Vitalplus Opiniões 723

TrustScore: 2.5 em 5

2,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Probably the lowest tiers of human beings living their miserable life by lying to people. Never ordered or signed anything by them. They never gave info about invoices or anything else. Transfered my... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

En sådan otroligt bra scam att jag var tvungen att skapa ett konto på Trustpilot och skriva här. De ringer från hemligt nummer. Hade inte huvudet med mig och råkade för första gången gå med på ett avt... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Jag har en hemsk upplevelse med dem. Vid första samtalet lovade de ett kampanjpris på flera produkter, efter det kunde jag inte avsluta prenumerationen och fick betala för ett år som var tre gånger dy... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Jessica på Vitalplus hjälpte mig på ett väldigt bra sätt med tydlig information och ett vänligt bemötande. Jag kunde byta från D-vitamin till magnesium och även få hjälp med att säga upp min prenumera... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de vitaminas e suplementos

Informação fornecida por diversas fontes externas

Vitalplus levererar hälsokost av högsta kvalitet. MSC certifierad Omega-3 och D-vitamin i samma paket! Skickas fraktfritt direkt hem till dig.


Informações de contacto

2,4

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

723 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Varning! Vilseledande lurendrejeri!

Varning! Utlovar en "gåva" för utvärdering. Blir ett abonnemang på drygt 3500!!!

25 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej Cyan,
Tack för din feedback, och beklagar din upplevelse.
Jag har bett om mer information här så jag kan se mer kring ditt ärende och se vad som skett.

Ha en fin dag,
Mvh Maria
Vitalplus

Classificada 1 em 5 estrelas

bedrövligt dåligt och oerhört lång…

bedrövligt dåligt och oerhört lång uppsägningstid, fakturor som kommer bort, obefintlig kundservice. Hör ni ordet Vitalplus så lägg på luren för de ger sig inte heller. Håller er undan dem så långt bort som bara möjligt, rena bluffföretaget

12 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej Carolina,

Tack för att du delar din feedback. Vi beklagar att din upplevelse inte motsvarat dina förväntningar. För att vi ska kunna undersöka detta vidare har vi efterfrågat mer information från dig här via Trustpilot.
Vad jag kan se så har kundservice svarat på alla mail du har skickat.
Beroende på vad du har beställt så är villkoren olika samt priser men återkom gärna med informationen så kan jag söka vidare på detta och se vad det är för uppsägningstid i din beställning:

Önskar dig en fin dag,
Mvh Maria
Vitalplus

Classificada 1 em 5 estrelas

Blev lovad att alla papper om…

Blev lovad att alla papper om uppsägning osv skulle komma med vid första leveransen! Där skulle det stå precis hur jag sa upp det inom 20 dagar efterleverans.
Räkningen kom men ingen leverans.
Har alltså utan att fått varor eller någon info om hur jag ska säga upp det som var lovat.
Ringer kundtjänst som säger att det är försent att ångra sig för 20 dagar har gått.
Jag hävdar att ångerrätten då kliver in på 14 dagar efter att jag tagit emot varan.
Vilket inte hänt för varan har ju inte kommit.
Då ska dom kontakta postnord och se vad som kan ha hänt ä, men jag har ju inte fått varan och det varmeningen att jag skulle kunna testa varan i 20 dagar innan jag bestämde mig.

Otrevliga i kundtjänst som ifrågasatte varför jag inte själv hört av mig under 20 dagar. Svarar att vi varit på semester så har knappast tänkt på vitaminer och beställning då, men att jag blivit påmind nör räkningen kom.

Tänker inte ge mig. Jag har inte fått mina varor och även om dom nu skulle skickas på nytt så har jag 14 dagars ångerrätt när varorna kommit!!!

Har dessutom gjort en anmälan mot dom idag vilket jag hoppas andra gör.

5 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej Therese,
Tack för ditt omdöme. Och jag beklagar upplevelsen du fått från oss.
Jag har bett om information för att undersöka mer i ditt ärende, för att hjälpa dig på bästa sätt!
Jag ringer gärna upp dig så fort jag fått dina uppgifter här.

Ha en fin dag
Mvh Maria
Vitalplus

Classificada 1 em 5 estrelas

Ren lurendrejeri blev uppringd för att…

Ren lurendrejeri blev uppringd för att jag vunnit någon tävling blev sedan påprackad detta för en test trodde jag. Men när tabletterna fortsatte komma så kontaktade jag företaget som anser att jag bundit upp mig på lång tid och detta går tydligen inte att ta tillbaka enligt dessa vad jag än gör.

5 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej Zara,
Tack för att du delar med dig av din upplevelse – det är verkligen tråkigt att du känner dig missnöjd.

Vi vill förtydliga att vi inte är de som meddelar om vinster eller liknande från tävlingar man deltagit i. Om du har fått information om en vinst hänvisar vi dig att kontakta arrangören av den tävlingen direkt, då det inte är något vi hanterar.
När man tecknar en prenumeration hos oss via telefon godkänns alltid ett digitalt avtal, där det tydligt framgår vad som ingår, hur leveranserna fungerar och vilken bindningstid som gäller. Det finns olika upplägg beroende på vad man som kund tackat ja till.

Vi hjälper dig gärna att se över ditt ärende och förklara vad som gäller i just ditt fall. Hör gärna av dig till vår kundtjänst, så reder vi ut det tillsammans.

Vänliga hälsningar,
Maria
Vitalplus

Classificada 1 em 5 estrelas

Varning för detta företag

Varning för detta företag! Vilseledande telefonsamtal där kunder luras i att de vunnit en tävling för att sedan luras i att signera ett avtal och därefter bli fast!!!

15 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej Chanelle,
Tack för ditt mail.
Jag beklagar upplevelsen du fått, detta är inget alls vi står för. Alla har en möjlighet att göra en beställning eller inte göra en beställning.
Jag har skickat en förfrågan om mer information så jag kan kolla upp mer detaljerat ditt ärende. Uppskattar om du svarar på den förfrågan så vi kan reda ut detta på en gång.

Önskar dig en fin dag,
Mvh Maria
Vitalplus
_________________
Tack för att du uppdaterade oss!
Jag ser att ärendet är avslutat och att kreditering har gjorts för leveransen du inte ville ha.

Jag vet att du nämnt att du inte vill bli uppringd, men jag erbjuder det gärna ändå – det verkar som att det lätt uppstår missförstånd via mejl. Om du skulle känna att ett kort samtal kan göra det lättare att reda ut det här, hör gärna av dig så ringer jag upp dig när det passar.

Jag vill verkligen förstå vad du är missnöjd med, så att vi får en chans att hantera det på bästa sätt.
Önskar dig en fin dag!
Mvh Maria
Vitalplus

Classificada 5 em 5 estrelas

Så nöjd, tack ⭐️

Jag pratade med Jessica, så trevlig och glad tjej!
Topp ⭐️

4 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej!
Stort tack för detta omdöme. Vi ska föra det vidare till Jessica hon kommer bli glad.

Ha en fin dag,
Mvh Maria
Vitalplus

Classificada 5 em 5 estrelas

Jessica var mycket hjälpsam och svarade…

Jessica var mycket hjälpsam och svarade snabbt på min mejl

31 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Tack så mycket för dina fina ord! Det gläder oss verkligen att Jessica kunde hjälpa dig snabbt och på ett bra sätt. Vi finns här om du behöver något mer!

Vänliga hälsningar,
Maria
Vitalplus

Classificada 1 em 5 estrelas

Får ikke bekreftelse på et enkelt spørsmål

Bare Useriøs Søppel. Jeg får ikke svar på henvendelse direkte på epost) Jeg har bare ett enkelt spørsmål, det er om oppsigelse av abbonnementet er tatt til følge, og om firmaet kan bekrefte oppsigelsen. Alt er betalt via Riverty Norge.Krever bare en bekreftelse, slik at jeg ikke risikerer noen overraskelse senere

30 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej,
Vi är ledsna att du känner så. Jag har sökt på namnet som står här men kan tyvärr inte hitta någon kundbild kopplad till det. Jag har skickat förfrågan till dig här om mer information så att jag kan undersöka detta vidare och hjälpa dig på bästa sätt.
Vänliga hälsningar
Maria
Vitalplus
________________

Hej igen,
Vänligen se skräppost då de enkelt kan ha hamnat där. Jag har mailat från kundservice@vitalplus.se.

Jag tror att du kan ha blandat ihop oss med företaget Vitalplus i Norge.
Dessa har vi inget med att göra, och är ett helt annat bolag.
Riverty Norge jobbar vi inte heller med.

Kolla skräpposten, så ser du mitt mail där.

Mvh Maria
Vitalplus



________________________

Tack för återkopplingen! Jag har mailat dig!
Mvh Maria
Vitalplus

Classificada 1 em 5 estrelas

Bedrägeri!!!!! Varning!!!!!

Blev uppringd och ofrivilligt indragen i ett abonnemang på omega 3, som jag TYDLIGT tackade NEJ till!!!
VAD ÄR DETTA FÖR FÖRSÄLJARE som uppenbart begår BEDRÄGERI!
Jag har tydligt tackat nej! Ändå får Jag ett sms om att jag påbörjat ett abonnemang!!! Fyyy faan vilket bedrägeri! VARNING!!!

28 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej,

Vi beklagar verkligen att du upplevt detta och förstår att det kan kännas både frustrerande och oroväckande. Vi vill också förtydliga att ett abonnemang eller en prenumeration inte kan starta utan att en beställning har gjorts och godkänts av kunden.

Just nu kan vi tyvärr inte hitta några uppgifter om ditt ärende i vårt system. Därför har jag bett om mer information, så att vi kan undersöka saken närmare och hjälpa dig på bästa sätt.

Vänliga hälsningar,
Maria
Vitalplus

Classificada 1 em 5 estrelas

Varning – erfarenhet av Vitalplus (Tradecom Scandinavia AB)

Jag vill dela med mig av min erfarenhet av företaget Vitalplus. Jag deltog i en tävling på Instagram där jag fick besked om att jag hade vunnit något, men istället blev jag indragen i ett abonnemang på kosttillskott utan att jag riktigt förstod vad jag godkände.

Jag blev uppringd när jag var trött och gravid, och trots att jag sa att jag inte förstod vad samtalet handlade om, pressades jag till att signera ett avtal. När varorna väl kom visade det sig vara en 12-månaders prenumeration på D-vitamin som jag inte ville ha eller behövde.

Företaget vägrar avsluta abonnemanget och fortsätta fakturera mig, trots att jag bestridit avtalet och anmält ärendet till Konsumentverket och ARN.

Jag vill varna andra att vara försiktiga och noga läsa villkoren innan ni tackar ja till erbjudanden från Vitalplus. Det finns många som haft liknande problem med dem.

2 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej,

Tack för att du delar med dig av din upplevelse – vi är verkligen ledsna att höra att du känt dig vilseledd eller pressad. Det är absolut inte så vi vill att någon ska uppleva kontakten med oss.

Vi är alltid tydliga med våra villkor och skickar även ut en skriftlig avtal innan något godkänns. Samtidigt förstår vi att det ibland kan upplevas annorlunda, särskilt i en situation där man inte känner sig helt redo att fatta beslut.

Vi vill gärna se över ditt ärende på nytt för att se om vi kan hjälpa dig vidare. Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst.

Vänliga hälsningar,
Maria
Vitalplus

Classificada 5 em 5 estrelas

Ett mycket trevligt bemötande

Ett mycket trevligt bemötande, lämmnade klara besked och väldigt service inriktad.
Jag blev glad av att tala med kvinnan, det är inte varje dag det sker, det var oväntat men som sagt det räddade min dag,

18 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej!

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det värmer att höra att samtalet gjorde din dag – precis så vill vi att det ska kännas.

Önskar dig en toppen dag,
Mvh Maria
Vitalplus

Classificada 1 em 5 estrelas

Fuskar firman

Fuskar firman. Handla aldrig där.
Jag har blivit kontaktad av firman på telefon och vi avtalat jag ska testa et produkt.
Det var mycket viktigt jag signerade et kontrakt. Jag måste avsluta abonnemanget senast 20 dagar efter om jag inte vill ha mer.
Jag ska nu betala 1. Paket för dom skickar något. Jag får et mail som skickar 8 dagar senare.
Jag har nu 8 dager till att motta och testa.
Efter 9-10 dagar har jag inte mottagit något og nu är datum för att avsluta abonnemanget överskridit.
Jag hittar mailet om leverans, skriver jag vill avsluta då jag inte har mottagit något. Tyvärr. Det kommer från en noreply postlåda. 3 dagar senare får jag paketet.
10 dagar senare (33 dagar efter signering) får jeg meddelande att jag nu ska betala näste leverans. Jag skriver tillbaka (nu har de en kundservice adress) att jag inte önskar fortsätta.
De svarar at nu är de 30 dagar slut och jag måske fortsätta jämför kontrakten.
Det firman är helt klar över vad de gör. Därför är det så viktigt för dom att kontrakten signeras för du får något. Det är klart fusk.

Dato for oplevelse: 09. juli 2025

Hittade på KO hemsida
Konsumentombudsmannen, KO, tar nu företaget Tradecom Scandinavia AB till domstol. Företaget har sålt kosttillskott under varumärket Vitalplus på telefon.

Företaget har tidigare varit föremål för Konsumentverkets granskning och redan 2021 krävde KO att företaget måste rätta till sina försäljningsmetoder. Företaget har bland annat låtit bli att berätta att de säljer ett abonnemang på kosttillskott. I stället har de påstått att konsumenterna får gratis prova på-paket, och att de bara behöver betala portokostnaden. Det är först när konsumenterna fått fakturor på flera hundra kronor i månaden som de upptäckt att det inte var gratis.

Anmälningarna mot företagets har fortsatt att komma in till myndigheten. De visar att företaget bryter mot KO:s beslut. Därför kräver nu KO att domstolen dömer företaget att betala vitet på en halv miljon kronor. Eftersom företaget har ignorerat KO:s beslut vill myndigheten nu att domstolen höjer det nya vitesbeloppet till en miljon kronor.

Ett vite är framåtsyftande och kan dömas ut om ett företag bryter mot en dom eller ett beslut från KO framöver.

9 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej, och tack för att du delar med dig av din upplevelse.

Vi är verkligen ledsna att höra att du upplevt problem med din beställning, och vi vill gärna hjälpa dig att reda ut vad som hänt. För att kunna göra det på bästa sätt har jag bett om dina uppgifter här via Trustpilot, så att jag personligen kan följa upp ditt ärende och se över alla detaljer.

Vi vill också förtydliga att den första leveransen inte behöver betalas om du väljer att utnyttja din ångerrätt och returnerar produkten, i enlighet med våra allmänna villkor.

Vad gäller det "no-reply"-mejl du nämner, vill vi förklara att sådana adresser är automatiska utskick som inte kan ta emot svar – meddelanden som skickas dit når oss alltså inte. Vi har alltid haft, och kommer alltid ha, en tillgänglig kundtjänst via kundservice@vitalplus.se. Du får gärna vidarebefordra eventuell dokumentation till oss där, så hjälper vi dig gärna vidare.

Att avtalet signeras är en nödvändig del av processen för att vi ska kunna skicka ut produkterna och ge tillgång till vårt erbjudande. Utan godkänd signering kan vi inte påbörja leverans.

Vi vill också nämna att vi strävar efter att svara så snabbt som möjligt – normalt inom 1–2 arbetsdagar. Under semestertider kan svarstiden bli något längre, men sällan mer än 4 arbetsdagar. En svarstid på 8 dagar förekommer inte hos oss, och vi utgår alltid från den dag du kontaktar oss när det gäller exempelvis ångerrätt eller andra ärenden.

Vi har god kontakt med Konsumentverket och arbetar aktivt för att följa alla riktlinjer och regler som gäller för telefonförsäljning. Dessutom har vi infört extra rutiner för att våra kunder ska känna sig trygga genom hela processen.

Vi hoppas få möjlighet att lösa detta tillsammans med dig och ser fram emot att höra från dig så snart vi har dina kontaktuppgifter.

Vänliga hälsningar,
Maria på Vitalplus

_________________
Stort tack för återkoppling av kontaktuppgifter.

Jag har nu mailat dig!
Önskar dig en fin dag,
Mvh Maria
Vitalplus

Classificada 5 em 5 estrelas

Vitalplus kundtjänst

Vänlig kundtjänst, Thea på kundtjänst va mycket bemötande och förståelig

8 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Tack snälla för dina fina ord!
Vi blir glada av att höra att Thea tog hand om dig på ett så bra sätt.

Vänliga hälsningar,
Maria

Classificada 5 em 5 estrelas

Jag hade turen att få kontakt med…

Jag hade turen att få kontakt med Jessica (,minns ej efternamn). Hon var väldigt trevlig vid min önskan om uppsägning av prenumeration.

10 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Tack så mycket för ditt fina omdöme!
Vi är glada att höra att du fick bra hjälp av Jessica och att upplevelsen vid uppsägningen kändes positiv. Vi tar med oss dina ord och ser till att vidarebefordra dem till henne!

Varmt välkommen tillbaka i framtiden om du skulle önska det.
Önskar dig allt gott!
Mvh Maria
Vitalplus

Classificada 1 em 5 estrelas

Utifrån min erfarenhet av detta företag…

Utifrån min erfarenhet av detta företag vill jag varna för rent lurendrejeri! Köp INGENTING därifrån. Jag blev uppringd av företaget för att jag deltog i en tävling att vinna en husbil. Säljaren ringde för att berätta att jag gått vidare i tävlingen. Jag erbjöds en gratis provomgång och behövde skriva på ett godkännande för detta som kom med SMS. Säljaren väntade i luren medan jag undertecknade. När jag fick meddelande om att en ny leverans skulle skickas ringde jag direkt till företaget för att avbryta detta. Jag fick då veta att jag var bunden i ett abonnemang på ett helt år. Utan minsta möjlighet att avbryta. Jag protesterade och la fram fakta, men personen jag pratade med sa att han inte kunde göra något annat än möjligtvis byta ut D-vitamin till magnesium, vilket skulle sänka månadskostnaden något. Jag känner mig grundligt lurad. Läser på nätet att företaget anmälts många gånger för sina bluff-metoder, och blivit erlagda med vite. Ändå fortsätter verksamheten med nya offer.

Dessutom är doserna i tabletterna, både D-vitamin och magnesium, otroligt låg.

2 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej,

Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi är verkligen ledsna att du känner dig missnöjd och uppfattar situationen på det här sättet. Det är självklart aldrig vår avsikt att någon ska känna sig lurad eller bunden mot sin vilja.

Vi försöker alltid vara tydliga i vår kommunikation, och det är tråkigt om något upplevts som oklart. Om beställningen gjorts via telefon så gäller ångerrätten som står på ditt digitala avtal.

Gällande innehållet i våra produkter är de framtagna utifrån generella rekommendationer för dagligt intag. Samtidigt är det viktigt att understryka att näringsbehov är individuellt och kan variera beroende på flera faktorer som kost, livsstil, ålder och hälsa.

Vi vill gärna hjälpa till att reda ut det som skett och hitta en lösning. Du är alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst direkt, så ser vi över ditt ärende tillsammans.

Vänliga hälsningar,
Maria
Vitalplus

Classificada 5 em 5 estrelas

Oerhört trevligt kundbemötande är…

Oerhört trevligt kundbemötande är väldigt nöjd

4 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Tack så mycket för ditt fina omdöme – vi är glada att du är nöjd och uppskattar vårt bemötande!

Önskar dig en fin sommar!

Mvh Maria
Vitalplus

Classificada 5 em 5 estrelas

Jessika gav ett mycket gott bemötande och fantastisk…

mycket gott bemötande och fantastisk trevlig röst. Jessika hjälpte mig på bästa sätt och gav mig ett stort förtroende till att er support är av topp kvalitet. Mvh Rasmus !

4 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej Rasmus,
Stort tack för dina fina ord – det gläder oss verkligen att du är nöjd med bemötandet!

Vi ska självklart vidarebefordra din feedback till Jessika – hon kommer bli jätteglad att höra att du kände dig så väl omhändertagen. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service, och det är fantastiskt att du upplevde just det.

Tveka inte att höra av dig igen om vi kan hjälpa dig med något framöver!
Mvh Maria
Vitalplus

Classificada 5 em 5 estrelas

Mycket bra bemötande

Mycket bra bemötande

2 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej, och stort tack för ditt fina omdöme!

Vi blir väldigt glada över att höra att du upplevde ett bra bemötande – det betyder mycket för oss.

Ha en fin kväll,
Mvh Maria
Vitalplus

Classificada 1 em 5 estrelas

De lurade mig att signa på ett avtal…

De lurade mig att signa på ett avtal elektroniskt där de sa att jag skulle få D-vitamin gratis en månad. Som tur var hittade jag ångerrättsblankett och har nu skickat in den. Mycket dåligt upplägg av försäljning. UNDVIK DETTA FÖRETAG!

24 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Vitalplus

Resposta da Vitalplus

Hej, och tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme.

Vi är verkligen ledsna att du upplevde vårt erbjudande som vilseledande – det är aldrig vår avsikt. Alla villkor ska framgå tydligt både i avtal och samtalet som görs med försäljare.

Vi är glada att du hittade ångerblanketten och utnyttjade din ångerrätt. Om något kändes oklart eller om du har fler frågor är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst – vi hjälper gärna till.

Ha en fin dag!
Mvh Maria

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais