Har handlet med Reebok mange gange, bortset fra min sidste bestilling som jeg aldrig har modtaget, beløbet blev trukket samme dag jeg bestilte. Har prøvet Reebok customor service, Reebok eu Reebok Com... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Klagen er på engelsk, men Reebok dk skal også have den Delivered a return package 2 months ago. Still haven't heard from Reebok.. They can't be reached by email and their phone number in Netherl... Ver mais
Købte et par sko som ikke levede op til min forventning trods billeder, beskrivelser etc. Valgte at returnere dem, og Reebok ville ikke tilbagebetale mine penge før der lå en gyldig årsag... Hen... Ver mais
Forfærdelig levering. Jeg har endnu ikke hørt fra kundeservice om min pakke, som jeg bestilte for 8 dage siden. Opdatering: min pakke bliver nu sendt tilbage til afsenderen. Hvorfor vides ikke. Dem... Ver mais
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Har handlet med Reebok mange gange
Har handlet med Reebok mange gange, bortset fra min sidste bestilling som jeg aldrig har modtaget, beløbet blev trukket samme dag jeg bestilte. Har prøvet Reebok customor service, Reebok eu Reebok Com, alle vasker hænder, der sker intet. Tlf nr til Reebok Danmark er ikke tilgængelig, ærgerligt.
Fake
Fake. Kort sagt, hold jer væk fra denne firma/ butik. I får aldrig jeres vare og I kommer heller ikke i kontakt med dem
SKAM!!!!Pengene trukket
SKAM!!!!Pengene trukket, men ingen levering og intet svar på kontaktforsøg
manglende penge retur
Klagen er på engelsk, men Reebok dk skal også have den
Delivered a return package 2 months ago. Still haven't heard from Reebok..
They can't be reached by email and their phone number in Netherlands is unreachable.
I seriously feel like I'm being ripped off by a fraud company, stealing my money. I have a right to get refunded and they just disappear.
Never buying Reebok again!
Jeg håber Reebok dk kan hjælpe så jeg kan få mine penge retur. Er igang med at anmelde firmaet for svindel
Hvis jeg kun skal bedømme deres…
Ny opdatering:
Ja nu får jeg ikke længere svar på mine mails og har endnu ikke fået penge retur for et par sko (reklamation). Det her er tilgrin.
Opdatering:
Har skrevet utallig af mails med deres kundeservice og bevares fået svar få gange men tager tid og nej jeg har endnu ikke fået mine penge retur
Hvis jeg kun skal bedømme deres kundeservice så burde der slet ikke gives stjerne.
Det er fysisk umuligt at komme i kontakt med kundeservice via mail og at finde et tlf nr er bestemt heller ikke nemt.
Køber aldrig fra Reebok mere.
0-stjerner
0-stjerner, hvis dette var muligt. Deres kunderserviceniveau er så ubeskrivelig dårligt og medarbejderene virker ikke, som de er klædt ordenligt på til at varetage deres job! Omk. juletid var jeg i kø i over 40 min til deres kundeservice og fik ikke nogen hjælp! (Havde fået en træningsbluse i gave hvor lynlåsen var påsat forkert. I dag var jeg så kø i 20 min uden, at få oplyst hvilket kø-nr. + at jeg ikke kom igennem til dem. Jeg kunne heller ikke skrive til deres kundeservice, så melder deres website fejl, når du trykker på indsend formular. Jeg prøver at ringe til dem senere og kommer igennem og fortæller at jeg har modtaget et par sneakers med hak i siden af sålen og snørebåndet er beskidt, så har vi to muligheder ej faktisk kun en mulighed, siger fyren fra kundeservice (som taler dårligt dansk). Du må sende dem retur. Jeg fortæller at de er til en gave og spørger om det er muligt, at få et nedslag i prisen da det også er billigere for dem end at de skal håndtere en returnering. Nej, det gør vi ikke hos Reebok, siger fyren fra kundeservice. Der fik jeg nok og udbrød hvilken fantastisk kundeservice.
Super god pris og levering.
Super god pris og helt fint leveret.
Bestilte 4 par sko og fik dem et par dage efter, alle lækre med god sål og pasform.
PostNord oplevelsen var under alt kritik, men det kan Reebok.dk selvfølgelig ikke gøre for.
Super service over telefon
Super service over telefon. Bestilte og betalte for et par sko, men PostNord mistede pakken og henviste til Reebok for reklamation. De returnerede mine penge, sendte rabatkode og en færdigudfyldt varekurv med de sko. Bestilte så igen og med naboens hjælp fik jeg pakken denne gang. Skønt min vare kom anden gang 😊
Gid man kunne vælge levering til en postbutik i stedet for bare PostNord eller ekspres.
ADVARSEL! SVINDEL OG HUMBUG!
Jeg kan på det kraftigste fraråde ALLE at handle hos Reebok.dk. magen til krejler firma skal man godt nok lede længe efter.
For en uge siden bestilte jeg et par sko på udsalg, i størrelse 37,5. I dag har jeg så modtaget skoene, men de er størrelse 40,5.
Jeg ringer til Reebok.dk, og forventer selvfølgelig, at de sender mig de sko, som de har solgt mig. De er så desværre ikke på lager nu, og prisen er i øvrigt steget, da udsalget er slut. Det vil sige, at jeg IKKE kan få de sko, som jeg har bestilt og betalt, og jeg kan heller ikke bestille et par andre, i den rigtige størrelse, da tilbudsprisen er udløbet. De vil ikke give mig lov til at købe andre varer til den rabat, som de ellers havde givet på de sko, som de valgte at sende i den forkerte størrelse.
Jeg har handlet hos Reebok for sidste gang. Sikke et svindel foretagende!
Bestilte og betalte for et par sko den…
Bestilte og betalte for et par sko den 28/3, men i dag, den 12/5, har jeg endnu ikke modtaget dem. Og jeg har intet hørt fra Reebok om, hvornår jeg kan forvente at modtage dem. Når jeg ringer til Reebok er det ikke muligt at få fat i nogen, og der er ingen hos Reebok der svarer på mine mails. Jeg må således desværre acceptere, at mine sko nok aldrig kommer, og at jeg ikke får mine 679,- tilbage.
Bestiller tit fra Reebok.dk
Bestiller tit fra Reebok.dk, og det bliver jeg gladeligt ved med. Deres leveringstider er blevet hurtigere, det er også fedt.
Har kun haft gode og positive…
Har kun haft gode og positive oplevelser med Reebok .
Fantastisk service , hurtig levering og ved fejlkøb , nem og fin returnering !!
Bravo 👍🏼
Vi bestilte strømper i str
Vi bestilte strømper i str. M for et stykke tid siden, ved modtagelse åbner vi dem og først bagefter ser vi, at det er STR. S. Nu forsøgte vi igen at bestille STR. M og modtog STR. S. Det viser sig, at de ikke havde medium tilbage og derfor vælger at sende small uden at spørge. Da jeg ringer ind for at klage får jeg at vide at jeg bare bær købe nogle andre, hvortil jeg svarer at jeg da skal bestille dem jeg vil have og at det er deres ansvar at sende den vare jeg bestiller og hvis de vælger at sende mig noget andet, bør de gøre mig opmærksom på det. Jeg nåede at åbne et par før det gik op for mig, men har også sendt dem retur og regner stærkt med at få fuld retur. Nu har jeg brugt for 800 kr i strømper, 400 kr hvoraf jeg ikke kan bruge nogle da de er for små og nu det her. Rigtig dårlig service specielt når jeg ringer ind og får at vide, at jeg skal bestille nogle andre, når det er deres fejl.
Dårlig håndtering af retur
Dårlig håndtering af retur, udfylder retur via deres instruktioner. Sender pakker (2 stk.) retur. Da ingen refundering sker, henvender jeg mig. Nu er det så min opgave at fodre dem med ordrenr., tracking numre, billeder af pakker m.m. Endnu værre, jeg ringer ind et par gange og hver gang, skal jeg starte forfra med ny medarbejder. Får kun nogle usikre svar, ser frem til at min refundering endelig står på min konto. Tror jeg har mistet tålmodigheden med Reebok, desværre - for det er ellers nogle rigtig lækre produkter, som jeg har købt mange af.
Jeg kan få leveret sko i uge 38
Jeg kan få leveret sko i uge 38. Jeg bruger 48,5. Men alligevel. Det er en ventetid som i kommustisk stat med planøkonomi.
fin og hurtig levering
Jeg købte den flere gange og havde ingen problemer
Ingen problemer
Ingen problemer. Købte et par sko sat ned til halv pris, kunne oveni købet få lov at bruge studierabat yderligere :)
Super fin og hurtig levering
Ja... dejlig nemt!
2 dage og pakken var leveret på mit dørtrin, på trods af de havde informeret om længere leveringstid.
Dog var pakken åben ved modtagelse, men dette skyldes nok fra leverings siden (Dao’s).
Tak og vi ses snart igen!
Har aldrig fået min ordre!
Har ikke fået mine sko leveret, trods det de/PostNord siger jeg har. De blev eftersigende leveret en dag, der ikke var nogen på adressen. Og deres kundeservice er umulige at træffe. Ingen direkte mail. Og deres online kontakt formular virker ikke.
Bestilte Reebok mundbind i str m/l og…
Bestilte Reebok mundbind i str m/l og modtager så Adidas mundbind. Den ene pakke i str s og den anden m/l. ik ok. Samt man ikke kan vælge leverings sted, så resultere i at da de vil levere på min adr er jeg jo så ik hjemme, så går der yderligere 2 dage før jeg kan hente dem i nærliggende butik. Kan så desværre ik levere tilbage, da jeg kan læse mig til, at man ik får penge retur. Så valgt at beholde dem trods man ik kan passe dem i str s. Anbefaler derfor ikke at købe der. Iflg min ordre og billede af mundbind, så ved jeg at jeg har bestilt som jeg ønskede. Så de har lavet ged i den.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








