Evobike Opiniões 327

TrustScore: 4 em 5

3,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 3 em 5 estrelas

Ok hjelp med å finne produktet jeg trengte. Veldig enkelt å bestille, men det virker svært vanskelig å få sendt varen. Jeg har fått varsel fra Posten at jeg skal motta en vare. Nå har det gått en uke... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Elsker sykkelen🤩🤩 den er akkurat som beskrevet i annonsen! Hadde gitt full score om dere sende med linker ang montering og det litt lettere å skille mellom høyre og venstre pendal. 6 gir fjusker... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Veldig fornøyd med sykkelen! Den er kompakt, men likevel romslig. Barna elsker å bruke den! Den er riktignok litt anderledes å sykle enn en vanlig sykkel både med tanke på at den svinger på en annen... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Sykkelen kom kjapt, men det var en noe uryddig bruksanvisning med sammenblandling av pil opp of ned med plus og minus. Sykkelen virket ikke til jeg fant ut at skruen midt på bakakselen måtte justeres... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de bicicletas

Escrito pela empresa

Selskapet bak Evobike.no heter Nordbutiker i Sverige AB. Nordbutikker er et av Sveriges 100 største e-handelsselskaper. Vi har virksomhet i Norrtälje, ca 70 km nord for Stockholm. Her bor vi i et 3000 m2 stort rom som huser vårt lager, vårt kontor og vårt 150 m2 store showroom. Nordbutikers virksomhet startet i 2005. Vi har vokst jevnlig siden da. I dag er vi ca 20 ansatte, og vi sender 1000 pakker hver måned til Sveriges alle hjørner. Siden våren 2017 har vi også utvidet virksomheten vår og sender nå så mange pakker som mulig til våre nordiske naboer. I dag har Nordbutiker ti forskjellige e-handelsnettsteder. Mer informasjon om disse finnes på www.nordbutiker.se.


Informações de contacto

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

327 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 77% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Det står pakken var sendt for en uke…

Det står pakken var sendt for en uke siden og den er ikke sendt. Sto 2-3 dager forsendelse ved bestilling og at den var på lager…

12 de setembro de 2025
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei!
Vi kan se at pakken din forlot oss samme dag som du la inn bestillingen, men at den ser ut til å ha stoppet opp på veien. Vi tar kontakt med DHL for å undersøke hva som har skjedd, og du kan også kontakte dem selv om du ønsker via denne linken: https://www.dhl.com/no-no/home/kundeservice.html
Vi gir deg tilbakemelding så snart vi har mer informasjon!

Classificada 5 em 5 estrelas

Veldig fornøyd med sykkelen

Veldig fornøyd med sykkelen! Den er kompakt, men likevel romslig. Barna elsker å bruke den! Den er riktignok litt anderledes å sykle enn en vanlig sykkel både med tanke på at den svinger på en annen måte, har større svingradius og har vekten foran. Men når en venner seg til dette, er det ingen problem.

Regntrekket over kassa kan bli noe høyt, så for korte voksne kan det være vanskelig å se over - bør derfor vurdere om en virkelig trenger det.

31 de agosto de 2025
Classificada 1 em 5 estrelas

Det mest angrede kjøpet noensinne

Det mest angrede kjøpet noensinne. Alltid noe galt med det, ingen service. De forventer at du fikser det selv. Anbefales ikke!

10 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Karitas,

Vi beklager å høre at kjøpsopplevelsen hos oss ikke har levd opp til forventningene dine.
Vi kan se at det allerede er opprettet en pågående reparasjonssak, og vi håper at denne behandlingen vil bidra til å løse problemet på en tilfredsstillende måte. Skulle det mot formodning ikke være tilstrekkelig, vil vi naturligvis gjøre vårt beste for å finne en alternativ løsning.

Vårt mål er at du skal være en fornøyd kunde som kan bruke sykkelen uten bekymringer.

Classificada 1 em 5 estrelas

Sykkelen jeg kjøpe svarer IKKE til…

Sykkelen jeg kjøpe svarer IKKE til forventningene. Batteriet lar seg ikke løsne. Har vært i kontakt med kundeservice ang dette. De har foreløpig ikke kunnet hjelpe meg. Får nå heller ikke svar på e-post jeg har sendt, siste sendte jeg 26.august. Ønsker på et sterkeste at Evobike er villige til å hjelpe meg med batteri-problemet. Problemet oppsto med det samme meg mottok sykkelen 12.august. Var i kontakt med kundeservice allerede 16.august, men problemet har ennå ikke latt seg løse. Forventer nå en løsning på dette problemet relativt snart.

8 de agosto de 2025
Classificada 3 em 5 estrelas

Jeg kjøpte el-traktor fra ruller.no

Jeg kjøpte el-traktor fra ruller.no
Det tok lang tid å få byttet til en annen modell.

Hilsen Frithjof Arngren

21 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei,

Takk for din anmeldelse!

Da levering først ble nektet uten anledning så var det årsaken til at returen ble forsinket i første hånd. Returen er nå ankommet oss og skal ha blitt tilbakebetalt. 
I henhold til våre kjøpsvilkår har vi opptil én uke på oss til å behandle returer fra den datoen vi mottar dem.

Ha en fin dag!

Classificada 3 em 5 estrelas

Det er for lang behandlingstid tid

Det er for lang behandlingstid tid. Har ikke fått bekreftet kjøp.

6 de agosto de 2025
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Bjørn,

Takk for din anmeldelse!

Vi tilbyr en leveringstid på mellom 2-8 virkedager. Når ordren blir sendt av gåre så sender vi en leveringsbekreftelse til deg på epost. Sikkerstill at du har mottatt denne eller om den kan ha havnet i søppelboksen. 
Ifølge sporingsinformasjonen så skal du har mottatt din pakke nå, men bare si ifra hvis det er noe mer du lurer på.

Ha en fin dag!

Classificada 4 em 5 estrelas

Sykkelen kom kjapt med mindre mangler, som jeg løste selv.

Sykkelen kom kjapt, men det var en noe uryddig bruksanvisning med sammenblandling av pil opp of ned med plus og minus. Sykkelen virket ikke til jeg fant ut at skruen midt på bakakselen måtte justeres for å få fremdrift.
Ellers har jeg nå syklet 92 kilometer uten andre bemerninger utover at en trehjulssykkel må bremses ned som en bil i svinger ellers kan deu velte.

18 de julho de 2025
Classificada 3 em 5 estrelas

Fulgte instruksjonene for å sette…

Fulgte instruksjonene for å sette sykkelen sammen, men styret løsnet mens jeg syklet som endte i at jeg mistet kontrollen og tryna stygt.

4 de agosto de 2025
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei!

Takk for din tilbakemelding.

Du må gjerne kontakte oss på info@evobike.no med ordrenummeret ditt og dokumentasjon på feilen du beskriver, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg videre.

Classificada 5 em 5 estrelas

Beskrivningen stämde

Beskrivningen stämde. Snabb frakt. Enkel att montera. Fungerar som den ska, de fåtal gånger jag använt den hittills.
Ska bli pendlarcykel, men har fortfarande semester.

17 de julho de 2025
Classificada 1 em 5 estrelas

Dårlig kvalitet / dyrt

Kjøpte puter til lastesykkel, 500kr disse var kjempeharde og har 0 komfort. Kjøpe også kurv til bagasjebrett, denne er i dårlig og tynn plast og av dårlig kvalitet. Ikker vert 1000kr.

16 de julho de 2025
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Daniel! 

Tusen takk for din tilbakemelding.

Send oss gjerne en e-post til info@ruller.no, så hjelper vi deg selvfølgelig med det problemet du har støtt på.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais