Evobike Opiniões 327

TrustScore: 4 em 5

3,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 3 em 5 estrelas

Ok hjelp med å finne produktet jeg trengte. Veldig enkelt å bestille, men det virker svært vanskelig å få sendt varen. Jeg har fått varsel fra Posten at jeg skal motta en vare. Nå har det gått en uke... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Elsker sykkelen🤩🤩 den er akkurat som beskrevet i annonsen! Hadde gitt full score om dere sende med linker ang montering og det litt lettere å skille mellom høyre og venstre pendal. 6 gir fjusker... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Veldig fornøyd med sykkelen! Den er kompakt, men likevel romslig. Barna elsker å bruke den! Den er riktignok litt anderledes å sykle enn en vanlig sykkel både med tanke på at den svinger på en annen... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Sykkelen kom kjapt, men det var en noe uryddig bruksanvisning med sammenblandling av pil opp of ned med plus og minus. Sykkelen virket ikke til jeg fant ut at skruen midt på bakakselen måtte justeres... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de bicicletas

Escrito pela empresa

Selskapet bak Evobike.no heter Nordbutiker i Sverige AB. Nordbutikker er et av Sveriges 100 største e-handelsselskaper. Vi har virksomhet i Norrtälje, ca 70 km nord for Stockholm. Her bor vi i et 3000 m2 stort rom som huser vårt lager, vårt kontor og vårt 150 m2 store showroom. Nordbutikers virksomhet startet i 2005. Vi har vokst jevnlig siden da. I dag er vi ca 20 ansatte, og vi sender 1000 pakker hver måned til Sveriges alle hjørner. Siden våren 2017 har vi også utvidet virksomheten vår og sender nå så mange pakker som mulig til våre nordiske naboer. I dag har Nordbutiker ti forskjellige e-handelsnettsteder. Mer informasjon om disse finnes på www.nordbutiker.se.


Informações de contacto

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

327 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 77% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Sykkel med dårlig tyngdepunkt og tekniske feil

Sykkel med dårlig tyngdepunkt, ustabil og med en rekke tekniske feil på batteri, sensor, skruer som løsner etc. Jeg må skrote sykkelen etter to år. Fraråder alle å kjøpe denne!

30 de agosto de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Hilde! Det er trist å høre! Vi vil selvfølgelig at du skal være fornøyd med din sykkel. Det er viktig at man alltid vedlikeholder sykkelen ved å stramme skruer, finjusterer vaiere og sørger for at batteri ikke går helt tomt. Jeg kan se at vi har hjelpt deg med en reparasjon tidligere og at det da også ble anbefalt at hjulmuttere bak blir kontrollert og strammet igjen dersom det trengs. Ta gjerne kontakt med oss på info@evobike.se dersom du trenger videre hjelp. Ha en fin dag!

Classificada 3 em 5 estrelas

Lett å handle, gratis levering på døra

Lett å handle på nett, gratis levering rett på døra! Tommel opp. Savna en liten istruksjon hvordan å sette sammen det løse. Nå er jeg oppegående i hode, leste på nett og konkluderte selv hvordan... Men de fleste som får en sånn sykkel, trenger hjelp her.

30 de julho de 2023
Classificada 1 em 5 estrelas

Dårlige produkter

1 sykkel vi fikk var ledninger avrevet.Andre sykkel vi mottok kom i en total herjet eske.Ledninger var feilkoblet ,slik at ledninger var koblet på begge sider av rattstammen.Dette medførte at når man svingte på rattet ble den feilkobla ledningen for kort.Og bakskjerm hadde gått en kraftig smell pga mangel på emballasje.Ved kontakt til Evobike om dette fikk vi til svar at vi bare kunne dra i ledningene slik at de ikke ble så trange.Jeg synes de oppfører seg useriøst,og tenker lite over hvor mye arbeid og plunder dette medfører for oss.Sykkelen kostet mange tusen,og det minste man kan vente er en sykkelen er i orden.Jeg vil ikke anbefale Evobike til noen.

27 de julho de 2023
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Anita! Det er trist å høre at du er misfornøyd og jeg kan gott forstå at det er skuffende å motta en sykkel som ikke er helt i orden. Jeg kan se at vi har mottatt både bilde og filmer av deg og jeg har sendt deg en separat epost hvor jeg hjelper deg videre med saken for å sikkerstille at du blir fornøyd. Ha en fin dag!

Classificada 4 em 5 estrelas

Fin el-trehulssykkel

Sykkelen kom fram i god behold og virker veldig fin. Det var litt rot med leveringen, men det skyldes PostNord, ikke Evobike.
Enkelt å montere styre, pedaler og sete, men veiledningen for sykkelen kunne ha vært lenket til i ordrebekreftelsen, ikke bare på nettsida. Har fortsatt to smådeler i plast som vi ikke er helt sikre på hvor vi skal monteres, muligens på styrepinnen.
Opplegget med 14 dager og 50 km prøvekjøring er veldig bra på papiret, men det ville ikke ha blitt lett å pakke sykkelen inn igjen i den oppdelte pappboksen for å sende den tilbake. Heldigvis falt den i smak og blir ikke returnert.
Litt klundrete å få montert batteriet, i alle fall i starten. Håper det går seg til.
Det gjenstår å se hvor god kvaliteten er på de ulike komponentene, spesielt motor, display, bremser, gir og ramme.

11 de julho de 2023
Classificada 1 em 5 estrelas

Måtte kjøpe ny LCD-skjerm fordi koden…

Måtte kjøpe ny LCD-skjerm fordi koden til skjermen hadde blitt endret ved ett uhell. For det går ikke an å nullstille skjerm hvis koden er glemt eller blitt endret ubevisst. Da må man ut med 1200 kroner for ny skjerm. Ubegripelig...

25 de junho de 2023
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Nils Petter! Det er selvfølgelig trist å høre at du ble nødt til å kjøpe nytt display til sykkelen. Det er for din sikkerhet som det ikke er mulig å nullstille koden på displayet. Det skal ikke være mulig for noen annen å starte displayet å endre koden uten å først logge seg inn, men jeg kan forstå at det er skuffende å betale for nytt display. Ha en fin dag!

Classificada 5 em 5 estrelas

Det var rask levering

Det var rask levering, og best av alt, den var ikke "flatpakka".
På den andre siden, mangler bruksanvisning og forklaring på hvor alt sitter.

6 de junho de 2023
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Tove! Det gleder meg å høre at du er fornøyd med levering og sykkel. For å spare på miljøet så følger ikke en manuel med i pakken, men du kan laste den ned fra nettsiden dersom du ønsker, du finner den under dokumenter https://www.evobike.no/vare-elsykler/trehjulet-elsykkel-evobike-flex. Ha en fin dag!

Classificada 4 em 5 estrelas

Leveransen gikk helt ok.

Leveransen gikk helt ok.

Har ladet batteriet noen timer til den ene lampen lyste grønt, fikk ikke liv i displayet. Skyldes det at jeg ikke har ladet i 10-12 timer instruksjonsboka beskriver?

1 de junho de 2023
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Knut! Det gleder meg å høre at du har mottatt din nye Evobike! Sikkerstill at kabler er tilkoblet display før du starter og at det ikke er glip noensted. Dersom det ikke hjelper så vil jeg anbefale at du kontakter oss så hjelper vi deg med en videre feilsøking. Ha en fin dag!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais