Doordeals Opiniões 

2077
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,5

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 4 em 5 estrelas

Great choice of quality doors, really love ours. Easy to contact and very helpful, but I've only given 4 stars, because I thought communication was lacking on the advising of the delivery date.

Classificada 5 em 5 estrelas

Ordered pair of External hemlock pattern 20 doors double glazed to replace existing single glazed doors. Ordering and payment online were easy and straightforward and the order was delivered well... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Great service from ordering to delivery. Kept informed all along. Great quality door at a great price. Fully satisfactory experience all round.

Classificada 4 em 5 estrelas

Doordeals managed to supply a door with a non-standard (i.e. bespoke) fit that I couldn't get elsewhere. It did cost more and took approx 18 weeks to arrive, but they did state it would take that amo... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de portas
  2. também em
  3. Armazém de portas
  4. Fabricante de portas
  5. Fornecedor de portas
  6. Porta interior

Escrito pela empresa

Doordeals are one of the UK's leading independent online timber door retailers. We stock a complete range of internal doors, external doors and door furniture. Expertly packaged, we'll deliver your new doors direct to your preferred address at a specified date and time so you know exactly when we'll be arriving.


Informações de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

2 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 50% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,5

Todas as opiniões

(2077)

82 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Great quality door

Great quality door. But the factory needs to get it self organised and send out the right components

24 de fevereiro de 2025
logótipo da Doordeals

Resposta da Doordeals

Hi Gary,

Thank you for taking the time to leave us your feedback and rating.

Looking at the order I can see that there was an issue with the supplier directly, but I can see we reported this to them and rectified the issue promptly for you. I am pleased to hear that you are happy with the door.

Kind regards

Doordeals Ltd

Classificada 5 em 5 estrelas

I am very pleased with the way my order…

I am very pleased with the way my order was taken and delivered. Chelsea took great care to find the doors I needed. They were delivered on the day I was given in your email.

3 de março de 2025
logótipo da Doordeals

Resposta da Doordeals

Hi Mrs Tucker,

Thanks for taking the time to leave us your feedback.

We're pleased to hear that you found the experience a good one and we've met our aim.

I'll be sure to pass on your feedback to my colleagues involved in the order.

Thanks again for your business and please do let us know if there is anything we might be able to help with in future.

Kind Regards,

Martin
Doordeals Ltd.

Classificada 5 em 5 estrelas

Overall - very pleased

The best thing is the price and this wasn’t at the cost of quality! The door and frame are hardwood and a bespoke size. I couldn’t get even close to the price elsewhere. Delivery took a while but the explanation that the leaded double glazed panels could not be started until the door was made satisfied me. Communication was great throughout as was the technical help. Being able to buy everything including the door furniture, frame, seals etc together was very helpful too. Delivery arrangements were precise and the door was delivered accordingly. The door looks fabulous. Very happy.

20 de fevereiro de 2025
Classificada 5 em 5 estrelas

Michelle who helped us get an urgent…

Michelle who helped us get an urgent delivery on time was superb at getting things moving and keeping me upto speed on timings. Very grateful for her diligence.

19 de fevereiro de 2025
logótipo da Doordeals

Resposta da Doordeals

Hi Gary,

Thanks for taking the time to leave your thoughts.

We'll always look to do what we can to meet lead times and accommodate urgent jobs where it's physically possible, we're happy to hear it worked out and we were able to help you in this instance. I'll be sure to mention this review to Michelle.

Thank you again for your order and please do let us know if there is anything else we can help with in future.

Kind Regards,

Martin

Classificada 1 em 5 estrelas

Buyer be cautious of this company.

Buyer be cautious of this company.
I ordered a pair of External (Burdock Double glazed) Hemlock Doors and paid in full £1265.84 in April 2024. Be aware Doordeals do not take deposits and their T&C’s state they do not refund monies of bespoke purchases, even when they arrive damaged and with a manufactures defect.

When the doors arrived on the 5th of September they were not wrapped / protected. Both of the doors would have needed a considerable amount of work to get an acceptable condition for decorating, but one door arrived with damage to its top rail and a manufacturing defect to the top corner as the mortice and tenon joint was incomplete with the tenon part of the joint not extending to the full width of the stile and what you could see of the tenon part of the joint was blacked / burnt and unmachined.

On seeing this I phoned Doordeals confirming the problem, with Doordeals insisting that the doors were returned with my response, reimburse my monies.

On the 6th of September Doordeals wrote; The doors are due back to our depot at some point today. We are happy to take a look at them to see if anything can be done to rectify them or see if the manufacturer could speed up a process on a replacement, or would you still prefer a re imbursment?

On the 9th of September I wrote; By now you will have had the opportunity of seeing for yourself the damage and poor quality of the doors as delivered to my home on the 5th of September. I have given the doors considerable thought over the weekend and have come to the conclusion I am not prepared to accept them as they are damaged and are of poor quality, not being complete, in that at least one of the joints to the top rail is substantially in-complete, the tongue of the joint not extending to the outer edge of the stile with the end of the tongue being set back in the stile identifying unfinished blackened wood. As previously stated the doors were delivered unwrapped and un-protected. The double-glazed doors were purchased to improve the insulation of our hallway also improving the aesthetics of the hallway. The poor quality of the supplied doors will not achieve this.
Additionally, having read some of the accounts in your customer reviews where quality control is an obvious outstanding problem. I stand with my previous statement; Please confirm when you will reimburse me.

On the 10th of September their response was I have passed your feedback onto our Warehouse staff to pass onto the manufacturer.

On the 3rd of October, Doordeals responded. It appears that the refund has been held for further checks due to the item on the order being a bespoke item, as mentioned in previous communication on 29th May 2024. Since the order features items that are not listed on our website and specifically made to your custom requirements, unfortunately these items are not refundable.

We approached our credit card company who confirmed Doordeals had responded saying they had not been given the opportunity to put problem right and that the door had only superficial damage that could have been easily repaired, this written statement being untrue.

Following correspondence from our credit card company we are advised to contact Doordeals again asking them to review the situation and resolve the issue.

Our tracked letter was sent on the 15th of January 2025. Royal mail confirming; Your item was delivered on 16-01-2025.

On 17 Jan 2025, at 16:56, Peta Forder wrote:
Good afternoon,
I hope this email finds you well. I have received your letter dated 15th January 2025. I just wanted to inform you that I am available for the next 15 minutes, after which I will be away on annual leave until 24th January.
I didn’t want to leave your letter unaddressed, so please be assured that I will be conducting a full investigation upon my return and will respond accordingly. I apologise for any inconvenience this may cause.
Thank you for your understanding.
Best regards.
To date. 17th February 2025 Doordeals have not responded accordingly.
Buyer be very very aware of this company, don’t make the same mistake as I did.
David Finlan

Below is Doordeals reply. It is misleading, some of it untrue. My response is. Unbelievable you take months not weeks to deliver, unprotected, damaged, and defective and unfit for purpose doors, offer a refund and a month later retract your offer.

Why would I want doors that have a manufacturers defect that your offering to paint over

In conclusion I write: Enough is enough
As previously stated. Buyer be very very cautious of this company. Read there one star reviews.

5 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Doordeals

Resposta da Doordeals

Hi Mr Finlan,

We're sorry that you are unhappy with the situation and can see that our colleagues have been investigating your order and the circumstances around it.

As we've been discussing the issue separately, there will be some cross over and repetition to this response in what you've already received via letter.

After conducting a thorough review, we can confirm that a section 75 claim or chargeback has already been initiated for this purchase and the case has been closed in our favour by the relevant parties. However, we do acknowledge that we still have the goods in question, and we would like to work with you to reach a fair and mutually agreeable resolution.

Whilst the door did have some minor damage upon delivery, we believe it is relatively straightforward for us to make good of the items. Unfortunately, you did not provide us with the opportunity to address this issue or discuss potential resolutions. Additionally, it is important to note that the door and glazing is a custom-made product designed specifically for you.

We had initially offered to explore compensation options if you wished to accept the doors, but we were not given the time to present an offer, we do have to inspect the goods before we can do this. We have also offered to fully make good of the doors and redeliver with some compensation.

We would like to reiterate that while a full refund is not possible, we are prepared to make good and resend the doors if this would be an acceptable resolution for you. As an additional option,
we can also offer to prime the doors.

We believe we have acted in good faith and are committed to resolve this matter fairly. However, we have not yet been given the opportunity to do so. Given that the doors and glazing are bespoke and tailored to your specifications, please understand that they cannot be cancelled once the order has been placed.

Please let us know how you would like to proceed; we hope we can come to an amicable resolution.

Kind Regards,

Peta
Doordeals Ltd

Classificada 5 em 5 estrelas

Done deal

The right product (for me) was delivered as required and placed in storage by a helpful and co-operative driver (door+glass+hardware).
No difficulties encountered in ordering (and paying) nor in re-scheduling the delivery date.
Everything worked as it should and the door is now in place and doing everything a door should.

16 de janeiro de 2025
Classificada 1 em 5 estrelas

I bought French doors from this…

I bought French doors from this company. Unfortunately for me I purchased the doors without glazing. I contacted this company to purchase the glazing. I went through the order with Adam, who worked out the additional costs. On receiving Adam's email with the additional cost, i made a decision that the cost was too expensive. I asked if i could return the goods, which was agreed by Adam. Adam sent me a further statement detailing the collection however the price I paid for the doors, the actual unit price was nearly £100 less that what I actually paid for the doors. I spoke to Adam on the phone regarding this, but at the end of the conversation, I was even more frustrated because he was making no sense, justifying the significant reduction in my refund. I then agreed by email to have the goods collection but also I expressed I was unhappy with the situation. I then wrote a review of my experience. I wrote my experience and stated that I thought this was criminial as a figure of my speech. Well I was contacted by Steve Naylor who informed me due to my wording in my review the company would no longer be collecting the doors and if i wanted a full refund, i would have to pay the cost of shipping the doors myself! This is at the cost of £150+++
This compnay has punished me for my review.
They will not compromise. I have explained my review was my right as a customer and i have also apologised for my wording which really was not posted to cause any personal offence, its just how I felt about not receiving back the money I paid for the door!!!
I will not advise anyone to buy anything from this company. I have lost money. i have doors I DONOT want, and complete aggression and personal ignorance from this company. STAY AWAY!!!

25 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Doordeals

Resposta da Doordeals

Hi,

We are sorry that the experience has left you feeling dissatisfied, this is the last thing we want, however, we do feel a little aggrieved and dispute the detail in this and your other online review regarding this situation.

After reviewing your order, we can confirm that you selected the "No Glazing" option when purchasing the doors. Our website offers a variety of glazing options, including single, double, and patterned glass, with clear pricing displayed for each choice. The "No Glazing" option, which you selected, is also clearly listed as one of the available choices.

Before adding the doors to your basket, the website specifically states:
"You've selected 'No Glazing'. This means that the product will be supplied without glazing, ready for you to add your own."

The order confirmation we sent out immediately following placing the order also clearly states the the doors will be supplied with no glazing as per your choice.

We are sorry if this was misinterpreted in some way.

The ‘additional’ charge you've referring to for the glazing is simply the cost of the product you requested after the unglazed doors were delivered. It’s not an additional or unexpected fee.

You then decided not to proceed with the glazing order and requested a collection and refund instead.

Whilst we agreed to arrange a collection, it's important to note that, as we fulfilled the original order exactly as it was ordered, a collection fee applies in accordance with our returns terms and conditions. Given that the collection involves a round trip of approximately 400 miles, we hope you can appreciate why this charge is necessary to contribute towards the costs of logistics. There is of course also the option for you to return the goods to us via your own preferred method.

The collection fee that we'd offered was £47.84+VAT (£57.41 inclusive), which we'd agreed to deduct from the product refund should you have wished us to go ahead.

We understand your concern is to minimise costs and to recover as much as possible from the cost of your original order, but as you noted in your review, alternative transport options are significantly higher (over 3 times the cost). Our intention has never been to profit from this fee but rather to provide a fair solution, with a contribution towards our logistical costs.

We absolutely respect and agree with your right to share feedback and are always open to constructive discussions. However, we kindly ask you to consider our position:
• The original order was fulfilled accurately based on your selection.
• The additional glazing cost was quoted in good faith following your subsequent request.
• We offered to facilitate the return with a reasonable collection fee, which was as per our terms and conditions of the originally placed order.

Had we made a mistake, delivered incorrectly or provided a substandard or damaged products, we would absolutely have covered the entire costs of collection and sorted this out for you. There is no obligation for us to offer a collection service, wether than be chargeable or we covered the costs, where the customer has changed their mind on an order.

We do therefore feel a little hard done to that you've therefore chosen to be so damning in your feedback both before and after discussing potentially arranging a return.

Regards,

Martin
Doordeals Ltd

Classificada 1 em 5 estrelas

Pure Junk

The product was paid for up front,apparently a stock item ,until payment cleared. Then out of supply, 2 months and plenty of chasing later,it was delivered. The quality of some of the components are not fit for purpose, a dispute with PayPal raised, and the company, must be well aware of how this works, strung me along until time elapsed for resolution and case closed.I now have to take it up with my card company for a refund

18 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Doordeals

Resposta da Doordeals

Hi Shaun,

Thanks for taking the time to share your thoughts, I'm sorry to read that you are clearly unhappy with the experience.

We appreciate there was a wait for the door which you ordered, which was out of stock at the time of order (we never stated, nor implied that this was a stock item - In fact we emailed you to ensure you were aware of the delay with an open and honest approximate date it was due back into stock).

As regards a Paypal dispute, our goal has always been to work towards a resolution in good faith, as you were unhappy with the frame that you received. As stated in previous communications, we're happy to offer you a full refund on this item provided that this is returned to us. We're unsure what "elapsed", from what we can see, we responded to all of your messages promptly and we have no control of the process/the actions you decided to take. We are unable to close a case ourselves, this is purely in the hands of Paypal who make a decision based upon the information available to them.

We acknowledge that you made amendments, worked on and fitted the goods, and as per our policy, once the product has been altered, it is generally deemed accepted. Nevertheless, we have made every effort to offer you a gesture of goodwill or a full refund, and we believe we have been more than reasonable in addressing your concerns.

We are sorry that you are unhappy with your order, this is certainly far from our intention.

Please feel free to return the frame, and we will promptly process a refund as offered. Failing that, we'll respond promptly to any query you choose to make via alternative methods.

Kind Regards,

Martin
Doordeals Ltd

Classificada 5 em 5 estrelas

Easy to order and delivered very…


Easy to order and delivered very quickly.

17 de dezembro de 2024
logótipo da Doordeals

Resposta da Doordeals

Hi Nick,

Thank you for taking the time to leave us your positive feedback. We're pleased to hear that you found the ordering process easy and that the delivery met your expectations!

Regards,
Michelle

Classificada 5 em 5 estrelas

Overall very good!

Good clear communications with the staff on a custom sized door. Price was acceptable but 20 week lead time was a little frustrating. They managed to speed up delivery a bit which was good. Overall very good.

12 de dezembro de 2024
logótipo da Doordeals

Resposta da Doordeals

Hi Simon,

Thanks for taking the time to leave us your positive feedback. I'm glad to hear that you were overall pleased with your order!

Regards,
Michelle
Doordeals Ltd

Classificada 1 em 5 estrelas

Where to start (part 2)

Hi Steve,

Sadly there appears to be no way to reply to your response so unfortunately here's another one star review.

Your guy was the third delivery to our home that day, the previous two managed without incident.

The wasteland, or more accurately described as my neighbours usually well manicured grass, though covered in snow, it was blindingly obvious what was track and what was grass.

Obviously as you're based in Chesterfield, why would your guy know my area, I'm pretty sure the two previous delivery drivers to our home that day were also not local.

When your other driver turned up and tried to assist and left after one brief attempt at pulling the van out, we notified the driver that we had to go out for a medical appointment I was about to point out to him where to leave the doors and the shovel I'd lent him, but he said they won't be offloaded today and they will be delivered tomorrow, Friday.

I couldn't assist the driver as I was four days out of hospital having had spinal surgery but why your rescue driver couldn't help driver one the 15 metres with two small doors is beyond me, if he had then this one star review would have been a far higher 4 or 5 star review.

On the Friday I emailed and asked when could I expect the delivery, at 10:30 when I'd had no response I rang, not to complain (listen to the recordings if you have them) but to ask when the delivery was coming, the person I spoke to said "I'll call you by the end of the day as it will be next week", guess what she never rang back. I emailed again Monday morning and was told we are working on it, then late Monday I get the "Delivery is looking likely to be on Wednesday this week" the term likely isn't what a customer is looking for, what do I tell my boss, "hey boss I'm likely going to be off all day waiting for a delivery and I might be off the next day too".

I appreciate you wanting to defend your guy and your company and within minutes of the successful delivery I had an email requesting feedback (good or bad, your words) so I obliged but as it was an internal to Doordeals I felt the wider buying public could benefit from my experience of your customer service.

As for driving down and retrieving your drivers rubbish then please do arrange a visit, you can also see the damaged plant driver two broke with the doors which he just left by our door on the rain sodden ground, he couldn't be bothered to place them inside the porch and instead left my wife to manage them, and before you point out your policy of doorstep delivery only, can I draw your attention to item 1 on the delivery note "deliveries can be made to an easily accessible ground floor location only".

As for the final delivery driver not having space for the rubbish, he refused point blank and told my wife "the vans chock a block" well he just offloaded two doors so he had plenty of room, what he didn't have was any customer service skills so perhaps you can give him some education.
Kind regards
John

28 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Doordeals

Resposta da Doordeals

Hi John,

Deliveries can be handled in various ways, depending on the company and logistics arrangements. Often, orders are assigned to courier firms, which then transfer the items to local delivery companies for the final leg of the journey or then there can of course be companies that deliver from further afield. While we cannot comment on other deliveries you advise you received that day, we can confirm that our driver was not familiar with the area and, as a result, lacked local knowledge.

In regards to the driver advising the next delivery date, if this was the case we are unsure why this information was given to you and apologise for any confusion this may have caused. There is no way the driver would have known the next delivery as at that point we still didn't know ourselves due to many different factors involving getting the goods back to our depot, arranging a new delivery route etc.

As mentioned, the re delivery took some planning and scheduling. Whilst we hoped we could advise that day, unfortunately we did encounter some logistical challenges, however,
as mentioned in our previous response we did endeavour to advise of the new delivery date as soon as we were physically able to.

We have reached out to you to inform you that we are happy to make the 250-mile round trip to collect the three carpet tiles left behind by the driver, sparing you the need to dispose of them.

Regards,
Doordeals Ltd

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais