V4B Opiniões 

293
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 2 em 5 estrelas

I had to chase very hard for the timely delivery of the car. It wasn't V4Bs fault but the supplier. However as a customer I shouldn't have to chase up your suppliers.

Classificada 5 em 5 estrelas

Just leased a car through V4B. Right at the start they were exceptionally professional in being clear on delivery time expectations (no false promises to get the sale), pricing and any other question... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Would Recommend V4B From start to finish I’ve had first class service, first I delt with Kayleigh, she was great even answered my emails at 10pm where I wasn’t expecting that what service !! T... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Dave was easy to deal with and cover a number of different options when I was originally looking at the lease. Ellie did an awesome job of keeping me updated, answering my many questions and pushin... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Serviço de arrendamento
  2. também em
  3. Agência de aluguer de carros

Escrito pela empresa

Car and Van Leasing Specialists. Est 1992. We specialise in personal and business vehicle leases with a fantastic range of vehicles on offer, any make and model, car or van, delivered direct to your door. Having been in business for 30 years and delivering cars to happy customers since 1992 we’ve seen some changes but our 100% commitment to find the best lease deal with fantastic service still remains.


Informações de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

293 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 50% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,3

Todas as opiniões

(293)

22 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Lease car

Received my Lease car today. Matthew was very helpful sourcing the car and keeping in touch throughout. Would recommend!

30 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

We're glad to hear that you received your leased car and that Mathew was helpful during the process. We appreciate your recommendation, and if you need anything, please don't hesitate to get in touch.

Classificada 5 em 5 estrelas

Super simple process

Super simple process, quick, easy and stress free. Dave and Ellie stayed in constant communication with me and kept me updated at every stage. I’d definitely be using V4B again once my lease runs out!

15 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

We really appreciate you taking the time to leave us a review. We're are pleased to hear that you valued our consistent communication throughout your experience with us, from start to finish. It's wonderful to know that you'll be choosing us again in the future. Please don't hesitate to reach out if you need anything.

Classificada 4 em 5 estrelas

I got the car I wanted, at the price I could afford.

I got the car I wanted.....in the end.
People were for the most part helpful on the phone. There were some frustrations, not least because, as a broker, V4B are at the mercy of finance companies, car dealers, delivery companies etc.
My advice to the company would be to improve communications between Car dealers, financial providers etc. In that way their staff and customers would get a smoother transaction.
I would recommend V4B, as I got a good deal (for my small pensioners budget!) but just make sure you build in a bit of extra time for the car you want. V4B dont deliver cars, dealers do, so just be patient.

14 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

We appreciate your review and thank you for taking the time to provide it. We value your understanding that, as a broker, some issues related to financing, dealerships, and deliveries can be beyond our control. However, we are committed to doing everything we can to resolve any situations that arise. We understand that these issues can be frustrating, and we are grateful for your patience and understanding.

Your feedback is important to us, as we continuously strive to make the process as smooth and easy as possible from start to finish. We hope you enjoy your new car, and if there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish. Delivery had to be cancelled due to an issue at Vauxhalls end but we were kept updated and it was only delayed by 3 days in the end. The delivery guy was spot on. It's the first time we've leased but it's so mich cheaper. Will 100% use this company again

8 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

Thank you for your review; we appreciate it. We're sorry for the delivery delay, though we're glad it only ended up being three days. We appreciate your understanding and are happy that you felt informed throughout the process. It’s great to hear your first leasing experience has been a positive one. We hope you enjoy your new vehicles and look forward to working with you again.

Classificada 3 em 5 estrelas

Mixed feelings

I’ve leased a few cars now and leasing through V4B has definitely taken the most amount of time. Unfortunately been messed around a bit and quite a few errors made which has been frustrating. Car has arrived and we’re happy with it but it was very dirty and to be honest the process could’ve been better. That being said, everyone we’ve spoken to has been nice.

7 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

We appreciate your feedback and sincerely apologise that your experience was not as smooth as we always strive to deliver. We understand this must have been frustrating for you.

Regarding the delivery of the vehicle, unfortunately, this aspect is managed by a third-party company affiliated with the dealership, and is therefore beyond our direct control. However, we will pass on your feedback as we aim to provide the best service to all our customers. We are sorry to hear that your experience did not meet our usual standards.

It is reassuring to know that the team members you interacted with were nice, as they always strive to do their best for our customers. We are glad you are happy with your car now that it has arrived and we hope you enjoy it. If there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to get in touch. Thank you.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer support from start…

Excellent customer support from start to finish. Always available by phone or email (during office hours). Vehicle even arrived earlier than estimated, which suited me.

2 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

Thank you for your review; we really appreciate it. We are glad you found support throughout your process with us and that we were always reachable. We're pleased that your vehicle was delivered earlier than expected. We hope you enjoy your new vehicle, and if you need anything, please get in touch.

Classificada 5 em 5 estrelas

Made the the whole experience easy and…

Made the the whole experience easy and kept me up to date on a regular basis .

3 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

Thank you for your review! We're thrilled to hear that we made the whole experience easy for you and kept you regularly updated. If you need any further assistance, please don't hesitate to reach out.

Classificada 5 em 5 estrelas

Dave from V4B immediately reached out…

V4B immediately reached out after my initial enquiry, were knowledgeable about the car that I wanted and were very patient when I was deciding on the last details. They immediately jumped into action when I let them know of my holiday plans and got me my car sooner than I thought possible.

1 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

Thank you so much for your review and kind words. We're glad to hear you found us knowledgeable and helpful throughout the process. We're also happy we could help get your car to you sooner to fit your plans. If you need anything else, please don't hesitate to reach out.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great communication

The team were very helpful in pinning down my choice of vehicle and provided excellent communication throughout the process.

25 de julho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that our team was helpful in finding your ideal vehicle and that you appreciated the excellent communication throughout the process. If you need any further assistance, please feel free to reach out.

Classificada 4 em 5 estrelas

The ordering process was smooth and…

The ordering process was smooth and easy to organise.

20 de junho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

Thank you! We're glad to hear that you found the ordering process smooth and easy. If you have any questions or need further assistance, feel free to reach out.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service all round.

Very helpful staff, excellent prices and an effortless deliver. What more could I ask for.

3 de julho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you found our staff helpful, our prices excellent, and the delivery effortless. If you ever need anything else, please don't hesitate to reach out. Enjoy your new vehicle!

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid at all costs

So it all started Mid may when my current lease was due to end July 18th and my current provider Select informed me that the car I had ordered which was the Ariya had been put back to February.This was no use to me so they refunded the processing fee and I looked elsewhere as they had no stock that I was interested in.Having found an ionic 6 on V4Bs website I phoned up and enquired.I was told delivery on or around July 22 in leasing a few weeks here or there is normal.So Dave Davies sent me all the forms to fill out(normally the lease company goes through this on the phone) but I had to do everything.On Thursday 27 June I received a phone call saying the car had been put back to at least November.This again was no use whatsoever so Dave had a look for cars but nothing was what I wanted or even close.So I emailed V4B to cancel which took 5 days to respond and a phonecall which was placed Monday morning which they didn't return Elly or Ellie I believe.The response was that they don't refund the processing fee even though they cannot provide the goods they offered and that delivery is only an estimate.Firstly I wouldn't have ordered the car if July 22nd was not set by V4B and 4 months delay without even a delivery date anyway is not an estimate.Im now currently sending documents to the financial ombudsman as it's disgusting to think that anybody on their sales team can promise goods even if they don't have them just to get commission which in effect it is.I hope people read and take note of this review as delays are common and if you need a car then more often than not you may need to cancel.

13 de maio de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

We sincerely apologise for the experience you've had with us. As a broker working with dealerships, the delays in your vehicle delivery have been entirely out of our control, and we regret any inconvenience caused. When requesting updates regarding your car, we experienced delays in responses from the dealership. When we finally received information, it indicated completion in August, with subsequent processes potentially delaying delivery to the dealer until the end of November. We understand your dissatisfaction when the dealership could not provide further explanation beyond what was already communicated.
Dave did make efforts to find alternative vehicles that might have suited your needs, but unfortunately, none were available that matched your requirements. We always strive to be transparent and upfront with our customers about delivery timelines, though unfortunately, in the current market conditions, unexpected delays can occur.
While we understand your frustration, we would like to clarify that we do not make false promises regarding vehicle availability or delivery dates. We have a track record of serving hundreds of satisfied customers, and it deeply concerns us that your expectations were not met on this occasion.
We regret that we couldn't fulfill your vehicle needs this time and appreciate your feedback, which helps us improve our service. Should you have any further concerns or if there's anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us directly.

Classificada 5 em 5 estrelas

Tremendous service

Thanks to both Dave and Ellie for their outstanding service. When faced with leasing a car the possibilities are endless and they patiently helped us in arriving at what we actually needed. Thx again

28 de junho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

Thank you for your review! We appreciate you taking the time to write one. We are glad Dave and Ellie provided outstanding service and always strive to offer top service from start to finish. We are happy we could help you find what you wanted, and we hope you enjoy your new vehicle. Thank you again!

Classificada 5 em 5 estrelas

Dave and Ellie were both very helpful…

Dave and Ellie were both very helpful with our first business lease hire, answering every question, while helping to find the right car.

10 de junho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

We're glad your first business lease went smoothly and we are happy we were able to help. Finding the perfect car is important, and we're happy we helped you achieve that. Thank you for the positive review, it means a lot! Please don't hesitate to reach out if you have any further needs in the future.

Classificada 4 em 5 estrelas

New car

Thank you Matthew and the team, for sorting my new lease car, which is fantastic!

My only one negative, is the lack of information on the delivery date as the date stated loomed, I had to email several times and was told the same thing each time the the dealership had no up dated information.

Eventually after the original delivery date delivery date had passed and another was offered but then cancelled, I did get my ca bight and early on the 3rd attempt.

Thank you.

10 de junho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

Thank you for your review; it is appreciated. It's great to hear Mathew was fantastic in sorting out a car for you.
We understand that the delivery timing can be frustrating, and unfortunately, we have to work within the schedules provided by the dealership. In this case, it wasn't as efficient as we would have liked. We strive to make every customer's experience as smooth and efficient as possible, and we apologise for any inconvenience caused.
However, we're happy to hear your car has arrived and that you are pleased with it. If you need anything else, please let us know.

Classificada 5 em 5 estrelas

Knowledgeable and friendly team who go…

Knowledgeable and friendly team who go out of their way to help and make it happen - the big man is ok too :)

12 de junho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

We appreciate your review and are happy to hear that we were able to help you. It’s great to know you found our team friendly and knowledgeable. If you need anything else, please don’t hesitate to get in touch, thank you!

Classificada 5 em 5 estrelas

Matt and the team done a great job

Matt and the team done a great job, van was delivered on time.
Everything was explained really well, will be using again and recommending.
Thanks guys!

6 de junho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

Thank you very much for your review! We're really glad to hear everything went smoothly, and that the van was delivered on time. We appreciate your recommendation and we hope you enjoy your new van.

Classificada 1 em 5 estrelas

Misled from the outset in relation to "in stock" car

I ordered an "in stock" car because I needed it sooner rather later and chose V4B because they had the colour and car I wanted. I was told there were 3 available and I needed to submit paperwork promptly to avoid missing out. The paperwork was submitted that same day (16th April) and at no time was I advised I had "lost" the car. I was given a provisional date of 10th May and arranged to sell my existing car. I checked how things were going with V4B and was told I wouldn't be getting the car on 10th May and they didn't know when it would be available. I was told about issues at the port and problems with paperwork etc. I was given another date of 20th May but this was merely plucking a date out of the air. I chased for an update and was told the car should be arriving in the UK shortly! The car eventually arrived with me on 4th June. I feel I was misled from the outset in relation to the availability of the car and had to continually chase for updates. Thankfully, I didn't release my car prior to 10th May

16 de abril de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

We are sorry to hear about your experience. Upon reviewing your account, I can see you did miss out on your preferred coloured car as a customer was approved for finance before you and these cars were sold on a first come first served basis. You were offered another colour and accepted the alternative.
Regarding delivery, we were unaware of the unforeseen delays on these cars. I can confirm that these vehicles were built, in stock at the UK port and ready to go, but due to a severe lack of drivers to get them to the dealer, deliveries were delayed. Without this unforeseen delay, the car would have been with you in 2-3 weeks as we advised.
I can see notes from 2 of our customer support team to say you were unhappy about this and we understood and did apologise. Sometimes these things are out of our hands and although it's frustrating all we can do is book delivery as soon as it is available.
Again , apologies for your delay and we are happy that you did receive your car although it was 3 weeks later than planned. We understand this situation was as frustrating for you as it was for us. We have been in business for over 30 years for a reason and we always strive to deliver the best service to our customers. We apologise that your experience wasn’t the best. However, we hope now that the car is delivered, you are happy with it. If you need anything else, don’t hesitate to get in touch; we will be happy to help.

Classificada 5 em 5 estrelas

Price was right and Shaun stayed in…

Price was right and Shaun stayed in contact to make sure I was happy

24 de maio de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

It’s wonderful to hear that Shaun secured the right price for you! I’m so pleased you felt well-informed and connected throughout the process. Thank you for your lovely review, and if you need anything else, just let us know.

Classificada 5 em 5 estrelas

Really good bunch of people

Really good bunch of people, everyone was very polite and knowledgeable. They sorted out EV car very efficiently, which I am now enjoying. Highly recommend

22 de maio de 2024
Opinião espontânea
logótipo da V4B

Resposta da V4B

We really appreciate your review, Ross it is always nice to hear positive feedback. We are glad we could sort you out with a new car efficiently and we hope you enjoy it. If need anything please don't hesitate to get in touch.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais