Gazeboshop Opiniões 

91
•
TrustScore: 4 em 5

3,9

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

If you're looking for a gazebo, this is the place to go to. Their service is amazing. I bought a hex compact gazebo from here a few months ago, but it wasn't suitable for me and the markets I trade at... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

We've had our Gazebo just over a year now and its still in fantastic condition. From the initial design to shipping and delivery, we've been thoroughly delighted with our custom printed 3x3m Hex50 ga... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Disappointing. AVOID. Bought a Gazebo last year and used it erected for about 8 weeks in the garden. Stored properly all winter but 1 week after erecting this year it ripped the day before the 1 year... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

We bought a full inflatable printed gazebo at Novembers classic car show at the NEC. It was great to discuss in person, get a quote then follow through to completion on email. Although not as cheap as... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Construtor de gazebos

Escrito pela empresa

Gazeboshop is a leading supplier in Gazebos, shelters & event marquees in the UK & Europe. All of our gazebos are available in a range of sizes from 3m x 3m to 4m x 8m and are all available to be custom printed. Browse our range of gazebos and contact ...


Informações de contacto

3,9

Bom

TrustScore: 4 em 5

91 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 14 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,9

Todas as opiniões

(91)

8 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Absolutely Fantastic

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Absolutely Fantastic – Quality Gazebo & Exceptional Service!

We recently purchased a gazebo from Gazeboshop, and we couldn’t be happier with our experience! The quality of the gazebo is outstanding—sturdy, well-designed, and built to last. It has exceeded our expectations in every way, providing the perfect shelter for our outdoor space.

A special mention to Tiffany, who provided exceptional customer service from start to finish. She was incredibly helpful, knowledgeable, and made the whole process seamless. Her friendly and professional approach ensured that we found the perfect gazebo for our needs.

If you’re looking for high-quality products and top-notch customer service, look no further than Gazeboshop. Highly recommended!

27 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

Wow, thank you so much for the wonderful review! We're thrilled to hear that you're so happy with your new gazebo and that it’s exceeded your expectations. We’ll be sure to pass along your kind words to Tiffany - she’s truly an asset to our team, and we’re so glad she was able to assist you!

Your recommendation means the world to us, and we’re grateful for your support. If you ever need anything in the future, we’re here to help. Enjoy your new gazebo!

Kind regards,

Sam

Classificada 5 em 5 estrelas

The quality of this companies products…

The quality of this companies products are outstanding! I’ve bought many cheap gazebos in my life as a professional mobile caterer and they have all broken. Gazeboshop’s range on the other hand have lasted me years and are quick and easy to setup. They withstand rain and strong winds. I’ve also used their printing service and the quality is also second to none. I sent them logos that weren’t good enough quality and their team ensured they were optimised so that the resulting printed banner would be high quality. I also asked to have the products delivered by a certain date and while they couldn’t guarantee it they made the required efforts to make it possible! I highly recommend this company.

12 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that our products have been able to meet the high standards you need as a professional mobile caterer.

It’s great to know that the durability, ease of setup, and performance in tough weather conditions have made a real difference for you. We’re also glad our printing team could help ensure your banners turned out perfectly!

We always strive to go the extra mile for our customers, so it's wonderful to hear that our efforts to meet your delivery deadline were appreciated. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to serving you again in the future!

Kind regards,
Sam

Classificada 5 em 5 estrelas

Just purchased a gazebo from the gazebo…and more then happy

Just purchased a gazebo from the gazebo Shop the service was first class ,product was excellent. I was purchasing for a charity organization in Jersey so everything had to be ace , printing and the colour of the gazebo. Nothing was too much trouble Delivery was excellent and the young lady Tiffany could not have done more for us . We had a budget and they met it.
Highly recommend them.

3 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

Thank you so much for your fantastic review! We're so pleased to hear that you had a great experience with both our service and product. It's wonderful to know that everything met your expectations for your charity organisation in Jersey, from the printing to the colour of the gazebo.

Tiffany will be thrilled to hear your kind words – we’re proud of the team we have and how they go the extra mile to ensure everything is perfect. We're also glad we could work within your budget.

Thank you for recommending us, and we look forward to working with you again in the future!

Kind regards,
Sam

Classificada 5 em 5 estrelas

A job well done

I would like to say that from the first time I contacted Gazebo-shop by phone I was very impressed with the admin team. They were very friendly & professional.They dealt with my enquiry promptly and ensured that I was put through to the correct member of the Sales / design team. I dealt with Angelina throughout my initial enquiry through to the end regarding the supplying of a new roof for my Gazebo. She was very polite, thorough & knowledgeable.She ensured that the product I needed was exactly what I required. No hard sell, just honest, sound advise. She also ensured that the design proof was sent to me electronically and that I was able to make any adjustments prior to the product going into print. Even at the point of completion Angelina kept me informed of the delivery ETA. I can't thank her and the team enough. I would recommend Gazebo-shop to my friends. Excellent Job, Again Thank you.

13 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hi,

Wow, thank you so much for your incredibly detailed and thoughtful review!

We’re absolutely thrilled to hear that you had such a positive experience with both our admin and sales/design teams, especially with Angelina. It’s wonderful to know that her professionalism, attention to detail, and helpful advice made such an impact on your experience.

We always strive to provide a smooth and personalised service, and your feedback is a great testament to that.

We really appreciate your kind words, and we're so grateful for your recommendation. It’s been a pleasure working with you, and we look forward to serving you again in the future!

Regards,

Sam

Classificada 1 em 5 estrelas

Good products. Terrible, terrible service.

They messed up an order, leaving me without a critical item during the festival season. I spoke to them about rectification (e.g., a discount or a refund), and they said they would look at it. I chased them at 7 and 14 days, but they never responded to the original conversation or the two reminders.

Edit: 22 Oct.
Thanks for the reply here. Whilst your response is partially correct, there were no missed calls, just an email (which was too late for me to act upon). I also emailed twice after the fact, and received no response.
I would be appreciate the opportunity to discuss the gaps between your response and the facts, but I have already tried twice with no response. Maybe you could reach out to me directly? Thanks!

20 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hi,

Thank you for your feedback. We sincerely apologise for the inconvenience you experienced with your order.

To address the points you raised: your order included a black table cover and flag clamps. Unfortunately, we encountered a stock discrepancy with the table cover, and you were notified immediately by email that it was unavailable. You were offered a refund or the option to wait, and you confirmed that you were happy to wait for the item to come back in stock by the end of the week.

Additionally, a colleague attempted to call you several times on Tuesday, August 20, the day you ordered, to inform you that we could not dispatch the flag clamps until the following day (Wednesday). Unfortunately, we were unable to reach you and followed up with an email the next morning. You then emailed us back to request that both items be sent out together, as you wouldn't be available to receive them on Thursday.

We regret that we could not fulfill your order ahead of the festival you were attending on Thursday, and we understand how frustrating this must have been for you.

Thank you for your understanding, and we appreciate the opportunity to improve our service.

Regards,

Sam

Classificada 1 em 5 estrelas

Awful Customer Service but fantastic quality product

Thank you for your reply for this review, but Just want to correct you that the dimensions of the bag are nowhere on your site….as confirmed by the person I spoke with… only the size of the gazebo, which I already knew.
Ordered a wheeled bag for a 3 x 4.5 Gazebo.
Could not find any dimensions for the size of the bag - but as it stated clearly on their website that it would fit a 3 x 4.5 Gazebo, I placed the order. Delivered today, at a Delivery Cost of £15, and it it way too small. (Note - box was very lightweight and not huge, so £15???)
Rang the company straight away only to be told that the bag will only fit their 3x4.5 Gazebos and no one elses??
When I queried where this is stated on their website, she made the impression it was obvious and was very condesending. I did ask where I could find that on their website and she told me I couldn't.
I said I couldn't find the dimension of the bag, to be told that I needed to go into 'Pop up Gazebos' and then the Gazebo Shop by Strength section and click on the Gazebo 3x4.5 and it gives the dimension of their Gazebo - but not the size of the bag.
Fair enough - but what would be more helpful is if the dimension of the actual bag was stated on the website clearly - the lady I spoke with obviously knows the website back to front and found it difficult to understand that a customer shouldn't have to go into several different parts of the site without knowing where to look.
She said I could return at an additional cost of a further £15.
So...£30 for the bag £15.00 for delivery totalling £45 and then another £15 for return fee...Therefore it would cost our Charity £30 for nothing in the end.
Extremely poor customer service and very rude associate.
Moral is don't assume that your 3x4.5 gazebo will fit into the 3x4.5 gazebo bag that they recommend. Also, remember that your 3x4.5 gazebo is a different size to their 3x4.5 gazebo.
However, credit where credit is due...the quality of the bag received was fantastic and as long as you order the correct items and are happy then you won't have an issue, but unfortunately the customer service side needs lots of work

19 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we sincerely apologise for the frustration and confusion caused by your recent experience.

We are sorry that you found it unclear regarding the dimensions of the wheeled bag. On the product page, we do label the size options according to the names of the frame ranges we sell, but we apologise if this wasn’t obvious enough. Since your call, we have taken your feedback on board and have added the frame measurements to the wheeled bag product page to ensure this information is more easily accessible moving forward.

We also regret that you felt our customer service did not meet your expectations. While we are glad to hear you were pleased with the quality of the bag, we understand the inconvenience caused by the sizing mismatch. If you decide to proceed with a return, we are here to assist you through the process, and we apologise for any frustration related to the delivery and return fees.

Kind regards,

Sam
Gazeboshop

Classificada 5 em 5 estrelas

Gazebo

Very pleased with the Gazebo. The customer service was excellent from the sales to after sales the phone was always picked up promptly and information given accurately. The first canopy received had a hole in it however with their excellent customer service team who are all great, but a special Thank You to Tiffany, this was quickly replaced.

26 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,


Thank you so much for your kind words!

We're thrilled to hear that you're pleased with your gazebo and that our customer service team, especially Tiffany, was able to assist you promptly. We apologise for the initial issue with the canopy, but we're glad we could resolve it quickly for you.

Your satisfaction is our top priority, and your feedback means a lot to us. If you need any further assistance, please don't hesitate to reach out.

Kind regards,
Sam

Classificada 1 em 5 estrelas

Bespoke roof and side panels do not match

Very nice reply - at no point did they tell us there would be a difference in colour, or material. We we later told we could get the side walls to match, at huge expense. Just letting a potential purchaser know the scoop before you buy.

Be aware, the bespoke canopy and side panels will not match. They do not let you know at time of ordering, however if you deep dive you can find this information on their website. We have waited to leave this review as it has taken until today, first spoke to Gazebo Shop on 8 June 2024, to receive the cover for the gazebo. We ordered in good faith a bespoke canopy with our brand. The canopy is fantastic, the colour we wanted, brilliant. At no point did The Gazebo shop let us know, until we questioned upon receiving, that the side panels would not match the canopy in colour, or fabric. We did complain, however, came up against a brick wall when we finally (the original salesperson did try to help) spoke to the owner. The owner was incredibly rude, dismissive and aggressive in his conversation with us. We very quickly realised there would be no recourse. The sales person was lovely, however had no ability to help.

16 de julho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologise for any confusion or frustration you experienced with your order. As highlighted in our new proof disclaimer, the colours between a dye sublimation printed canopy and plain stock-colored sidewalls will not match due to the differences in production methods. The dye sublimation process results in a matte finish, while the plain stock-colored sidewalls have a slight shine.

To ensure colour consistency, we always recommend that customers purchase matching sidewalls and canopies together in the same batch, especially when opting for a dye sublimation printed canopy. This information is provided on our website, but we understand that it may not have been clear at the time of your order. We are continuously working to improve our communication to prevent similar issues in the future.

We are pleased to hear that you are happy with the quality and colour of the canopy itself.

Your feedback is valuable in helping us improve, and we’re committed to using it to enhance our service. We take your concerns seriously and will use them to refine our processes and communication.

Kind regards,

Sam
Gazeboshop

Classificada 5 em 5 estrelas

Product quality and impeccable after-sales service quality

I needed a high-quality tent that could be easily set up and taken down, and that could withstand strong winds, to accompany me on my circuits. I am Belgian, but I chose to trust Gazeboshop. I bought the tent in 2017, and then equipped it with wheels, which allows me to transport it more easily when I am alone, and I also have the option of water weights.

After two years, the tent had suffered greatly from the weather. While in England for a race, I made a stop at Gazebo's headquarters. We set up the tent in their workshop, Craig analyzed the parts to be replaced, and we replaced them on the spot, making the tent as good as new after the intervention. Quick, efficient, and the price of the parts is very reasonable. Last month, we did the same operation. I am really impressed by the service, the kindness, and the efficiency of the team. As for the quality of the products, I have several pilot friends whose tent structures were completely destroyed, while mine has always held up better.

I can therefore only recommend the company and its products.

12 de julho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

Thank you so much for your detailed review!

We're thrilled to hear that our gazebo has served you well over the years and that you've been impressed with both its durability and our after-sales service.

It's great to know that Craig and our team were able to assist you promptly and efficiently, keeping your tent in top condition.

We’re especially pleased that you’ve found our products to stand the test of time compared to others and that the additional accessories have made your experience even better.

Your recommendation means a lot to us, and we’re grateful for your continued trust in Gazeboshop.

Safe travels on your circuits, and don’t hesitate to reach out if you ever need anything else!

Kind regards,

Sam
Gazeboshop

Classificada 5 em 5 estrelas

We highly recommend GazeboShop

We absolutely recommend GazeboShop, they supported us to start our business, delivering on time and giving us advice. We had a slight hiccup but their customer service is so good it was rectified within minutes! 2 years later Claudia and the team are still supporting us. If anything is out of stock they help us make it work. The gazebos are fantastic quality, the windows on the side packs are large and all are made with a very strong gsm too. We've ordered last minute and still received everything we ordered and on-time. We now have over 150 gazebos, all the weights and associated equipments and we wouldn't look anywhere but the GazeboShop to supply our family business going forward. Claudia who has helped us from day 1 is fantastic and super helpful too! The GazeboShop team feel like part of our team!

10 de julho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

Thank you so much for your glowing review! We are delighted to hear that you recommend Gazeboshop and that we have been able to support you in starting and growing your business.

It's wonderful to know that our team, especially Claudia, has been able to assist you promptly and effectively, and that our products have met your high standards. Your feedback about the quality of our gazebos, side panels, and the timely deliveries is greatly appreciated.

We are proud to be considered part of your team and look forward to continuing to support your family business in the future. Should you need anything else, please don't hesitate to reach out.

Thank you again for your kind words and for choosing Gazeboshop!

Kind regards,

Sam
Gazeboshop

Classificada 5 em 5 estrelas

Happy Buyer…

Great service delivered the day after ordering. Gazebo is strong and well constructed, like the zips for joining the corners,. Took two of us 3 hours to get up, but couple of coffee breaks in there. Did not have it quite perfect so made a few adjustments the next day. Been up for a couple of weeks now and stood up to a few gales and heavy rain (we are in Scotland and it is summer!) without any problems. I would recommend you get weights for the legs and invest in some strong tent pegs for pegging down the sides. In all honestly I think that pegs should be supplied with it at the price.

Overall very pleased with the purchase.

10 de junho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you're pleased with the service and the quality of the gazebo.

We appreciate your feedback. It's great to know that it has withstood some of Scotland's summer weather!

Thank you again for your recommendation and for choosing Gazeboshop.

Kind regards,

Sam
Gazeboshop

Classificada 1 em 5 estrelas

Incredibly poor customer service.

Incredibly poor customer service.
I ordered 4 sets of gazebo weights with delivery expected 25th June. I had to rearrange the delivery date to 27th June and agreed this with the carrier.
The weights were for an Armed Forces Day charity event and were needed to help stabilise the gazebos on a paved area.
The event was 29th June - the weights finally arrived 1st July - 2 days too late for our event and in filthy, ripped and broken boxes.
Maybe the fault was the carrier, I have no way of knowing.
Our organising committee has a responsibility to spend charity funds wisely and I have contacted both the Gazeboshop marketing department and their sales department requesting to return the weights and receive a full refund but I've had absolutely no response from them - not even an acknowledgement.
It's incredibly sad that a company cannot show respect to a customer by communicating when there is an issue.

1 de julho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

Thank you for reaching out and bringing this to our attention. We sincerely apologise for the inconvenience you experienced with your recent order of gazebo weights.

We are very sorry to hear that the weights arrived after your Armed Forces Day charity event and in poor condition. We understand how crucial it was for these to arrive on time and in good condition for your event.

We can assure you that the weights did not leave our warehouse in the state you described. Unfortunately, as you contacted the carrier directly to rearrange the delivery date, the delivery process was taken out of our hands. Ideally, the damaged boxes should have been refused upon arrival due to their condition.

We are currently investigating this matter further with the carrier company to understand what went wrong and to ensure that such issues do not happen again in the future.

Regarding your request for a return and refund, we apologise for the delay in responding to you. Please return the weights to us, and we will process your full refund as soon as we receive them.

Once again, we apologise for the inconvenience and appreciate your understanding as we work to resolve this issue.

Kind regards,

Sam
Gazeboshop

Classificada 1 em 5 estrelas

Very disappointing product and customer…

Very disappointing product and customer service- our Awana tent broke within 2 weeks of putting it up and the company is trying to get out of refund/repair. It’s an expensive tent so proceed with caution if buying one!

26 de junho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

We were very sorry to learn of the damage to your Awana tent.

Your Awana stretch tent was purchased on 26/06/23 and shipped out to you on 6/07/2023. You contacted us on 17/06/2024, eleven months after receiving the tent, informing us that it had been damaged.

As both we and the manufacturer have explained, "the aluminium poles have undergone rigorous tests and will not bend when the unit is correctly anchored."

Upon reviewing the photos you sent, it is clear that the damage resulted from one or more anchoring pegs becoming loose, causing the unit to lose tension. This is often due to the ground becoming very wet, loosening the pegs, and leading to instability, which can damage the poles and fabric.

When using any tent structure, it is crucial to regularly check the anchoring points, especially with stretch tents, as their integrity relies on proper tensioning, particularly during adverse weather conditions.

To quote our website’s terms and conditions:

"Both the Awana and Bonga Stretch Tents come with a 1-year manufacturer’s warranty against manufacturing defects only. Gazeboshop’s warranty does not cover damage caused by adverse weather, wind, rain, snow, or other forces of nature, accidents, improper assembly or disassembly, or any abuse, misuse, or neglect by the user. Our gazebos are not permanent structures and should not be left unattended for prolonged periods. We do not advise assembling or disassembling your structure during adverse windy weather conditions. Damage caused by incorrect use or incorrect anchoring of gazebos and stretch tents in severe weather or through improper use is NOT covered by our warranty."

In your email, you mentioned that your tent was left assembled overnight and for two weeks, and that the damage occurred while the tent was unattended. The Easy-up Awana stretch tent (also known as Easyflexx) is designed for short-term use (a maximum of two days), making it ideal for events like birthday celebrations, dinner parties, and barbecues with friends. It should not be left unattended for extended periods.

At Gazeboshop, we take customer satisfaction very seriously and strive to provide the best products and service. We are sorry that you were not satisfied with your experience. We always aim to resolve issues promptly and professionally when they arise.

Kind regards,

Sam
Gazeboshop

Classificada 5 em 5 estrelas

The Gazebo Shop helped me with a recent…order

The Gazebo Shop helped me with a recent order for a 3m x 4.5 m pop up Gazebo, it was a pleasure to deal with Ashleigh, who took care of all my questions and produced a fantastic looking product on the timescale offered.This is my second order with this company who have previously produced tablecloths and chairs with my logo included.I would recommend this company to anyone who requires similar products.Thank you for a job very well done

16 de maio de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you had a positive experience with us and that Ashleigh was able to assist you with your order. It's fantastic to know that you're pleased with your 3m x 4.5m pop up gazebo and that it met your expectations within the promised time frame.

We truly appreciate your continued trust in our company for your product needs, including tablecloths and chairs with your logo. Your recommendation means a lot to us. If you need any further assistance or have more questions in the future, please don't hesitate to reach out.

Thank you once again for your kind words and for choosing
Gazeboshop.

Kind regards,

Sam (Gazeboshop)

Classificada 1 em 5 estrelas

Poor Service !!! buyers beware!

First of all I am really looking forward to the factual and somewhat patronizing reply to this review as the gazebo shop just cant seem to understanding how Customer service can go along way !

ALSO A COMPANY THAT DOEST ALOW GOOGLE REVIEWS

So lets start with the facts.....
1st of May 10.11AM - (Wednesday) - ordered a custom printed gazebo.

I contacted them with the design information and then was advised i needed to send them a pdf which i did. They advertise artwork within 48 hours, however after an email on 2nd of May, i then didn't hear anything until the 7th of May, and i will admit i did not read the email correctly and sent the wrong format, however this was 7 days since purchase not to get a reply with artwork is pretty poor. I also kept being told its there peak season, which is fair enough but a bit of CS goes along way, there should be a pop up on the website stating this.

Then for 10 days i kept being told my pdf is password protected and its 100% not, i even paid our uniform supplier to check it for me, i also downloaded it myself and converted it myself which also had no password protection on it. After the 4th email of being told it was password protected i got in touch with vista print who also confirmed it was not password protected. Bear in mind it always took at least 2 days to get a response saying the same thing, which personally even if your busy for a company which i assume is office based is not really efficient, especially when its been 3 weeks and still no closer to going to print.

After getting another email today from my reply on Friday, i advised them to cancel the order and without hesitation they did it and even got 2 email reply's within a hour or so! this makes me think the item was either out of stock and they where drawing it out or they just didn't want to provide this. i thankfully found another supplier who was £40.00 more and i sent all the details over and it will be delivered next week, the company which i have now used also mentioned this is not the first time they have heard this!

Now i look forward to what you can reply back to FACTS.

As all what i have written is facts & your sassy responses seem to like facts.

21 de maio de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

Thank you for your feedback. We sincerely apologise for the negative experience you had with our service.

Firstly, we acknowledge that our communication fell short of your expectations. You placed your order on May 1st, and while we strive to provide artwork within 48 hours, we failed to meet this timeline. We apologise for the delay and the lack of timely updates.

Regarding the issue with the PDF file, we understand your frustration with the repeated messages about it being password protected. It is clear that this caused significant delays and inconvenience.

We also regret that you felt our responses were slow and unhelpful. Our team strives to provide our customers with the best possible products and level of service we can.
We should have managed your order more efficiently, particularly during our peak season. Your suggestion to have a notification about peak season on our website is valuable, and we will consider implementing it to manage customer expectations better.

We take full responsibility for the inconvenience caused and appreciate your patience throughout this process. The swift cancellation and refund of your order were not indicative of a lack of stock or desire to avoid fulfilling your order but rather an attempt to resolve your frustration promptly.

We are genuinely sorry for the trouble you experienced and are taking your feedback seriously to improve our customer service and communication processes.

Thank you for bringing these issues to our attention.

Kind regards,

Sam (Gazeboshop)

Classificada 5 em 5 estrelas

I'm so happy with my purchase

I'm so happy with my purchase. I ordered a compact gazebo as, at 8 stone and 5ft 3 the bigger size frame was impossible for me to lift, shift and erect (yes, I have one). I do stalls on my own, so needed something I can manage on my own, and I was so happy that I could do this one myself. It's size also means it will fit in my car along with racks, rails and boxes that I need for my stock. I wish I had gone for a compact one first time round. I researched the weight- the frame is 19-20kg which female's can lift. Love it! Thank you!

16 de abril de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

Thank you so much for your review! We're thrilled to hear that you're delighted with your purchase and that our service met your expectations.

It's fantastic to know that the ordering process was smooth for you, with timely email confirmation and prompt delivery. It's great to hear that the compact gazebo suits your needs perfectly too and you can handle it easily on your own.

Once again, thank you for choosing our product, and we're delighted to have exceeded your expectations. If you ever need further assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Kind regards,
Sam (Gazeboshop)

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing service

I'm extremely satisfied with the exceptional customer service provided! The team responded promptly to my inquiries and ensured that my gazebo was delivered on time for my event. Highly recommended!

Great quality and looks amazing, thank you ;)

11 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Gazeboshop

Resposta da Gazeboshop

Hello,

Thank you for your review! We're thrilled to hear that you're extremely satisfied with our customer service and that your gazebo was delivered on time for your event.

Your recommendation means the world to us!

If you ever need assistance in the future, don't hesitate to reach out.

Kind regards,
Sam (Gazeboshop)

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais