Evobike Opiniões 327

TrustScore: 4 em 5

3,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 3 em 5 estrelas

Ok hjelp med å finne produktet jeg trengte. Veldig enkelt å bestille, men det virker svært vanskelig å få sendt varen. Jeg har fått varsel fra Posten at jeg skal motta en vare. Nå har det gått en uke... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Elsker sykkelen🤩🤩 den er akkurat som beskrevet i annonsen! Hadde gitt full score om dere sende med linker ang montering og det litt lettere å skille mellom høyre og venstre pendal. 6 gir fjusker... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Veldig fornøyd med sykkelen! Den er kompakt, men likevel romslig. Barna elsker å bruke den! Den er riktignok litt anderledes å sykle enn en vanlig sykkel både med tanke på at den svinger på en annen... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Sykkelen kom kjapt, men det var en noe uryddig bruksanvisning med sammenblandling av pil opp of ned med plus og minus. Sykkelen virket ikke til jeg fant ut at skruen midt på bakakselen måtte justeres... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de bicicletas

Escrito pela empresa

Selskapet bak Evobike.no heter Nordbutiker i Sverige AB. Nordbutikker er et av Sveriges 100 største e-handelsselskaper. Vi har virksomhet i Norrtälje, ca 70 km nord for Stockholm. Her bor vi i et 3000 m2 stort rom som huser vårt lager, vårt kontor og vårt 150 m2 store showroom. Nordbutikers virksomhet startet i 2005. Vi har vokst jevnlig siden da. I dag er vi ca 20 ansatte, og vi sender 1000 pakker hver måned til Sveriges alle hjørner. Siden våren 2017 har vi også utvidet virksomheten vår og sender nå så mange pakker som mulig til våre nordiske naboer. I dag har Nordbutiker ti forskjellige e-handelsnettsteder. Mer informasjon om disse finnes på www.nordbutiker.se.


Informações de contacto

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

327 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 77% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Utrolig lett og anvendelig vogn

Utrolig lett og anvendelig vogn. Mange smarte funksjoner, som kan slåes sammen eller fjernes. Med enkle justeringer kan jeg bruke pulk draget og la hunden trekke vognen. Synes jeg har fått mye for pengene!

27 de março de 2023
Classificada 5 em 5 estrelas

Bra service

De hadde ikke inne sykkelen jeg bestilte, så jeg fikk en med flere gir til samme prisen. Veldig fornøyd.

6 de fevereiro de 2023
Classificada 2 em 5 estrelas

Hele 17 mail kommunikasjoner og pakken kom til tomt hus!

Hele 17 ! mail var utvekslet uten at Evobike var i stand til å gi riktig kontaktpunkt for å kommunisere at jeg ikke kunne mota pakke før etter 29 januar, en hel uke av ferien måtte jeg kommunisere uten å få utsatt leveringen, så ga mine naboer store utfordringer 3 naboer involvert for å mota pakke som ikke kunne settes på vent ved hele 17 mailutvekslinger! Det lot seg ikke gjøre å komme i kontakt med fraktselskapene gav opp etter å forsøke å logge meg inn for å kommunisere via vipps etter 3 forsøk. Dette har vært mange timers forbrukerarbeid helt uten å komme igjennom med en enkel beskjed.Dere hadde ikke mulighet til å ta en telefonsamtale som kunne ordnet dette på ett minutt, men kun henviser til lenker som krever mye arbeid. Om det hadde vært like enkelt å kommunisere som å betale for varen hadde det vært bra. Sykkelen er veldig fin da!

25 de janeiro de 2023
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei igjen! 

Det gleder meg å høre at du er fornøyd med sykkelen og jeg setter stor pris på din tilbakemelding. Vi kommer å ta dette med oss videre for å se hva vi kan gjøre for å forbedre vår service.

Classificada 5 em 5 estrelas

Laderen kom raskt

Laderen kom raskt, levert på døren. Støpselet passet ikke til batteriet, men jeg koblet på nytt støpsel fra den ødelagte laderen.

9 de janeiro de 2023
Classificada 3 em 5 estrelas

Produktet er ikke kommet

For lang leveringstid

25 de novembro de 2022
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei! 

Vi setter stor pris på din tilbakemelding!
 Dersom din bestilling er forsinket så er du velkommen til å kontakte kunderservice på info@evobike.no så hjelper vi deg videre. 

Ha en fin dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

sykkel sluttet å virke etter 10 uker

Fikk først feil sykkel.
Fikk endelig rett sykkel, men elektrisk anlegg streiket etter mindre enn 3 mndr. Umulig å få tak i kundeservice. Aldri svar, ikke mulig å ringe dem. 16.000 kroner har ung student (datter) brukt på en sykkel som ikke virker etter 10 uker.

27 de outubro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Svarene kommer alfor seint og ikke …

Svarene kommer alfor seint og ikke besvare spørsmål.

14 de outubro de 2022
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei! 
Takk for din vurdering av Evobike! Vi setter alltid stor pris på å få høre våre kunders erfaring, det er viktig i arbeidet med å forbedre oss.
Din opplevelse hos oss gjenspeiler selvsagt ikke hvordan vi ønsker at du som kunde skal oppleve kjøpet ditt hos evobike.no.

Jeg kan se at du har fått hjelp med din sak og jeg håper at din sykkel nå fungerer som den skal igjen. Ha en fin dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

Responstid på henvendelser er svært…

Responstid på henvendelser er svært skuffende. Ikke hatt en fungerende sykkel på et par måneder, på enkle saker som burde vært løst raskt

29 de setembro de 2022
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei! 

Vi beklager at produktet du har mottatt ikke har fungert som det skal og at du har fått vente lang tid på hjelp. Kundesupporten har under sommeren hatt stor pågang og det har gitt lenger svarstider enn normalt. 
Jeg kan se at du allerede har fått en tilbakemelding og jeg håper at saken din snart er løst


Dersom det er noe mer du lurer på eller trenger hjelp med så er du alltid velkommen til å kontakte oss igjen. 

Ha en fortsatt fin dag!

Classificada 4 em 5 estrelas

Fin sykkel

God sykkel, elektrisk og med pptre hjul. En litt annen måte å sykle på, mht balanse , overføring og oversikt over bredden bak. Krever litt tilvenning og trening. Burde opplyses mer om i manual/omtale

28 de setembro de 2022
Classificada 3 em 5 estrelas

Mangelfull og feil på flere deler

Mangelfull og feil på flere deler, bl.a. defekt feste til pedal og batteri som ikke fungerer. Veldig tregt svar på spørsmål til kundeservice.

23 de setembro de 2022
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei!

Så trist å høre at produktet ditt ble levert med en feil.
Kundeservice har dessverre i løpet av sommeren vært hardt rammet av sykdom, noe som forlenget responstiden på e-poster, noe vi beklager har påvirket deg.
Jeg kan imidlertid se at saken din er behandlet nå.
Ta kontakt hvis du har ytterligere spørsmål eller bekymringer.

Ha en fin dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

Elendig

Kjempedårlig sykkel, og like dårlig kundeservice …
Kjøpte sykkelen i Mai, sendte første klage 1.juni, da batteriet sluttet å ta strøm.. i september er jeg fremdeles uten strøm på batteriet..

16 de setembro de 2022
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Maylen! Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med din sykkel og våres kundeservice. Det er selvfølgelig ikke bra og jeg tar din feedback med meg videre. Jeg kan også se at vi idag har sendt deg et svar med forslag til løsning. Bare si ifra dersom det er noe du lurer på eller om du trenger videre hjelp.

Classificada 2 em 5 estrelas

Alt må være bra, ellers har du et problem.

Har bestilt kapellen til evobike cargo pro. De var ødelagt etter 1 dag. Prøvde å kontaktere kunderservice, men to uker senere fikk jeg ikke kontakt med de. Fornøyd med sykkel, men kundeservice er dårlig.

8 de setembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei! 

Vi beklager at du har fått vente lang tid på hjelp. Kundesupporten har under sommeren hatt stor pågang og det har gitt lenger svarstider enn normalt. 
Vi håper at du har fått hjelp med din sak nå, men dersom det er noe mer du lurer på eller trenger hjelp med så er du alltid velkommen til å kontakte oss igjen. 

Ha en fortsatt fin dag!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais