Probably the lowest tiers of human beings living their miserable life by lying to people. Never ordered or signed anything by them. They never gave info about invoices or anything else. Transfered my... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Probably the lowest tiers of human beings living their miserable life by lying to people. Never ordered or signed anything by them. They never gave info about invoices or anything else. Transfered my... Ver mais
A empresa respondeu
En sådan otroligt bra scam att jag var tvungen att skapa ett konto på Trustpilot och skriva här. De ringer från hemligt nummer. Hade inte huvudet med mig och råkade för första gången gå med på ett avt... Ver mais
A empresa respondeu
Jag har en hemsk upplevelse med dem. Vid första samtalet lovade de ett kampanjpris på flera produkter, efter det kunde jag inte avsluta prenumerationen och fick betala för ett år som var tre gånger dy... Ver mais
A empresa respondeu
Jessica på Vitalplus hjälpte mig på ett väldigt bra sätt med tydlig information och ett vänligt bemötande. Jag kunde byta från D-vitamin till magnesium och även få hjälp med att säga upp min prenumera... Ver mais
A empresa respondeu
Vitalplus levererar hälsokost av högsta kvalitet. MSC certifierad Omega-3 och D-vitamin i samma paket! Skickas fraktfritt direkt hem till dig.
Suécia
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Respondeu a 100% das suas opiniões negativas
Geralmente responde dentro de uma semana
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Det är ett lurendrejeri, jag vill avsluta mitt abonnemang hos dom, men, dom har spelat in, mitt samtal med dom. Och det går inte att avsluta, jag ville bara, ha omega 33 en gång, för 59 kr, istället, kommer jag att, ha betalt 2800kr ca . Gå inte på detta lurendrejeri. Jag har polisanmält dom.

Resposta da Vitalplus
Företaget i sig skiter jag fullständigt i.
Ingen produkt jag hade köpt.
Däremot operatören Thea, var väldigt duktig, informativ och trevlig.

Resposta da Vitalplus
Varning!!!
De luras och säger att man får prova varorna i 20 dagar innan man bestämmer sig. Men varorna kommer inte förrän efter en månad och då sitter man fast i ett svindyrt abonnemang som "inte går att avsluta" förrän det har gått ett år!!!
Fruktansvärt blufföretag!!!

Resposta da Vitalplus
Blev uppringd och fick höra att jag gått vidare i en tävling om 1000 kr på Willys. Sen kom det om Omega 3 och D-vitamin. Hon som ringde pratade galet fort och jag hann ej höra allt. Fick betala 99:- för kalaset och trodde det var slut men sen kom en faktura på 267:-. Ringde upp och sa jag ville avbryta omgående men då sa hon att jag tackat ja till att vara med 1 år. Fick en chock och blev jättearg. Har pratat med Konsumentverket som säger att det är olagligt att skriva på något under pågående samtal och att dom ej får ta detta med presentkort osv. Rena rama skitföretaget. Vi får se nu om jag kommer ur det hela. Men AKTA er alla för detta företaget, dom lurar er bara. Det är helt oacceptabelt att man fastnar 1 år. Inte ens en tidningsprenumeration bär sig åt på det viset. Fy säger jag bara!!

Resposta da Vitalplus
Ringde och sa att jag gått vidare i en tävling från Rusta. Erbjöd mig D-vitaminer med bara en kostnad för frakten på 99 kr. Försökte trycka på mig dessa j'vla tabletter. När hon säger att jag skickar en länk till din mail/sms så sa jag NEJ. Bluff direkt! Jag trycker inte på någon länk. Annars hette hon o bröt på något språk.

Resposta da Vitalplus
Am fost pacalit.Mi-au facut abonament desi am sunat la cateva zile dupa ce mi-au trimis vitamina D la un pret de 4 ori mai mare decat la Apoteka. Nu vor sa anuleze abonamentul pe care mi l-au facut fara voia mea.Ii urasc cu toata fiinta mea.Sunt somer si nu-mi permit si vitamine la supra pret. Ma poate ajuta cineva? Ce pot face?
Multumesc!

Resposta da Vitalplus
Bedragare! Säger att man kan säga upp avtalet. Hoppsan!! Där var det bundet till 12 månader.!!!!

Resposta da Vitalplus
Bedrägeri, de säger att det är en engångsförsäljning att det inte blir nåt abbonnemang efter, sen skickar de paket efter paket. sen säger de att det är 5 månaders uppsägningstid fy f-n

Resposta da Vitalplus
Jag fick fantastisk hjälp av Jessica i kundtjänsten 5+ för det fina bemötandet och hejaropen 😊

Resposta da Vitalplus
Alla deras 5or är fejk. Ser man tydligt på datumen. Hemskt företag

Resposta da Vitalplus
Om jag kunde ge 0 stjärnor så hade jag gjort det.
Det här företaget, deras utskick och betalningshantering har lurat mig på pengar senaste 6 månaderna.
Det första som händer är att någon ringer och i princip pratar omkull mig till att få något gratis, som jag sen ska få utskickat 6 gånger som ska betalas.
Deras upplägg är så att du ska glömma bort att betala så de kan ta ut mer utgifter.
De skickar ut varannan månad och som ska betalas innan leverans.
Detta utnyttjar VitalPlus något fruktansvärt.
Jag har ringt och mejlat flera gånger senare halvåret för att säga upp prenumerationen och har flera gånger fått det bekräftat att nu är det uppsagt men de fortsätter och fortsätter.
De skickar fakturor och utan någon som helst förvarning så skickar de till inkasso.
Vad ni än gör, lita inte på det här företaget.
De är vidriga blodsugare som bara lurar folk på pengar.

Resposta da Vitalplus
En supergullig tjej, Jessica, som hjälpte mig när jag satt fast i ett dyrt abonnemang. En fantastisk stjärna med hjärtat på rätt ställe

Resposta da Vitalplus
Maria en trevlig tjej som jag pratade med + betyg

Resposta da Vitalplus
Jag har blivit utsatt för en prenumerationsfälla av företaget Vitaplus. Trots att jag uttryckligen sade NEJ till deras produkter, har de tvingat på mig ett abonnemang på sex månader. Detta är ett skamligt och oseriöst beteende. De vägrar att avsluta min prenumeration, trots att det är uppenbart att jag inte vill ha något med deras produkter att göra.
Vitaplus bedriver ohederliga affärsmetoder och försöker låsa in kunder i dyra och ovälkomna prenumerationer. Jag skriver detta för att varna andra från att bli nästa offer för deras bedrägliga metoder. Håll er BORTA från detta företag!

Resposta da Vitalplus
telefonförsäljare ringde fr vitalplus och påstod att jag hade vunnnit ett presentkort på1000kr hos Rusta.Vitalplus hade ett erbjudande på d-vitaminer för69kr som jag tänkte jag kan testa.beställde en provleverans för två mån. förbrukning.Men det var tydligen ett års prenumeration men jag sa upp den. .Ångerrätten gällde.Kontaktade kundtjänsten angående presenkortet men där sa dom att jag bara hade gått vidare i tävlingen,alltsa inte vunnit nåt. jag minns tydligt att säljaren sa att jag vunnit ett presentkort på 1000kr.Sedan i mitten av samtalet frågade jag en gång till om jag verkligen vunnit.Hon svarade ja.Något presentkort har jag inte sett.

Resposta da Vitalplus
Blev uppringd av en Thea om en tävling som jag gått vidare i på Coca-Cola och då blev man erbjuder att prova på D- vitaminer och jag brukar aldrig svara men jobbade och va lite stressad men man fick prova en månad och sen ångra sig om de inte va någe för en,jag fick tabletterna men provade aldrig utan skickade in Ångerblankett på en gång så de inte skulle gå för länge detta va 5/6 sen i slutet av augusti fick jag tabletter igen och mejla till dom att de va nog någe fel och dom skulle kolla upp fick ej svar sen i september får jag en ny räkning och mejlar igen och blir uppringd och dom har ej fått någe brev måste ha kommit bort i posten (så ta kopia om ni skickar in) nu får jag lov att betala i ett halvår år och då va hon snäll tyckte hon för annars är det ett år som ingen meddela
om.så varning lägg på om ni blir uppringda.så besviken när man blir lurad på detta viset borde förbjuda telefonförsäljare/Helena

Resposta da Vitalplus
Nästan alla recension med 5 stjärnor handlar om bemötande. Det är absolut inget fel på bemötandet från företaget, oavsett vad personen som svarat heter.
Problemet är att om du inte säger upp ditt abonnemang, som du med största sannolikhet har blivit påsåld genom ett telefonsamtal, utan att ha fått full inblick i vad su signar upp dig på. DÅ! kommer du att betala ex. 213:- i månaden för vanliga D-vitamin tabletter, som du kunnat betala 20 till 35:- för på Apoteket.

Resposta da Vitalplus
Passa er väldigt noga för det här företaget, dom lurar kunder genom att linda in alla idiotiska bindningstider mm i ett utstuderat paket. Den ångerrätten dom bedriver börjar gälla direkt när du beställer produkten, inte som det borde vara från du får hem produkten!!! Sen går det att säga upp produkten också, grejen är att du får 1 års uppsägning om du missar den där ångerrätten på 20 dagar?
IDIOTISKT UPPLÄGG FÖR ATT KUNNA RÄKNAS SOM SERIÖST FÖRETAG...

Resposta da Vitalplus
Awful company! The salesperson told me that after the 2 months of trial vitamins I would get an offer if I wanted to continue which I never got. When I contacted customer services they just told me that I did not cancel in time and am now stuck with a year’s subscription. They say that you can cancel a subscription at any time but customer service told me I am now bound to them for a year. They sent me a small snippet of the phone conversation and I’m certain that that was the only time the salesperson said anything about a cancellation time. Throughout the conversation she said that I would at a later time get an offer IF I wanted to continue which I did not want. Scam company!!

Resposta da Vitalplus
Bedrägeri. Trots upprepade försäkran att jag inte blev uppbunden till framtida köp kom paket som jag ej ville ha. Varning!!! Se till att spela in själv allt som sägs, se till att få allt skriftligt! Men framförallt, nappa inte på deras försäljningsknep. Noll stjärnor och inte en.

Resposta da Vitalplus
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.