Ok hjelp med å finne produktet jeg trengte. Veldig enkelt å bestille, men det virker svært vanskelig å få sendt varen. Jeg har fått varsel fra Posten at jeg skal motta en vare. Nå har det gått en uke... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Ok hjelp med å finne produktet jeg trengte. Veldig enkelt å bestille, men det virker svært vanskelig å få sendt varen. Jeg har fått varsel fra Posten at jeg skal motta en vare. Nå har det gått en uke... Ver mais
A empresa respondeu
Elsker sykkelen🤩🤩 den er akkurat som beskrevet i annonsen! Hadde gitt full score om dere sende med linker ang montering og det litt lettere å skille mellom høyre og venstre pendal. 6 gir fjusker... Ver mais
A empresa respondeu
Veldig fornøyd med sykkelen! Den er kompakt, men likevel romslig. Barna elsker å bruke den! Den er riktignok litt anderledes å sykle enn en vanlig sykkel både med tanke på at den svinger på en annen... Ver mais
Sykkelen kom kjapt, men det var en noe uryddig bruksanvisning med sammenblandling av pil opp of ned med plus og minus. Sykkelen virket ikke til jeg fant ut at skruen midt på bakakselen måtte justeres... Ver mais
Selskapet bak Evobike.no heter Nordbutiker i Sverige AB. Nordbutikker er et av Sveriges 100 største e-handelsselskaper. Vi har virksomhet i Norrtälje, ca 70 km nord for Stockholm. Her bor vi i et 3000 m2 stort rom som huser vårt lager, vårt kontor og vårt 150 m2 store showroom. Nordbutikers virksomhet startet i 2005. Vi har vokst jevnlig siden da. I dag er vi ca 20 ansatte, og vi sender 1000 pakker hver måned til Sveriges alle hjørner. Siden våren 2017 har vi også utvidet virksomheten vår og sender nå så mange pakker som mulig til våre nordiske naboer. I dag har Nordbutiker ti forskjellige e-handelsnettsteder. Mer informasjon om disse finnes på www.nordbutiker.se.
Pede aos clientes que escrevam opiniões
Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas
Respondeu a 77% das suas opiniões negativas
Geralmente responde dentro de uma semana
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Betalte for mobilholder. Ikke mottatt.
Displayet plassert feil. Måtte stå foran sykkelen for å se skjermbildet. En representant for Evobike i Oslo ble kontaktet. Han lovte å ringe tilbake. Det gjorde han ikke. Ingen bruksanvisning fulgte med.
Selve produktet er utmerket.

Resposta da Evobike
Det er fint,lett for bremse ,ikke så tungt til sykkeltur og fint for også gå på tur. Så jeg er veldig fornøyd 👍👍👍👍
Dere selger gaffelen til EvoBike Elegant, men uten lageret.
Dere selger sykler burde VIRKELIG vite at disse SKAL slites sammen og derfor ved bytte av gaffelen skal lageret også byttes.
Jeg har bestilt gaffelen og har snakka med et lokalt sykkel verksted som vil prøve å skaffe det.
Veldig tungvint.

Resposta da Evobike
Bestillingen ble behandlet raskt, og varen kom derfor også raskt. Nå gjenstår det bare å se om jeg klarer å sykle på den etter åtte år på elektrisk trehjulssykkel...
Super sykkel og bruker den mye en bakdel det burde vært skivebremser ellers super.
Dere klarer ikke å levere sykkel til bedriftskunde.
Mange runder med hjelpesenter uten at dere får det til.
Tenkte å kjøpe en elsykkel cargo.

Resposta da Evobike
Jeg hadde gledet meg til å kunne sykle omkring igjen, men grunnet dårlig balanse gikk det ikke . Alder 92 har ikke noe med dette å gjøre . Kontakten og hjelp ved retur har vært proff .
Kona som er 86 skriver :Kolliet ble avlevert i knekken føe flaten i oppkjørselen . For å ha mulighet til å få sykkelen ut av esken ,måtte jeg sprette opp sidene på esken uten tanke på emballasjen . Den er derfor tapet etter alle kunstens regler . Takk .
Det kunne med fordel vært en instruksjonsbok i forsendelsen. Det med styret og montering var ikke innlysende. Ellers var det god og solid innpakking.
Lätt och sälja elcykel
Men garantiåtagande fungerar inte
Är det problem med cykel
Så är det jättesvårt att få kontakt och svar(hjälp)
Rekommender inte köp,

Resposta da Evobike
Trehjulssykkel med forhjulstrekk er ikke egnet for grusveg. Den spinner lett og drar deg ut i grøfta på et øyeblikk. Jeg er selv 79 år, men sønnesønnen min på 22 fikk den samme erfaringen. Vi bor langs en kilometerlang grusveg. Sykkelen vil bli returnert.

Resposta da Evobike
Lang leveringstid, har enda ikke fått sykkelen, bestilte for snart to uker siden.

Resposta da Evobike
Bestilte ny batterilader søndag kveld, og henter den 2 dager etter. Strålende levert 👍🏻
De var rask på å sende meg sykkelen. Den skulle bli levert fra 2 til 7 dager. Den kom 7 dagen lett å montere. Savner bruks anvisning
Ikke svart på hvordan returnere ,, feil vare på over 1 mnd

Resposta da Evobike
Jeg ventet i 12 timer på leveringen som kom først dagen etter. (IKKE bruk Postnord som merkelig nok har samarbeid DHL). Uten spesialverktøy
(dvs.insexnyckel som ikke var med), måtte jeg sende sykkel til verksted for å få festet styret. Displayet virket ikke selv om jeg slo på strøm og batteriet var fult ladet /lyste grønt. Mulig det har med styret å gjøre? Sykkelen skal være et alternativ til bil

Resposta da Evobike
Kunne vært greit med en liten brukerhåndbok som kort omhandler den elektriske delen av sykkelen.

Resposta da Evobike
Trykt at handle på Evobike -kunne være lidt hurtigere levering, men så efterfølgende at pakken var sendt fra Sverige. Trygheden i handlen er der primære i dag!
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.