NissanPartsDeal.com Opiniões 

641
•
TrustScore: 4 em 5

4,2

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Half of my order was missing. I contacted the RMA department and sent the requested pictures that they asked for. I still haven't gotten a response after almost 2 weeks. I have sent them 3 emails s... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

The website was very specific so finding the exact vacuum line was easy. The cost and shipping went very well and using for the first time was a good experience. Thank you Nissan Parts Direct for... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

First, I'm a fan of Nissan products. In my opinion they provide the lowest price and highest quality products on the market. The Versa is the most affordable car in America and the Frontier is the mos... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Item was shipped and received in a timely manner and in good condition. The item was as described and looks as good as the replaced oem part. I could have probably gotten the item a bit cheaper via Am... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de peças automóveis

Escrito pela empresa

Welcome to NissanPartsDeal. Our mission is to be your exclusive Online Nissan Parts Department by providing exceptional pricing backed by unparalleled customer service and support throughout the entire buying process through a convenient, streamlined online experience.

Escrito pela empresa


Informações de contacto

4,2

Bom

TrustScore: 4 em 5

641 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,2

Todas as opiniões

(641)

220 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Half of my order was missing

Half of my order was missing. I contacted the RMA department and sent the requested pictures that they asked for. I still haven't gotten a response after almost 2 weeks. I have sent them 3 emails so far and none have gotten a response.

Edit*
After giving them a 1 star on trustpilot, they finally contacted me and told me that the parts were not available and they gave me a refund on what I was missing. Good thing I wasn't waiting on these parts to fix a customers car or something. I wonder how much money they keep from people that aren't as persistent as I was.

20 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da NissanPartsDeal.com

Resposta da NissanPartsDeal.com

Thank you for the feedback. We're sorry to hear about your experience and truly appreciate you bringing this to our attention. This is not the level of service we aim to provide, and we’d like the opportunity to make things right.
A member of our team will be reaching out to you directly to discuss the situation further. We value your input and hope to resolve this promptly.

Classificada 1 em 5 estrelas

Disappointed in service

I don't leave bad reviews. I just don't use their services anymore if it's bad service but I want to warn others. I ordered parts and one out of two bolts were received. Good luck trying to get a hold of someone after the order has been received because their system is designed to send you to their website. You cannot speak OR chat with a real person once the order has been received. Prior to placing an order I could chat with a live person but not anymore. I simply wanted my part to be sent to me and NOT a refund. I followed their steps on their website and opened a RMA within the five days after receiving the part. I let them know only one out the two bolts I ordered was received and to please send me a replacement part. You have to choose if you want a refund or replacement part. I chose replacement part since I'd have to pay for shipping again if I ordered it again or from anywhere else. I received an email and it said they are refunding me. I didn't ask for a refund! I need the bolt! I already know no one will help me since they only chat or speak with you if you are generating money not costing them the shipping costs it would take to send me the part THEY didn't send me. It's completely their fault and they refuse to do what's right and ship me the missing part because they will lose money. It's only a $4.51 part but their error is going to cost me more money because I have to pay for shipping again. Buy elsewhere! I should have read these reviews first. I would have ordered elsewhere. Lesson learned. I'm sure they will reply to this review with some fake compassion. You have all the facts. Save yourself the frustration.

5 de outubro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da NissanPartsDeal.com

Resposta da NissanPartsDeal.com

Thank you for your feedback. We understand that you requested the missing bolt rather than a refund, and that purchasing it again would mean additional shipping costs. We’re sincerely sorry for the frustration and understand why the refund did not meet your needs. While we’re unable to arrange a replacement in this case, the refund has been issued. We also take your concerns about reaching customer support seriously.
Again, we sincerely apologize. Your feedback is essential for improving our services.

Classificada 1 em 5 estrelas

Do not do business with…

Do not do business with NissanPartsDeal. I searched for a part number on the site. Link took me to part i wanted, showing a picture of what I wanted. I ordered and received wrong part. I went back to website and I was correct with picture, but see in small print a different part number which is what they sent. Tried getting exchange but the part I want is not available even though site continues to show available. Seller won't refund. Bad place to do business. Avoid.

In response to Seller's response: I shouldn't have to pay return shipping and 20% restock fee for your misleading website. The product has not been opened and is in same condition I received.

26 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da NissanPartsDeal.com

Resposta da NissanPartsDeal.com

Thank you for your feedback. We apologize for the confusion and inconvenience regarding the part you received. We understand your frustration and have reviewed your concerns. As a courtesy, an exception to our standard return policy has already been approved, and instructions for proceeding with the return have been provided. We remain committed to assisting you in resolving this matter and encourage you to follow the instructions provided by our Customer Support team. Your feedback is essential for improving our services.

Classificada 1 em 5 estrelas

I accidentally ordered the wrong part…

I accidentally ordered the wrong part and it turned out to be nonreturnable. I've never dealt with a company that won't allow you to correct an error on ordering. So I'm out $350.

15 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da NissanPartsDeal.com

Resposta da NissanPartsDeal.com

Thank you for your feedback. Unfortunately, per our return policy we cannot proceed with your RMA due to electrical/electrical components. Please refer to our return policy below. Again we apologize for the inconvenience.

https://www.nissanpartsdeal.com/service/nissan-return_policy.html

Classificada 1 em 5 estrelas

They sent me a wrong part and refused to refund or send the correct part.

They sent me a wrong part and refused to do anything to resolve the issue. I had to end up purchasing the part directly from the dealership which I should have done in the first place. I'm considering taking them to arbitration because it's ridiculous that I paid for one part and received another that didn't even work for my car. Not to mention, shipping took forever and customer service wasn't great. Save yourself the trouble and don't order anything from here. Also look at their reviews on the Better Business Bureau. They have 2.4 stars with customers complaining of not receiving refunds, receiving the wrong part, or not even receiving the part at all. Would avoid if possible. It's better to just order from dealers directly since that's essentially what this company does. Just call around the United States or Canada to see if they have the part you are looking for. I had to end up doing this since Nissan Parts Deal sent me the wrong part and took 0 accountability.

Update: Nissan Parts deal keeps mentioning the time frame issue but completely disregarded circumstances. As I told them before, I was in a major car accident which left the car inoperable for months. I offered to show proof, but they didn’t care. Now that they have my money, they don’t care that they sent the wrong part. Once the mechanic tried to install the part, he noticed it wasn’t fitting and cross referenced the part number saying while the box had the right part number, the actual part itself did not match the description on the box. When ordering, I provided my VIN as well to ensure it would be compatible. I had to pay additional labor to my mechanic due to the incompatible part. I spent more than a hundred dollars for the parts, and $150 in labor just to find out that the correct part was never sent. Despite the time frame, a legitimate business would not send the incorrect part. At the end of the day, I have wasted hours trying to get this resolved with no resolution. I have a friend who ordered from Nissan Parts Deal and also had a negative experience. I will have them post a review as well. Please do not order from them because while it may turn out fine, it’s possible they might take your money, send the wrong part (or not even send anything), and refuse to do anything about it. 0 stars if I could, do not recommend.

11 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da NissanPartsDeal.com

Resposta da NissanPartsDeal.com

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your dissatisfaction with this order.

Our records show that the return request was submitted several months after the order was received. Under our return policy, incorrect-item claims must be reported within 5 business days of delivery, and standard return requests must be submitted within 30 days. Because the request was made well outside the applicable return period, we were unable to approve the RMA.

We understand this was not the outcome you were hoping for. Your feedback is essential for improving our services.

Classificada 1 em 5 estrelas

Good luck talking with a real person…

Good luck talking with a real person either on the phone or with e-mail because neither works. There is no direct e-mail address and the phone number is all automated with NO option to talk with a real person. Their automated AI is just as stupid as most AI's doing this job.

10 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da NissanPartsDeal.com

Resposta da NissanPartsDeal.com

Thank you for your feedback.

Our Live Chat is designed to provide customers with direct access to multiple support options, including order-related assistance, general inquiries, Parts Availability, and Parts Questions. These dedicated options are supported by our system data and specialized resources to help provide more accurate and relevant information based on the customer’s request. Email support is also available when needed.

Your feedback is essential for improving our services.

Classificada 5 em 5 estrelas

Parts arrived on time

Parts arrived on time. Accurately described on website. Great alternative to paying dealer markups if you are not in a hurry to get a part and can wait for it to be shipped. Usually takes a few days.

29 de agosto de 2026

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais