Merit Administration Opiniões 

218
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

The customer service was very helpful. They provided some repair companies that I could contact. Once I received the cost to repair and forwarded it to the them, within a day or so, they was process... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Put me through hoops asking for receipts for all my oil changes cause I do them myself. Garage went to said I needed a transfer case they paid for it still had a problem with my truck wouldn’t pay for... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

What person could give these guys a 3 star rating ? In every experience with them they have been impeccably awesome. Total responses , honest every time, , agreeable to listen, call as many times as y... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Nissan Dealership handled all communication with warranty company, provided a rental car during service event, and charged only the deductible of $100.00 once transmission installation was completed.... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Companhia de seguros
  2. também em
  3. Companhia de seguros de automóveis

Escrito pela empresa

USA's Top Service Contract Claims Administration Company


Informações de contacto

3,4

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

218 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 96% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,4

Todas as opiniões

(218)

96 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

My experience with this company this…

My experience with this company this was my first claim I took my vehicle to the shop explain to them what was going on they call put my claim in there were some questions ask them my claim was approved only thing I didn’t know I had to cover the labor portion but beside that there were no problem

22 de abril de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Hi, James. We’re so happy to hear you had a great experience with our customer service team! If you have any other questions or need anything else in the future, please don’t hesitate to contact us.

Classificada 2 em 5 estrelas

Not worth the money paid for this…

Not worth the money paid for this policy. Second time it has not paid for a problem withevthe car. It did pay for another problem we had withe the car which we appreciated. Will never get another extended warranty after this one expires.

25 de março de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

We always aim to provide positive experiences at all times. Is there anything we can do to make it better? Please send us an email at customerservice@usautomotiveprotectionservices.com, and we will be in touch.

Classificada 1 em 5 estrelas

Time consuming is horrible when…

Time consuming is horrible when checking in at a shop facility for service.I understand it's a process. But going through the process timing just take to long. Needs improvement with processing claims.

27 de março de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

We pride ourselves on our customer experience and the high-quality standards we maintain and would like to make things right. Please send an email to customerservice@usautomotiveprotectionservices.com with details about your experience along with contact information, and we will be in touch.

Classificada 5 em 5 estrelas

Better service; I'm glad I resolved things faster.

I believe that, on this occasion, the staff did a better job of processing the approval for my car repairs, which allowed me to get it back much sooner. I greatly appreciate this, as it makes the entire experience much less stressful; furthermore, it is reassuring to know that there are people paying attention to our issues.

31 de março de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Hi, Maria. We're delighted to know that our claims team served you well! Your review is appreciated and if you need any assistance in the future, please remember, we're just a call away.

Classificada 1 em 5 estrelas

Save your money!

My policy PAID IN FULL! Had 2 times i filed a claim and both times they were DENIED! First was a starter. Said I didn't do the proper maintenance. WHAT? what maintenance is to be done on a starter? Second was a valve issue. DENIED! Asked for a refund. Nope! They are THIEVES! No one can jump through their specific hoops to EVER have a claim paid! Save your mobey!

18 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

We’re sorry to hear that you had a negative experience. We are committed to the satisfaction of our customers and value your feedback. We would like the opportunity to investigate your concerns further. Please send us an email at customerservice@usautomotiveprotectionservices.com, and a representative from our team will be

Classificada 5 em 5 estrelas

I want to offer a huge thank you to…

I want to offer a huge thank you to Matt, in claims, for being patient and very helpful. His experience and the time he took to walk me through the difficult situation with Subaru Kings Automall is valuable. Though the situation ended less than satisfactory, leaving Matt and I very disappointed with the dealership. I hope I never run into this problem again but if I do I’d hope to have Matt in my corner.
And I want to thank Merit for not leaving me high and dry. After seeing how SKA behaved, you could have washed your hands of it. Thank you for staying with me.

11 de março de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Hi, Joseph. We’re happy to hear that our team provided you with excellent service. We’ll make sure that they receive your feedback. We’re sure it will make their day!

Classificada 5 em 5 estrelas

Great experience

Great experience, customer service prompt answers, easy solutions couldn’t ask for a bit of warranty was recommended to everyone. I am so happy I got it.

13 de março de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Hi, David. Thank you so much for taking the time to leave an excellent review. We really appreciate your business. Please let us know what we can do for you in the future.

Classificada 5 em 5 estrelas

The customer service is very good…

The customer service is very good however the technician that they sent decided that because he saw for him something looks good but the mechanic is telling him that needs to be fix he said no charge it to the owner mind that I have the insurance to be able to fix my car before it broke and no need to pay because that’s what the warranty is.

4 de março de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Thank you so much for the review!

Classificada 4 em 5 estrelas

This claim was worked out between where…

This claim was worked out between where I was having it serviced and Merit. I paid my deductible only.

4 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Hi, Julie. Thank you so much for taking the time to leave an excellent review. We really appreciate your business. Please let us know what we can do for you in the future.

Classificada 1 em 5 estrelas

Paying for you own cars fixed

Not. Paying for nothing. Sooo better. Save your money and get fixed your own car

19 de fevereiro de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Thank you for your review. All feedback is important. We’re sorry to hear you had a negative experience. Please email customerservice@usautomotiveprotectionservices.com with details about your experience along with your policy number, and we will be in touch.

Classificada 1 em 5 estrelas

Took to long to approve the work like 5…

Took to long to approve the work like 5 days. They only paid a small portion of what the bill was. I had to pay the remains balance. I would not recommend this coverage

7 de março de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Hi, Thomas. Thank you for your review. All feedback is important. We’re sorry to hear you had a negative experience. Please email customerservice@usautomotiveprotectionservices.com with details about your experience along with your policy number, and we will be in touch.

Classificada 1 em 5 estrelas

I am submitting this formal complaint…

I am submitting this formal complaint regarding the handling of my recent warranty claim and the conduct of the assigned claims adjuster, Steven.

I purchased this vehicle warranty with the clear understanding that covered mechanical failures would be honored in accordance with the terms of the agreement. Recently, I brought my vehicle—valued at over $100,000—to a professional repair facility due to a mechanical issue that I reasonably expected would be covered under the warranty policy.

However, my claim was denied on the basis that I allegedly did not provide sufficient documentation of oil change maintenance records. This justification appears unreasonable and disproportionate, particularly given that the vehicle was properly maintained and serviced. The denial has forced me to pay a substantial repair cost entirely out of pocket despite maintaining an active warranty contract.

The manner in which this claim was handled raises serious concerns about the company's claims review process and whether customers are being treated fairly and in good faith. Denying legitimate claims based on technicalities or excessive documentation demands undermines the fundamental purpose of a warranty contract.

If this matter is not reviewed and resolved promptly, I will have no choice but to pursue further action, including:

• Filing formal complaints with the appropriate state consumer protection and insurance regulatory authorities
• Reporting the matter to the Better Business Bureau and other consumer protection organizations
• Exploring all available legal options regarding the denial of coverage and potential bad-faith claim handling

I request that this claim be immediately escalated for supervisory review and that the denial be reconsidered based on the actual mechanical issue and the terms of the warranty agreement.

I expect a prompt response and a fair resolution to this matter

5 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

We’re disappointed to know you didn't have the experience you deserved. Our goal is to ensure every customer feels valued and satisfied, and we regret that we didn't meet this standard in your case. We invite you to share more details with us at customerservice@usautomotiveprotectionservices.com so we can work towards a resolution.

Classificada 1 em 5 estrelas

Doesnt log me in and customer service…

Doesnt log me in and customer service didnt help

11 de fevereiro de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Thank you for your review. All feedback is important. We’re sorry to hear you had a negative experience. Please email customerservice@usautomotiveprotectionservices.com with details about your experience along with your policy number, and we will be in touch.

Classificada 5 em 5 estrelas

No hassles

No hassles, and that makes any experience a great one. A huge THANKS to staff

3 de março de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Hi, Linda. Thank you so much for taking the time to leave an excellent review. We really appreciate your business. Please let us know what we can do for you in the future.

Classificada 1 em 5 estrelas

Bad Service

I contacted Merit Administration about my water heater leaking and was told it would be covered. When the repair/replacement company came out they did some research and found that my water heater was still under warrant. The water heater company replaced the unit, but did not cover the labor to replace the unit. I submitted the claim to Merit and was denied because they say they don't cover just labor. I asked if the water heater wasn't under warranty and had to be replaced would they have covered the labor. Merit said in that case they would have covered the labor. It makes absolutely no sense because it had to be replaced regardless and someone had to do the labor. I guess they wanted me to perform the labor so they would be off the hook for payment. Long story short, I had to eat the cost of the labor. What a worthless company Merit is! I will be cancelling my contract.

26 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Hi, Donnna. All feedback is important. We’re sorry to hear you had a negative experience. Please email customerservice@usautomotiveprotectionservices.com with details about your experience along with your policy number, and we will be in touch.

Classificada 3 em 5 estrelas

I needed for someone to reach out to me…

I needed for someone to reach out to me with the information before hand! Not After the mechanic finds out the problem! He told me what my warranty personnel should have told me in advance!

27 de fevereiro de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Thank you for your feedback. We strive to make every customer’s experience a great one, and we’re sorry we have not met your expectations. We’d like to see what we can do to make things right as quickly as possible for you. Please email us at customerservice@usautomotiveprotectionservices.com, and we will be in touch soon.

Classificada 3 em 5 estrelas

The company was good with taking care…

The company was good with taking care of things but had to pay for differences in part prices. Also they did not cover any bolts. Found that crazy as the had to take old ones off. I also would say you definitely need to read what your contract covers. In my case I thought way more was covered that actually is.

17 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Hi, Thomas. Your feedback is highly appreciated. Thank you so much for the review!

Classificada 4 em 5 estrelas

Satisfied customer

Theory was done in a timely manner and insurance was approved same day 👍

10 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Hi. Your feedback is highly appreciated. Thank you so much for the review!

Classificada 3 em 5 estrelas

Everything that is needed should have…

Everything that is needed should have been explained the first time.

24 de janeiro de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Hi, Audrey. Thank you for providing your feedback and letting us know about this issue. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interactions with us. Please contact us at customerservice@usautomotiveprotectionservices.com, and we’d be happy to help you out.

Classificada 5 em 5 estrelas

Thank you

Y’all made it a walk in a park when at first I thought it was going to be difficult.

23 de janeiro de 2026
logótipo da Merit Administration

Resposta da Merit Administration

Hi, Pablo. Thank you so much for taking the time to leave an excellent review. We really appreciate your business. Please let us know what we can do for you in the future.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais