Evobike Opiniões 327

TrustScore: 4 em 5

3,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 3 em 5 estrelas

Ok hjelp med å finne produktet jeg trengte. Veldig enkelt å bestille, men det virker svært vanskelig å få sendt varen. Jeg har fått varsel fra Posten at jeg skal motta en vare. Nå har det gått en uke... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Elsker sykkelen🤩🤩 den er akkurat som beskrevet i annonsen! Hadde gitt full score om dere sende med linker ang montering og det litt lettere å skille mellom høyre og venstre pendal. 6 gir fjusker... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Veldig fornøyd med sykkelen! Den er kompakt, men likevel romslig. Barna elsker å bruke den! Den er riktignok litt anderledes å sykle enn en vanlig sykkel både med tanke på at den svinger på en annen... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Sykkelen kom kjapt, men det var en noe uryddig bruksanvisning med sammenblandling av pil opp of ned med plus og minus. Sykkelen virket ikke til jeg fant ut at skruen midt på bakakselen måtte justeres... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de bicicletas

Escrito pela empresa

Selskapet bak Evobike.no heter Nordbutiker i Sverige AB. Nordbutikker er et av Sveriges 100 største e-handelsselskaper. Vi har virksomhet i Norrtälje, ca 70 km nord for Stockholm. Her bor vi i et 3000 m2 stort rom som huser vårt lager, vårt kontor og vårt 150 m2 store showroom. Nordbutikers virksomhet startet i 2005. Vi har vokst jevnlig siden da. I dag er vi ca 20 ansatte, og vi sender 1000 pakker hver måned til Sveriges alle hjørner. Siden våren 2017 har vi også utvidet virksomheten vår og sender nå så mange pakker som mulig til våre nordiske naboer. I dag har Nordbutiker ti forskjellige e-handelsnettsteder. Mer informasjon om disse finnes på www.nordbutiker.se.


Informações de contacto

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

327 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 77% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Sen funker ikke og jeg har ikke fått…

Sen funker ikke og jeg har ikke fått hjelp enda eller svar på Mail

25 de abril de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei!

Takk for din anmeldelse!

Det er trist å høre at en av produkterne du har bestillt ikke fungerer og at du ikke har fått hjelp.

Jeg har søkt, men kan ikke se at vi har mottatt noen epost fra deg. Send gjerne din reklamasjon til info@evobike.no så skal vi hjelpe deg. For en raskere håndtering av din sak så anbefaler jag at du vedlegger bilder/video som viser hva som feiler så skal vi hjelpe deg.

Ha en fin dag!

Classificada 5 em 5 estrelas

Wow for en sykkel ❤️

Smidig bestilling. Rask levering og lett å sette sammen. Wow for en vakker sykkel! Finere enn på nettsiden, den matte sorte lakken er super fin. Ser ut som en oppgradert fransk landeveissykkel. Gleder meg til piknik-sommer med min evobike 👌. Har bare tatt noen småturer enn så lenge, er imponert over kraften, i tillegg er den god å sykle med uten elkraft 👍

27 de abril de 2024
Classificada 4 em 5 estrelas

En enkel start opp bruksanvisning.

En enkel bruksanvisning burde fulgt med:
1. Nøkkel posisjon for å ta ut batteri for ladding.
2. Bryter posisjon bak til høyre for baklys burde merkes.
3 Batteri må ha hjelp for å tas ut litt uproft. Måtte bruke skruemeisel, antar dette blir enklere etter noen ganger.
4. Veldig fornøyd med utførelsen.
5. Den engelske Display anvisningen stemmer ikke med display som sykkelen kom med.

5 de maio de 2024
Classificada 1 em 5 estrelas

Dårlig service og ingen telefon nr

Før jeg har fått mitt produkt så er jeg meget misfornøyd.
Finner ingen telefon nr for å komme i kontakt med de! Har sendt e-post men fikk til svar noen dager at de hadde så mye å gjøre at det kom til å ta lenger tid å få svar.
Det hele her virker veldig amatørmessig. Første punkt er at kunder kan komme i kontakt med de på telefon eller e-post.
Heldigvis har de klarna på betaling.
Skulle sjekket ut nettsted og butikk mere nøye før jeg kjøpte sykkel. Da hadde jeg nok styrt unna her.

Får bare håpe sykkelen holder god kvalitet. Hvis det blir noe reklamasjoner eller noe sånt, er jeg redd det her er en tapt sak.

Meget misfornøyd akkurat nå!

19 de abril de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei!

Takk for din feedback! Vi setter veldig stor pris på din tilbakemelding!

Jeg forstår det er leit å ikke kunne få tak i oss direkte. Vi kan alltid kontaktes via chat eller epost, telefon er tilgjenglig når norsktalende agent er tilstede. Vi er også oppmerksomme på at det kan ta lenger tid å få svar fra oss under perioden april-august da de er mange som vil kontakte oss, men vi svarer på alle henvendelser.

Jeg håper du skal bli fornøyd med dun nye sykkel og ikke nøl med å kontakte oss dersom det er noe du lurer på eller trenger hjelp med.

Ha en fin dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

Feil lader og deretter ingen respons på…

Feil lader og deretter ingen respons på mail, ingen returpapirer el.l i pakken, i det hele tatt ikke tilfredsstillende

15 de abril de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Turid,

Takk for din feeeback!

Jeg har nå sendt deg en returlapp som du kan returnere ladere med og jeg beklager at du har fått vente på svar.
Vi har for tiden stor pågang i supporten så håndteringstiden er lenger enn normalt.

Ha en fin dag!

Classificada 4 em 5 estrelas

Dårlig kommunikasjon, ellers bra

Hittil har det blitt gjort som lovet. Da vi fant at den første sykkelen ikke passet fikk vi byttet den i en annen. Nå venter vi bare på den endelige regninga.
Når det gjelder kommunikasjon har Evobike mye å gå på. Det holder ikke med å svare på mail etter en uke.

15 de abril de 2024
Classificada 1 em 5 estrelas

Mye lenger leveringstid enn de opplyser…

Mye lenger leveringstid enn de opplyser på nettside. Har gått 14 dager siden jeg bestilte en vare som var på lager og hadde estimert leveringstid på maks 6 dager. Pakken er ennå ikke sendt!

16 de abril de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Fedi,

Takk for din feedback! Vi setter veldig stor pris på din tilbakemelding.

Varer som er på lager sendes normalt samme dag eller tidligest 1 dag etter bestilling. Dersom en produkt ikke er på lager så sendes denne så fort vi har fått inn varen på lager igjen. Standard leveringstid til Norge er 3-10 virkedager.

Dersom du ikke har mottatt et sporingsnummer så er du velkommen til å kontakte oss på info@evobike.no så hjelper vi deg videre.

Ha en fin dag!

Classificada 4 em 5 estrelas

Dere får kun fire stjerner av meg

Dere får kun fire stjerner av meg. Nettbutikken var litt forvirrende . Først gikk jeg inn på bestillinger og plukket ut en sykkel med stort batteri. Deretter fant jeg en melding om bonus kupong tilbake til sykkel, måtte jeg legge den inn på nytt, og glemte da å krysse av for stort batteri. Gikk til kassen og betalte for sykkel med lite batteri. Alt greit, men da jeg så feilen, fant jeg ingen telefon eller noen måte å korrigere min litt feilbestilling på. Jeg har nå en sykkel med et lite batteri i stedet for et stort. Men sykkelen er fin og grei.

9 de abril de 2024

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais