Advertisement

SCAM!

They are not worth for single star also.

I have ordered a ring from this company 9 weeks ago, still not received my goods, no response from the company after countless emails..... Better Refund my payment.

I saw reviews in there website, all 5 star review so i have ordered BUT Now i came to know all the reviews are FAKE...

FAKE WEBSITE, FAKE REVIEWS.

DO NOT GO NEAR THEM!!!

I am thinking to File a complaint with My local consumer protection office.

6 de novembro de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Vivamacity

Resposta da Vivamacity

Hi! We are guessing you are international, we respond to emails all day everyday, please ensure you are emailing support@vivamacity.com

This website does NOT require REAL CUSTOMER VERIFICATION - only REAL customers can leave a REAL review ON our website. If reviews were fake, anyone would be able to leave a review, right? However, that's only the case for this website, Trustpilot :) A VERY untrusted source. If we were scammers, we wouldn't be in business. Just being blunt enough to reassure you!

Nearly the WHOLE year of 2020 all customers, especially international, are experiencing longer delays because of the WORLDWIDE pandemic, coronavirus. There are not many workers to ensure safety and halt the spread, thus customs are taking much longer. As long as your address is 100% correct, it is going to arrive.

If it does not, it will return back to us which then we will contact you. It will only end up one of two places, so please do not worry :) And contact us next time!

Classificada 1 em 5 estrelas

quality of wish.com and shein but 10x the price

I ordered almost 2 years and left a review on Trustpilot (as Vivamacity won't dare to publish bad reviews on their own website)
I wasn't expecting a reply in return, as all the other bad reviews don't have any, but no! Vivamacity replied a lengthy, and quite rude reply back to me and I am completely shocked as to how a 'professional' business could talk back to customers like this? Also, why single out my review?

They discredited my opinions when I claimed their gems looked like a "hot glue with glitter" - they simply said "no, it doesn't"
like? that's MY opinions and MY experience and they have no right to disregard it like that. that's ! what! a ! review! is!
The capitalised "NO" and "NEVER" is quite patronising, and a simple answer would have sufficed. They tried way too hard to justify the cheap quality that the products are.

Also, the sarcasm was the tipping point for me. When I criticised the value of their opal, they simply said "be my guest to go buy a $500 Ethiopian opal" like ma'am calm down, I expect what is advertised. I expect something that at least looks like a half-decent opal.

Lowkey blaming the victim stating it's my fault I didn't choose higher packaging and that I should expect $20 quality and not $500 quality.

In retrospect, yes, 14 days for shipping is quite good and I shouldn't have complained.

Lady, sorry if I didn't leave the review you wanted, but that's on YOU for not delivering well. Don't scam me, take my money, demand a nice review then continue to be rude.

I'm convinced it's not even authentic gems/metal. If you have gotten this many bad reviews over 2+ years, and you disagree, maybe take a step back and see where you went wrong?

Update on the gold necklace I got (they don't sell it anymore I wonder why) but, the gold dulled quite a bit and turned an almost blackish/brown soot. polishing didn't help.

also, they questioned the legitimacy of my review being like "we don't have any customers with the name 'england is my country'" YEAH??? HOW CAN THAT BE MY SHIPPING NAME??/ IT'S MY USERNAME??? girll...

ladies and gents, please go onto a trusted Etsy or Depop store and help out small businesses who guarantee the quality, not some cheap internationally made jewellery, stuffed in an envelope and carelessly shipped.

scroll down reviews to 2018 to see my original review thanks
love xoxo

29 de outubro de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Vivamacity

Resposta da Vivamacity

This person previously ordered and did not like her opal product, (and to add, out of thousands of customers throughout 4 years, is THE ONLY one who had a 'problem' with our opal product) then, this person orders ANOTHER opal product a year later, which if they hated it so much, they'd return it for their money back, both times. This just means this person is bored enough to try to take a company down, which again if she truly 'felt' this way, she'd contact us for a refund and her money back. Thus since she ordered again, yet another opal product when we use the same man-made opals throughout 4 years, she literally wanted another opal product. We do not understand, but we do understand that if she were truly unhappy, she would contact us instead of keeping both orders 🙃

This website does NOT require REAL CUSTOMER VERIFICATION - only REAL customers can leave a REAL review ON our website. If reviews were fake, anyone would be able to leave a review, right?

Also, we are not a delivery company - we are a jewelry company specializing in handcrafting jewelry, and we drop off mail twice a day to USPS who takes it to your house from there.

Classificada 1 em 5 estrelas

damn diddly doodly company

If if could give this company 0 stars, believe me i would. this damn company stole my damn money. I purchased 2 pairs of earrings, its been 3 months and I haven't received shiet. Do yourself a favour, don't buy from this company EVER.

13 de outubro de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Vivamacity

Resposta da Vivamacity

Damn diddly doo, we are guessing you are international, we respond to emails all day everyday, please ensure you are emailing support@vivamacity.com

Nearly the WHOLE year of 2020 all customers, especially international, are experiencing longer delays because of the WORLDWIDE pandemic, coronavirus. There are not many workers to ensure safety and halt the spread, thus customs are taking much longer. As long as your address is 100% correct, it is going to arrive. Unfortunately a handful of international customers such as yourself experience the same, rare occasion.

If it does not, it will return back to us which then we will contact you. It will only end up one of two places, so please do not worry :) And contact us next time! We hope you receive your earrings, since you received tracking within 24 hours, with shipment history, this means we shipped it. If we were a scam, we wouldn't be in business.

Classificada 5 em 5 estrelas

Very happy repeat customer!

I have ordered twice from Vivamacity. My first order was their signature opal ring in gold. Its a stunner. I then had received a marketing email from them advertising 40% off, so i decided to order 3 pairs of earrings and the xylah bangle. I absolutely LOVED eveything that arrived and i constantly wear the stud earrings on my 2nd piercing on my ear. I tend to be sensitive to fake jewelry with my ear piercings and so far haven’t had any itchiness or flare up from their products. I already have my eye on some of their new items for my “wishlist” next time there’s a sale.

24 de julho de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

SCAM!

Never order anything here, they're scammer. I ordered something over 3 weeks ago and my order has been at the same distribution center for 2 weeks. I can guarantee you... I will never get the order and the money!

PLEASE DON'T WASTE YOUR MONEY!

UPDATE: .. I am a real customer and I will comment on your page but you will delete it anyways so (like my instagram comments)😂 .. I‘m a real reviewer and stop calling every bad comment not a trustworthy review and fake. Trustpilot is a really good source as they don‘t delete bad review. Sad world..

17 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Vivamacity

Resposta da Vivamacity

Hi! We are guessing you are international, we respond to emails all day everyday, please ensure you are emailing support@vivamacity.com

This website does NOT require REAL CUSTOMER VERIFICATION - only REAL customers can leave a REAL review ON our website. However, that's only the case for this website, Trustpilot :) A VERY untrusted source. If we were scammers, we wouldn't be in business. Just being blunt enough to reassure you!

Nearly the WHOLE year of 2020 all customers, especially international, are experiencing longer delays because of the WORLDWIDE pandemic, coronavirus. There are not many workers to ensure safety and halt the spread, thus customs are taking much longer. As long as your address is 100% correct, it is going to arrive. Unfortunately a handful of international customers such as yourself experience the same, rare occasion.

If it does not, it will return back to us which then we will contact you. It will only end up one of two places, so please do not worry :) And contact us next time!

UPDATE: When you're calling us a scam, that's a lie. Why don't you email us instead of writing here, trying to ask if you received your package since July and if not do you want a refund? loool

Classificada 1 em 5 estrelas

DO NOT BUY THERE INTERNATIONALLY

Ordered Interantionally over TWO MONTHS ago, hasn't arrived, and website doesn't take owner ship of the issue.
DO NOT BUY THERE INTERNATIONALLY

29 de junho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Vivamacity

Resposta da Vivamacity

Hi! We are guessing you are international, we respond to emails all day everyday, please ensure you are emailing support@vivamacity.com

This website does NOT require REAL CUSTOMER VERIFICATION - only REAL customers can leave a REAL review ON our website. However, that's only the case for this website, Trustpilot :) A VERY untrusted source. If we were scammers, we wouldn't be in business. Just being blunt enough to reassure you!

Nearly the WHOLE year of 2020 all customers, especially international, are experiencing longer delays because of the WORLDWIDE pandemic, coronavirus. There are not many workers to ensure safety and halt the spread, thus customs are taking much longer. As long as your address is 100% correct, it is going to arrive. Unfortunately a handful of international customers such as yourself experience the same, rare occasion.

If it does not, it will return back to us which then we will contact you. It will only end up one of two places, so please do not worry :) And contact us next time! Also, we are not a delivery company - we are a jewelry company specializing in handcrafting jewelry, and we drop off mail twice a day to USPS who takes it to your house from there. But if contacted, we do reship all orders that take too long to arrive.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais