Probably the lowest tiers of human beings living their miserable life by lying to people. Never ordered or signed anything by them. They never gave info about invoices or anything else. Transfered my... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Probably the lowest tiers of human beings living their miserable life by lying to people. Never ordered or signed anything by them. They never gave info about invoices or anything else. Transfered my... Ver mais
A empresa respondeu
En sådan otroligt bra scam att jag var tvungen att skapa ett konto på Trustpilot och skriva här. De ringer från hemligt nummer. Hade inte huvudet med mig och råkade för första gången gå med på ett avt... Ver mais
A empresa respondeu
Jag har en hemsk upplevelse med dem. Vid första samtalet lovade de ett kampanjpris på flera produkter, efter det kunde jag inte avsluta prenumerationen och fick betala för ett år som var tre gånger dy... Ver mais
A empresa respondeu
Jessica på Vitalplus hjälpte mig på ett väldigt bra sätt med tydlig information och ett vänligt bemötande. Jag kunde byta från D-vitamin till magnesium och även få hjälp med att säga upp min prenumera... Ver mais
A empresa respondeu
Vitalplus levererar hälsokost av högsta kvalitet. MSC certifierad Omega-3 och D-vitamin i samma paket! Skickas fraktfritt direkt hem till dig.
Suécia
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Respondeu a 100% das suas opiniões negativas
Geralmente responde dentro de uma semana
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Frun i huset gick på detta också som så många andra som blivit LURADE av en påträngande person som ringde upp.
Påstod också hon skulle få något GRATIS bara för hon gått vidare i en tävling men visade sig det inte alls vara på det viset.
Det ÄR ju uppenbart att Vitalplus har inarbetat detta sätt att snärja folk in i abonnemang de INTE har en aning om de tecknat.
Gör som JAG !! skaffa NIX och ringer det försäljare ändå så lyssna INTE utan be dem dra åt hxxxxxe 😠
Vill vi man köpa något från ett företag så tar man själv kontakt i s f och inte tvärtom.
Allt går ju att sälja med "mördande" reklam men att sälja med snärjande metoder ÄR under lågvattenmärket🤨
Kan väl inte vara speciellt inspirerande att driva eller jobba på ett företag som har som metod att vilseleda folk till att köpa produkterna och bli utskällda av arga och snuvade människor via telefon eller här på Trustpilot.
M a o Vitalplus ÄR oseriöst och är definitivt inte mån om kunden för då hade de inte behövt "försvara" sig på Trustpilot mot såååå många missnöjda " kunder"

Resposta da Vitalplus
Jag fick ett helt otroligt fint bemötande när jag ringde Vitalplus kundtjänst och fick prata med Jessica Andersson. Hon hjälpte mig långt utöver det jag bad om, dessutom var hon mycket kunnig, inget av detta är man speciellt van vid… Jessica är verkligen en topp-medarbetare för oss kunder hos Vitalplus, och klart värd en stor eloge!!!

Resposta da Vitalplus

Resposta da Vitalplus
Fick fantastiskt trevlig o proffsig service av Jessica. 👍🏻👏🤩🥰. Tänk om alla var som hon när man ringer kundservice. 🤩. Hälsningar från Maria

Resposta da Vitalplus
Gick på en telefon försäljning där jag skulle få prova deras produkt.
Man hade 20 dagar på sig att säga upp produkten.
Dom väntade med att skicka så innan man fått produkten hade dagarna gått och man var fast i en prenumeration.
Jag får inte bryta min del av avtalet fast dom inte höll sin del och skickade inom 10 dagar så man hade chans att prova.

Resposta da Vitalplus
Jag, som så många andra, har "vunnit" en finalplats (denna gång hos Willys) men blev också informerad om att jag kunde få D-vitaminer gratis... och JA... jag gick på det men missade att jag skulle behöva betala frakten. Så när fakturan kommer på Kivra så reagerar jag naturligtvis negativt och ringer upp. Jag har en mycket bra konversation med Jessica (som tydligen är företagets stjärna 😄) och vi kom fram till en mycket bra lösning. D-vitaminer behövs under denna mörka och kalla tid så själva produkten ska jag nu testa på ordentligt och OM den funkar tillfredsställande så kommer jag nog att fortsätta använda det.
Men... kommunikationen med Jessica var mycket professionell och viljan att komma till konsensus var stor... från bägge håll ska tilläggas. Jag ger dock bara 3 stjärnor eftersom själva tillvägagångssättet vid denna försäljning INTE var speciellt bra då själva telefonkontakten var undermålig och jag var tvungen att vid flera tillfällen be säljaren att upprepa och förtydliga. Företaget borde satsa på att utbilda sin säljare.
Men... ge Jessica högre lön 💕

Resposta da Vitalplus
Gå inte på vad de säger. De tar betalt extra för både "miljöavgift" och "fakturaavgift". Det priset de säljer in är ren bluff.

Resposta da Vitalplus
Se han equivocado en el pedido, estoy intentando desde hace días contactar con la empresa para devolver el producto y me hagan la devolución del dinero y es imposible. Me temo que me han enganchado

Resposta da Vitalplus
Jag fick ett första erbjudande, att jag skulle få ett erbjudande för 99 kr och vara med om en tävling och vinna produkter från rituals. Sedan ringde en till och sa samma sak( ingen koll på vilka man ringt till) sedan skrev jag direkt att jag inte ville fortsätta. Mejlet jag fick var att de hade mycket för tillfället. Nu har jag fått en räkning på 1269kr. Skrev ett meil igen, men samma meil svar igen ( robot) jag har ingen lust att betala dessa pengar till något som jag tackat nej till.

Resposta da Vitalplus
Är riktigt besviken. Gick med i någon tävling där man kunde vinna CeraVe men det är nog total bluff för helt plötsligt blev jag översvämmad av telefonförsäljare från massa olika företag. Vitalplus var först ut så jag visste inte bättre än att lita på henne jag pratade med. Hon sa att allt är gratis första utsändelsen, att detta bara är ett 'prova på' paket men att jag ändå måste avsluta prenumeration om jag inte vill ha fler paket. Hon skickade en länk med avtal under samtalet som jag sa att jag måste läsa först så sa hon 'nejnej det är inget konstigt, det är bara det vi pratat om nu, allt är gratis denna första sändelsen. Även om det står 99kr så bjuder vi på allt första paketet' .. okej tänkte jag ... och nu sitter jag här med en faktura på 99kr som de vill att jag ska betala. Tack gode gud att jag hann ångra någon eventuell prenumeration enligt ångerrätten i tid.

Resposta da Vitalplus
Värdelöst företag ! Gå inte på detta! Returnerade vara. De LOVADE att akreditera mig det hände ej o jag fick betala för en vara jag skickat tillbaka.

Resposta da Vitalplus
Svarade på en tävling på Facebook där du kunde vinna en Advents kalender från Rituals. Stod inget i den annonsen att Vitalplus var inblandad. Brukar aldrig svara på såna tävlingar annars och skulle aldrig ha gjort det nu heller. Började registrera mig och insåg medan jag gjorde det att något inte stämde. Försökte avbryta ,men då var det försent. Blev sen uppringd av en kvinna från Vitalplus från hemligt nummer . Väntade ett viktigt samtal, så jag svarade. Hon stressade mig och sa att jag var med i nästa steg i tävlingen . Skulle klicka på nån länk. Tur var att jag började läsa det jag klickade i men tyvärr för sent. Jag hade godkänt att bli kontaktad av deras samarbets partners via den länken. Kunde återkalla alla prov paket med vitaminer via ångerrätten . Sade upp allt detta på en gång när jag upptäckte vilken tabbe jag gjort.
Men hade jag inte läst igenom ordentligt vad jag godkänt så hade jag kunnat åka dit på ett abonnemang. Så VARNING, gå inte på nånting från detta företag. Efter några dagar blev jag totalt ner ringd av telefon försäljare, med Spam samtal. Klagade till Vitalplus kundtjänst men jag hade ju godkänt länken. Har nu fått blocka min telefon med spam filter som tar 80% av samtalen. Gör inte om mitt misstag. Bojkotta Vitalplus

Resposta da Vitalplus
Ringde mig och sa att jag fick testa på en månad för bara fraktkostnaden och jag frågade killen jag pratade med 3 gånger om det var någon bindningstid och alla gångerna sa han nej men ändå blev jag fast med ett 12 månader långt abonnemang och kundtjänsten sa att de inte alls hade sagt att det inte var någon bindningstid för alla försäljarna säger samma sak i samtalen. Har nu en massa lådor med kosttillskott jag inte kommer använda. Scam företag som borde stänga ner

Resposta da Vitalplus
Man blir lurad på abbonemang som man inte vill ha.

Resposta da Vitalplus
SCAM SCAM SCAM !!! Be aware
I have been scammed by them like other people here. I have got convinced to try out their product as free trial and option to cancel the subscription. But I missed to cancel it within time. And they sent me invoice for 1 year even though in contract it was stated as 6 months validity. And when I enquired about invoices after 6 months, customer service lady told that 6 months invoice and products is split into 2 and send for 12 months.
Until then, I blamed myself for falling under their trap only.
But, now it is next level. Last november I confirmed twice over customer service call that cancellation of subscription after 12 months. And she clearly stated my subscription is already updated to cancel from January 2026. But they have sent invoice for this month as well.
I woke up very late now and searching these people. Anyway I am going to raise the complaint in "konsunenrverket"
If you are reading this, Spread this to your friends and family to bring awareness

Resposta da Vitalplus
Tack för ett fantastiskt fint samtal och bemötande- det kallar jag proffsig Service och tålamod då det gäller att hålla fler bollar i luften hela tiden när kolkegor är sjuka.
Tack för en fin hantering av min reklamation och avslut.
Önskar dig en riktigt God Jul och ett gott slut på det gångna året.
Kram från Peter

Resposta da Vitalplus
Tack inte ja till att prova! Bluff företag som bygger på att man blir fast i ett abonnemang minst 6 leveranser vilket innebär 12 månader.

Resposta da Vitalplus
Mycket trevligt och bra bemötande

Resposta da Vitalplus
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.