Evobike Opiniões 328

TrustScore: 4 em 5

3,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Kjøpsopplevelsen var veldig bra. Kom fort, men etter en tur forstår jeg at jeg har kjøpt en for liten Elsparkesykkel, den er liten og klarer ikke små bakker engang. Det var veldig synd. Må nok ha en... Ver mais

Classificada 3 em 5 estrelas

Ok hjelp med å finne produktet jeg trengte. Veldig enkelt å bestille, men det virker svært vanskelig å få sendt varen. Jeg har fått varsel fra Posten at jeg skal motta en vare. Nå har det gått en uke... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Elsker sykkelen🤩🤩 den er akkurat som beskrevet i annonsen! Hadde gitt full score om dere sende med linker ang montering og det litt lettere å skille mellom høyre og venstre pendal. 6 gir fjusker... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Veldig fornøyd med sykkelen! Den er kompakt, men likevel romslig. Barna elsker å bruke den! Den er riktignok litt anderledes å sykle enn en vanlig sykkel både med tanke på at den svinger på en annen... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de bicicletas

Escrito pela empresa

Selskapet bak Evobike.no heter Nordbutiker i Sverige AB. Nordbutikker er et av Sveriges 100 største e-handelsselskaper. Vi har virksomhet i Norrtälje, ca 70 km nord for Stockholm. Her bor vi i et 3000 m2 stort rom som huser vårt lager, vårt kontor og vårt 150 m2 store showroom. Nordbutikers virksomhet startet i 2005. Vi har vokst jevnlig siden da. I dag er vi ca 20 ansatte, og vi sender 1000 pakker hver måned til Sveriges alle hjørner. Siden våren 2017 har vi også utvidet virksomheten vår og sender nå så mange pakker som mulig til våre nordiske naboer. I dag har Nordbutiker ti forskjellige e-handelsnettsteder. Mer informasjon om disse finnes på www.nordbutiker.se.


Informações de contacto

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

328 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 77% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Meget dårlig respons og service når man…

Meget dårlig respons og service når man har spørsmål om sykkelen. Sykkelen fungerer ikke godt og motoren er veldig ujevn.

30 de agosto de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hej! 

Tack för ditt omdöme. Vi ber om ursäkt för vår ovanligt långa svarstid. Kundservice har tyvärr drabbats av en hel del sjukdom under sommaren vilket tyvärr gjort svarstiden längre än normalt.
Vi är ledsna över att det har drabbat dig. 

Vårt mål är givetvis att du ska ha en cykel som funderar som den ska och kundservice kommer att hjälpa dig med det. 

Ha en bra dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

Dårlig kundeservice - fortjener ikke betegnelse "service"

Det tatt nesten to måneder før saken min var mer eller mindre tilfredsstillende avsluttet. Kundeservice er ikke flinke og dårlig organisert. Hver gang man tar kontakt - selv om man angi løpenummeret man fikk fra før - får men et nytt nummer og beskjeden at "...vi har for tiden stor pågang..."

22 de agosto de 2022
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei!

Takk for din anmeldelse!

Vi beklager å høre det. Jeg ser at vi har kompensert deg for komplikasjoner. Ikke nøl med å ta kontakt dersom noe skulle dukke opp. Vi er her for å hjelpe.

Beklager komplikasjonene!

Ønsker deg en fin dag!

Classificada 5 em 5 estrelas

God og løsningsorientert

Skade ved levering. Veldig god hjelp.

19 de agosto de 2022
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei!

Takk for din anmeldelse!

Det blir vi veldig glade for å høre! Mange takk Ivan!

Ønsker deg en fin dag!

Classificada 5 em 5 estrelas

Problemfritt

Rask levering, lite montering, kvaliteten på sykkelen virker så langt veldig bra.

18 de agosto de 2022
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei! Takk for din anmeldelse! Det blir vi veldig glade for å høre! Mange takk! Ønsker deg en fin dag.

Classificada 4 em 5 estrelas

Vi prøver å få hjelp med å reparere…

Vi prøver å få hjelp med å reparere elsykkelen.Vi har vert i kontakt med dere, men ingen hjelp å få.Mitt spørsmål er må vi sende sykkelen til Stockholm å hvem betaler regning.Her i Stavanger vil ingen sykkelbuttiker ta i mot sykkelen Dere skriver god service og god garanti så jeg håper denne gangen å få hjelp.Venlig hilsen Anne brit

11 de agosto de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Misvisende lagerstatus på hjemmeside

Vi var veldig fornøyde da vi bestilte en elsykkel som skal gis bort i gave. Da vi bestilte sto det på hjemmesiden at sykkelen var inne på lager og at det ville ta kort tid før den var mottatt. Vi tenkte dermed at 25 dager skulle være mer enn trygg nok margin for å forsikre oss at vi mottok sykkelen i tide. Sykkelen er en fellesgave fra venner og familie og skal overleveres på en stor feiring i slutten av måneden. Men etter å ha tatt kontakt med kundeservice har jeg nå fått vite at den ikke er inne på lager og at den er forventet på om en uke, men at det ikke er noen garantier for at vi mottar sykkelen i tide. Dette er svært stressende og skuffende situasjon å stå i når vi tok alle forhåndsregler da vi bestilte.

10 de agosto de 2022
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei, takk for din henvendelse! Jeg kan gott forstå din frustrasjon og jeg beklager at du har fått beskjed om at sykkelen nå ikke er på lager. Vi kan aldri garantere at et produkt kommer inn på lager på et spesifikt dato da det er så mange ulike årsaker som kan påvirke dette. Ta gjerne kontakt med oss via chat dersom det er noe du lurer på så hjelper vi deg videre der.

Classificada 3 em 5 estrelas

Har bestilt sykkel.

Har bestilt sykkel.
Venter fortsatt på den, står at det skal gå 1 til 3 dager nå er det gått 7dager,
Håper på å få en forklaring på hvorfor det tar så lang tid?0

6 de agosto de 2022
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Tone!

Takk for din anmeldelse.

Etter det jeg kan se, er leveringen din hos Dachser. For mer informasjon om din levering, vennligst kontakt Dachser direkte. Du kan nå dem her: +47 23 29 95 00

Ønsker deg en fin dag.

Classificada 4 em 5 estrelas

Rask tilbakemelding på ordren

Rask tilbakemelding på ordren. Ble jo noe ventetid men fikk produktet etterhvert. Feilpakking leverte meg en barnehjelm men ved litt venting på min henvendelse så fikk jeg den riktige tilsendt selvsagt uten ytterligere betaling, og i tillegg fikk jeg beholde barnehjelmen. Var også i kontakt på chat vedrørende startproblemer på min nye el sykkel. Fikk super rask og fantastisk god hjelp. 👍🏻 For god service

25 de julho de 2022
Classificada 3 em 5 estrelas

Nytt batteri

Fikk nytt batterietteri da det første var defekt.

19 de julho de 2022
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hej Camilla! 

Tack för ditt omdöme! 

Beklagar att ditt batteri va defekt. Dock blir vi glada för att du nu har mottagit ett fungerar batteri. Skulle några komplikationer uppstå, tveka inte på att höra av dig oss!

Önskar dig en trevlig dag.

Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg får INGEN dra hjelp på min…

Jeg får INGEN dra hjelp på min Nyinnkjøpte EvoBike Travel sammenleggbar så har enda ikke fått bruke den. Har kontaktet EvoBike på e-post og har enda ikke fått svar eller hjelp til å få løst dette, på toppen er det bare 14 dager angrerett….ikke holdbart.
Umulig å få tak i dem på telefon da det ikke eksisterer et telefonnr. og nå dem på eller svar på e-post. Så det blir vist ingen sykkel tur denne ferien.

15 de julho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hej Mona!

Tack för ditt omdöme. 

Det beklagar vi såklart att höra. Jag kan se att min kollega har tagit beslutet om att vi byter ut den helt enkelt. Du ska gärna mottag mer information via mail inom kort. 

Önskar dig en trevlig dag och beklagar komplikationerna.

Classificada 2 em 5 estrelas

Har tatt litt lang tid

Har tatt litt lang tid, men bare jeg fikk kontakt med dere så ordnet det sei.

13 de julho de 2022
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hej!

Tack för ditt omdöme.

Härligt att höra att det har löt sig till sist! 

Önskar dig en trevlig dag.

Classificada 1 em 5 estrelas

Varen ikke sendt en uke etter…

Varen ikke sendt en uke etter bestilling ! Umulig å komme i kontakt med. Svarer på telefon som fortalte at alle telefonlinjer er stengt. Tok kontakt via chat, lovet svar i løpet av 3-5 dager, ikke hørt noe etter 3. Håpløst !
Jeg kontaktet Dachser, de som ga meg nummeret deres som ikke ble besvart. Dachser hadde ikke mottatt noen vare.

13 de julho de 2022
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Takk for din tilbakemelding! Vi beklager at du fortsatt ikke har mottatt din bestilling og vi forstår at det er frustrerende. Vi har for tiden stor pågang i supporten som gir lenger svarstider enn normalt. Kontakt oss gjerne via chat og oppgi ditt ordrenummer så skal vi undersøke videre direkt om hva det er som er skjedd her.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais