Evobike Opiniões 327

TrustScore: 4 em 5

3,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 3 em 5 estrelas

Ok hjelp med å finne produktet jeg trengte. Veldig enkelt å bestille, men det virker svært vanskelig å få sendt varen. Jeg har fått varsel fra Posten at jeg skal motta en vare. Nå har det gått en uke... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Elsker sykkelen🤩🤩 den er akkurat som beskrevet i annonsen! Hadde gitt full score om dere sende med linker ang montering og det litt lettere å skille mellom høyre og venstre pendal. 6 gir fjusker... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Veldig fornøyd med sykkelen! Den er kompakt, men likevel romslig. Barna elsker å bruke den! Den er riktignok litt anderledes å sykle enn en vanlig sykkel både med tanke på at den svinger på en annen... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Sykkelen kom kjapt, men det var en noe uryddig bruksanvisning med sammenblandling av pil opp of ned med plus og minus. Sykkelen virket ikke til jeg fant ut at skruen midt på bakakselen måtte justeres... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de bicicletas

Escrito pela empresa

Selskapet bak Evobike.no heter Nordbutiker i Sverige AB. Nordbutikker er et av Sveriges 100 største e-handelsselskaper. Vi har virksomhet i Norrtälje, ca 70 km nord for Stockholm. Her bor vi i et 3000 m2 stort rom som huser vårt lager, vårt kontor og vårt 150 m2 store showroom. Nordbutikers virksomhet startet i 2005. Vi har vokst jevnlig siden da. I dag er vi ca 20 ansatte, og vi sender 1000 pakker hver måned til Sveriges alle hjørner. Siden våren 2017 har vi også utvidet virksomheten vår og sender nå så mange pakker som mulig til våre nordiske naboer. I dag har Nordbutiker ti forskjellige e-handelsnettsteder. Mer informasjon om disse finnes på www.nordbutiker.se.


Informações de contacto

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

327 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 77% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 2 em 5 estrelas

Betalte for mobilholder

Betalte for mobilholder. Ikke mottatt.
Displayet plassert feil. Måtte stå foran sykkelen for å se skjermbildet. En representant for Evobike i Oslo ble kontaktet. Han lovte å ringe tilbake. Det gjorde han ikke. Ingen bruksanvisning fulgte med.

Selve produktet er utmerket.

12 de abril de 2025
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Aage,

Takk for din anmeldelse!

Jeg setter stor pris på din feedback og det gleder meg å se at du allerede har kontaktet supporten for videre hjelp. De kommer til å se over saken for deg, men i mellomtiden så finner du en brukermanual på hjemmesiden våres ved å klikke deg inn på sykkelen du har bestillt.

Ha en fin dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

Dere selger gaffelen til EvoBike…

Dere selger gaffelen til EvoBike Elegant, men uten lageret.
Dere selger sykler burde VIRKELIG vite at disse SKAL slites sammen og derfor ved bytte av gaffelen skal lageret også byttes.
Jeg har bestilt gaffelen og har snakka med et lokalt sykkel verksted som vil prøve å skaffe det.
Veldig tungvint.

19 de março de 2025
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Egil,

Takk for din anmeldelse!

Det gleder meg å høre at du har fått hjelp av et lokalt verksted og jeg tar din feedback med meg videre. Vi beklager at vi ikke kunne hjelpe deg med den løsningen du ønsket, men ikke nøl med å kontakte oss dersom det er noe mer du lurer på.

Ha en fin dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

DBedriftskune levering

Dere klarer ikke å levere sykkel til bedriftskunde.
Mange runder med hjelpesenter uten at dere får det til.
Tenkte å kjøpe en elsykkel cargo.

28 de novembro de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei,
Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at det oppstod utfordringer med bestillingen din som bedriftskunde, og at det krevde flere runder for å finne en løsning. Dette er ikke en problemstilling vi har opplevd tidligere, og vi har derfor undersøkt saken nøye.
Vi har nå funnet en løsning for deg og har oppdatert deg via e-post.

Takk for din tålmodighet, og vi håper at du blir fornøyd med sykkelen når den er på plass.

Classificada 3 em 5 estrelas
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Terje,

Takk for din anmeldelse!

Jeg setter veldig stor pris på din feedback! Den hjelper oss med å kunne tilby bedre service og produkter.

Hvis du ønsker å ringe oss så gjør du det via hjemmesiden. Klikk på supportknappen og velg "Kontakt oss". Da vi ikke har et fast telefontelefonnummer så ringer man via internett.
Det går også fint å kontakte oss via chat eller epost.

Ha en fin dag!

Classificada 5 em 5 estrelas

Jeg hadde gledet meg til å kunne sykle…

Jeg hadde gledet meg til å kunne sykle omkring igjen, men grunnet dårlig balanse gikk det ikke . Alder 92 har ikke noe med dette å gjøre . Kontakten og hjelp ved retur har vært proff .
Kona som er 86 skriver :Kolliet ble avlevert i knekken føe flaten i oppkjørselen . For å ha mulighet til å få sykkelen ut av esken ,måtte jeg sprette opp sidene på esken uten tanke på emballasjen . Den er derfor tapet etter alle kunstens regler . Takk .

5 de novembro de 2024
Classificada 3 em 5 estrelas

Manglet bruksanvisning.

29 de outubro de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei,

Takk for din anmeldelse!

Jeg setter veldig stor pris på din feedback!

For å spare på miljøet så har vi valgt å laste opp alle brukermanualer på hjemmesiden.

Du finner brukermanual til din sykkelmodell ved å klikke deg inn på Evobike Travel og sen velger du Dokumenter.

Ha en fin dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

Lätt och sälja elcykel

Lätt och sälja elcykel
Men garantiåtagande fungerar inte
Är det problem med cykel
Så är det jättesvårt att få kontakt och svar(hjälp)
Rekommender inte köp,

1 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Thord,

Takk for din anmeldelse!

Jeg beklager at sykkelen din ikke fungerer som den skal og at du ikke har klart å få tak i oss for å få hjelp.

Jeg kan se at du har sendt oss klagen din på e-post og at du er kunde i Sverige, så jeg har bedt den svenske supporten om å vurdere saken din umiddelbart. De vil hjelpe deg videre og sørge for at problemet blir løst.

Ha en fin dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

Om motatt Evobike trehjulssykkel

Trehjulssykkel med forhjulstrekk er ikke egnet for grusveg. Den spinner lett og drar deg ut i grøfta på et øyeblikk. Jeg er selv 79 år, men sønnesønnen min på 22 fikk den samme erfaringen. Vi bor langs en kilometerlang grusveg. Sykkelen vil bli returnert.

22 de agosto de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Bjørn,

Takk for din anmeldelse!

Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med sykkelen du har kjøpt. Det skiller seg en god del å sykkle på en trehjulet sykkel og det krever litt tid og øvelser for at det skal føles komfortabelt. 

Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten og få sykkelen returnert så anbefaler jeg at du kontakter supporten på info@evobike.no så hjelper deg med en retur.

Ha en fin dag!

Classificada 3 em 5 estrelas

Lang leveringstid

Lang leveringstid, har enda ikke fått sykkelen, bestilte for snart to uker siden.

21 de agosto de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Kari,

Takk for din anmeldelse!

Det er leit å høre at du ike har mottatt din ordre ennå og jeg forstår at det er frustrerende.

Vi tilbyr en standard leveringstid på 2-8 virkedager til Norge og en sporingslink skal ha blitt sendt til deg via epost slik at du kan følge pakkens vei.

Ikke nøl med å kontakte supporten på info@evobike.no dersom det er noe du lurer på.

Ha en fin dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

Ikke svart på hvordan returnere ,

Ikke svart på hvordan returnere ,, feil vare på over 1 mnd

7 de julho de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Ole!

Takk for din anmeldelse.

Du er velkommen til å maile oss på info@evobike.no så hjelper vi deg videre. Jeg ser ikke at du har sendt oss e-post før.

Ha en fin dag!

Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg ventet i 12 timer på leveringen som…

Jeg ventet i 12 timer på leveringen som kom først dagen etter. (IKKE bruk Postnord som merkelig nok har samarbeid DHL). Uten spesialverktøy
(dvs.insexnyckel som ikke var med), måtte jeg sende sykkel til verksted for å få festet styret. Displayet virket ikke selv om jeg slo på strøm og batteriet var fult ladet /lyste grønt. Mulig det har med styret å gjøre? Sykkelen skal være et alternativ til bil

24 de julho de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Brit,

Takk for din anmeldelse!

Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med sykkelen du har mottatt og at den ikke virket som den skal. Slik skal det selvølgelig ikke være.

Jeg kan forstå at det er frustrerende og det gleder meg å se at du nå er i kontakt med supporten som er igang med å løse dette for deg.

Ha en fin dag!

Classificada 3 em 5 estrelas

Kunne vært greit med en liten…

Kunne vært greit med en liten brukerhåndbok som kort omhandler den elektriske delen av sykkelen.

9 de julho de 2024
logótipo da Evobike

Resposta da Evobike

Hei Per,

Takk for din anmeldelse! Vi setter veldig stor pris på denne.

Jeg kan forstå at det er skuffende at det ikke er lagt ved en brukermanual med sykkelen. Vi har valgt å gjøre denne tilgjengelig på hjemmesiden istedenfor. Du klikker deg inn på www.evobike.no, velg sykkelen du har kjøpt og velg sen "Dokumenter" så finner du manualen der.

Ikke nøl med å kontakte oss hvis det er noe du lurer på.

Ha en fin dag!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais