Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 2 em 5 estrelas

pas de mode d'emploi en français... délai de livraison à rallonge. niveau à bulle horizontal , pour qu'elle utilité ? en fait ,correct en utilisation verticale. donc trop cher.

Classificada 4 em 5 estrelas

Product well made, my issue when setting depth appreciate spanner supplied to adjust depth had to use square to adjust, as the stop on the depth bar was out of alignment. The cutter I found tended... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered 4 products 2 weeks ago. Heavily marketed on Facebook. They have not arrived yet. The money has been taken from my account. The biggest problem, however, is that they are not responding to an... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Oggi 25 maggio 2024 ho ricevuto l'articolo mancante da una precedente spedizione, naturalmente ho dovuto sollecitare e informare il servizio clienti che avevo ricevuto il pacco con un articolo man... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Fábrica de ferramentas e máquinas

Escrito pela empresa

Discover the unparalleled craftsmanship and superior quality of Fivalo woodworking tools. Our brand is synonymous with excellence, offering a range of unique products meticulously crafted to elevate your woodworking experience. At Fivalo, we take pride in our direct factory-to-consumer approach, ensuring that each tool is expertly manufactured with precision and care. From traditional hand tools to innovative power tools, every product in our lineup is designed to meet the highest standards of performance and durability. Experience the difference with Fivalo woodworking tools. Whether you're a seasoned professional or a hobbyist, our commitment to quality craftsmanship and innovation will empower you to create with confidence and precision. Elevate your woodworking projects with Fivalo – where quality meets craftsmanship


Informações de contacto

3,3

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

154 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 38% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de um mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,3

Todas as opiniões

(154)

130 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Thin rip jig

Thin rip jig. Works as expected. Nice tool. Bought the drawer front clamps and they didn't work out so well. If there is a drawer stretcher above they are not able to be set.

1 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

I expected a much better quality

I expected a much better quality

10 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fivalo

Resposta da Fivalo

We’re sorry to hear the quality didn’t meet your expectations — that’s not the experience we want you to have.

Please contact our customer support team at contact@fivalo.com and include your order number and a brief note about what wasn’t as expected. We’ll review it right away and help with the best solution (replacement, refund, or support).

Classificada 1 em 5 estrelas

Still hasn't shipped and will not respond

I bought some much needed items from these guys. I got a (label created) message, then nothing. I've reached out several times, emails and the phone number I found online. They ignore all of my attempts to contact them. Stay away from these guys

10 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fivalo

Resposta da Fivalo

We’re really sorry about this — it’s not acceptable to have a label created and then no movement, and it’s even worse that you couldn’t reach us.

Please email contact@fivalo.com with your order number and the email used at checkout (and mention this Trustpilot review). We’ll locate your order immediately and do one of the following today:
• provide a real shipping update with an active tracking scan, or
• cancel and issue a full refund if it hasn’t shipped.

Thank you for your patience, and we apologize for the lack of communication.

Classificada 1 em 5 estrelas

Still waiting for refund.

I purchased a Stainless Steel Precision Square on the 10th December 2025. The item never arrived although they said it was delivered. As it wasn't i asked for a refund. They said they would refund my money but never did. I have emailed them several times but they have just ignored me. I have now asked my bank to get involved to try and retrieve the money owed. Very disappointed and feel conned.

30 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Fivalo

Resposta da Fivalo

I’m very sorry about this experience — that’s not acceptable, and I understand why you feel frustrated.

If the tracking shows “delivered” but you didn’t receive the package, and a refund was promised but not processed, we need to escalate this immediately. Please email contact@fivalo.com with:
• your order number
• the email used at checkout
• the delivery address / postcode
• any tracking number you received

Mention that this is regarding a missing “delivered” order from 10 December 2025 and an unprocessed refund. Once we verify the details, we will either issue the refund right away or send a replacement, whichever you prefer.

Again, we apologize for the delay and the lack of communication — we will make this right.

Classificada 1 em 5 estrelas

Wrong item

You sent me the wrong item .

29 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Fivalo

Resposta da Fivalo

We’re really sorry about that — sending the wrong item isn’t acceptable.

Please contact our customer support team at contact@fivalo.com with your order number and a photo of the item you received (and, if possible, the label on the package). We’ll fix this right away by sending the correct item or issuing a refund — whichever you prefer.

Classificada 1 em 5 estrelas

Warning: Avoid Shopping Here!

I want to strongly warn everyone against buying anything from this store. The products are nothing more than cheap Chinese goods, with quality indistinguishable from what you can find on sites like AliExpress and Temu.
Not only do they completely fail to meet the delivery deadlines, but the products also arrive packaged in the typical, careless 'Chinese style.' What's worse, you end up paying twice the price compared to the platforms I mentioned above.
I will never purchase anything from them again.
To top it all off, their customer service is at a dramatic, abysmal level. The helpline number provided seems to be there just for show, as it never answers.
Summary: High prices for low-quality, delayed, and poorly packaged items, backed by non-existent customer support. Look elsewhere!

13 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Fivalo

Resposta da Fivalo

We’re truly sorry to read this, and we understand why you feel disappointed. This is not the experience we want any customer to have.

We take feedback about quality, packaging, delivery delays, and support responsiveness very seriously. When we fall short, we want to fix it—properly and quickly. If you’re open to it, please contact our support team at contact@fivalo.com with your order number and a brief summary of the issues (photos of the product/packaging help a lot). We will review your case as a priority and offer a resolution such as a refund, replacement, or partial compensation, depending on what happened.

Regarding the phone line: we acknowledge the frustration. We’re actively improving our support coverage to ensure customers can reach us reliably.

We appreciate you taking the time to share this, and we’re sorry again for the poor experience.

Classificada 1 em 5 estrelas

Fivalo What a waste of 2 months.

⭐ 1 Star – Extremely Disappointing Service

I ordered a Pro Pocket Hole Jig from Favilo on the 25th of October and I’m still waiting for the item to arrive. I’ve repeatedly chased them via their website and email, and only received a response in late November saying the item was out of stock—something that was never stated at the time of ordering.

They claimed new stock was due in a few days and that my order would be shipped immediately. It’s now December, I still haven’t received anything, and they are no longer responding to my emails.

Very poor customer service, which explains their 3.1-star rating. It’s a real shame as I’ve purchased from them before without any issues, but this experience has completely put me off. I won’t be buying from them again.

Update: Still no Pocket hole jig, suddenly I get a refund with no explanation! I didn’t want a refund I wanted the tool. What a complete waste of 2 months! shocking service.

Steer clear, people.

12 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Fivalo

Resposta da Fivalo

We’re truly sorry for how this was handled — you had every right to expect clear communication, accurate stock information, and a proper update (not silence). We also understand how frustrating it is to wait two months and then receive a refund with no explanation, especially when you wanted the tool, not your money back.

Here’s what we can do now to make this right:
• Please email contact@fivalo.com with your order number and confirm whether you’d still like the Pocket Hole Jig re-shipped.
• If you do, we will prioritize your order from the next available stock and send you an immediate shipping confirmation + active tracking (not just a label).
• If the item is not available within a very short timeframe, we will tell you honestly upfront, so you can decide what you prefer.

Again, we apologize for the poor communication and the wasted time — this isn’t the standard we aim for, and your feedback is being escalated internally.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais