Just-Eat.dk Opiniões 

14 880
•
TrustScore: 2 em 5

2,0

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Var nede og hente to Durum ruller hos La Gonda på Holbækveh i Sorø. Studsede over mine varer stod på et bord uden varme. Da jeg kommer hjem er vores mad kold, brødet var "tyggegummi" agtigt.... Ver mais

Classificada 3 em 5 estrelas

Selve just eat er fint nok. Problemet ligger i samarbejdet med Wolt, som er elendige til at levere, og altid ender med at levere mad som er blevet kold. Da jeg oplevede at der havde manglet en is s... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg bestilte en pizza, hvor jeg havde ventet over en time, hvorefter jeg går hen til butikken, da jeg ikke gad at vente længere, for at hente min mad. Jeg var utilfreds der, men så tager jeg hjem til... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 2 em 5 estrelas

Latterlig AI-tjeneste når man har brug for hjælp! Jeg har her til aften afgivet en bestilling hos en af jeres restauranter - min ordre bliver ikke accepteret af restauranten og jeg venter og... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Serviço de encomenda de comida online

Sobre Just-Eat.dk

Escrito pela empresa

Husk at du på Trustpilot anmelder Just-Eat.dk som virksomhed og ikke den restaurant, du har bestilt fra. Vi vil meget gerne høre din anmeldelse af vores hjemmeside og vores service. Vi vil meget gerne have din anmeldelse af restauranten også!
Du kan anmelde restauranten via den email du modtager, efter du har afgivet en ordre. Denne anmeldelse vil fremgå på www.Just-Eat.dk og er vigtig, da andre kunder kan have gavn af dine oplevelser.

Velbekomme!

Just Eat

Escrito pela empresa


Informações de contacto

2,0

Mau

TrustScore: 2 em 5

15 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Na Trustpilot, focamo-nos em conteúdo criado por pessoas reais. Ainda assim, esta empresa pode usar a nossa ferramenta de respostas assistida por IA, para ajudá-los a redigir respostas.

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,0

Todas as opiniões

(14 880)

635 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Kæmpe ros til Ruth på chatten i dag for…

Kæmpe ros til Ruth på chatten i dag for at være ærlig og give en service ud over det man kan for vente.

20 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Oliver,

Tusind tak for din anmeldelse og at du fik en god ærlig service fra os. Jeg har sørgert for at give din feedback videre til Ruth,

Du ønskes en rigtig god dag

Bedste hilsner
Storm

Classificada 1 em 5 estrelas

Vi har ventet nu i 3 timer på 5 sølle…

Vi har ventet nu i 3 timer på 5 sølle pizzaer. Det er til at grine af jo? Så lad os lige alle grine her:

HAHAHAHAHAHAHAHA

LATTERLIGT MAN

20 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Victor,

Mange tak for din feedback, selvom vi har fuld forståelse for, at tålmodigheden er sluppet op.

Vi må give dig ret i, at en ventetid på tre timer på fem pizzaer er rigtig meget. Vi vil meget gerne have lov til at undersøge, hvad der er gået galt med jeres bestilling, og sikre, at der bliver fulgt ordentligt op på jeres sag.

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk med dit ordrenummer? Så vil vi kigge på forløbet og vende tilbage til dig med en afklaring.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg har lige haft den værste oplevelse…

Jeg har lige haft den værste oplevelse med Just Eat.

Jeg bestilte mad i forventning om at have en hyggelig aften sammen med mine to sønner – med afslappende familie-tv og middag sammen.

Efter næsten 2 timers ventetid uden levering faldt min yngste søn i søvn, mens jeg stod i telefonkø hos Just Eat. Jeg måtte derefter tage mig sammen og hurtigt lave noget mad til min ældste søn.

Nu sover begge drenge, og jeg venter stadig på maden – efter 4 timer.

Det her er en meget beklagelig og skuffende oplevelse.

20 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Richmeal,

Mange tak for din feedback. Det er på ingen måde i orden, at en hyggelig familieaften ender med timelang ventetid og afbrudte planer.

Det er slet ikke den service, vi ønsker at yde, når jeres middag bliver så forsinket, så både hyggen og sengetiderne bliver ødelagt. Vi beklager meget, at du stod alene med madlavningen og en telefonkø, i stedet for at kunne slappe af som planlagt. Vi tager din oplevelse meget seriøst, da det er vores ansvar, at leveringen spiller, så I kan regne med jeres planer.

Vi vil meget gerne have lov til at se på din sag, så vi kan få undersøgt, hvad der er gået så galt i forløbet, og sikre, at du får en ordentlig kompensation.

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk med dit ordrenummer? Så vil vi kigge på din sag og vende tilbage til dig med en løsning.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

Vælg alt andet!

20 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære PB,

Tak for din feedback, selvom det er ærgerligt at læse, at du har haft en så dårlig oplevelse med os.

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk med dit ordrenummer og en kort beskrivelse af forløbet? Så vil vi kigge på din sag og vende tilbage til dig.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 2 em 5 estrelas

Gode priser. Forfærdelig service når det går galt.

Held og lykke med at få ordnet dit problem i en fart. Deres telefon service er altid optaget. (hvis du overhovedet har kunne finde deres nummer som de skjuler så godt som muligt) og hyg dig med deres elendige AI chatbot som fatter intet.

20 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Valde,

Mange tak for din feedback. Det er vi kede af at høre, og vi har fuld forståelse for frustrationen over at føle, at det er svært at få fat i os, når der er brug for hjælp.

Vi vil meget gerne have lov til at se på din sag med menneskeøjne, så vi kan sikre, at du får den hjælp, du har brug for, uden om de automatiserede systemer.

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk med dit ordrenummer? Så vil en af vores medarbejdere kigge på dit forløb og vende tilbage til dig med en afklaring.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

Endnu engang fejler de

Endnu engang fejler de. Jeg forstår ikke hvorfor jeg tog chancen.
Bestilt for over 1,5 time siden, og står stadig som: Vi er lige på trapperne!
Ingen hjælp at hente nogle steder, ingen besvare opkald eller lign. Absurd.

------------------------

Jeg fik endelig fat i jer på telefonen efter 40 minutter og ved at blive ved med ar ringe.

Der er ingen løsning og finde andet end i skal optimere jeres arbejdsgang gevaldigt.
Det er nu 6 gang det her sker inden få 6 mdr. Dette er uacceptabelt, og man kan ikke stole på Jeres såkaldt "mad service"

Tidligere ordre FQCP3K

20 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Jesper,

Mange tak for din feedback. Det er jeg utrolig kede af at læse, og jeg har fuld forståelse for din vrede over at vente i længere tid. Vi vil meget gerne have lov til at se nærmere på din sag og undersøge, hvorfor logistikken og kommunikationen gik galt i dette forløb.

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk med dit ordrenummer? Så vil vi kigge på din sag og vende tilbage til dig med en løsning.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

Lang forsinkelse

Jeg bestilte mad fra bones til 17.40, just Eat bliver ved med at rykke tidspunktet så nu står den til 18.45, jeg har snakket med bones maden er klar hos dem og var det til 17.40, men just Eat havde ikke nogen der var klar til at afhente den. Der er ingen man kan kontakte hos just Eat..

20 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Pernille,

Mange tak for din feedback. Det er vi utrolig kede af at læse, og vi har fuld forståelse for din frustration over både den lange ventetid og de gentagne ryk i leveringstidspunktet.

Det er på ingen måde i orden, at din mad står klar hos Bone's, uden at vi har et bud klar til at afhente den til tiden. Vi vil meget gerne have lov til at se nærmere på din sag for at undersøge, hvad der gik galt med koordineringen, og sikre, at du får en ordentlig opfølgning på denne oplevelse.

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk med dit ordrenummer? Så vil vi kigge på dit forløb og vende tilbage til dig.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

Vi ventede på maden ca 1,5 time efter…

Vi ventede på maden ca 1,5 time efter det aftalte tidspunkt. Vi havde gæster, som også skulle spise maden.
Pludselig fik vi besked på, at det blev aflyst. Derfor Ingen mad. Hvis man vidste, at turen blev aflyst, hvorfor gjorde man det ikke på leveringstidspunktet?

20 de fevereiro de 2026
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Ulla,

Mange tak for din feedback. Det er vi utrolig kede af at læse, og jeg har fuld forståelse for jeres frustration

Det er på ingen måde i orden at annullere en ordre så sent i forløbet, og jeg beklager meget, at I ikke fik besked tidligere, så I kunne have lagt en anden plan.

Vi vil meget gerne have lov til at undersøge, hvad der gik galt i kommunikationen mellem os, restauranten og buddet, så vi kan give jer en ordentlig forklaring og sikre, at jeres refundering bliver håndteret korrekt og give noget kompensation for fejlen

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk med dit ordrenummer? Så vil vi kigge på jeres sag og vende tilbage til dig.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

Hold dig væk fra just-eat

Hold dig væk fra just-eat. Ingen kundeservice, ingen kommunikation og værst af alt ingen levering af bestilt og betalt ordre. Med andre ord tager just-eat dine penge men leverer ikke den bestilte ordre til tiden. Har nu ventet 1 time længere end det lovede leveringstidspunkt, kan ikke komme i kontakt med hverken firma eller restaurant, kun en stupid chatbot. Kan ikke aflyse ordre og få pengene igen. Chatbot er helt væk og fuld af varm luft. Jeg gentager: Hold dig væk fra dette fupfirma.

19 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Steen,

Mange tak for din feedback, selvom det er en meget nedslående oplevelse, du beskriver.

Det er på ingen måde i orden, at ikke bliver kontaktet med mere information, når du har betalt for en ordre. Vi beklager meget, at vores chatbot ikke har været til hjælp. Det er vores ansvar, at du kan få fat i menneskelig assistance, når teknikken og logistikken svigter, og her har vi i dit tilfælde slet ikke levet op til vores standard.

Vi vil meget gerne have lov til at se på din sag med det samme, så vi kan få undersøgt forløbet og sikre, at du får din refundering med det samme.

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk med dit ordrenummer og en henvisning til denne anmeldelse? Så vil vi kigge på din sag og vende tilbage til dig med en løsning.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

Bliver ved med at sende rabatkode der…

Bliver ved med at sende rabatkode der ikke virker - og alt for mange gebyrer.
Virkelig dårligt firma med ikke eksisterende kundeservice

19 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Jesper,

Mange tak for din feedback. Det er vi rigtig kede af at læse, og vi har fuld forståelse for din frustration over både rabatkoderne og gebyrerne.

Det er naturligvis ikke meningen, at vi skal sende koder ud, som ikke fungerer i praksis

Vi vil meget gerne have lov til at se nærmere på din sag, herunder de koder du har modtaget, så vi kan få undersøgt fejlen og sikre, at du får en ordentlig behandling.

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk med den mail adresse din konto er tilknyttet? Så vil vi kigge på dit forløb og vende tilbage til dig.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

Just-Eat glemmer at levere

Bestilte maden.
Betalte maden.
Ringede til restauranten og de har lavet maden.
Just eat vælger bare ikke at bringe den ud...

Du kan heller ikke ringe til dem, så vil anbefale IKKE at bruge Just-Eat, da det ikke er første gang de glemmer at deres ENESTE job er at levere maden.

Det kan de ikke finde ud af.

19 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Ma,

Mange tak for din feedback. Det er vi utrolig kede af at høre, og vi har fuld forståelse for din vrede. Det er naturligvis helt uacceptabelt, at maden står klar hos restauranten, uden at vores bud dukker op for at bringe den ud til dig.

Vi anerkender din frustration over, at vi har svigtet vores kerneopgave, vi har et telefonnummer der er åbent fra 8-23:30 og 00:30 i torsdag fredag og lørdag, der kan du få hurtig hjælp fra vores agenter

Vi vil meget gerne have lov til at se nærmere på din sag, så vi kan få undersøgt, hvorfor logistikken svigtede, og sikre, at du får din refundering og en ordentlig opfølgning på forløbet.

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk med dit ordrenummer eller ringe til os? Så vil vi kigge på din sag og vende tilbage til dig.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

Sidste gang jeg bestilte ved Just Eat...

Jeg lavede en bestilling på Just Eat appen, den blev aldrig accepteret af restauranten.
Jeg ringede til Just Eat, og efter at have hørt på vente musik og "alle medarbejdere er optaget i øjeblikket" i 10 minutter blev opkaldet afsluttet, AI chat i appen var heller ikke til nogen hjælp

19 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Christina,

Mange tak for din feedback. Det er vi rigtig kede af at læse, og vi har fuld forståelse for din frustration over både den uafklarede ordre og de udfordringer, du har mødt i din kontakt med os.

Det er på ingen måde meningen, at du skal efterlades i uvished om din bestilling, og det er meget beklageligt, at du er blevet afbrudt efter lang ventetid på telefonen uden at få hjælp.

Vi vil meget gerne have lov til at se nærmere på din sag for at sikre, at din betaling er håndteret korrekt, og undersøge fejlen med din bestilling.

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk med dit ordrenummer? Så vil vi kigge på forløbet og vende tilbage til dig med en løsning.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

Forkert angivet priser

Bestilte mad hos en restaurant. Tilbud på en menu, med burger, pommes frites, sodavand og dyppelse til en given pris.
Npr man så trykkede på menuen dropper der en menu op hvor man skal vælge hvilken dyppelse man vil have for en mer pris på 13 kr, men den er allerede en del af den menu man ville bestille.
Kontakter Just eat med det samme. Ingen respons. 10 dage senere endnu en henvendelse om der er fremskridt i henvendelse. Yderligere 10 dage uden repons.

31 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Kenneth,

Mange tak for din feedback. Det er vi rigtig kede af at høre, og vi har fuld forståelse for din frustration over både prissætningen i appen og de manglende svar på dine henvendelser.

Det er naturligvis ikke meningen, at du skal betale ekstra for noget, der allerede er inkluderet i din menu. Vi beklager meget, at der har været en fejl i opsætningen af restaurantens menu, og især at du ikke har modtaget svar på dine henvendelser i over 20 dage.

Vi vil meget gerne have lov til at få kigget på din sag nu, så vi kan få undersøgt fejlen og sikre, at du får den rette kompensation for merbetalingen.

Vil du kontakte os på vores nummer +45 70 20 86 84, så kan vi finde en god løsning til dig

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg fik leveret forkert mad fra…

Jeg fik leveret forkert mad fra Just-eat, og klagede med det samme med billede af det forkert leveret.
Fik besked om at det ville tage 24 timer for svar, nu TRE uger efter har jeg fået en refundering på 20 kr. for, som de kalder det; to forkerte stk. sushi - det var en menu !!! Derudover gør de mig opmærksom på, at jeg skal meddele ved bestilling om allergier - som om jeg selv vælger at bestille madvarer jeg er allergisk overfor.
Helt igennem en utrolig dårlig kundeservice.

29 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Lene,

Mange tak for din feedback. Det er vi utrolig kede af at læse, og vi har fuld forståelse for din frustration over både ventetiden og den efterfølgende afgørelse i din sag.

Det er på ingen måde i orden, at du skal vente tre uger på en løsning, der slet ikke står mål med fejlen på din bestilling. En refundering på 20 kr. er naturligvis ikke tilstrækkelig, hvis der er tale om en hel menu, der er leveret forkert. Vi beklager desuden meget den misforståede kommentar omkring allergier

Vi vil meget gerne have lov til at se på din sag igen med friske øjne, så vi kan få rettet op på refunderingen og give dig en ordentlig behandling.

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk med dit ordrenummer og en henvisning til denne anmeldelse? Så vil vi kigge på din sag og vende tilbage til dig.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

ridiculous 2-hour delay and incompetent support

absolute disaster. i ordered a vape and some e-liquids, and ended up waiting for more than 2,5 hours. throughout the whole process, the support was completely useless. when i contacted them to ask why it was taking so long, they kept giving me scripted answers about 'waiting for the food to be cooked'.
​i repeatedly explained that my order was NOT food and didn't require any preparation, but they just ignored it and continued using their 'cooking' excuse. to make it worse, they refused to give a refund and tried to push a 20% voucher on me instead. why would i want a voucher for a service i'm never going to use again?
​if you want to waste your time and listen to support agents who don't even check what you ordered, use "Just eat". otherwise, stay away. worst service in Denmark

19 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Dear Anna

Thank you for your feedback. We are truly sorry to hear about your experience, and we fully understand your frustration. It is unacceptable that you were met with scripted answers about "cooking time" for an order that clearly did not require any preparation.

We strive to provide relevant and helpful support, and it is clear that we failed to do so in your case. It is our responsibility to ensure that our team and systems accurately reflect the nature of your order, and we apologize for the lack of flexibility regarding your refund request.

We would like to look into your case to understand why your order was delayed and why our support failed to address your specific situation correctly.

Could you please send an email to us at info@just-eat.dk with your order number? We will investigate the matter and get back to you with a resolution.

Best regards,
Storm - Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

3 måneder senere

Den 6/12 2025 bestilte vi mad som aldrig kom, fordi restauranten simpelthen var lukket, selvom den var åben for bestilling på justeat. Af de 418kr vi brugte, var 350kr et gavekort. De penge har vi stadig ikke modtaget retur, her snart 3 måneder senere. Som alle andre skriver, chatbot er komplet uduelig. Telefon, blandet service. Mail, helt håbløst - der er 3 ugers ventetid og en ny medarbejder hver gang. Nogle der ved hvad man gør for at få sine penge tilbage?

18 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Christel,

Mange tak for din feedback. Jeg er virkelig ked af at høre, at du stadig venter på din refundering efter næsten tre måneder. Det er på ingen måde den standard, vi ønsker at stå for, og vi har fuld forståelse for din frustration.

Det er en klar fejl, at du har kunnet bestille fra en lukket restaurant, og det er naturligvis vores ansvar at sørge for, at både kontanter og gavekortværdier bliver ført korrekt tilbage til dig. Vi beklager meget, at du har oplevet lang ventetid på vores mail og en manglende sammenhæng i den hjælp, du har modtaget fra vores medarbejdere. Det skal ikke kræve så mange henvendelser at få sine penge retur.

Vi vil meget gerne have lov til at få afsluttet denne sag for dig og sikre, at dit gavekort og din betaling bliver håndteret korrekt.

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk eller kontakte os på +45 70 20 86 84. Så vil vi sørge for at undersøge historikken i din sag og vende tilbage til dig med en afklaring.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 1 em 5 estrelas

Unormalt dårlig service

Unormalt dårlig service

18 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Alma,

tusind tak for din feedback,

Jeg beklager virkelig du har oplevet en dårlig service med os, har du mulighed for at sende en mail til info@just-eat.dk med din ordre du oplevede det på, og uddybe hvad der gik galt, så sørger vi for at finde en god løsning til dig

Bedste hilsner
Storm

Classificada 1 em 5 estrelas

Ekstrem dårlig service og alt for…

Ekstrem dårlig service og alt for langsom leverings tid

18 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære DJ,

Mange tak for din feedback. Det er vi rigtig kede af at høre, og vi beklager meget, at vi ikke har levet op til dine forventninger i denne omgang.

Vi stræber altid efter at levere maden hurtigt og yde en god service, så det er ærgerligt, når det ikke lykkes. Vi vil meget gerne have lov til at undersøge, hvad der er gået galt med din bestilling.

Vil du sende en mail til os på info@just-eat.dk med dit ordrenummer? Så vil vi kigge på din sag og vende tilbage til dig.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

Classificada 5 em 5 estrelas

Er glad for både maden

Er glad for både maden, hvor hurtigt det bliver leveret og hvor nemt det er👌🏼
Meeeen at jeg får en kode til Viaplay som ikke virker, det får ingen ros for.!? Så håber der kommer et svar på den “flere” mails jeg har skrevet, og måske en kode jeg kan bruge🤞🏼🤞🏼

18 de fevereiro de 2026
logótipo da Just-Eat.dk

Resposta da Just-Eat.dk

Kære Glenn,

Mange tak for din feedback! Det glæder os utrolig meget at høre, at du er glad for både maden, den hurtige levering og vores app,

Jeg beklager dog mange gange, at du har modtaget en kode til Viaplay, der ikke virker, og at du endnu ikke har fået svar på dine henvendelser angående dette. Det er naturligvis meningen, at vores kampagner skal fungere uden problemer, så du kan nyde din underholdning sammen med maden.

Der er desværre en længere svartid end normalt grundet høj efterspørgsel på mails

Du kan med fordel ringe til os på: +45 70 20 86 84. Så vil vi kigge på din sag og vende tilbage til dig med en løsning.

De bedste hilsner,
Storm, Just Eat

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais