Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

SCAM ! AVOID! I ordered quite a few Christmas presents in mid November , still not received 4 weeks later - £130 taken out of my bank. No communication whatsoever. I have sent multiple emails, filled... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Firebox took my money (order 40000288504) and failed to deliver part of my order last week. Since then, they’ve ignored every single message I’ve sent — email, contact form, Instagram, Facebook. Not... Ver mais

Classificada 2 em 5 estrelas

Non existent customer service - no one replies. My parcel has gone missing after ordering it 3 weeks ago and I am yet to speak to anyone having sent several emails and messages. Had to dispute the my... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered 2 personalised beer glasses on 06/12. Tracking says signed by Alex at Northampton warehouse. AI response from ‘Stephen’ says it should be delivered for Xmas, even though the used Royal Mail tr... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de lembranças
  2. Loja de departamentos
  3. Designer de interiores
  4. Loja de brinquedos

Escrito pela empresa

Homeware and lifestyle shop for people with imagination


Informações de contacto

1,9

Mau

TrustScore: 2 em 5

5 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Great products, great price

Well saw an ad via instagram, and the price of the lego jigsaws were an absolute bargain £9.40, so just had to buy, and they arrived well boxed and didnt have to wait to long.

28 de novembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Great items and customer service

Good range of unusual and fun items. We had a faulty item delivered, but one email and it was resolved with no quibbles and the replacement was with us within 24hrs. I’ve bought from them lots of things over the years and found the service to be good, friendly and efficient.

28 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

i ordered from firebox first without…

i ordered from firebox first without seeing any reviews and only then i saw the reviews and got a bit scared. but firebox pulled through. all the reviews complained about the products not arriving is 2-4 days as it claims when you checkout but when u order something it should say the date it should arrive. to me it was the beginning of january but i got them today and in perfect state. great experience !

28 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Decent service

Decent service. Don’t normally write too many reviews but quite a lot of negativity on here so thought I would. Delivery may have been a day later than hoped but it’s Xmas and sure they are flat out. Emailed them, they replied after a day and product was with me the day after. Good enough for me!

20 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid at all costs

Avoid at all costs

I ordered items over 2 weeks ago. Nothing has arrived and customer service don't respond. If you can purchse from other sites then do so.

22 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi Dominic,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response! We're taking this into account so we provide better service during the holidays as we know that during the holidays (work / family gatherings / last minute events), one can be on a time crunch.

We again apologize we sold out of some of your items which paused the whole order until they restocked. We were able to later remove this item from your order and ship accordingly.

Please reach out if there's anything else we can do!

Classificada 1 em 5 estrelas

Missing items from package

Missing items from package. No response to emails or on socials. Awful customer service will be claiming through bank as no response for refund etc

21 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi David,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response! We're taking this into account so we provide better service during the holidays as we know that during the holidays (work / family gatherings / last minute events), one can be on a time crunch.

We know a long time has passed but if this hasn't already been made right we've reached out to request further information to your order. This way, we can ensure you were helped accordingly!

Classificada 1 em 5 estrelas

scam!!

Order from them in the past and were pleased with experience. Made another order of same personalized air fresheners. Several days after the order was placed, they notified us that a “glitch in their system” allowed us to place the order. They will not be shipping to us as they “do not ship to the US.” Been two weeks and they still haven’t refunded us. Avoid this scam company!!

20 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi Karen,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response! We're sorry to hear this refund didn't process correctly.

As you've shared, we had to cancel your order as our team noticed the order was purchased on our UK store. Because duties and shipping varies per country, we offer multiple stores so it was cancelled so one could repurchase on our International store.

I see the order has since been refunded. We look forward to another chance at being a part of your home and are here if there are further questions.

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid

Shocking service. I ordered a secret santa present 10 days ago that was due to be delivered in 2-3 days - 10 days later and no word from them, no tracking available as I assume its not even been dispatched and all my messages to them have been ignored

12 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi David,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response! We're taking this into account so we provide better service during the holidays as we know that during the holidays (work / family gatherings / last minute events), one can be on a time crunch.

Again, we apologize this item was lost-in-transit. To confirm, we've fully refunded the order.

Please reach out if there's anything else we can do.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great customer service & support

Ordered from Firebox for Christmas and unfortunately the delivery company lost my parcel. Firebox responded to my enquiry quickly & efficiently and issued a full refund. Great customer service.

20 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered a gift for Christmas

Ordered a gift for Christmas, packaging came torn and crumpled, looked like a second hand present. Contacted customer service who wouldn't exchange it. Extremely poor and would not use again 😡

9 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi Michelle,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response! We're sorry to hear the item's packaging arrived scuffed (with fully functioning product inside). When the item's packaging is scuffed like this, we offer free returns so another one can be sent out.

Please know we'd like another chance at being a part of your home so let me share a £5 discount code that can be used on your next purchase: SRY-U9A9YSB.

Please reach out if there's anything else we can do.

Classificada 1 em 5 estrelas

Order hasn’t shown up and they are…

Order hasn’t shown up and they are ignoring my emails. Avoid this company

17 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi there,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response! Our team is taking this into account so we can improve during the busy holidays.

We're terribly sorry your order arrived later than you expected. We know that during the holidays (work / family gatherings / last minute events), one can be on a time crunch. Missing these schedules can sour the whole event and for that I apologize this arrived later than expected.

We're here if there's anything else we can do.

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid!

Order not sent on time.To be honest i dont even know if sent at all as they are ignoring me in all forms of comunication.
Don't recommend buying here

11 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi there,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response! Our team is taking this into account so we can improve during the busy holidays.

We're terribly sorry your order arrived later than you expected. We know that during the holidays (work / family gatherings / last minute events), one can be on a time crunch. Missing these schedules can sour the whole event and for that I apologize this arrived later than expected.

We're here if there's anything else we can do.

Classificada 1 em 5 estrelas

Awful customer service.

Awful customer service.

Failed a next-day delivery then didn't response.

Just run

15 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi there,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response! Our team is taking this into account so we can improve during the busy holidays.

Again, we're sorry your order didn't arrive as it was damaged in transit and was returned back to us. Since it was too late for a replacement, we agreed it best to fully refund your order.

We're here if there's anything else we can do.

Classificada 1 em 5 estrelas

Be careful when ordering

Ordered an item that said was in stock and had 23 left
Now told the the item isn't in stock after buying it and told they don't know when it will be
Even thought their website says that the item is in stock

This was ment as a Christmas gift and now I have no idea of the item will arrive
in time
I have reached out to their support email twice hand have had no reply

14 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi Bailey,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response!

We're sorry for confusion regarding this delivery. Turns out we did have stock at it was delivered two days after it was purchased.

We're here if there's anything else we can do.

Classificada 1 em 5 estrelas

Good Products - GARBAGE Service

Ordered the 'Sock Yourself' socks - they arrived with the wrong design and colour. I was asked to 'prove it' so I sent a picture of them. I've Emailed them four times since to ask if they're receiving my Emails and they've completely ghosted me. Now they are sat on my money. Great products; GARBAGE service. Firebox is amazing when all goes well, but a total dumpster fire when it doesn't. My Secret Santa is ruined because it no longer makes sense - Thanks a bunch, Firebox.

Oh - and to add to this sock tradegy, I now have socks with someone's personal data on them; just as some random has a pair of socks with my friend's personal data on them too...

5 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi Ness,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response!

Again, we apologize for sending the wrong socks. We've already sent out a replacement pair which I see arrived in time for the Secret Santa.

If this is not the case, please reach out as we'd like to make this right.

Classificada 1 em 5 estrelas

AVOID AVOID AVOID

AVOID AVOID AVOID
Firebox are an untrustworthy company. You buy and pay for items then half an hour later they send you an email telling you the item is out of stock and you'll have to wait days and days for a refund leaving you out of pocket. They let me down 10 days before Christmas!
I have to now borrow money to buy another present because my money is sitting gaining interest in their bank account!

UPDATE - I purchased the same item on Amazon. NOW they send me a notification that the item has been posted, so now I have to wait even longer for a refund and go to the bother of standing in a queue to return it back to Firebox!
@rse from elbow! NEVER AGAIN

14 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi there,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response!

Again, we're sorry for the miscommunication regarding the stock of this product. It turns out we did have the stock available and the item arrived 3 days after purchased.

We're here if there are further questions regarding this or if the refund didn't post accordingly when it was returned.

Classificada 1 em 5 estrelas

Ghosted by customer service while waiting a refund for faulty items

I have been liaising with Firebox for over a week now. I was advised by Dejan that I would be refunded for my x2 faulty items (lock for the whiskey escape game). This did not get refunded, then a lady called Sharon refunded me for the wrong item that I had sent back anyway. Since chasing I have been ghosted. I will be contacting trading standards due to the faulty item if the items aren't refunded and I will also be leaving reviews on the product on the website and online. I have sent several emails, a WhatsApp message as well as a message online. Their communication has gone from super responsive to non-existent.
I will also ensure Klarna cancels my purchase as I will not be paying for the faulty items.

11 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi Shelley,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response!

Again, we apologize for the delay in responding. We're experiencing higher than usual demand and this has impacted both our Operations and Customer Support Teams. I'm sorry you're on the receiving end of this as I know from first hand experience that this has caused me nervousness and uncertainties that are specifically amplified during the holidays.

I see this has since been refunded accordingly. Please know we'd like another chance at being a part of your home so if there's anything else we can do, please reach out.

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid like the plague

Paid over £70 for some Xmas stuff. Never received as Yodel lost my parcel, fine not their fault.
I told them what had happened with delivery company and they cancelled the order promising me a refund in 48h - this was the 1st Dec
For some reason the 'automatic refund' did not happen so I had to chase it again on 6th Dec.
They did process the refund manually they said but 7 days after I'm still waiting for it.
They are now ignoring my emails.

Edit: they refunded the money 17/12 after countless emails sent and ignored, persisting every day with the same question.

1 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi Paloma,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response!

We're sorry this refund didn't process correctly when the item was returned back to us because of the carrier's mishap. This automatic refund normally processes correctly and thus why we couldn't send a replacement.

I see this has since then been refunded. We're here if there's anything else we can do.

Classificada 1 em 5 estrelas

Order and paid for 28th Nov

Order and paid for 28th Nov. Not received parcel have used tracking still with yodel from 2nd Dec. Yodel checked and advised me to contact seller. Numerous emails sent even asked for money back No answer to any. Checked tracking today guess what still same place. Customer service rubbish

11 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi there,

We can't thank you enough for honestly sharing your experience and apologize for the delayed response!

We're sorry to hear about this mishap with the delivery. We were unable to find the correspondence on this so we've reached out through Trustpilot requesting more information.

If this hasn't already been handled, we looking forward to hearing back from you!

Classificada 1 em 5 estrelas

They make it impossible to use any…

They make it impossible to use any discount that they brag that they offer.

They collect your data but don't provide the discount they promise.

Delivery is extortionate.

I wouldn't trust firebox.

9 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Firebox

Resposta da Firebox

Hi Jemma,

We appreciate you signing up for our Newsletter to receive updates about new products and the many sales we offer throughout the year!

When signing up, we offer a 10% discount code that can be used on future purchases. In this initial email, we share that there are certain conditions to these codes:

*Discount code is not valid on already discounted goods, alcohol or books. The code is valid for 72 hours, can only be redeemed once per user and cannot be combined with other discounts. A cash exchange or credit of the discount is also not possible. Passing on the code to others is prohibited.

If you feel the code isn't applying correctly outside of these conditions please reach out as we'd love to help!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais