Har handlet med Reebok mange gange, bortset fra min sidste bestilling som jeg aldrig har modtaget, beløbet blev trukket samme dag jeg bestilte. Har prøvet Reebok customor service, Reebok eu Reebok Com... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Klagen er på engelsk, men Reebok dk skal også have den Delivered a return package 2 months ago. Still haven't heard from Reebok.. They can't be reached by email and their phone number in Netherl... Ver mais
Købte et par sko som ikke levede op til min forventning trods billeder, beskrivelser etc. Valgte at returnere dem, og Reebok ville ikke tilbagebetale mine penge før der lå en gyldig årsag... Hen... Ver mais
Forfærdelig levering. Jeg har endnu ikke hørt fra kundeservice om min pakke, som jeg bestilte for 8 dage siden. Opdatering: min pakke bliver nu sendt tilbage til afsenderen. Hvorfor vides ikke. Dem... Ver mais
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Super fast delivery and easy way to order
Wow! To order from your website was simple, the delivery was super fast right to my door step. I received my package 2 working days later from the moment of order all in perfect condition! And free shipping above 200 dkr!?!? Super nice! I can only recommend you to others. Keep it up. Thank you!
Bestilte et par sko den 31. August
Bestilte et par sko den 31. August - fik besked om de ville ankomme torsdag den 3. September, men de ankom allerede onsdag den 2. - godt gået og Postnord har også strammet skruen.
Alt i den skønneste orden
Alt i den skønneste orden. Bestilte mundbind som skulle ankomme en uge efter men de var her efter kun 3 dage. Fin kvalitet og hurtige service og gratis fragt. Har ingenting at klage over. Alt i den skønneste orden.
Elendig service
Elendig service. Jeg bestilte et par sko, som skulle leveres d 3.
På datoen får jeg besked om, at leveringen vil være forsinket på ubestemt tid. 5 dage efter min pakke oprindeligt skulle være leveret har jeg intet hørt, heller ikke på min henvendelse på mail
Returnerer et par sko
Returnerer et par sko. Får d.26.6 meddelte om at de har modtaget dem. D.1.7 skriver de "undskyld" fordi der går lidt tid inden de kan
refundere beløbet. D. 14.7 henvender jeg pr. Mail, men har intet hørt. Jeg synes det er dårlig service og kan naturligvis ikke anbefale Reebok.
Hykler
Købte et par sko som ikke levede op til min forventning trods billeder, beskrivelser etc.
Valgte at returnere dem, og Reebok ville ikke tilbagebetale mine penge før der lå en gyldig årsag...
Hende ekpedienten blev ved med at sige sådan er vores procedure.
Handler der aldrig mere eftersom det er bøvlet at returnere en vare, og det tager minimum 20 dage indtil du får dine penge retur...
Ingen penge tilbage på returvare
Jeg bestilte et par sneakers, og der kom et andet par end dem der var bestilt. Jeg sendte dem derfor retur d. 28 Maj og har idag d. 14 Juni stadig ikke fået mine penge tilbage. Jeg har forsøgt at skrive til dem, men får ingen svar tilbage.
The goods arrived in the shortest time
The goods arrived in the shortest time, all high-quality, comfortable shoes, clothes and accessories. Also, I can not help but mention a wonderful courier.
Ingen reklamationsret
Jeg har købt et par sko, som jeg har skrevet en reklamation på via deres mailsystem på deres hjemmeside. Den ene skos sål føltes mærkelig og borede sig op i foden, selvom jeg sad ned og der ingen vægtbæring var på skoen. Da sålen er limet fast i skoen er det ikke muligt selv at rykke den. Jeg fik intet svar på mail og endte derfor med at ringe til dem. Jeg fik at vide, at jeg ikke kunne reklamere på skoen, da jeg havde gået i dem 1 gang. Jeg fik tilbudt en 20% rabatkode, men hvad skal jeg med den. Nu har jeg et par nye sko, som jeg ikke kan holde ud at have på. Jeg kommer aldrig til at købe der igen.
Vildt god kundeservice
Reebok sendte mig en rabatkode på 20%, fordi jeg havde lagt en ordre på en vare, som viste sig ikke at være på lager. Vildt god stil :-) Det var dog ikke den eneste gode service i den forbindelse; jeg benyttede mig af rabatkoden til en ny ordre, og klikkede dog en forkerte størrelse og farve på den nye vare hjem. For at kunne genbruge rabatkoden på 20% skulle jeg returnere hele ordren - men noget af ordren var taget i brug, og det var derfor ikke muligt for mig. Jeg kontaktede Reeboks kundeservice via chatten på deres hjemmeside, og kom i kontakt med en medarbejder, som undersøgte min situation - medarbejderen vendte tilbage på mail kort tid efter med en rabatkode der svarede til det beløb, jeg havde sparet på varen. Faktisk et lidt større beløb grundet omregning fra Euro :-) Super god stil af Reebok! Tak.
Lang leveringstid og dårlig service
Jeg bestilte en pakke d. 2/12, og fik så en mail om at jeg ville modtage pakken d. 12/12 - hvilket i forvejen er ret lang ventetid. Jeg modtog så ikke pakken d. 12/12, og ringer så derind d. 13/12, for at høre hvor langt pakken er. Der bliver jeg så mødt af en meget ubehjælpsom medarbejder, som siger at han ikke ved noget om levering, men at jeg nok modtager pakken d. 19 eller d. 20... man kan altså ikke regne med de datoer de selv giver for forventet modtagning. Så nu tager det dem 18 dage at sende en pakke, og han kunne ikke engang garantere at jeg fik pakken d. 19 eller d. 20. Rigtig dårlig oplevelse
Pakke ankom uden mine varer..
Jeg har bestilt en trøje i forbindelse med deres "Pre Black Friday" udslag.
Jeg modtaget min pakke dagen efter, hvilket er super, men da jeg åbner pakken er den tom, og det er intet andet i den udover følgeseddel. De har dermed glemt at ligge trøjen i pakken.
Jeg har forsøgt at ringe til Reeboks kundeservice flere gange, men forgæves, selvom deres åbningstider på telefonerne er fra 08-18.
Mit go to brand.
Mit go to brand.. Har ikke noget dårligt at sige. Det fungerer.. :)
Fremragende produkter og hurtig levering
Jeg har bestilt ihvertfald 3 par sko, joggingbukser, sokker, trøjer og andet udstyr over flere omgange, og det kommer lynhurtigt og ser kanon ud!
Jeg kan ikke forstå hvorfor Reebok har så sløje anmeldelser herinde, for min oplevelse har fra dag 1 af været positiv
Jeg har normalt gode erfaringer med…
Jeg har normalt gode erfaringer med Reebok. På hjemmesiden kørte en fed kampagne, hvor jeg kunne lave gode besparelser i forbindelse med en rabatkode-kampagne.
Deres hjemmeside check-out betaling virkede sjovt nok ikke, når man skulle tjekke ud, jeg kontaktede kundeservice, som sagde jeg skulle prøve igen dagen efter. Dagen efter var rabatkoden ikke gyldig længere og hjemmesiden virkede nu. Det virker mest som om de ikke ville have folk, skulle benytte sig af deres rabatkoder. Heldigvis er der mange andre lækre sportsforetninger, som jeg kan shoppe hos..
Meget hurtig levering.
Lækkert tøj - dårlig service
Jeg er rigtig glad for Reeboks tøj og jeg synes kvaliteten er super fin, men jeg har desværre oplevet mange problemer med bestilling og kundeservice.
Jeg får 25 % rabat da jeg arbejder som instruktør, så det er en fast rabat jeg får når jeg køber Reebok, og da også derfor jeg oftest handler der.
Senest ville jeg ligge en ret stor ordre i weekenden, da der var en ekstra rabatkode på udsalget.
For det første kan man tilsyneladende ikke bruge en rabatkode til udsalget, og samtidig have en ny vare i sin kurv. Ligeså snart man tilføjer en varer der ikke er på udsalg, ryger rabatten på alle de andre ting.
Dvs. man skal også lave 2 forskellige ordre, for at systemet kan adskille rabatten?
Derudover kunne jeg ikke komme til at betale for mine varer, mit visa kort blev konstant afvist uden grund. Jeg bruger det hver dag, og handlede andre steder på nettet efterfølgende uden problemer.
Jeg rettede derfor henvendelse til deres kundeservice via kontaktformularen på hjemmesiden, om lørdagen, og først onsdag får jeg et svar.
I svaret betvivler kundeservicemedarbejderen at der skulle være problemer med disse kombinationer af rabatkoder og siger hun tager kontakt til deres økonomi afdeling angående betaling.
Fredag har jeg stadig intet nyt hørt angående betaling, jeg ringer ind og de kan ikke give mig mere info end at de afventer økonomi afdelingen.
Rabatkoden er nu udløbet og det har endnu ikke været muligt for mig at bestille varer - jeg var ved at ligge en ordre på ca. 2000 kr. men jeg overvejer at droppe det helt, når det skal være så besværligt.
Hurtig levering.
Hurtig levering.
Fik mine sko samme dag som lovet. Dog passede størrelses guiden ikke så skoene var for store. Kontakter da kundeservice som beklager og til gengæld fik jeg en rabat kupong så jeg kan få de rigtige sko og så med 25% rabat. God stil og selvfølgelig kan der ske fejl.
Tusind tak til reebok/Mario på kundeservice.
Det er skønt.
Langsom levering
Det tog 6 dage at få leveret mine sko fra Reebok. De blev leveret med DPD. Til sammenligning så tog det Workoutshop.dk mindre end 24 timer at levere de samme sko, og samtidig fik jeg dem til det halve af hvad Reebok skulle have. Derfor sender jeg nu også pænt skoene fra Reebok retur.
Jeg har endnu ikke oplevet at sko …
Jeg har endnu ikke oplevet at sko størrelsen ikke lever op til det de skriver i deres guide. Men Reebok burde lave om på deres sko guide til børn. For jeg bestilte 4 par i str 27, som skulle være 17 cm via deres hjemmeside, men i virkeligheden er skoene 18.9.
Fik en lidt provekerende dame fra kundeservice i røret. Jeg kunne bare have bestilt i 3 forskellige str, som de også anbefalede en at gøre. Nej det burde jeg ikke, man burde kunne gå ud af str guiden. Selvfølgelig kan der være en lille forskel, men bare ikke på 2 cm.
Typisk at man oplever det, når udsalget er slut.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








