Kjøpsopplevelsen var veldig bra. Kom fort, men etter en tur forstår jeg at jeg har kjøpt en for liten Elsparkesykkel, den er liten og klarer ikke små bakker engang. Det var veldig synd. Må nok ha en... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Ok hjelp med å finne produktet jeg trengte. Veldig enkelt å bestille, men det virker svært vanskelig å få sendt varen. Jeg har fått varsel fra Posten at jeg skal motta en vare. Nå har det gått en uke... Ver mais
A empresa respondeu
Elsker sykkelen🤩🤩 den er akkurat som beskrevet i annonsen! Hadde gitt full score om dere sende med linker ang montering og det litt lettere å skille mellom høyre og venstre pendal. 6 gir fjusker... Ver mais
A empresa respondeu
Veldig fornøyd med sykkelen! Den er kompakt, men likevel romslig. Barna elsker å bruke den! Den er riktignok litt anderledes å sykle enn en vanlig sykkel både med tanke på at den svinger på en annen... Ver mais
Informações sobre a empresa
Escrito pela empresa
Selskapet bak Evobike.no heter Nordbutiker i Sverige AB. Nordbutikker er et av Sveriges 100 største e-handelsselskaper. Vi har virksomhet i Norrtälje, ca 70 km nord for Stockholm. Her bor vi i et 3000 m2 stort rom som huser vårt lager, vårt kontor og vårt 150 m2 store showroom. Nordbutikers virksomhet startet i 2005. Vi har vokst jevnlig siden da. I dag er vi ca 20 ansatte, og vi sender 1000 pakker hver måned til Sveriges alle hjørner. Siden våren 2017 har vi også utvidet virksomheten vår og sender nå så mange pakker som mulig til våre nordiske naboer. I dag har Nordbutiker ti forskjellige e-handelsnettsteder. Mer informasjon om disse finnes på www.nordbutiker.se.
Informações de contacto
Pede aos clientes que escrevam opiniões
Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas
Respondeu a 77% das suas opiniões negativas
Geralmente responde dentro de uma semana
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Meget dårlig respons og service når man…
Meget dårlig respons og service når man har spørsmål om sykkelen. Sykkelen fungerer ikke godt og motoren er veldig ujevn.

Resposta da Evobike
Dattera mi synes sykkelen var fin og…
Dattera mi synes sykkelen var fin og bra, nå ble hun veldig mobil😃
Dårlig kundeservice - fortjener ikke betegnelse "service"
Det tatt nesten to måneder før saken min var mer eller mindre tilfredsstillende avsluttet. Kundeservice er ikke flinke og dårlig organisert. Hver gang man tar kontakt - selv om man angi løpenummeret man fikk fra før - får men et nytt nummer og beskjeden at "...vi har for tiden stor pågang..."

Resposta da Evobike

Resposta da Evobike
Problemfritt
Rask levering, lite montering, kvaliteten på sykkelen virker så langt veldig bra.

Resposta da Evobike
Meget godt fornøyd
Vi prøver å få hjelp med å reparere…
Vi prøver å få hjelp med å reparere elsykkelen.Vi har vert i kontakt med dere, men ingen hjelp å få.Mitt spørsmål er må vi sende sykkelen til Stockholm å hvem betaler regning.Her i Stavanger vil ingen sykkelbuttiker ta i mot sykkelen Dere skriver god service og god garanti så jeg håper denne gangen å få hjelp.Venlig hilsen Anne brit
Raskt levert
Misvisende lagerstatus på hjemmeside
Vi var veldig fornøyde da vi bestilte en elsykkel som skal gis bort i gave. Da vi bestilte sto det på hjemmesiden at sykkelen var inne på lager og at det ville ta kort tid før den var mottatt. Vi tenkte dermed at 25 dager skulle være mer enn trygg nok margin for å forsikre oss at vi mottok sykkelen i tide. Sykkelen er en fellesgave fra venner og familie og skal overleveres på en stor feiring i slutten av måneden. Men etter å ha tatt kontakt med kundeservice har jeg nå fått vite at den ikke er inne på lager og at den er forventet på om en uke, men at det ikke er noen garantier for at vi mottar sykkelen i tide. Dette er svært stressende og skuffende situasjon å stå i når vi tok alle forhåndsregler da vi bestilte.

Resposta da Evobike
Har bestilt sykkel.
Har bestilt sykkel.
Venter fortsatt på den, står at det skal gå 1 til 3 dager nå er det gått 7dager,
Håper på å få en forklaring på hvorfor det tar så lang tid?0

Resposta da Evobike
Rask tilbakemelding på ordren
Rask tilbakemelding på ordren. Ble jo noe ventetid men fikk produktet etterhvert. Feilpakking leverte meg en barnehjelm men ved litt venting på min henvendelse så fikk jeg den riktige tilsendt selvsagt uten ytterligere betaling, og i tillegg fikk jeg beholde barnehjelmen. Var også i kontakt på chat vedrørende startproblemer på min nye el sykkel. Fikk super rask og fantastisk god hjelp. 👍🏻 For god service
Reklamasjon oppleves som arrogant, lite tillit/ kundeorientert, og byråkratisk.
Kjøote to sykler

Resposta da Evobike
Har bare positive tilbakemelldinger
Har bare positive tilbakemeldinger så langt. Venter nå på min 2 sykkel som jeg har handlet hos dere.
Håper at den er like bra som den første jeg kjøpte. Jar nå bestilt unisex da jeg hadde problemer med av og påstigning
På min første sykkel fra dere.
Jeg får INGEN dra hjelp på min…
Jeg får INGEN dra hjelp på min Nyinnkjøpte EvoBike Travel sammenleggbar så har enda ikke fått bruke den. Har kontaktet EvoBike på e-post og har enda ikke fått svar eller hjelp til å få løst dette, på toppen er det bare 14 dager angrerett….ikke holdbart.
Umulig å få tak i dem på telefon da det ikke eksisterer et telefonnr. og nå dem på eller svar på e-post. Så det blir vist ingen sykkel tur denne ferien.

Resposta da Evobike
Har tatt litt lang tid
Har tatt litt lang tid, men bare jeg fikk kontakt med dere så ordnet det sei.

Resposta da Evobike
Varen ikke sendt en uke etter…
Varen ikke sendt en uke etter bestilling ! Umulig å komme i kontakt med. Svarer på telefon som fortalte at alle telefonlinjer er stengt. Tok kontakt via chat, lovet svar i løpet av 3-5 dager, ikke hørt noe etter 3. Håpløst !
Jeg kontaktet Dachser, de som ga meg nummeret deres som ikke ble besvart. Dachser hadde ikke mottatt noen vare.

Resposta da Evobike
Lett å bestille
Lett å bestille, samtidig at varen var levert på dør bare noen dager senere
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.







