T J Car Sales Opiniões 

566
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Bought a lovely Leon Fr and had no problems the car was immaculate. Dealt with mike all throughout , would highly recommend made the process easy & stress free.

Classificada 5 em 5 estrelas

This is my second purchase with TJ Car Sales, and again Tom, Michael and Chris are very welcoming, i felt very relaxed in their company again there is no pushing me into buying !! I made my decision... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

!!!!!!DO NOT GO HERE!!!!!!! Tried to scam me and my partner, went through a finance option where the finance provided had clear sent us documentation etc to say it was a £450 deposit. However upo... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

We bought a used Ford Transit Custom. Tim was a pleasure to deal with and joined us on our test drive, where we identified an issue with the indicator. This turned out to be a bigger issue than once... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Concessionário auto

Informação fornecida por diversas fontes externas

If you are looking for excellent priced, quality used cars in South Wales, then you have reached the right place. T J Car Sales are a friendly, family run used car dealer based in Bridgend, located between Cardiff and Swansea in South Wales. We are proud to offer you a customer service second to none and we are very competitively priced. Don’t just take our word for it, please browse our stock and see for yourself. At T J Car Sales we stock a range of used cars to suit all budgets and lifestyles so we are sure to have the right car for you. We pride ourselves on offering only the highest quality of vehicles ensuring that all our vehicles are HPI checked and clear from any finance interest and insurance write off/theft damage. We have also committed ourselves to the AA Dealer Promise


Informações de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

566 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 14 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,3

Todas as opiniões

(566)

17 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Be very careful and avoid the warranty sales pitch

The car I bought was sold with little to no checks carried out. It was immediately taken back and a month passed before some of the issues were put right. A full service with the cars manufacturer uncovered even more faults. Also, I was advised to take out a warranty with WarrantyWise, which is useless in the Bridgend area unless you want to pay for the repairs yourself on the off chance they'll pay you back. Not what the salesman claimed at all. I found TJ Autos hard to deal with after the sale, was all sweetness and light during the sale. Stereotypical USED CAR SALES. As you can see by their response, admitting not checking the car, and as I stated, there are no garages willing to work with WarrantyWise in the area, i'd dispute they have had sucessful claims in the Bridgend area!

25 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da T J Car Sales

Resposta da T J Car Sales

Hi Jay,

We’re sorry to hear that you remain unhappy with your experience.

When you reported difficulty selecting gears, we replaced the clutch. We also repaired the leaking tyres, USB port and windscreen washers that you brought to our attention. We appreciate that returning the car and waiting for these issues to be addressed was frustrating.

We were also made aware of the further items advised by the main dealer and discussed these with you. Following those discussions, we agreed a goodwill gesture in full and final settlement of those concerns.

Regarding the Warrantywise cover, we dispute any suggestion that it was sold fraudulently. The warranty is provided by Warrantywise, and claims are considered in accordance with the terms and conditions of the plan. Our other customers have not reported difficulties making claims with Warrantywise, although we’re sorry to hear that your experience has not met your expectations.

Kind regards

T J Car Sales

Classificada 5 em 5 estrelas

This is my second purchase with TJ Car sales…

This is my second purchase with TJ Car Sales, and again Tom, Michael and Chris are very welcoming, i felt very relaxed in their company again there is no pushing me into buying !! I made my decision and Sales Executive Chris was on hand to process my paperwork and then just for me to sign on the dotted line !! Easy .
I gave them a review 2 years ago on my last purchase and again would rceomend them to my Family and friends.

17 de setembro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Unroadworthy vehicle

I bought a car from this company, and despite being asked to review it within a week, I wanted to fully experience all aspects of the vehicle before commenting. I have have the car for a year, so feel able leave an objective review.
We dealt with Mike, who was certainly very chatty and friendly. However, it is the vehicle I am reviewing, not the sales patter!
I had wanted an Abarth for some time, and instantly fell in love with this one. I viewd it several times and kept asking for a cold start but whenever we went, the engine was running. Clearly I should have insisted but I let my heart rule my head. The company does not offer any warranty, other than the legal29 days, so thankfully I purchased one with Warrantywise. I am so glad I did, because within a couple of weeks there was a loud noise coming from the rear which turned out to be a snapped coil spring. Fortunately, this was covered in the terms of the warranty.
The second thing was the rear windscreen wiper fell off, due to TJ cars not correctly screwing it in place!
A couple of weeks later, I was driving at speed in the fast lane of the M5 when my tyre blew! I was lucky to be an experienced driver and able to safely navigate to the hard shoulder. When the AA attended, they showed me that the tyre had been worn down to the metal on the inside! Considering the car had been serviced just before the sale and that the car should be sold roadworthy, there was clearly no due diligence to check that! This could easily have resulted in a fatal accident and I am appalled that the car was sold to me in that state!
There have been numerous other issues which I've had to put right to bring the car to an acceptable standard and at considerable expense.
For these reasons i can only give the company 1 star and I will certainly neither use them again nor recommend them!

14 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da T J Car Sales

Resposta da T J Car Sales

Hi Kitch,

We are sorry to read your review and are particularly concerned by the allegation regarding the tyre.

The vehicle passed an independent MOT before being offered for sale, with no advisories recorded. Only approximately 1,000 miles were covered between the MOT and your purchase, which strongly indicates that the tyres met the required standard shortly before the vehicle was supplied.

Our standard warranty is one month or 1,000 miles. However, this does not replace or limit a customer’s statutory rights under the Consumer Rights Act. You also purchased an extended Warrantywise warranty through us, which covered the broken coil spring.

The alleged tyre condition was never reported to us, and we were not given an opportunity to inspect the tyre or investigate what may have caused the reported wear. The rear wiper issue and the “numerous other issues” mentioned in your review were not brought to our attention either, so we had no opportunity to assess or address them.

We would also clarify that asking customers for feedback shortly after purchasing a vehicle is standard practice across many retailers. Customers are under no obligation to leave a review at that time and may update their feedback later if their experience changes.

We take vehicle safety and customer concerns seriously, but we cannot reasonably investigate or remedy issues that are not reported to us.

T J Car Sales

Classificada 5 em 5 estrelas

Yes, you should visit TJ Car Sales

Easy and straightforward car-buy for me at TJ Car Sales Bridgend. Zac was very helpful from start to finish. Friendly and knowledgeable guy to deal with. Sorted all the paperwork for me. I would definitely recommend them and would go back there for my next car.

10 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

19 plate Mini Cooper S

I bought a 19 plate Mini Cooper S in March. There was a couple of very small issues which Tom arranged to be carried out. Picked up my car and the issues that I raised have been carried out to an excellent standard. Thank you Tom so much. Highly recommend Tom at TJ Car Sales.

22 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐
I purchased a Mercedes GLA AMG Line from TJ Car Sales back in March, travelling from Abercynon to get the car, and overall I’ve had a really positive experience. Not long after buying it, I noticed a small issue with the boot, which was a bit frustrating at first. However, the way the team handled everything completely reassured me.

From the moment I got in touch, they were nothing but helpful, professional, and easy to deal with. There was no hesitation — they took responsibility straight away and arranged to get the issue sorted quickly. The repair to the boot was completed efficiently and to a high standard, and I was kept updated throughout the whole process, which I really appreciated.

It’s not often you come across a dealership that genuinely looks after its customers after the sale, but TJ Car Sales definitely proved they do. Their aftercare and customer service really stood out and made the whole situation stress-free in the end.

I’m now very happy with my Mercedes GLA AMG Line and would highly recommend TJ Car Sales to anyone looking for a quality car and a trustworthy service.

11 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Highly recommended!!

The most incredible service and consideration for the needs of my daughter who bought her first car with Darryl last week. Cannot recommend TJ car sales enough!!

13 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Car purchase and sale

Bought a car with these guys at March last year and the service/car were great. A year later I had another vehicle and they bought the car back off me at a great price. Couldn’t recommend Tom and the team enough!

18 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

First car purchase. Thank you Mike!

I have just purchased a little mini from this company as my daughter's first car. We called in unannounced to see it and immediately felt reassured as it was in the garage up in the air have new brakes and discs.

Mike was our salesman, he wasn't at all pushy and seemed very keen to ensure the first car experience went well for us. He promised that the car would look and drive perfectly for her when we picked it up, and he was true to his word.

Sadly on the way home we discovered the radio didn't work, which was strange as it had when we were on the test drive, but I called them up and they are going to sort that out for us next week, no quibble at all.

Their reputation is clearly something that means a lot to them and this comes across in their commitment to provide a service and product they can be proud of. I have complete faith in their integrity and feel that we made the right decision buying the car from TJ car sales.

13 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Great place to buy first car

I had a great experience with TJ Car Sales, especially as this was my first car, and they made the whole process so easy and stress-free and answered alot of my questions..
The staff were friendly, especially patient, and incredibly helpful, taking the time to explain everything clearly and answer all my questions. I never felt pressured and always felt supported, which really meant a lot as a first-time buyer.
A huge thank you to the entire team for making my first car-buying experience a decent one. I’d highly recommend TJ Car Sales to anyone, especially first-time buyers aswell :)

Wales to Cornwall was a fun experience driving alone 😂 car survived aswell 👌

8 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic experience

Fantastic experience. Mike made the process easy with his supportive, free and informative approach. No hard sell...just a genuine desire to get it right fir us. Brilliant from start to finish. I recommend this company highly based on the service snd experience we had. Well done Mike!

7 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Jess was amazing made me feel welcome…

Jess was amazing made me feel welcome understood what I was looking for, the manager was also amazing, they don't make you feel underpressure to buy a car straight away, 10 out 10 guys keep up the amazing work you do

8 de setembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

AVOID

I purchased the most expensive car on site, and they sold it to me faulty. On the way home from buying it, fault lights were coming up on the car and the car cut out. The next day, the car had no power and broke down several times, completely cutting out whilst driving in 5th gear, and after having it plugged in by a reputable garage, it showed more than 25 faults!!!

I rang TJ cars to explain what happened and that I would like to return the car for a refund, but was told they needed to authorise this with the boss who would call me back. He didn’t. I chased them many times that day, but the boss refused to speak to me, his salesmen making excuses for why he couldn’t take my call, one being that he was on auction sites buying cars. I was told he would call me back by the end of the day.
Again, he didn’t.

I chased for another two days but again was given feeble excuses. Eventually, after calling and calling them, I was told by a salesman that a tow truck would pick up the car on Friday and I would get my refund straight away.

On the following Monday, the car was re-advertised for sale! But still no refund and no contact from the boss whatsoever. I was told I’d get a refund by the Tuesday. On Tuesday I was asked if I wanted the car back and if it happened again, I could get my money back!
When I said no, I was then told I wouldn’t get my refund that day because the boss was golfing all day.

I had to threaten them with legal action in order to get my refund.
The customer service was despicable. Clearly they’ve no idea about consumer rights and clearly the car was not tested, before I bought it or after I returned it and the boss is not interested at all.

Go to a reputable dealer and do not waste your time or money here!!

To add - their reply is somewhat laughable.

I took a picture of all of the diagnostic faults but unable to upload it here. In their own contract it states that a customer has a 14 day period in which they can return a car for ANY reason. Clearly they still do not know the Consumer Rights Act which gives you 30 days to return a car.

19 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da T J Car Sales

Resposta da T J Car Sales

Thank you for your feedback.

I would like to clarify a few points in your feedback.
I’m not sure what relevance the price of a vehicle purchased is, we aim to prepare all of our vehicles to the same high standard. Just for clarity, the vehicle you purchased was not the most expensive vehicle on our site.
To date, we have never seen any faults with the vehicle you purchased from us. You state that there were more than 25 faults with the vehicle, this has never been evidenced. Furthermore, you claim that fault lights were coming up on the car. Again, no lights have ever appeared within various test drives that we have completed since receiving the car back. You mention that the vehicle cuts out when driving in 5th gear, this has also not been experienced by us.

We collected the vehicle from you in a prompt manner and at no cost to yourself.

I can assure you, we are fully aware of and adhere to our obligations under the Consumer Rights Act 2015.
If a consumer wishes to reject a vehicle, it must be proven that there is a fault with the vehicle. There is no fault with the vehicle in question, it has been driven by employees approximately 200 miles to test and no faults have occurred. We have plugged it in using our specialist diagnostic equipment which has displayed NO fault codes.
Under the Consumer Rights Act 2015, you were not even eligible to reject the vehicle and obtain a refund.

I can assure you that your threat of legal action was not what prompted us to refund your money. As stated above, there were no faults and you were not entitled to a refund. However, sometimes a business must make a decision on if it wants to continue to deal with an unsatisfied customer.
For the avoidance of doubt, you were refunded as a gesture of goodwill from a reputable dealer.

Sorry that your purchase wasn’t to your satisfaction on this occasion.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great service

Great service, Chris was really friendly and helpful. Perfect car and very fair price. Would very much recommend.

27 de junho de 2025
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais