Ok hjelp med å finne produktet jeg trengte. Veldig enkelt å bestille, men det virker svært vanskelig å få sendt varen. Jeg har fått varsel fra Posten at jeg skal motta en vare. Nå har det gått en uke... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Ok hjelp med å finne produktet jeg trengte. Veldig enkelt å bestille, men det virker svært vanskelig å få sendt varen. Jeg har fått varsel fra Posten at jeg skal motta en vare. Nå har det gått en uke... Ver mais
A empresa respondeu
Elsker sykkelen🤩🤩 den er akkurat som beskrevet i annonsen! Hadde gitt full score om dere sende med linker ang montering og det litt lettere å skille mellom høyre og venstre pendal. 6 gir fjusker... Ver mais
A empresa respondeu
Veldig fornøyd med sykkelen! Den er kompakt, men likevel romslig. Barna elsker å bruke den! Den er riktignok litt anderledes å sykle enn en vanlig sykkel både med tanke på at den svinger på en annen... Ver mais
Sykkelen kom kjapt, men det var en noe uryddig bruksanvisning med sammenblandling av pil opp of ned med plus og minus. Sykkelen virket ikke til jeg fant ut at skruen midt på bakakselen måtte justeres... Ver mais
Selskapet bak Evobike.no heter Nordbutiker i Sverige AB. Nordbutikker er et av Sveriges 100 største e-handelsselskaper. Vi har virksomhet i Norrtälje, ca 70 km nord for Stockholm. Her bor vi i et 3000 m2 stort rom som huser vårt lager, vårt kontor og vårt 150 m2 store showroom. Nordbutikers virksomhet startet i 2005. Vi har vokst jevnlig siden da. I dag er vi ca 20 ansatte, og vi sender 1000 pakker hver måned til Sveriges alle hjørner. Siden våren 2017 har vi også utvidet virksomheten vår og sender nå så mange pakker som mulig til våre nordiske naboer. I dag har Nordbutiker ti forskjellige e-handelsnettsteder. Mer informasjon om disse finnes på www.nordbutiker.se.
Pede aos clientes que escrevam opiniões
Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas
Respondeu a 77% das suas opiniões negativas
Geralmente responde dentro de uma semana
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Dårlig på tilbake melding grunnet feil på batteriet

Resposta da Evobike
Rask og enkel ekspedering og leveranse
Tok litt tid før en prat med kundeservice svarte.ellers ok service
Trehjulingen kom hel frem etter fem dager på reise, og alt fungerer som det skal. Etter 14 dagers tilvenning går det nå som en leik.
Den ble levert trygt innpakket, lett å sette på pedalene, «plug and Play» med ferdig oppladet batteri. Kjørte som en drøm opp alle bakkene med last. Vi bor på en bilfri øy med grus veier. På toppen av en lang svingete Bakke. Den passer mitt behov for frakting!!
Lurer på om det kan skaffes piggdekk til vinter?
Kundeservice fungerte utmerket før kjøp, det kom raske svar på spørsmålene jeg sendte. Etter kjøp var gjennomført og vi opplevde en transportskade på sykkelen, gikk det forferdelig treigt å få svar. 11 dager... fra melding ble innsendt, kom det omsider svar etter tre purringer. Dette er fullstendig uakseptabelt når man står der med en nyinnkjøpt sykkel til sommeren som man ikke får tatt i bruk. Saken er ennå ikke løst, har ventet i 2 uker nå på endelig avklaring.

Resposta da Evobike
Jeg bestilte en el-sykkel 18 juni 24. Det skulle ta 5-7 dager å sende. Jeg har ikke mottatt en melding om at sykkelen er sendt enda, og nå er det 10 dager siden jeg bestilte sykkelen. Jeg har sendt en mail til kundeservice for 4 dager siden (25 juni 24) for å høre når jeg kunne forvente å få sykkelen, ettersom jeg gjerne vil ha den til ferien min i juli og bestilte i god tid. Men jeg har bare fått et automatisk svar om at de har det travelt! Dagen etterpå fikk jeg en mail om å gi dem en vurdering. Min vurdering er: Dette er for dårlig oppfølging og kundeservice, det virker useriøst! Bente

Resposta da Evobike
Svært godt fornøyd, bare husk at monteringsanvisningen finnes på nett, ikke papir😊
Det tok lang tid før jeg fikk svar og mye frem og tilbake

Resposta da Evobike
01. Jeg fikk ikke den lovede rabatten på kr 200 siden jeg ikke mottok koden. En bagatell kanskje men slikt irriterer!
02. Jeg har ikke klart å finne ut av hjemmesidene deres hvor og om dere har samarbeid med noen verksteder om service.
03. Kundeservice bruker alt for lang tid på å svare opp spørsmål.

Resposta da Evobike
Savner noen å prate med på telefonen ifm delekjøp og teknisk support.

Resposta da Evobike
Jag är otroligt missnöjd med Evobike, jag köpte en cargobike utav dem och motorn är trasig och ekrarna lika så. Jag tar kontakt med Evobike och blir då bollad runt omkring, när jag väl får hjälp ber dom med att jag ska ta min cykel till en lokal cykelverkstad, och därefter höra av mig till dem ingen om cykelverkstaden behöver reservdelar. Jag ringer men telefonväxeln är "tillfälligt avstängd just för att det är mycket att göra", då väljer jag att kontakta dem via Facebook, Instagram, Hemsidan (Evobike.se) via reklamations ärenden samt via deras e-post utan uppföljning ifrån Evobike, angående mitt ärende.
Jag har valt att gå vidare till konsumentverket tills problemet med min cykel är återgäldat ifrån Evobike. Jag uppmanar i nuläget att ingen handlar av dem! Evobike måste ta deras lagliga ansvar! Under all kritik!

Resposta da Evobike

Resposta da Evobike
Dekket var ødelagt og skruer detter av. Bærer preg av og ha stått lenge

Resposta da Evobike
Kjapp tilbakemelding med linker over hva du skulle bestille👍😀
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.