Evobike Opiniões 327

TrustScore: 4 em 5

3,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 3 em 5 estrelas

Ok hjelp med å finne produktet jeg trengte. Veldig enkelt å bestille, men det virker svært vanskelig å få sendt varen. Jeg har fått varsel fra Posten at jeg skal motta en vare. Nå har det gått en uke... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Elsker sykkelen🤩🤩 den er akkurat som beskrevet i annonsen! Hadde gitt full score om dere sende med linker ang montering og det litt lettere å skille mellom høyre og venstre pendal. 6 gir fjusker... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Veldig fornøyd med sykkelen! Den er kompakt, men likevel romslig. Barna elsker å bruke den! Den er riktignok litt anderledes å sykle enn en vanlig sykkel både med tanke på at den svinger på en annen... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Sykkelen kom kjapt, men det var en noe uryddig bruksanvisning med sammenblandling av pil opp of ned med plus og minus. Sykkelen virket ikke til jeg fant ut at skruen midt på bakakselen måtte justeres... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de bicicletas

Escrito pela empresa

Selskapet bak Evobike.no heter Nordbutiker i Sverige AB. Nordbutikker er et av Sveriges 100 største e-handelsselskaper. Vi har virksomhet i Norrtälje, ca 70 km nord for Stockholm. Her bor vi i et 3000 m2 stort rom som huser vårt lager, vårt kontor og vårt 150 m2 store showroom. Nordbutikers virksomhet startet i 2005. Vi har vokst jevnlig siden da. I dag er vi ca 20 ansatte, og vi sender 1000 pakker hver måned til Sveriges alle hjørner. Siden våren 2017 har vi også utvidet virksomheten vår og sender nå så mange pakker som mulig til våre nordiske naboer. I dag har Nordbutiker ti forskjellige e-handelsnettsteder. Mer informasjon om disse finnes på www.nordbutiker.se.


Informações de contacto

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

327 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 77% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 2 em 5 estrelas

Dårlig på tilbake melding grunnet feil…

Dårlig på tilbake melding grunnet feil på batteriet

21 de junho de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Heisan kjære kunde,
Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder gir oss sine meninger, da det hjelper oss med å stadig utvikle og forbedre vårt arbeid.

Jeg ser at du har fått hjelp i saken, og vi håper innerligt at dette vil være løsningen på problemet ditt. 
Hvis du ikke får det til å virke, kan dere kontakte oss på nydt så ska vi gjøre alt vi kan for å ha deg som en fornøyd kunde hos oss.

Takk!

Classificada 1 em 5 estrelas

Ikke fått levert noe enda

Ikke fått levert noe enda. I

1 de julho de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Signy,

Takk for din anmeldelse!

Det er trist å høre at du fortsatt ikke har mottatt din bestilling.

Jeg kan se at du har vært i kontakt med supporten. De har mer informasjon og de vil hjelpe deg videre.

Ha en fin dag!

Classificada 5 em 5 estrelas

Den ble levert trygt innpakket

Den ble levert trygt innpakket, lett å sette på pedalene, «plug and Play» med ferdig oppladet batteri. Kjørte som en drøm opp alle bakkene med last. Vi bor på en bilfri øy med grus veier. På toppen av en lang svingete Bakke. Den passer mitt behov for frakting!!
Lurer på om det kan skaffes piggdekk til vinter?

25 de junho de 2024
Classificada 2 em 5 estrelas

Kundeservice før og etter kjøp som dag og natt

Kundeservice fungerte utmerket før kjøp, det kom raske svar på spørsmålene jeg sendte. Etter kjøp var gjennomført og vi opplevde en transportskade på sykkelen, gikk det forferdelig treigt å få svar. 11 dager... fra melding ble innsendt, kom det omsider svar etter tre purringer. Dette er fullstendig uakseptabelt når man står der med en nyinnkjøpt sykkel til sommeren som man ikke får tatt i bruk. Saken er ennå ikke løst, har ventet i 2 uker nå på endelig avklaring.

29 de maio de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Hans Ove,

Takk for din anmeldelse! Den setter vi stor pris på.

Jeg forstår at det er skuffende å ikke få direkt kontakt med oss og jeg beklager dette.
Sommeren er den tiden på året da vi har mest å gjøre med mange henvendelser og det gjør at svarstiderna blir lenger enn normalt.

Det gleder meg å se at supporten er i kontakt med deg nå og at de har tilbytt en løsning.

Ha en fin dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg bestilte en el-sykkel 18 juni 24

Jeg bestilte en el-sykkel 18 juni 24. Det skulle ta 5-7 dager å sende. Jeg har ikke mottatt en melding om at sykkelen er sendt enda, og nå er det 10 dager siden jeg bestilte sykkelen. Jeg har sendt en mail til kundeservice for 4 dager siden (25 juni 24) for å høre når jeg kunne forvente å få sykkelen, ettersom jeg gjerne vil ha den til ferien min i juli og bestilte i god tid. Men jeg har bare fått et automatisk svar om at de har det travelt! Dagen etterpå fikk jeg en mail om å gi dem en vurdering. Min vurdering er: Dette er for dårlig oppfølging og kundeservice, det virker useriøst! Bente

18 de junho de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Bente!

Vi setter pris på din anmeldelse.

Vi har sendt deg et svar via e-post angående sykkelbestillingen din. Sjekk innboksen din og kontakt oss hvis du har flere spørsmål.

Ønsker deg en fin helg!

Classificada 1 em 5 estrelas

Det tok lang tid før jeg fikk svar og…

Det tok lang tid før jeg fikk svar og mye frem og tilbake

15 de junho de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Cecilie,

Takk for din anmeldelse!

Vi setter veldig stor pris på din feedback.

Jeg kan se at supporten har sendt deg et svar på ditt spørsmål, men ikke nøl med å kontakte oss hvis det er noe mer du lurer på.

Ha en fin dag!

Classificada 3 em 5 estrelas

Kan bli bedre på kommunikasjonen

01. Jeg fikk ikke den lovede rabatten på kr 200 siden jeg ikke mottok koden. En bagatell kanskje men slikt irriterer!
02. Jeg har ikke klart å finne ut av hjemmesidene deres hvor og om dere har samarbeid med noen verksteder om service.
03. Kundeservice bruker alt for lang tid på å svare opp spørsmål.

11 de junho de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hej Hanne,

Jag ser att vår kundtjänst har hanterat ditt ärende nu.

Önskar dig en bra dag!

Classificada 2 em 5 estrelas

Savner noen å prate med på telefonen …

Savner noen å prate med på telefonen ifm delekjøp og teknisk support.

29 de maio de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hej Kim,

Vi erbjuder i dagsläget kundtjänst via mail.
Om ditt ärende gäller en reklamation behöver vi få ett reklamationsunderlag i skrift.

Vänligen kontakta vår kundtjänst på Evobike.no, så hjälper vi dig med ditt ärende.

Önskar en bra dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

Jag är otroligt missnöjd med Evobike

Jag är otroligt missnöjd med Evobike, jag köpte en cargobike utav dem och motorn är trasig och ekrarna lika så. Jag tar kontakt med Evobike och blir då bollad runt omkring, när jag väl får hjälp ber dom med att jag ska ta min cykel till en lokal cykelverkstad, och därefter höra av mig till dem ingen om cykelverkstaden behöver reservdelar. Jag ringer men telefonväxeln är "tillfälligt avstängd just för att det är mycket att göra", då väljer jag att kontakta dem via Facebook, Instagram, Hemsidan (Evobike.se) via reklamations ärenden samt via deras e-post utan uppföljning ifrån Evobike, angående mitt ärende.

Jag har valt att gå vidare till konsumentverket tills problemet med min cykel är återgäldat ifrån Evobike. Jag uppmanar i nuläget att ingen handlar av dem! Evobike måste ta deras lagliga ansvar! Under all kritik!

13 de junho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hej Christoffer,

Tack för ditt omdöme!

Det är jättetråkigt att höra att du är så missnöjd och jag förstår din frustration.

Jag kan se att supporten är igång med att hantera ditt ärende och att de har presenterat en lösning. Då jag inte kan kommentera enskilda ärenden här så kommer vi att fortsätta hantera detta via mailtråden som nu är upprättad. Vi ska naturligtvis se till att hjälpa dig och se till att du får en fungerande cykel igen fortast möjligt.

Ha en fin dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

Sykkelen virker ikke

Sykkelen virker ikke. Kundeservicen er fraværende.

1 de junho de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Johnny,

Takk for din anmeldelse!

Det er trist å høre at sykkelen du har kjøpt ikke fungerer og at du ikke har fått tak i supporten for hjelp.

Jeg sørger for at de kontakter deg fortest mulig så løser vi dette for deg fortest mulig.

Ha en fin dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

Dekket var ødelagt og skruer detter av

Dekket var ødelagt og skruer detter av. Bærer preg av og ha stått lenge

1 de junho de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Jørn,

Takk for din anmeldelse! Den setter vi veldig stor pris på.

Det er trist å høre at produktet du har mottatt er ødelagt og skadet. Slik skal det selvfølgelig ikke være.

Jeg anbefaler at du kontakter supporten på info@evobike.no for videre assistanse. Vedlegg bilder/video som viser hva som er skadet så ser vi over en god løsning for deg.

Ha en fin dag!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais