Saxtons Opiniões 

5604
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 4 em 5 estrelas

Whilst Saxtons are a very professional organisation and offer exceptionally good vehicles the sale process takes far too long. You are just sitting around for ages. It took over 3 hours when collectin... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

⭐⭐⭐⭐⭐ I’m really happy with my new car! The whole buying experience was great, and I’m very pleased with my purchase. The car is in excellent condition, drives smoothly, and is exactly what I was l... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

⭐⭐⭐⭐⭐ Had a great experience with Saxons Cars from start to finish. Everything went smoothly and the whole process was straightforward and hassle-free. A big thank you to Stephen and Aymane fo... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

We travelled from Cheshire to see the car and it was exactly has described. We bought there and then. The transaction was dealt with professionalism and ease. All the staff were friendly and welc... Ver mais


Informações de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

6 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 91% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,4

Todas as opiniões

(5604)

919 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

I visited to potentially buy a vehicle

I visited to potentially buy a vehicle. (Bentley) Travelling from Kent, I then checked in as I had an appointment. Waited for almost 1 hour before giving up and leaving. Very impressive cars but life too short to be ignored like that.

16 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Martyn,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We have shared this with the team so we can understand what went wrong on the day and improve the experience for future customers.

Thank you again for bringing this to our attention.

Classificada 5 em 5 estrelas

Mohammed was charming and took time to…

Mohammed was charming and took time to show me all -good communication etc
Fantastic showroom

9 de setembro de 2026
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Tom,

Thank you for taking the time to leave such positive feedback.

We're wishing you all the best in your new car!

Classificada 3 em 5 estrelas

Two sides to my experience with…

Two sides to my experience with Saxtons.

On the sales front, really professional approach. Booked appointment, kept up to date and was looked after well. Great the way we negotiated for the car and enjoyed the experience of looking for the right car with sales person Will.

Sadly can’t say the same on car collection. We agreed time for me to arrive, as I live over 100miles away and I used a one way hire car firm.
On arrival, I was informed the car wasn’t ready, still being valeted, checking etc.
I waited 3 hrs for then to be informed the tracker was not fitted and that had to be fitted on another day.
I left with the car and took 3 1/2hrs to get home!
Nearly 3 weeks later the tracker is finally fitted and I can leave my honest review.

On a plus front the car is lovely and so glad I picked the right car.
Just need to communicate before travelling a long way.

15 de setembro de 2026
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Thank you for taking the time to share your experience and for your kind comments about Will and the sales team. We’re pleased to hear you’re happy with the car and enjoyed the sales process.

We’re sorry that the collection experience fell short, particularly given the distance you had travelled and the time you had allowed for the agreed collection.

We also appreciate your point regarding communication. We should have kept you better informed before you made the journey, and your feedback has been shared with the relevant team.

We hope you continue to enjoy your new car and thank you again for your honest feedback.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great buying experience

Luke made our Car purchase seamless and enjoyable, would recommend Saxtons to anyone in the market for a new or used car.

11 de setembro de 2026
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Mr Thornton,

Thank you for taking the time to leave such great feedback, we will be sure to pass this on to the team.

We're wishing you all the best in your new car!

Classificada 5 em 5 estrelas

Andy and Tien dealt with me to complete…

Andy and Tien dealt with me to complete the deal for the RR I bought today. Professional conduct with regard for time and presence. Thank you

12 de setembro de 2026
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Suhail,

Thank you for taking the time to leave such lovely feedback, we will be sure to pass this on to the team.

We're wishing you all the best in your new car!

Classificada 5 em 5 estrelas

Happy Bunny

Ishmail saved my day for getting a car within a week of my old car being collected, im so glad i found this place, Ishmail and Jenna has provided great customer service keeping me updated with the works to be done, Jenna, guided me through the process with full knowledge of what is required all the way to the end, i have no fault on my side im over the moon with my new car, thank ypu guys, this was a beautiful experience using your dealership for the first time. Im a happy customer. Jenna, Ishmail you r both a star. XX

12 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Maria,

We're so pleased to hear that you had such a brilliant experience with our sales team, we will be sure to pass this feedback on.

Thank you for choosing Saxtons, we're wishing you all the best in your new car!

Classificada 5 em 5 estrelas

Coming from the motor trade, I wasn't disappointed.

Coming from the motor trade, finding a car to buy can be a minefield. Especially when you know what you're looking for/know what to find!
My experience with Saxtons was a very positive one.
The cars displayed are not there trying to hide anything, and are presentable to a dealership standard.
My salesman Mo was very polite and patient with my expectations of him/the company. We went through the deal together, till we were both satisfied and I signed on the dotted line. He did a great job.
The car was prepared quickly and I was called the next day to collect, only tiny niggle I could say is the key batteries are low and triggering a warning in the dash, but that's no big deal to me, just slightly annoying that I have to change them straight away.
I would recommend them judging by my experience, the future will depend on how this review stays (let's hope the car keeps up with my high standards!)
Well done Saxtons.

11 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Matthew,

We're so pleased to hear you had such a brilliant experience with both purchasing the car and our team we will be sure to pass this feedback on to them!

Thank you for choosing Saxtons, we're wishing you all the best in your new car!

Classificada 5 em 5 estrelas

We were looked after by Will Surtees. Very professional.

We were looked after by Will Surtees, he was excellent.
Nothing was too much trouble for him. He answered all of our questions and showed us how everything on the car functioned.
Having bought Two previous cars from Big Motoring World, it was an eye opener to deal with Saxtons.
Our One minor criticism is that the car could have been valeted better. We went around with tissues cleaning water marks and dust whilst waiting for the money to get into your bank.

10 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Terence,

Thank you for taking the time to leave such positive feedback for the team, we will be sure to pass this on to them.

We're so pleased to hear that your experience was great, however, we're sorry to hear that the valet on the vehicle was not up to standards - we will be sure to give this feedback to the team.

Classificada 3 em 5 estrelas

Mo and Jemma were both fantastic to…

Mo and Jemma were both fantastic to deal with can’t fault them.
Picked car up and booked it in for a service to find two outstanding recalls.
A prestigious company like Saxton should have things like this taken care of for the customers.

9 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi John,

Thank you for your kind comments about Mo and Jemma. We’re really pleased to hear they were both fantastic to deal with.

We appreciate your feedback and agree that this is not the experience we want our customers to have when purchasing from us. Your comments have been shared with the relevant team so we can review our processes around this.

Thank you again for bringing this to our attention.

Classificada 1 em 5 estrelas

Dissatisfied Customer Be very wary about using this company…

Be very wary about using this company to buy a car. Saxtons advertise their vehicles with the bold strap line “Reserve for £299 - Deposit fully refundable ” against all sales when in practice this is evidently not the case. It is nothing short of sharp practice to retain a deposit in a situation where once a vehicle is viewed or test driven the customer decides, for whatever reason, they do not wish to proceed with the purchase. At the very least it should be made very clear in their online advertisements that terms and conditions apply. Moreover, your deposit is never refundable even if you do decide to go ahead with a vehicle purchase since they apply a £299 “administration” fee. I have been in dispute with this company for over two months now and they have ignored my customer complaints. So much for their self proclaimed award winning customer service!

18 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Peter,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you remain dissatisfied with the outcome of your reservation.

Our vehicle reservation and deposit arrangements are subject to the applicable terms and conditions, including the circumstances in which a reservation payment may or may not be refundable. We appreciate, however, that you feel these terms were not sufficiently clear in your experience.

We are also sorry to hear that you feel your concerns have not been addressed. We would like to review the correspondence and ensure your complaint has been properly considered. Please contact our Customer Care team on customercare@saxtons.co.uk with your details so we can look into this further.

Classificada 5 em 5 estrelas

Very good service

Very good service

8 de setembro de 2026
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Abul,

Thank you for taking the time to leave such great feedback, we will be sure to pass this on to the team.

Wishing you all the best in your new car.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent company

Excellent company, very professional and pleasant staff

8 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Barry,

Thank you for taking the time to leave such positive feedback, we will be sure to pass this on to the team.

We're wishing you all the best in your new car!

Classificada 3 em 5 estrelas

I have nothing negative to say about…

I have nothing negative to say about any individual , everyone was helpful and friendly . However , the process just took far too long . At every stage we had to wait . From waiting for a test drive , to paying for it , and leaving . We were probably waiting another hour after we’d actually paid for the car and was in the showroom for around 4 hours in total . We spent £16k , which wasn’t for the dearest car , but still a lot of money to us . Also , once home , we realised we were given no paper work of sale , warranty etc . Not sure if is emailed , posted or what , but we have nothing negative, and only one key .

8 de setembro de 2026
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Ian,

Thank you for your feedback and for your kind comments about the team. We’re pleased to hear that everyone you dealt with was helpful and friendly.

We’re sorry that the overall process took longer than it should have, particularly after you had completed payment. We appreciate that this was frustrating and have taken your comments on board.

With regard to the paperwork and warranty information, these should be provided as part of the handover process, so we’d be happy to check this for you. Please contact our Customer Care team at customercare@saxtons.co.uk and we can look into this, along with anything else you may require assistance with.

Classificada 1 em 5 estrelas

I bought a £61K Porsche Cayenne from…

I bought a £61K Porsche Cayenne from Saxtons. On the way home the engine light came on, as I live 200 miles from them they advised me to take out an insurance claim. I did this and soon after I also had an electrical fault showing with the advice to park up. The insurance company advised to take it to a garage of my choice. I didn't drive it for a week until the garage appointment, but then found the battery flat having to jump start it to get to the garage. A new battery at £1600 was needed to overcome the electrical fault. The insurance company refused to pay for that or the diagnosis or battery and Saxtons said that as 14 days had gone by they would not pay either. The engine fault light cam on again a few days later, I eventually took it to a Porsche centre and got the engine problem sorted. Meanwhile neither the insurance company or Saxtons would take responsibility. I also had underbody coating at the time of purchase at £400 and can see no evidence of anything different underneath. Its been a real downer, I would use a main dealer next time as the Saxtons insurance excludes most things and limited to £3k or £5k if you pay the 3 years extra warranty at an additional £2k. They really don't care about traditional customer service.

30 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Keith,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience following your purchase was not as expected.

We appreciate that, particularly given the distance you live from us, having issues arise shortly after purchase was frustrating. The matters raised were considered in line with the relevant warranty arrangements, although we appreciate that this did not leave you satisfied with the outcome.

We would be happy to review the concerns raised regarding the underbody coating and any outstanding points directly. Please contact our Customer Care team on customercare@saxtons.co.uk so we can ensure these are reviewed appropriately.

Classificada 4 em 5 estrelas

Good …,just concerned that some car…

Good …,just concerned that some car sales site do not offer the price they post …. Or just say that vehicle has been sold or reserved and can we offer you something else !…. Then the vehicle you saw remains on the site !!!!

1 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi David,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We completely understand your concern regarding advertised vehicles and the frustration that can arise if a vehicle is no longer available when you make an enquiry. We always aim to keep our online stock as up to date as possible, although there can occasionally be a short delay between a vehicle being reserved or sold and this being reflected across all advertising platforms.

We appreciate your feedback and are pleased to hear that you otherwise had a good experience with us.

Classificada 2 em 5 estrelas

Advice To Future Customers:-

Advice To Future Customers:-
(As we were a cash buyer and had no need of either trade-in or credit, we are unable to comment on those specific services. However we did indeed buy a vehicle for cash and would offer the following advice to future customers.

1. If or when completing the eventual purchase of a vehicle, don't be encouraged to forward a comments review until the dust has settled - first impressions are not always correct.
2. If viewing a vehicle you have previously seen advertised, be sure to check that both the specification and listed accessories are indeed what you understand them to be.
3. Most Importantly - If buying a used Land Rover, be aware that any previous owner who fails to cancel their "In Control" (app) account will continue to retain full and separate control of the vehicle after it’s onward sale and without need of keys, or the awareness / permission of the new owner. This control includes the ability to remotely track, locate, lock / unlock doors and even start the engine totally at will and all without owner’s consent. Furthermore, be aware that such possible third party access could continue until after the purchaser has received the new DVLA ownership documents (VIN) and then attempted to create their own “In Control” account with a Land Rover Dealership and which may remain blocked until proof of new ownership has been established.
Consequently, and should you purchase a vehicle and then become aware of such a situation, you should then expect to incur additional costs in trying to rectify the situation and during which time your respective car insurance may well be invalid should you suffer any losses either of or from the vehicle.
We would suggest not accepting any counter sales assurances in this respect, as it will later become very clear that after payment for the vehicle, you will not be given any valued assistance outside of directing you elsewhere. Nor should you expect to be offered the original owner’s details to help resolve the issue.
At best – and should this same situation occur, you will likely be told that the small print of the Sales Agreement exempts Seller’s responsibility and that the problem is entirely yours.
(This of course would be contestable under Statutory Consumer Rights to "free title" - but better to avoid entirely from the outset).

Trust this helps

28 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Thank you for taking the time to provide such detailed feedback.

We are sorry to hear that your experience after purchasing the vehicle did not meet your expectations. We appreciate the points you have raised, particularly regarding the Land Rover InControl system.

For clarity, the InControl account and its associated functions are manufacturer-controlled and are not managed by Saxtons. Where a previous owner's account remains linked to a vehicle, the process of removing or resetting that access is therefore handled by Land Rover. We do try to explain this to customers and, where required, direct them to the manufacturer so that the appropriate account changes can be made, this service is usually free of charge so we would not be able to comment on why you were charged for this service.

We appreciate your feedback and will continue to ensure that customers are given clear information regarding manufacturer-controlled services when purchasing a vehicle from us.

We are disappointed that your overall experience has led to this review and appreciate you bringing your concerns to our attention.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great service

Great service, friendly staff. Jenna was super helpful and speedy getting the paper work through. Ish helped get a same day sale and take home of the car.

5 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Verity,

Thank you for taking the time to leave such positive feedback for the team, we will be sure to pass this on.

We're wishing you all the best in your new car!

Classificada 5 em 5 estrelas

Very professional service

21 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Saxtons

Resposta da Saxtons

Hi Debra,

We're so pleased to hear you had a good experience with our team.

Thank you for choosing Saxtons, we're wishing you all the best in your new car.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais