ziipbeauty.com Opiniões 

937
•
TrustScore: 4 em 5

4,0

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Years ago when this device was first launched it was effective and I would say a worthwhile investment. Since they launched the Halo it is not worth the money. Now it is so badly made, I have lost cou... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I don't know if this device actually does anything but it is relaxing to spend 5 or 10 minutes every evening massaging my face. I have seen a difference using it for lymphatic drainage- if I miss an... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

My Zip has been a GAME CHANGER! Easily my favorite skincare tool. Consistent user for almost 2 years. Love it so much, gifted one to my daughter. Love the continual updates to treatment offerings in... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Well I accidentally dropped my first beloved Halo with gel-coated hands but didn’t want to wait for fixing issues and mail etc so bought new one out of love for device! I had to repurchase the basic e... Ver mais


Informações de contacto

4,0

Bom

TrustScore: 4 em 5

937 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Na Trustpilot, focamo-nos em conteúdo criado por pessoas reais. Ainda assim, esta empresa pode usar a nossa ferramenta de respostas assistida por IA, para ajudá-los a redigir respostas.

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,0

Todas as opiniões

(937)

552 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 2 em 5 estrelas

The device doesn’t sync with my…

The device doesn’t sync with my generation of iPhone. That should have been disclosed CLEARLY, not buried in the fine print, hidden under a collapsible carrot.

4 de julho de 2026
logótipo da ziipbeauty.com

Resposta da ziipbeauty.com

Hello Libby, 

Thank you for taking the time to leave a review and I am sorry to hear this. 

We would like to assist you further with this and will send you an email so that we can assist you further with your device and request your order details. 

I look forward to speaking with you soon regarding this and get you started with your ZIIP Halo as quickly as possible. 

Kind regards
Leah 
Customer Care Team

Classificada 2 em 5 estrelas

Very disappointed as my Ziip halo…

Very disappointed as my Ziip halo doesn’t work after a year of use, and I have only just got the extra bottles of gel!
Reading so many reviews, I have been extra careful with the charging port and cable, used only the compatible and official one. Still, this £400 worth of device can only last a year

10 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da ziipbeauty.com

Resposta da ziipbeauty.com

Hello Phoebe, 
Thank you for taking the time to leave a review and I am very sorry to hear this. 
So that we can assist you further with fixing your device, we have sent you a request for your order information so we can resolve this for you. 
I look forward to hearing from you regarding this. 
Kind Regards, 
Leah
Customer Care Team

Classificada 4 em 5 estrelas

Device had side effects, but customer care (Georgia) was excellent

I ordered the Ziip Halo on May 11th and received it May 19th. After using it, the electrical currents caused me major facial flare-ups and heart palpitations. When I reached out to customer service on June 26th to return the device and the completely sealed silver gel bottles, they refused to process my refund unless I emailed them private photos of my face. I declined due to medical privacy reasons. It is completely unacceptable to hold a refund hostage over invasive photos for a device that caused medical issues.
Please be wary of severe side effects!

UPDATE: (July 2026)
Management reached out to me directly to resolve this matter. I want to give a huge thank you to Georgia from their customer service team. She was incredibly nice, empathetic, and professional. She took care of everything and ensured my issue was successfully resolved. Georgia’s outstanding customer service completely turned this experience around!

18 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da ziipbeauty.com

Resposta da ziipbeauty.com

Hello Myriam,
Thank you for taking the time to leave your Trust Pilot review.
I am sorry to hear about your experience; we have requested some further details from you so that we are able to locate your order and contact you personally to find a solution to this issue.
I look forward to being able to help you.
Kind regards,
Your Customer Service Team
Ayesha.

Classificada 5 em 5 estrelas

Love the Ziip!

Love the variety of programs on the app. And the Ziip is very easy to use and effective. I use it 3 days a week faithfully and have for a year.

4 de julho de 2026
Classificada 5 em 5 estrelas

Bought it to treat neck

Bought it to treat neck. And guess what - the thing actually works. I am more than a little surprised. Neck looks great the day of. Have used about 3-4 x a week. My understanding is that with time, I can maintain the 80% wrinkle reduction with a weekly session. ( it’s only 6 minutes)

3 de julho de 2026
Classificada 5 em 5 estrelas

So far so good

I have had the device for a few weeks now and have used it 4-5 times per week. The included gel, and applied with a brush is less messy and feels good on the face and is easy to wipe off. The device is easy to use right out of the box, and pairing with the app and using the app for treatments is a breeze. Each treatment makes me feel firm and fresh. I'm a little older than the recommended age range for this device, but at this point, any little bit helps. I would recommend for women any age. Looking forward to seeing results after my one month anti-aging treatment plan.

1 de julho de 2026
Classificada 4 em 5 estrelas

Basic information missing on the App

Love my new ZIIP halo device and I reached out to customer services for more information. They responded within 2 days with a very helpful update. My reason for 4 starts and not 5 stars is due to the ZIIP app and ‘getting to know your device’ video that misses some basics that absolutely should be included -
Ie can you use your device without being on the app if you don’t have WiFi etc !!! YES you can and it just does a basic facial programme at intensity level 2. We should be told this.
My next Q was can I manually change the intensity level - NO you can’t. Next question was how should I travel with it abroad - in your hand luggage with other charged devices. My final Q was around how big are the full size jels - they are 80 ml. So ZIIP should all this basic info in their induction section in my view .

29 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I have emailed ZIIP support numerous…

I have emailed ZIIP support numerous times to get help with my Halo which won't sync properly and seems to be looping on a programme but I have no idea what is happening. I also cannot access the entire ZIIP app and have asked them to re-set my account as it seems there are technical issues. I have deleted the app and re-loaded in multiiple times, I have tried on a different device, tried all sorts of network re-sets in case bluetooth connection issues...many things (None of which they suggested).

None of the emails have been helpful from their support. They are not addressing the problem, have not read all the things I have done to try and sort the issue - suggesting to turn my phone off and on which was the first thing I tried (and told them so). It baffles me. I have been told that it is working because the pink light is on, that nano and microcurrent feel differently (thank you I have used it for a few years and this is not what my issue is). It feels so frustrating to ask for help and to be ignored like this..
Update 05/07/26 still not fixed, been offered 10% discount on a new device when the device is not the issue...the device is working....the app is not. No technical support, just the sales team trying to sell me a brand new Halo (with an insulting 10% discount)...This isn't acceptable.

Update - 28th July 2026

It took quite a bit of perseverance to get things sorted. My first HALO wouldn’t sync and support wasn’t consistently helpful at first. After a really helpful phone call with a manager, things improved and they became responsive. They eventually replaced the device, and the new one works properly. I appreciated the customer service after consistently complaining, however I would have found it helpful to have spoken to the Manager earlier on in the process. I think the product is great, it's just the customer service experience that needs improving. But once I received it - I have to say they were v helpful.

29 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da ziipbeauty.com

Resposta da ziipbeauty.com

Hello Jo,
Thank you for taking the time to leave your Trust Pilot review.
I am sorry to hear about your experience; we have requested some further details from you so that we are able to locate your order and contact you personally to find a solution to this issue.
I look forward to being able to help you.
Kind regards,
Your Customer Service Team
Ayesha.

Classificada 1 em 5 estrelas

Ignored by customer service for a defective device under a 2-year warranty

I purchased a ZIIP device directly from the company website in March 2025. The device is now malfunctioning and completely unusable. According to ZIIP's official company policy, this product is fully covered under their 2-year manufacturer warranty. I have emailed customer support to request a resolution and refund based on this exact policy, but my emails are being completely ignored. It is incredibly disappointing to spend this much money on a luxury beauty device, only to have it fail and have the company refuse to answer support channels. I expect ZIIP to honor their written warranty agreement. Order #86170-Z.

22 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da ziipbeauty.com

Resposta da ziipbeauty.com

Hello Faiza,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear that your device has stopped working within the warranty period and that you've experienced delays in receiving support from our customer service team.  

I will contact you personally and directly to find a solution to this issue.
I look forward to being able to help you.
Kind regards,
Your Customer Service Team
Ayesha.

Classificada 2 em 5 estrelas

Returned Faulty Item Weeks Ago, Still No Refund

I returned a faulty ZIIP Halo in mid May and I am still waiting for my refund despite multiple follow-ups.

The company confirmed receipt of the return in May and advised that I would receive my refund within 14 days. After I chased this up, they requested alternative bank details on 9 June as they were unable to refund the original payment method. Following further queries regarding the transfer process, I provided the requested details on 13 June. Since then, I have repeatedly asked for updates but still have no confirmed refund date.

Customer service responses have been polite, but the process has been extremely slow and frustrating, especially considering this is a faulty item return. I would expect a company selling premium products to handle refunds far more efficiently.

Very disappointed with the aftercare experience.

23 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da ziipbeauty.com

Resposta da ziipbeauty.com

Hello,
Thank you for taking the time to leave your Trust Pilot review.
I am sorry to hear about your experience; we have requested some further details from you so that we are able to locate your order and contact you personally to find a solution to this issue.
I look forward to being able to help you.
Kind regards,
Your Customer Service Team
Ayesha.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais